BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV nieuwe landskampioen nederland

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 22:18   quote  deeplink  
Het programma:
thuis Twente
uit vvv
uit willem II
thuis feyenoord
uit heerenveen
thuis groningen
uit az

Als psv zaterdag weet te winnen van twente, lijkt de schaal toch naar eindhoven te gaan. uit vvv is te doen gezien hun vom, uit willem II brabants convenantje (nijland verhuurd), thuis feyenoord; feyenoord speelt nergens voor
uit heerenveen is te doen gezien hun vorm.
thuis groningen wint psv want psv is scherp in zo'n belangrijke wedstrijd.
uit az; az speelt nergens om en gunt de schaal niet aan de amsterdammers.
Twente krijg nog vreselijk lastige uitwedstrijden en ik ben ervan overtuigd dat twente daar flink wat punten laat liggen. Ajax gaat een paar puntjes laten liggen omdat ze denken dat ze de rest wel winnen omdat ze hun 'zware' programma wel hebben gehad. We zullen zien. Ik zeg PSV kampioen!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 22:28   quote  deeplink  
ja maar als ik psv zo zie voetballen zoals de eerste helft tegen ajax dan geeft dat veel vertrouwen. Als de ballen er de volgende keer maar invliegen (bijv. d.m.v. de koef)
freakie
 freakie - zondag 14 maart 2010 - 22:29   quote  deeplink  
Tsja patrickpsv kan veel zeggen maar suporters moeten hopen!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 14 maart 2010 - 22:30   quote  deeplink  
Joh, Feyenoord word gewoon kampioen!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 22:31   quote  deeplink  
het is verklaarbare hoop
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 22:31   quote  deeplink  
nee feyenoord degradeert:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2010 door patrickpsv15 --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 14 maart 2010 - 22:32   quote  deeplink  
en psv gaat failliet
freakie
 freakie - zondag 14 maart 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Ja is verklaarbaar op somige punten.. je zegt feyenoord, az en groningen die win je.. maar laat ze verliezen tegen twenten dan kan ajax best npog gelijk spelen want doelsaldo haalt niemand meer ik.. tegen rkc kan je niet anders dan winnen anders moet een topclub zich ernstig schamen... Die verklaringen bij feyenoord en az slaan natuurlijk nergens op az en feyenoord willen natuurlijk zo hoog mogelijk eindigen.. ze willen natuurlijk geen utrecht en heracles boven hun he! en az t zelfde eufa league moet gehaalt worden..
ztje
 ztje - zondag 14 maart 2010 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 22:18 schreef patrickpsv15 het volgende:
Het programma:
thuis Twente
uit vvv
uit willem II
thuis feyenoord
uit heerenveen
thuis groningen
uit az

Als psv zaterdag weet te winnen van twente, lijkt de schaal toch naar eindhoven te gaan. uit vvv is te doen gezien hun vom, uit willem II brabants convenantje (nijland verhuurd), thuis feyenoord; feyenoord speelt nergens voor
uit heerenveen is te doen gezien hun vorm.
thuis groningen wint psv want psv is scherp in zo'n belangrijke wedstrijd.
uit az; az speelt nergens om en gunt de schaal niet aan de amsterdammers.
Twente krijg nog vreselijk lastige uitwedstrijden en ik ben ervan overtuigd dat twente daar flink wat punten laat liggen. Ajax gaat een paar puntjes laten liggen omdat ze denken dat ze de rest wel winnen omdat ze hun 'zware' programma wel hebben gehad. We zullen zien. Ik zeg PSV kampioen!
Zoals gewoonlijk sla je weer onzin uit.
Feyenoord, AZ, Heracles en FC Utrecht zullen onderling uitmaken, wie in de Europa League gaat uitkomen. En kijk dan staan AZ en Feyenoord tegenover PSV en voor jou spelen ze voor niets!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 22:40   quote  deeplink  
feyenoord staat straks vlak voor het einde van het seizoen mogelijk zo rond de 6 punten voor az, az staat aan het einde van het seizoen hopelijk meer dan 3 punten van de club erboven en eronder af. Ik denk dat deze kans best groot is, en dan kunnen wij van deze clubs met minder moeite winnen. Zoals we met de feyenoorders al hadden afgesproken: jullie de beker, wij de schaal;)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 14 maart 2010 - 22:40   quote  deeplink  
AZ haalt ons in, meen ik
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 22:39 schreef 410 het volgende:
sluit dit topic maar want het gaat nergens over
it's just bullshit
het gaat zeker ergens over, het gaat over het mogelijke kampioenschap van psv.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 22:40 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
AZ haalt ons in, meen ik
echt niet
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 14 maart 2010 - 22:42   quote  deeplink  
echt wel
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 22:43   quote  deeplink  
oke dan, maar we winnen gewoon van deze clubs. Het zwaarste programma hebben we wel gehad.
ztje
 ztje - zondag 14 maart 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 22:43 schreef patrickpsv15 het volgende:
oke dan, maar we winnen gewoon van deze clubs. Het zwaarste programma hebben we wel gehad.
Moeten jullie volgende week niet tegen FC Twente!!! Bij verlies of gelijk spel staan jullie 3e.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 22:48   quote  deeplink  
jij bent ook een ontevreden supporter he, winnen van psv, wat staan te dansen daar op de tribunen allemaal aan elkaar zitten met de kont naar de camera gericht, en nu liggen zeuren dat afellay lang geschorst moet worden. Maarja, dat geeft al aan dat je inziet dat psv de meeste kans maakt op het kampioenschap:) echt waar, ik blijf erbij. Psv heeft altijd zo'n periode vlak voor het einde van het seizoen gehad dat het wat minder ging. Zoals in het seizoen 2007 - 2008 en 2006 - 2007. Beide jaren kampioen, met de hakken over de sloot, maar toch.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 22:46 schreef ztje het volgende:

[..]

Moeten jullie volgende week niet tegen FC Twente!!! Bij verlies of gelijk spel staan jullie 3e.
daarom zeg ik, als we van twente winnen wordt psv kampioen.
ztje
 ztje - zondag 14 maart 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 22:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

daarom zeg ik, als we van twente winnen wordt psv kampioen.
Jullie hadden toch het zware programma gehad. En mogen ook geen puntje verliezen tegen Feyenoord en AZ.
Eigen woorden van Rutten:
1. Mijn team is uit elkaar gevallen.
2. Het laatste halfuur was het een chaos bij ons.
3. Deze nederlaag doet zeer, héél zeer.
4. De tegenstander was alert, wij konden daar helemaal niets tegenover zetten.
5. Dit heeft een mentale reden. Bepaalde spelers waren gefrustreerd en begonnen hun eigen wedstrijd te spelen.
6. Zaterdag spelen we tegen FC Twente. Het gaat niet makkelijk worden om de koppies weer de juiste richting op te krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2010 door ztje --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 14 maart 2010 - 22:57   quote  deeplink  
klopt, maar ajax heeft deze wedstrijden ook gewonnen. Dus psv kan dat ook, want psv staat boven ajax op de ranglijst.
ztje
 ztje - zondag 14 maart 2010 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 22:57 schreef patrickpsv15 het volgende:
klopt, maar ajax heeft deze wedstrijden ook gewonnen. Dus psv kan dat ook, want psv staat boven ajax op de ranglijst.
Klopt helemaal, maar het waren 9 punten en nu nog 1 punt.
3 nederlagen in 2 weken, geen beker en over 1 week ook geen kans meer op de schaal en geen Champion League.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2010 door ztje --
dege
 dege - maandag 15 maart 2010 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 22:48 schreef patrickpsv15 het volgende:
jij bent ook een ontevreden supporter he, winnen van psv, wat staan te dansen daar op de tribunen allemaal aan elkaar zitten met de kont naar de camera gericht, en nu liggen zeuren dat afellay lang geschorst moet worden. Maarja, dat geeft al aan dat je inziet dat psv de meeste kans maakt op het kampioenschap:) echt waar, ik blijf erbij. Psv heeft altijd zo'n periode vlak voor het einde van het seizoen gehad dat het wat minder ging. Zoals in het seizoen 2007 - 2008 en 2006 - 2007. Beide jaren kampioen, met de hakken over de sloot, maar toch.
wat ben jij irritant zeg, jij springt van de hak op de tak. Begrijp helemaal niks van jou, op het ene forum zeg je dit nu weer dat.
Jij bent er zo een als jij zegt het regent buiten, ga ik eerst kijken of het echt wel regent.
En dat mensen zeuren over Appelflap, TERECHT! De idioot, verliezen moet je ook kunnen en dan niet zo een speler eruit halen. Denk een wedstrijdje of 3 schorsing.
En ik hoop dat Feyenoord alles gaat winnen, dat zeg ik ook niet vaak! haha
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 08:09 schreef dege het volgende:

[..]

wat ben jij irritant zeg, jij springt van de hak op de tak. Begrijp helemaal niks van jou, op het ene forum zeg je dit nu weer dat.
Jij bent er zo een als jij zegt het regent buiten, ga ik eerst kijken of het echt wel regent.
En dat mensen zeuren over Appelflap, TERECHT! De idioot, verliezen moet je ook kunnen en dan niet zo een speler eruit halen. Denk een wedstrijdje of 3 schorsing.
En ik hoop dat Feyenoord alles gaat winnen, dat zeg ik ook niet vaak! haha
Suarez flikte een zelfde elleboog in de wedstrijd tegen Feyenoord, als de knjb correct handelt geven ze Afellay ook geen schorsing.
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 09:13   quote  deeplink  
Overigens zie ik psv nog steeds wel als de voornaamste titel kandidaat, het eerste uur was psv gewoon een klasse beter dan ajax, dat ajax 2 kansen krijgt en die ook allebei direct maakt is natuurlijk ook een kwaliteit.

Ik verwacht dat PSV vrijwel alle wedstrijden nog gaat winnen, Twente thuis moet gewoon 3 punten zijn voor PSV, simpelweg omdat Twente anders niet meer in te halen valt.

Daarna volgen relatief eenvoudige klusjes bij vvv en willem 2, tegen Feyenoord en AZ zal PSV er wel moeten staan, maar als ze scherp zijn winnen ze die ook allebei.
Groningen en Heerenveen zijn alleen nog op papier lastige tegenstanders.
dege
 dege - maandag 15 maart 2010 - 10:09   quote  deeplink  
psv gaat echt wel meer punten laten liggen hoor, maak je maar geen illusies. De uitslag was toch al duidelijk gisteren, hoeft niet meer over gediscusieerd te worden. En eenvoudige klusjes tegen vvv? zeiden jullie eerder ook al, uitslag destijds 3-3
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 09:09 schreef moa het volgende:

[..]

Suarez flikte een zelfde elleboog in de wedstrijd tegen Feyenoord, als de knjb correct handelt geven ze Afellay ook geen schorsing.
hier heb je helemaal gelijk in!
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 10:09 schreef dege het volgende:
psv gaat echt wel meer punten laten liggen hoor, maak je maar geen illusies. De uitslag was toch al duidelijk gisteren, hoeft niet meer over gediscusieerd te worden. En eenvoudige klusjes tegen vvv? zeiden jullie eerder ook al, uitslag destijds 3-3
Ik heb nog nooit eerder een psv-vvv voorspelt... Doei!!
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 12:35 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hier heb je helemaal gelijk in!
dus 1 elleboog, staat gelijk aan 3 keer een bewuste klap in het gezicht?
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 16 maart 2010 - 08:08   quote  deeplink  
Als dat gebeurt... blowup.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door FsideVak129 --
adriu
 adriu - dinsdag 16 maart 2010 - 11:47   quote  deeplink  
ik zeg aleen maar 80 doelpunten voor! 17 tegen. dus ,?,?,?, kampioen 2010!!!
Olivander
 Olivander - dinsdag 16 maart 2010 - 11:56   quote  deeplink  
dus ??? nog steeds punten achterstand.. dus ????
al scoor je er nog eens 30 .. je blijft afhankelijk van anderen !!
adriu
 adriu - dinsdag 16 maart 2010 - 14:24   quote  deeplink  
nee aleen de scheits rechter,s arme psv!! vink fluit de wedstrijd psv-twente!! vink IS 100% TWENTE FAN . BEDANK KESLER EN KNVB MOOI TRUKJE WEER!! IK WEET DE UITSLAG AL 1-2 VOOR TWENTE
adriu
 adriu - dinsdag 16 maart 2010 - 14:30   quote  deeplink  
(OLIVANDER)JE ZEGT HET ZEER GOED!! AJAX EN PSV BLIJFEN AFHANKELIJK VAN VINK EN KESLER!!!!??ER WORT EEN VIES SPELLETJE GESPEELT BIJ DE KNVB!!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 16 maart 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 14:30 schreef adriu het volgende:
(OLIVANDER)JE ZEGT HET ZEER GOED!! AJAX EN PSV BLIJFEN AFHANKELIJK VAN VINK EN KESLER!!!!??ER WORT EEN VIES SPELLETJE GESPEELT BIJ DE KNVB!!
Grappige is dat dit al vorig jaar aangekaart werd door Ajax en nu eindelijk gaat psv het ook in zien...
Ik ben meer gebaat bij een gelijkspelletje dan een zekere overwinning van Twente door Vink...

Want dat is toch echt de allerbelabberste scheids van Nederland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door FsideVak129 --
bjorn
 bjorn - dinsdag 16 maart 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 11:47 schreef adriu het volgende:
ik zeg aleen maar 80 doelpunten voor! 17 tegen. dus ,?,?,?, kampioen 2010!!!
18 he
adriu
 adriu - woensdag 17 maart 2010 - 10:30   quote  deeplink  
klopt
remco k
 remco k - woensdag 17 maart 2010 - 12:00   quote  deeplink  
jaja klopt
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 17 maart 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 22:30 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Joh, Feyenoord word gewoon kampioen!!
haha grapje zeker
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 17 maart 2010 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 22:43 schreef patrickpsv15 het volgende:
oke dan, maar we winnen gewoon van deze clubs. Het zwaarste programma hebben we wel gehad.
aan de en kant gelijk aan de andere kant niet
ajax de moeilijkste hebben jullie al gehad (4-1 voor ajax)
nou nog tegen de nummer 1 ,4 en 5 ik weet niet of je dat een makkelijke progammakan noemen als je al van nac verliest die de volgende wed. 3-0 verliest tegen groningen
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 17 maart 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 22:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

daarom zeg ik, als we van twente winnen wordt psv kampioen.
als jullie van twente winnen staan wij 3 punten achter op twente en 1 op jullie
jullie hebben beide nog een lastig progamma terwijl ajax het een stuk makkelijker heeft
dus we zullen zien het kan nog spannend worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV nieuwe landskampioen nederland









0.0080301