BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Appelvlaai thuis laten op WK voor Urby?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
SanderS
 SanderS - maandag 15 maart 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Appelvlaai is niet in vorm, speelt een zeer matig seizoen en vind zichzelf geweldig.

Urby is in vorm, speelt een goed seizoen, scoort belangrijke goals voor Ajax (psv uit, feyenoord thuis, dordrecht beker, psv thuis en dan mis ik er cker nog een paar) en blijft met beide benen op de grond staan.

Urby kan zowel linksback spelen, aanvallende/verdedigende middenvelder en als aanvaller.

Appelvlaai kan alleen maar als aanvallende middenvelder spelen.

Ik zeg... Urby in Oranje... Appelvlaai lekker thuis voor de buis....
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 15 maart 2010 - 16:10   quote  deeplink  
tsja, wat moet je daar nou van zeggen

zijn 2 verschillende spelers..

maar urby in de vorm die hij gister was hoort zeker bij de beste 23 spelers
dus verdient een selectie
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 maart 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Appelvlaai is geen teamspeler voor Oranje.
Heeft daar niks maar dan ook niks te zoeken.
Had beter voor het Marokkaans elftal kunnen kiezen...

Dat van Bommel er zit is al erg genoeg...
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 16:17   quote  deeplink  
ach zelfs in eindhoven zijn ze hem zat.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/5280
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 18:55   quote  deeplink  
van Bommel is een goede voetballer hoor voor dit NL elftal, ik snap dat je hem niet leuk vind omdat hij bij psv heeft gespeeld, maar dat is onbelangrijk
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:10 schreef Johnqqqq het volgende:
tsja, wat moet je daar nou van zeggen

zijn 2 verschillende spelers..

maar urby in de vorm die hij gister was hoort zeker bij de beste 23 spelers
dus verdient een selectie
jammer dat hij zijn vorm in maar enkele wedstrijden laat zien.
het gaat er om dat je constant bent en dat zijn beide spelers niet.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 15 maart 2010 - 19:40   quote  deeplink  
maak niet uit wie je mee neemt ze komen allebij weinig tot niet aan spelen toe clarence seedorf moet meeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik snap gewoon niet dat hij er maar steeds niet bij zit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door luis_suarez 16 --
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 19:46   quote  deeplink  
Seedorf past niet in de manier van spelen van Oranje..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:55 schreef remco k het volgende:
van Bommel is een goede voetballer hoor voor dit NL elftal, ik snap dat je hem niet leuk vind omdat hij bij psv heeft gespeeld, maar dat is onbelangrijk
idd, 70% van het nederlands/ajax' elftal is ooit ajacied geweest
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 15 maart 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Dat kan je nu nog niet zeggen, je weet niet of affelay zijn vorm kan herpakken dit seizoen. maar als je kijkt naar hoe het nu gaat zou ik urby meenemen.
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 15 maart 2010 - 21:25   quote  deeplink  
ik denk dat van marwijk emanuelson moet meenemen maar niet in de basis moet zetten maar appelvlaai natuurlijk ook niet
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 15 maart 2010 - 21:27   quote  deeplink  
nee oke dat spreekt voorzich.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 16 maart 2010 - 10:31   quote  deeplink  
Appelvlaai en Emanuelson zijn 2 verschillende spelers. Ik denk dat beiden worden geselecteerd, maar dat beiden ook geen basisplaats krijgen toebedeeld.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 16 maart 2010 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:55 schreef remco k het volgende:
van Bommel is een goede voetballer hoor voor dit NL elftal, ik snap dat je hem niet leuk vind omdat hij bij psv heeft gespeeld, maar dat is onbelangrijk
Geen woorden in mijn mond leggen...

Ben gewoon geen fan van zijn fanatisme en onbezonnen overtredingen.
Waaronder veelvoudig met 2 benen inkomen.
Een potentieele rode kaartenvanger voor het WK dus.
Denk dat er best een mannetjesputter nodig is maar hij en De Jong zijn nu niet bepaald goed bezig.
Op het WK heb je slimmere mensen nodig dan pure beukers. Het zijn de jaren 70 en 80 niet meer...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door FsideVak129 --
dege
 dege - dinsdag 16 maart 2010 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:17 schreef bully het volgende:
ach zelfs in eindhoven zijn ze hem zat.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/5280
prachtig om te lezen hoe ze hem daar ook al uitkotsen, daar vraagt hij dan ook wel om, wie denkt hij eigenlijk wel dat hij is. Wat een stakker zeg
PS25
 PS25 - dinsdag 16 maart 2010 - 11:26   quote  deeplink  
Ik kan me soms zo verbazen over de reacties die ik hier lees. Emanuelson wordt vaak niet goed genoeg bevonden en mag dan zelfs worden verkocht. Nu speelt hij 1 geweldige wedstrijd en dan moet hij gelijk maar weer mee naar het WK. Die uitverkiezing wordt in mijn ogen pas terecht wanneer dit niveau meerdere weken laat zien. Ik ben namelijk nog steeds van mening dat het bij hem nog wel eens schort aan zijn mentaliteit. Te vaak mis ik bij hem de absolute wil om te winnen. zondag was dat er overigens wel. Dat was pure passie

Ik zal in elk geval niet ontkennen dat het al beter is dan de vorige 2 seizoenen, maar in mijn ogen is het nog niet genoeg. Hij speelt nog te wisselvallig.
robs
 robs - dinsdag 16 maart 2010 - 12:16   quote  deeplink  
Urby is een topper. Kan op diverse plekken spelen en dat is precies wat je nodig hebt op een WK
robs
 robs - dinsdag 16 maart 2010 - 12:17   quote  deeplink  
Appelvlaai is over the hill. Gaat nooit wat worden. Typisch zo'n vervelend Marokkaans ventje waar we er helaas in Gouda, Den Haag en Amsterdam wel heel erg veel van hebben. Weg met die etter. Staat al 5 jaar in de basis maar breekt nog steeds niet door. Wordt geen topper en heeft een verzioekt karakter, maar ja, dat zit helaas in zijn volk...
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 16 maart 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 12:17 schreef robs het volgende:
Appelvlaai is over the hill. Gaat nooit wat worden. Typisch zo'n vervelend Marokkaans ventje waar we er helaas in Gouda, Den Haag en Amsterdam wel heel erg veel van hebben. Weg met die etter. Staat al 5 jaar in de basis maar breekt nog steeds niet door. Wordt geen topper en heeft een verzioekt karakter, maar ja, dat zit helaas in zijn volk...
Afellay heeft 4 landstitels op zijn naam staan en is aanvoerder van PSV. Hij is al jaren dé spelbepaler van PSV. Hoezo niet doorgebroken? en over the hill? In tegenstelling tot veel talenten heeft Afellay nooit een terugslag gehad. Hij zit nu alleen in een moeilijke fase en moet over een drempel heen. Verder word ik een beetje moe van de lading die jij jouw reacties meegeeft. Het is een vrij land, wil jij Marokkanen haten? Is geen probleem, maar laat maatschappelijke discussies buiten voetbalfora.
dege
 dege - dinsdag 16 maart 2010 - 12:38   quote  deeplink  
nou, dan mag jij lekker weg lopen met die appelflap, maar vind het ook geen topper hoor. En met doorbreken word denk ik bedoeld niet op het niveau blijven steken van psv, want dat is de top nu eenmaal niet, misschien dat je het dan wat beter begrijpt.
Super AJAX
 Super AJAX - dinsdag 16 maart 2010 - 12:42   quote  deeplink  
@ robs,

Aub als je wilt meedoen met een discussie goed maar je kan absoluut niet zulke uitlatingen over mensen doen. Het is een Nederlander en speelt voor het nederlands elftal nu hij wat heeft uitgehaald is het een marrokaan en moet hij oprotten. vervelende spelers heb je altijd en overal. Ik ben super fan van Suarez en kan in mijn ogen niets fout doen maar zijn maniertjes van de afgelopen jaren zijn erger dan van affelay. zijn nu alle mensen uit Uruguay viezerikken???

PSV MOCRO heeft gelijk wat betreft Affelay. Ook afgelopen zondag was hij in de eerste helft niet slecht, de meeste aanvallen begonnen bij hem. het is een goede voetballer, ik zeg niet een topper maar hij is wel een van de betere op de nederlandse velden.

Of hij mee moet naar het WK, hij is minder functioneel dan Urby maar beschikt wel over een betere basis nivo dan Urby. Gezien de spelers die zeker meegaan is het misschien verstandiger om urby mee te nemen omdat hij op meerdere plekken inzetbaar is. Achter de spits ( daar speelde hij al zijn wedstrijden in de jeugd,) linsbuiten, links op het middenveld en linksachter.
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 16 maart 2010 - 12:59   quote  deeplink  
urby speelt weer 1 goede wedstrijd en hij hoort in NL team?? je kan ook overdrijven...
al liet hij dit wekelijks zien oke dan is hij zeker nl team waardig
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 16 maart 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 12:38 schreef dege het volgende:
nou, dan mag jij lekker weg lopen met die appelflap, maar vind het ook geen topper hoor. En met doorbreken word denk ik bedoeld niet op het niveau blijven steken van psv, want dat is de top nu eenmaal niet, misschien dat je het dan wat beter begrijpt.
Volgens jou kan dus niemand doorbreken in de eredivisie. Want het niveau van PSV is top in de eredivisie...en gezien de krachtmeting tegen HSV is het ook van Europees niveau. En ik claim niet dat Afellay nu een topper is, dat moet nog blijken. Ik denk wel dat hij de potentie heeft om zich door te ontwikkelen tot een smaakmaker in een buitenlandse competitie. Als we de bondscoach mogen geloven worden spelers beter in het buitenland, datzelfde kan dus ook voor Afellay gelden. Voetballers beleven normaal gesproken hun topjaren tussen de 25-29 jaar...uitzonderingen daargelaten.

Ontopic: Ik gun het Emanuelson best om mee naar Zuid-Afrika te gaan, maar hij is geen basisspeler bij Ajax. Bovendien wordt zijn multifunctionaliteit tov Afellay overdreven. Emanuelson kan de hele linker flank bestrijken, waarbij de linksbackpositie zijn zwakste plek is. Afellay kan op alle posities op het middenveld en ook als buitenspeler functioneren. Het voordeel voor Afellay is dat hij zelden door een ondergrens zakt. Bij Emanuelson kan het een 8 zijn, maar ook een 3. Want als Emanuelson jarenlang constant zou spelen, dan was hij na het vertrek van Sneijder of Heitinga wel aanvoerder van Ajax geworden.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 16 maart 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 12:17 schreef robs het volgende:
Appelvlaai is over the hill. Gaat nooit wat worden. Typisch zo'n vervelend Marokkaans ventje waar we er helaas in Gouda, Den Haag en Amsterdam wel heel erg veel van hebben. Weg met die etter. Staat al 5 jaar in de basis maar breekt nog steeds niet door. Wordt geen topper en heeft een verzioekt karakter, maar ja, dat zit helaas in zijn volk...
Beetje kort door de bocht...
ztje
 ztje - dinsdag 16 maart 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 13:11 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Volgens jou kan dus niemand doorbreken in de eredivisie. Want het niveau van PSV is top in de eredivisie...en gezien de krachtmeting tegen HSV is het ook van Europees niveau. En ik claim niet dat Afellay nu een topper is, dat moet nog blijken. Ik denk wel dat hij de potentie heeft om zich door te ontwikkelen tot een smaakmaker in een buitenlandse competitie. Als we de bondscoach mogen geloven worden spelers beter in het buitenland, datzelfde kan dus ook voor Afellay gelden. Voetballers beleven normaal gesproken hun topjaren tussen de 25-29 jaar...uitzonderingen daargelaten.

Ontopic: Ik gun het Emanuelson best om mee naar Zuid-Afrika te gaan, maar hij is geen basisspeler bij Ajax. Bovendien wordt zijn multifunctionaliteit tov Afellay overdreven. Emanuelson kan de hele linker flank bestrijken, waarbij de linksbackpositie zijn zwakste plek is. Afellay kan op alle posities op het middenveld en ook als buitenspeler functioneren. Het voordeel voor Afellay is dat hij zelden door een ondergrens zakt. Bij Emanuelson kan het een 8 zijn, maar ook een 3. Want als Emanuelson jarenlang constant zou spelen, dan was hij na het vertrek van Sneijder of Heitinga wel aanvoerder van Ajax geworden.
Elk verweer op welk forum tegen Afellay tracht je, jou landgenoot te verdedigen.
Op het moment dat het er echt toe doet, gaat hij elke keer de fout in.

Ook dit heb ik je meerdere malen weerlegd en als er hier geen verbetering in optreed, is hij in mijn ogen niet goed genoeg voor het Nederlands elftal of een buitenlands avontuur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door ztje --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 16 maart 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 13:54 schreef ztje het volgende:

[..]

Elke verweer op welk forum tegen Afellay tracht je, jou landgenoot te verdedigen.
Op het moment dat het er echt toe doet, gaat hij elke keer de fout in.

Ook dit heb ik je meerdere malen weerlegd en als er hier geen verbetering in optreed, is hij in mijn ogen niet goed genoeg voor het Nederlands elftal of een buitenlands avontuur.
Ik ben hier geboren. Jij bent ook mijn landgenoot of je het nu leuk vindt of niet. Ik geef mijn mening over afellay. Dat hij ook van Marokkaanse komaf is, is voor mij irrelevant. Ik heb Van Bommel ook altijd verdedigd, omdat ik zag dat hij bepaalde kwaliteiten heeft. Ook in de periode dat hij tegen domme kaarten opliep. Ik heb ook Suarez tegenover PSVers verdedigd en ik heb niks met Uruguay.
ztje
 ztje - dinsdag 16 maart 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 14:09 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben hier geboren. Jij bent ook mijn landgenoot of je het nu leuk vindt of niet. Ik geef mijn mening over afellay. Dat hij ook van Marokkaanse komaf is, is voor mij irrelevant. Ik heb Van Bommel ook altijd verdedigd, omdat ik zag dat hij bepaalde kwaliteiten heeft. Ook in de periode dat hij tegen domme kaarten opliep. Ik heb ook Suarez tegenover PSVers verdedigd en ik heb niks met Uruguay.
Wat toevalig ik namelijk ook en heb geen problemen met landgenoten van welke komaf.
En jij weet net zo goed als ik dat elke bevolkingsgroep met een verschillende achtergrond ook een andere natuur hebben.
Alleen toont Afellay met zijn bijna 24 jaar geen verbeteringen. Ik ben ook fan van spelers als Davids, etc.. bikkelhard maar fair en niet dat achterbakse gedrag. Ga je over de scheef, durf er dan ook voor uit te komen.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 16 maart 2010 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 14:09 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben hier geboren. Jij bent ook mijn landgenoot of je het nu leuk vindt of niet. Ik geef mijn mening over afellay. Dat hij ook van Marokkaanse komaf is, is voor mij irrelevant. Ik heb Van Bommel ook altijd verdedigd, omdat ik zag dat hij bepaalde kwaliteiten heeft. Ook in de periode dat hij tegen domme kaarten opliep. Ik heb ook Suarez tegenover PSVers verdedigd en ik heb niks met Uruguay.
Sorry hoor maar hier haak ik in en deel ik deze mening.

Als er iets is tegen " buitenlanders" dan zitten er veel verkeerd te denken.
Of ga je opeens ook alle F-siders en VAK410-ers of STH-Crewers of North-Supporters zonder blauwe ogen en blanke huid uitsluiten.

Tuig heb je overal, dat is niet aan nationaliteit of kleur of ras of afkomst gebonden.
Ook kakkers met hockystikken snuiven/hoereren/knokken en vallen mensen lastig...
Al kom ik ze nooit tegen want ik kom niet in de hoeken.

Dus nogmaals geen kwalificering tegen buitenlanders, anders kan ik het nooit uitleggen aan mijn Surinaamse en Marokkaanse vrinden op het vak die net zo hard Joden roepen en Kutboeren en Kakkerlakken...

p.s.: ook bij de andere clubs zijn er genoeg gekleurde vrinden bij die wel van een relletje houden...

En nu weer on-topic.

Beide heren niet mee is denk ik ook een oplossing. Appelvlaai zal nooit een basisspeler worden met Sneyder en v.d. Vaart als concurrenten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door FsideVak129 --
ztje
 ztje - dinsdag 16 maart 2010 - 14:45   quote  deeplink  
Uit dPSVMocro - maandag 15 maart 2010 - 17:26
Het zou niet voor het eerst zijn dat spelers vooraf met elkaar afspreken om hun handelingen af te zwakken met als doel voor beide strafvermindering te krijgen. Ik ben benieuwd wat er uitkomt.

Hier kan ik namelijk totaal niet tegen. Wel iets uitvreten wat niet door de beugel kan, maar daarna niet de consequenties willen dragen of deze trachten te ontlopen.
Ben dan die grote vent en draag je verantwoordelijk. Ben waarschijnlijk te ouderwets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door ztje --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 16 maart 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 14:45 schreef ztje het volgende:
Uit dPSVMocro - maandag 15 maart 2010 - 17:26
Het zou niet voor het eerst zijn dat spelers vooraf met elkaar afspreken om hun handelingen af te zwakken met als doel voor beide strafvermindering te krijgen. Ik ben benieuwd wat er uitkomt.

Hier kan ik namelijk totaal niet tegen. Wel iets uitvreten wat niet door de beugel kan, maar daarna niet de consequenties willen dragen of deze trachten te ontlopen.
Ben dan die grote vent en draag je verantwoordelijk. Ben waarschijnlijk te ouderwets.
Hoezo te ouderwets? Jij bent juist te vooruitstrevend. Derksen had het een paar weken geleden nog bij VI over dat vroeger de scheidsrechter een beetje werd genaaid door de spelers en clubs, omdat ze onderling vooraf afspraken wat ze tegen de tuchtcommissie zouden zeggen. Toen waren er geen videobeelden en waren het de woorden van de spelers tegen die van de scheidsrechter, die dus weggezet werd als leugenaar. Nu zijn de belangen nog groter en proberen clubs en spelers overal onderuit te komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Appelvlaai thuis laten op WK voor Urby?









0.0071249