BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Voorbeschouwing PSV - FC Twente (20-03-2010)

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 18:54   quote  deeplink  
wat gaat het worden? wat is de opstelling? deze keer maar ooijer erin zetten die een verdediging goed kan opstellen?
Ik zeg zo spelen:
dszudszak toivonen amrabat

bakkal
Engelaar afellay

Salcido maza ooijer manolev
Isaksson
Roy15
 Roy15 - zondag 14 maart 2010 - 19:20   quote  deeplink  
denk niet dat afellay meedoet..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 19:22   quote  deeplink  
idd daar zal henk keslertje wel ff voor zorgen.
remco k
 remco k - zondag 14 maart 2010 - 19:38   quote  deeplink  
en dat zou ook volledig terecht zijn, hij moet geschorst worden voor meerdere wedstrijden, hij gaf niet maar 1 elleboog, nee meneertje die zijn woede niet kan bedwingen en daardoor nooit geen topper zal worden besluit om er even twee uit te delen, omdat het jankertje weer eens niet kan winnen.
Wat een huilebalk is dat ook zeg ongelooflijk...
remco k
 remco k - zondag 14 maart 2010 - 19:38   quote  deeplink  
Toch hoop ik dat psv, Twente op een gelijkspel kan houden, dit zou in mijn ogen het beste zijn voor ajax..
Terminator
 Terminator - zondag 14 maart 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 19:38 schreef remco k het volgende:
Toch hoop ik dat psv, Twente op een gelijkspel kan houden, dit zou in mijn ogen het beste zijn voor ajax..
ja das goed en dan verliezen julie van rkc goed afgesproken?whahahaha

triest hoor afhankelijk zijn he van tegenstanders ook al hebben jullie nu weer eens van psv (gewonnen)......
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 19:38 schreef remco k het volgende:
en dat zou ook volledig terecht zijn, hij moet geschorst worden voor meerdere wedstrijden, hij gaf niet maar 1 elleboog, nee meneertje die zijn woede niet kan bedwingen en daardoor nooit geen topper zal worden besluit om er even twee uit te delen, omdat het jankertje weer eens niet kan winnen.
Wat een huilebalk is dat ook zeg ongelooflijk...
HAHAHAHA dan had je suarez moeten horen janken na de 4 - 3 in ons eindhoven.
maar je hebt wel gelijk dat afellay rustiger moet doen, en zeker als aanvoerder.
remco k
 remco k - zondag 14 maart 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 19:58 schreef Terminator het volgende:

[..]

je weet toch neusjes zien nooit wat hunzelf doen maar wel altijd wat anderen doen!daarom blijven het altijd zielige (supportertjes) die niet serieus te nemen zijn....
daarom hebben wij ook meer supporters dan az, psv en feijenoord bij elkaar.

Ach een beetje jaloezie kan ik best begrijpen, zeker als je ziet hoe psv de tweed e helft op de pijbank is gelegd.. HAHAHAHAHAHA lekker kutweekend voor jullie....
remco k
 remco k - zondag 14 maart 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 19:44 schreef Terminator het volgende:

[..]

ja das goed en dan verliezen julie van rkc goed afgesproken?whahahaha

triest hoor afhankelijk zijn he van tegenstanders ook al hebben jullie nu weer eens van psv (gewonnen)......
en jullie zijn dat niet??
remco k
 remco k - zondag 14 maart 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 19:48 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

HAHAHAHA dan had je suarez moeten horen janken na de 4 - 3 in ons eindhoven.
maar je hebt wel gelijk dat afellay rustiger moet doen, en zeker als aanvoerder.
Suarez had toen gelijk, Affelay had niks te klagen vandaag, er werd goed gefloten. In Eindhoven was dat wel anders, Ajax had daar minimaal recht op 1 penalty en de goal van Bakkal had afgekeurd moeten worden..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 14 maart 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 19:38 schreef remco k het volgende:
en dat zou ook volledig terecht zijn, hij moet geschorst worden voor meerdere wedstrijden, hij gaf niet maar 1 elleboog, nee meneertje die zijn woede niet kan bedwingen en daardoor nooit geen topper zal worden besluit om er even twee uit te delen, omdat het jankertje weer eens niet kan winnen.
Wat een huilebalk is dat ook zeg ongelooflijk...
Laat ik vooropstellen dat ik het gedrag van Afellay afkeur. Hij is makkelijk te provoceren. Hij moet zich op zijn spel richten en zich niet laten provoceren door overtredingen van een waterdrager als Enoh.

Ik vind het alleen onzinnig om nu al te concluderen dat hij daardoor nooit een topper zal worden. Er zijn genoeg voorbeelden van absolute wereldspelers die zich niet konden beheersen.
Terminator
 Terminator - zondag 14 maart 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

daarom hebben wij ook meer supporters dan az, psv en feijenoord bij elkaar.

Ach een beetje jaloezie kan ik best begrijpen, zeker als je ziet hoe psv de tweed e helft op de pijbank is gelegd.. HAHAHAHAHAHA lekker kutweekend voor jullie....
hahahaha jij gelooft ook alles wat je hoort he??geloof je dat nou echt zelf?je kan toch nog wel een beetje zelf nadenken of niet?kijk ik weet dat de media neusjes zijn en de knjb maar dat geloof je zelf toch allemaal niet die rommel??iedereen weet toch wie de grootste supportersschare heeft van nederland en daar hoef je geen psver of ajaksied zijn om dat te weten!
Terminator
 Terminator - zondag 14 maart 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

daarom hebben wij ook meer supporters dan az, psv en feijenoord bij elkaar.

Ach een beetje jaloezie kan ik best begrijpen, zeker als je ziet hoe psv de tweed e helft op de pijbank is gelegd.. HAHAHAHAHAHA lekker kutweekend voor jullie....
ach jullie kutseizoen komt er ook nog wel aan want 1 voorspelling durf ik je te garanderen en dat is dat zeker iemand kampioen wordt maar ajaks zal het niet zijn haha
ps:op de pijnbank?????whahaha als er eentje was die had moeten winnen was het psv wel maar de hele wedstrijd was van een triest niveau!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2010 door Terminator --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 20:37   quote  deeplink  
leuk dat we extra steun krijgen vanuit rotterdam:)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 14 maart 2010 - 20:43   quote  deeplink  
hoezo, willen jullie hier ook een speler die 4 jaar niet gevoetbalt heeft? voor een euro'tje of 3 krijg je Tim Vincken met rolstoel!!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 14 maart 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 20:43 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
hoezo, willen jullie hier ook een speler die 4 jaar niet gevoetbalt heeft? voor een euro'tje of 3 krijg je Tim Vincken met rolstoel!!
Vincken is een goede speler. Ik wil daar best wel 3 euro in investeren. :P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 20:51   quote  deeplink  
ik bedoel supporterssteun:P spelers hebben wij in overvloed (andy van der meyde als hoofdrolspeler)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 14 maart 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 20:48 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Vincken is een goede speler. Ik wil daar best wel 3 euro in investeren. :P
Ok als ie voor 10 euro doorverkocht word krijg jij ½
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 14 maart 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 20:53 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Ok als ie voor 10 euro doorverkocht word krijg jij ½
haha nee serieus. Ik herinner me die jongen wel. Blessuregevoelig, maar wel snel aan de bal. Een lichtvoetige buitenspeler. Rechtsbuiten toch? Als hij fit blijft, dan kan hij echt wel van toegevoegde waarde zijn. Een type Beerens.
ztje
 ztje - zondag 14 maart 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 20:13 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Laat ik vooropstellen dat ik het gedrag van Afellay afkeur. Hij is makkelijk te provoceren. Hij moet zich op zijn spel richten en zich niet laten provoceren door overtredingen van een waterdrager als Enoh.

Ik vind het alleen onzinnig om nu al te concluderen dat hij daardoor nooit een topper zal worden. Er zijn genoeg voorbeelden van absolute wereldspelers die zich niet konden beheersen.
Het gedrag van Afallay was vandaag was weer een prof speler onwaardig, laat staan aanvoerder van Psv.
In het internationale topvoetbal gaat dit voor hem een probleem worden. Daar wordt geacht, dat de clubbelangen ten alle tijden voorop staan. Je eigen ego stelt daar totaal niets voor.
Ik heb je het ook nog een PM uitgelegd, waar je om had gevraagd. Je kunt blijven roepen dat het een topper is. Technisch is hij dat zeker, maar mentaal totaal niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2010 door ztje --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 14 maart 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 21:07 schreef ztje het volgende:

[..]

Het gedrag van Afallay was vandaag was weer een prof speler onwaardig, laat staan aanvoerder van Psv.
In het internationale topvoetbal gaat dit voor hem een probleem worden. Daar wordt geacht, dat de clubbelangen ten alle tijden voorop staan. Je eigen ego stelt daar totaal niets voor.
Ik heb je het ook nog een PM uitgelegd, waar je om had gevraagd. Je kunt blijven roepen dat het een topper is. Technisch is hij dat zeker, maar mentaal totaal niet.
Ik ben het met je eens dat het niet te tolereren is. Als ik PSV was zou ik hem een boete geven. Maar je doet nu net alsof mensen zich niet kunnen doorontwikkelen. Eerst was Afellay timide op het veld en nu moet hij de balans zoeken tussen scherp spelen en over de grens gaan. Van Bommel had ook zo een periode met het verschil dat Afellay nooit rood pakt, maar Van Bommel heeft het nu meer onder controle en gebruikt het in zijn voordeel.

Denk je trouwens dat als Afellay bij een grote club onderaan de hiërarchie moet aansluiten zich op een soortgelijke manier zal profileren? Er zijn tig voorbeelden van topspelers die zich op het veld hebben misdragen. Waarom Afellay bij voorbaat afschrijven? Ik snap dat hij niet geliefd is bij Ajacieden door zijn '4x Amsterdam' uitspraak. Maar probeer hem objectief op voetbaltechnisch gebied te beoordelen.
ztje
 ztje - zondag 14 maart 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 21:21 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het niet te tolereren is. Als ik PSV was zou ik hem een boete geven. Maar je doet nu net alsof mensen zich niet kunnen doorontwikkelen. Eerst was Afellay timide op het veld en nu moet hij de balans zoeken tussen scherp spelen en over de grens gaan. Van Bommel had ook zo een periode met het verschil dat Afellay nooit rood pakt, maar Van Bommel heeft het nu meer onder controle en gebruikt het in zijn voordeel.

Denk je trouwens dat als Afellay bij een grote club onderaan de hiërarchie moet aansluiten zich op een soortgelijke manier zal profileren? Er zijn tig voorbeelden van topspelers die zich op het veld hebben misdragen. Waarom Afellay bij voorbaat afschrijven? Ik snap dat hij niet geliefd is bij Ajacieden door zijn '4x Amsterdam' uitspraak. Maar probeer hem objectief op voetbaltechnisch gebied te beoordelen.
Ik heb de technische vaardigheden van Afellay nooit in twijfel getrokken.
Alleen ben je met 24 jaar niet meer zo heel jong in het hedendaagse voetbal en kun je niet blijven beroepen op je jeugdige onbezonnenheid.
Ik blijf beweren dat, dit een groot probleem voor hem wordt in de grote Europese competities.
dege
 dege - maandag 15 maart 2010 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 19:44 schreef Terminator het volgende:

[..]

ja das goed en dan verliezen julie van rkc goed afgesproken?whahahaha

triest hoor afhankelijk zijn he van tegenstanders ook al hebben jullie nu weer eens van psv (gewonnen)......
geloof dat psv de afgelopen jaren meermaals afhankelijk is geweest van de tegenstanders, dus praat geen koek ja!
Over affelay kun je snel klaar zijn, hij heeft of had de potentie om een topper te worden, maar op de momenten dat het moet is hij er niet, net zoals gisteren, ja eigenlijk was hij er wel, maar in verkeerd opzicht. Op zich jammer, want hij heeft zeker kwaliteiten. Maar ben zeker geen fan van hem, dat heeft hij alweer bewezen waarom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door dege --
Pietje
 Pietje - maandag 15 maart 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 19:22 schreef patrickpsv15 het volgende:
idd daar zal henk keslertje wel ff voor zorgen.
Zou dat aan Kesler liggen? Heeft hij geslagen? Sorry, hoor! Vorige week is Afellay ook al door het oog van de naald gekropen. Die jongen zal echt iets aan zijn opgefokte mentaliteit moeten doen. In zijn eigen belang, maar vooral in het teambelang van PSV. Overigens pleit ik Enoh niet vrij. Ook hij heeft zijn bijdrage aan het incident geleverd. Maar om nu te zeggen dat "Keslertje er wel even voor zal zorgen" dat Afellay - waarschijnlijk - het komende weekeinde niet mag spelen...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Patrick heeft er wel een handje van de KNVB als 'maffia' te beschouwen...
Pietje
 Pietje - maandag 15 maart 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 21:40 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Patrick heeft er wel een handje van de KNVB als 'maffia' te beschouwen...
Hahaha! Maar niet alleen Patrick hoor ;-) Waar lees ik steeds KNJB?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 21:50   quote  deeplink  
op het Feyenoord-forum hahahahaha
Pietje
 Pietje - maandag 15 maart 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 21:50 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
op het Feyenoord-forum hahahahaha
Hahaha! Juist!! Maar ik kan er wel tegen hoor. Rivaliteit moet kunnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Voorbeschouwing PSV - FC Twente (20-03-2010)









0.0105431