BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aanklager start onderzoek naar akkefietje tussen Afellay en Enoh

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 15 maart 2010 - 15:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Aanklager start onderzoek naar akkefietje tussen Afellay en Enoh (VoetbalZone)

Thomas
 Thomas - maandag 15 maart 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:

De aanklager betaald voetbal heeft maandag bekend gemaakt dat het een vooronderzoek is gestart naar het voorval tussen PSVer Ibrahim Afellay en Ajacied Eyong Enoh. De twee spelers kregen het zondag met elkaar aan de stok tijdens de topper in de Amsterdam ArenA, die door de thuisploeg uiteindelijk met 4-1 werd gewonnen.

Na afloop was op televisiebeelden te zien hoe de twee middenvelders elkaar het leven zuur probeerden te maken. Enoh leek op de tenen van Afellay te gaan staan, die vervolgens moedwillig zijn elleboog in het gezicht van zijn opponent plaatste. Scheidsrechter Kevin Blom zag het incident over het hoofd, maar de tuchtcommissie gaat het voorval opnieuw bestuderen.

Afellay liet eerder op maandag weten dat hij vindt geen schorsing te verdienen. Hij ging op mijn tenen staan en als reactie maakte ik me breed toen hij op me af kwam lopen. Hij stompte me iets eerder ook nog in mijn maag, zei de Oranje-international in De Telegraaf. De twee spelers dienen voor dinsdag 12:00 uur vragen te beantwoorden. Waarschijnlijk komt de aanklager daarna met een schikkingsvoorstel.
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 15 maart 2010 - 16:28   quote  deeplink  
laat het maar met een sisser aflopen,,

voor ajax is het beter dat enoh erbij is zondag
en ook is het voor ajax beter als afelay erbij is een zaterdag

------------------------------------------------------
als ze beiden worden geschorst is het weer een teken dat ome henk kesler een twente supporter is
robs
 robs - maandag 15 maart 2010 - 16:29   quote  deeplink  
Enoh heeft niks misdaan die wordt op zeker niet geschorst
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 15 maart 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:29 schreef robs het volgende:
Enoh heeft niks misdaan die wordt op zeker niet geschorst
hij is op zijn tenen gaan staan en een stomp in de maag

volgens affelai
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 16:33   quote  deeplink  
de overtredingen van enoh zijn volgens mij nooit hard temaken.
je kan altijd perongeluk bij iemand op zijn tenen gaan staan.
en of het expres is gedaan is op beelden niet duidelijk en die vermeende ellenboog is de maag al helemaal niet te zien.
enoh is gewoon wat slimmer dan affelay.
die het wel drie keer heel duidelijk in beeld liet komen.
en met zijn excuus van ik maakte mij breed maakt hij zich nog belachelijker.
als enoh het ontkent zou ik schorsing voor hem wel heel vreemd vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door bully --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:30 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

hij is op zijn tenen gaan staan en een stomp in de maag

volgens affelai
Exact, echter geven de beelden niet duidelijk weer of Enoh expres op de voet ging staan en van de stomp in de maag zijn al helemaal geen beelden. De elleboogstoten en slaande beweging van Appelvlaai zijn echter alledrie duidelijk in beeld gekomen. Afwachten dus.
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 16:34   quote  deeplink  
is die teen van affelay zo groot dan?:P ja stomp in de maag konden we allemaal niet zien.. affelay maakte veel show.. en affelay deed 2 keer zich breed maken dan...
adriu
 adriu - maandag 15 maart 2010 - 16:35   quote  deeplink  
niets op de tenen gaan staan! is helemaal niets van te zien!
Yordee1
 Yordee1 - maandag 15 maart 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:33 schreef bully het volgende:
de overtredingen van enoh zijn volgens mij nooit hard temaken.
je kan altijd perongeluk bij iemand op zijn tenen gaan staan.
en of het expres is gedaan is op beelden niet duidelijk en die vermeende ellenboog is de maag al helemaal niet te zien.
enoh is gewoon wat slimmer dan affelay.
die het wel drie keer heel duidelijk in beeld liet komen.
en met zijn excuus van ik maakte mij breed maakt hij zich nog belachelijker.
als enoh het ontkent zou ik schorsing voor hem wel heel vreemd vinden.
Daarom zou Enoh ook geneeskunde zijn gaan studeren als hij niet ging voetballen, en was Afellay uitkeringstrekker geworden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:28 schreef Johnqqqq het volgende:
laat het maar met een sisser aflopen,,

voor ajax is het beter dat enoh erbij is zondag
en ook is het voor ajax beter als afelay erbij is een zaterdag

------------------------------------------------------
als ze beiden worden geschorst is het weer een teken dat ome henk kesler een twente supporter is
precies! ik zou het ronduit belachelijk vinden. Maar ik denk sowieso dat het voor twente allemaal perfect past. Een ding is zeker, als twente zaterdag de scheidsmeeheeft en afellay en enoh worden geschorst, dan mogen ajax en psv gewoon geen kampioen worden, sterker nog, twente MOET kampioen worden van de heren uit zeist.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:35 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

precies! ik zou het ronduit belachelijk vinden. Maar ik denk sowieso dat het voor twente allemaal perfect past. Een ding is zeker, als twente zaterdag de scheidsmeeheeft en afellay en enoh worden geschorst, dan mogen ajax en psv gewoon geen kampioen worden, sterker nog, twente MOET kampioen worden van de heren uit zeist.
Je zou het ronduit belachelijk vinden als die Appelvlaai wordt geschorst. Volgens mij moet jij de beelden nog eens gaan nakijken, want als hij hier niet voor wordt geschorst lijdt men in Zeist een hele gevoelige nederlaag.
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 16:41   quote  deeplink  
enoh zal heus wel wat expres gedaan hebben dat geloof ik wel.
maar als hij ontkent is dat nooit aan de televisiebeelden uittemaken.
dus gewoon slimmer dan affelay.
denk persoonlijk dat affelay wel schorsing krijgt en dan in beroep gaat zodat hij zaterdag gewoon meedoet.
dat zou voor ons het beste zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:40 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Je zou het ronduit belachelijk vinden als die Appelvlaai wordt geschorst. Volgens mij moet jij de beelden nog eens gaan nakijken, want als hij hier niet voor wordt geschorst lijdt men in Zeist een hele gevoelige nederlaag.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/47214/afellay-over-elleboogstoot-ik-maakte-me-breed-list
''Hij ging op mijn tenen staan en als reactie maakte ik me breed toen hij op me af kwam lopen. Hij stompte me iets eerder ook nog in mijn maag'', laat Afellay weten aan De Telegraaf.
dus dan zou enoh ook geschorst moeten worden. Allebei wel of allebei niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door patrickpsv15 --
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 16:48   quote  deeplink  
Patrick het moet te zien zijn op beeld.. als enoh expres zijn elleboog in zijn maag doet is dan een terechte schorsing.. Maar affelay moet niet doen alsof hij niet enoh een lichte elleboog wou geven..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/47214/afellay-over-elleboogstoot-ik-maakte-me-breed-list
''Hij ging op mijn tenen staan en als reactie maakte ik me breed toen hij op me af kwam lopen. Hij stompte me iets eerder ook nog in mijn maag'', laat Afellay weten aan De Telegraaf.
dus dan zou enoh ook geschorst moeten worden. Allebei wel of allebei niet.
Volgens mij was de eerdere klap in zijn gezicht al bewust, vervolgens gaat Enoh op zijn tenen staan (wat overigens ook per ongeluk kan zijn gebeurd. En vervolgens maakt Appelvlaai zich 2 keer breed. Jaja jij gelooft in sprookjes. Beide elleboogstoten waren met opzet en dienen beiden met rood te worden bestraft. De klap eerder in het gezicht trouwens ook. Opvallend trouwens dat jouw mede-supporters helemaal klaar zijn met Appelvlaai en dat jij hem hier gaat zitten te verdedigen terwijl de tv-beelden overduidelijk zijn.
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 16:50   quote  deeplink  
je word geschorst op de beelden en niet op wat jou tegenstander zegt.
dat zou wel makelijk zijn dan zeg je gewoon dat hij ellenboog gaf en je verzwakt jou tegenstander in de race voor het kampioenschap.
dus jou reactie slaat kant nog wal patrickpsv.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:50 schreef bully het volgende:
je word geschorst op de beelden en niet op wat jou tegenstander zegt.
dat zou wel makelijk zijn dan zeg je gewoon dat hij ellenboog gaf en je verzwakt jou tegenstander in de race voor het kampioenschap.
dus jou reactie slaat kant nog wal patrickpsv.
Ach Bully dat doet 95% van zijn reacties.
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/47214/afellay-over-elleboogstoot-ik-maakte-me-breed-list
''Hij ging op mijn tenen staan en als reactie maakte ik me breed toen hij op me af kwam lopen. Hij stompte me iets eerder ook nog in mijn maag'', laat Afellay weten aan De Telegraaf.
dus dan zou enoh ook geschorst moeten worden. Allebei wel of allebei niet.
en dit zeggen jou medesupporters er van.
zegt genoeg lijkt mij.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/5280
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:48 schreef freakie het volgende:
Patrick het moet te zien zijn op beeld.. als enoh expres zijn elleboog in zijn maag doet is dan een terechte schorsing.. Maar affelay moet niet doen alsof hij niet enoh een lichte elleboog wou geven..
iedere speler wordt apart gefilmd door een speciale camera, tenminste, dat is in de meeste europese competities zo, dus ik neem aan ook in nederland, en zeker bij een topwedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door patrickpsv15 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:52 schreef bully het volgende:

[..]

en dit zeggen jou medesupporters er van.
zegt genoeg lijkt mij.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/5280
ik geloofde het ook in eerste instantie, maar toen ik de reacties las lachte ik want deze accounts zijn door de beheerders van ajaxlife.nl zelf aangemaakt.
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 16:54   quote  deeplink  
Ja maar enoh die was vervelend voor affelay.. wat affelay beetje op stang jaagde.. affelay wat eerder al gezegt is geeft hem eerst een klap en daarna 2 keer een elleboog.. dan 1 elleboog in zijn maag wat niemand kan beoordelen is dan ook gelijk rood.. ja wel maar dan heeft affelay wel meerwedstrijden..
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:51 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ach Bully dat doet 95% van zijn reacties.
het word daarom denk ik ook tijd dat ze op dit forum duidelijke afscheiding maken.
ik kom hier om met mijn mede ajax supporters over ons ajax te discuseren.
heb er persoonlijk ook geen moeite mee dat er enkele supporters van andere clubs meepraten.
mits ze het wel normaal doen en realistisch.
maar personen als deze komen hier alleen om reacties uit telokken en testoken.
en daar sta ik niet op tewachten.
jammer voor andere zoals psvmocro en nog enkele die hun reacties wel normaal doen.
maar dit soort personen verpesten het.
als ik met hun wil discuseren ga ik wel naar het topic voetbal alleen.
dus zou zeggen boudewijn en thomas peil hier de gedachten erover eens.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:53 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik geloofde het ook in eerste instantie, maar toen ik de reacties las lachte ik want deze accounts zijn door de beheerders van ajaxlife.nl zelf aangemaakt.
Jij blijft echt geloven in sprookjes hé. Rot anders gewoon lekker op en ga je eigen forum volkliederen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 maart 2010 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:53 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik geloofde het ook in eerste instantie, maar toen ik de reacties las lachte ik want deze accounts zijn door de beheerders van ajaxlife.nl zelf aangemaakt.
Hoe weet je nou weer dat die accounts van AjaxLife zijn?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:00 schreef bully het volgende:

[..]

het word daarom denk ik ook tijd dat ze op dit forum duidelijke afscheiding maken.
ik kom hier om met mijn mede ajax supporters over ons ajax te discuseren.
heb er persoonlijk ook geen moeite mee dat er enkele supporters van andere clubs meepraten.
mits ze het wel normaal doen en realistisch.
maar personen als deze komen hier alleen om reacties uit telokken en testoken.
en daar sta ik niet op tewachten.
jammer voor andere zoals psvmocro en nog enkele die hun reacties wel normaal doen.
maar dit soort personen verpesten het.
als ik met hun wil discuseren ga ik wel naar het topic voetbal alleen.
dus zou zeggen boudewijn en thomas peil hier de gedachten erover eens.
Exact Bully, hier sta ik 100% achter. Een psvmocro blijft nu weg, omdat zo'n kwalbak hier elke dag rondhangt en er een stijve van krijgt. Misschien tijd om een forumonderwerp te starten en te peilen onder de aanhangers wie vindt dat die Pisvee-supporter moet oprotten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:54 schreef freakie het volgende:
Ja maar enoh die was vervelend voor affelay.. wat affelay beetje op stang jaagde.. affelay wat eerder al gezegt is geeft hem eerst een klap en daarna 2 keer een elleboog.. dan 1 elleboog in zijn maag wat niemand kan beoordelen is dan ook gelijk rood.. ja wel maar dan heeft affelay wel meerwedstrijden..
hier ben ik het mee eens. Als deze 2 spelers geschorst worden enoh 2 afellay 4 of zo. Ik zeg: ooijer nieuwe aanvoerder (oneeh helaas hij ligt 4 weken eruit vanwege spierblessure)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hoe weet je nou weer dat die accounts van AjaxLife zijn?
ik ben goddelijk
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 17:08   quote  deeplink  
patrickpsv aljeblieft geen ooijer xD
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 17:08   quote  deeplink  
je bent 15 en je denkt hier met volwassenen mee tekunnen praten over voetbal meer niet.
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/47214/afellay-over-elleboogstoot-ik-maakte-me-breed-list
''Hij ging op mijn tenen staan en als reactie maakte ik me breed toen hij op me af kwam lopen. Hij stompte me iets eerder ook nog in mijn maag'', laat Afellay weten aan De Telegraaf.
dus dan zou enoh ook geschorst moeten worden. Allebei wel of allebei niet.
Lul toch niet vent, je ziet affelay 1 keer een slaande beweging maken en enoh daarbij in het gezicht raken, daarna gaat enoh op de tenen staan bij affelay, dit is iets wat 500 keer per wedstrijd gebeurd, dat zou je weten als je zelf zou hebben gevoetbald.

Als reactie hierop en de teleurstelling van het pak slaag dat psv heeft gekregen reageerd dit zwaar vervelende mannetje zich af op Enoh door hem 2 ellebogen te geven.

Enoh Behoort absoluut niet geschorst te worden, dit gebeurt echt 500 keer per wedstrijd..
ALs Affelay hier niet voor geschorst wordt zou dat echt belachelijk zijn, hij slaat bewust 3 keer iemand op het hoofd in 1 wedstrijd, en in de wedstrijd tegen nac deed hij het ook al een keer, al was dat natuurlijk veel lichter. Affelay moet minimaal 2/3 wedstrijden krijgen, gebeurt dit niet dan maakt de knvb zichzelf volkomen belachelijk.

Voor Ajax zou het natuurlijk wel beter zijn als hij erbij is tegen twente, maar het hoort gewoon niet...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:08 schreef bully het volgende:
je bent 15 en je denkt hier met volwassenen mee tekunnen praten over voetbal meer niet.
ik heb dit account inmiddels een jaar. Trouwens onzin wat je zegt, jij denkt mij uit mijn tentje te lokken maar dat gaat je mooi niet lukken:)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul toch niet vent, je ziet affelay 1 keer een slaande beweging maken en enoh daarbij in het gezicht raken, daarna gaat enoh op de tenen staan bij affelay, dit is iets wat 500 keer per wedstrijd gebeurd, dat zou je weten als je zelf zou hebben gevoetbald.

Als reactie hierop en de teleurstelling van het pak slaag dat psv heeft gekregen reageerd dit zwaar vervelende mannetje zich af op Enoh door hem 2 ellebogen te geven.

Enoh Behoort absoluut niet geschorst te worden, dit gebeurt echt 500 keer per wedstrijd..
ALs Affelay hier niet voor geschorst wordt zou dat echt belachelijk zijn, hij slaat bewust 3 keer iemand op het hoofd in 1 wedstrijd, en in de wedstrijd tegen nac deed hij het ook al een keer, al was dat natuurlijk veel lichter. Affelay moet minimaal 2/3 wedstrijden krijgen, gebeurt dit niet dan maakt de knvb zichzelf volkomen belachelijk.

Voor Ajax zou het natuurlijk wel beter zijn als hij erbij is tegen twente, maar het hoort gewoon niet...
Ze hebben het altijd over die irritante Suarez, maar deze speler is nog irritanter. Als het kindje dan een keer verliest wil hij direct niet voor de media verschijnen. We noemen dat in Nederland ook wel hoogmoedswaanzin. Deze ster zal nooit een transfer maken, naar een grote buitenlandse club als Barcelona, aangezien ze daar niet op hem zitten te wachten.
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:14 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik heb dit account inmiddels een jaar. Trouwens onzin wat je zegt, jij denkt mij uit mijn tentje te lokken maar dat gaat je mooi niet lukken:)
en dat heeft betrekking tot wat????
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:14 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ze hebben het altijd over die irritante Suarez, maar deze speler is nog irritanter. Als het kindje dan een keer verliest wil hij direct niet voor de media verschijnen. We noemen dat in Nederland ook wel hoogmoedswaanzin. Deze ster zal nooit een transfer maken, naar een grote buitenlandse club als Barcelona, aangezien ze daar niet op hem zitten te wachten.
Ik denk dat afellay zich daar anders zal gedragen. Hier in Nederland voelt hij zich zeg maar 'groots' en dan denkt hij dat hij goddelijk is in de eredivisie en het gevoel heeft dat hij meer mag en kan. Dat zal anders zijn als hij bij barca zou spelen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:16 schreef remco k het volgende:

[..]

en dat heeft betrekking tot wat????
tot dat wat amsterdammer113 (m'n huisnummer) zegt
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:16 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik denk dat afellay zich daar anders zal gedragen. Hier in Nederland voelt hij zich zeg maar 'groots' en dan denkt hij dat hij goddelijk is in de eredivisie en het gevoel heeft dat hij meer mag en kan. Dat zal anders zijn als hij bij barca zou spelen.
maar juist daarom zou hij nooit bij Barca komen te spelen..
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 17:17   quote  deeplink  
amsterdammer113.. gepoort worden door suarez is ook irritant.. irritant zijn als spits of vleugelaanvaller is een positief gebaar xD
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:16 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik denk dat afellay zich daar anders zal gedragen. Hier in Nederland voelt hij zich zeg maar 'groots' en dan denkt hij dat hij goddelijk is in de eredivisie en het gevoel heeft dat hij meer mag en kan. Dat zal anders zijn als hij bij barca zou spelen.
Ik denk dat ze de arrogantie daar gelijk uit zijn hele lichaam trappen. Dit soort spelers worden daar niet gewaardeerd.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:17 schreef freakie het volgende:
amsterdammer113.. gepoort worden door suarez is ook irritant.. irritant zijn als spits of vleugelaanvaller is een positief gebaar xD
Ik had het meer over zijn tijd eerder in het seizoen. De schwalbes en dat naaien e.d. Maar jij hebt gelijk jongen, alle clubs mochten willen dat ze Suarez in hun team hadden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door amsterdammer113 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:17 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de arrogantie daar gelijk uit zijn hele lichaam trappen. Dit soort spelers worden daar niet gewaardeerd.
Daarom zeg ik dat hij daar veel minder arrogantie zal hebben. En je hebt gelijk dat proces gebeurt vanzelf als je bij een van de grootste clubs ter wereld voetbalt, bovendien past hij wel bij de barcelona-speel-stijl, maar dat ter zake.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:17 schreef remco k het volgende:

[..]

maar juist daarom zou hij nooit bij Barca komen te spelen..
We zullen zien, ik denk dat als hij naar een grote club verkast dat zijn arrogantie uit z'n lichaam wordt gehaald en dat hij een volwassen speler wordt. Ik denk dat hij nog veel gaat betekenen voor het nederlands elftal in de toekomst.
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 17:22   quote  deeplink  
23 jaar en in de toekomst..
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 17:23   quote  deeplink  
hij zegt dat je 15 bent, wat heeft dat in godsnaam te maken met het feit hoe lang jij je account hier hebt...
ajacied
 ajacied - maandag 15 maart 2010 - 17:24   quote  deeplink  
hij moet zich eigen niet zo laten kennen! vind het een beetje zonde zonder al die fratsen is het een fantische voetballer! en we kennen niet blijven roepen dat hij jong is draait 5 jaar mee. dus mijn conclusie als hij nu niet snel volwassen word word affelay dat nooit
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

We zullen zien, ik denk dat als hij naar een grote club verkast dat zijn arrogantie uit z'n lichaam wordt gehaald en dat hij een volwassen speler wordt. Ik denk dat hij nog veel gaat betekenen voor het nederlands elftal in de toekomst.
ik denk dat hij daar tekort voor komt.
bij spelers als schneider van der vaart enz komt hij nooit in de buurt.
arogantie mag maar hoogmoedwaanzin is wat heel anders.
om de pers niet tewoord testaan zegt genoeg over de persoon affelay.
als het goed gaat staat hij vooraan maar in slechte tijden verstopt hij zich.
Yordee1
 Yordee1 - maandag 15 maart 2010 - 17:27   quote  deeplink  
RUKKEN
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik dat hij daar veel minder arrogantie zal hebben. En je hebt gelijk dat proces gebeurt vanzelf als je bij een van de grootste clubs ter wereld voetbalt, bovendien past hij wel bij de barcelona-speel-stijl, maar dat ter zake.
hij past juist niet bij de barcelona stijl, bij Barca hebben ze spelers die met 1 keer raken de bal rondspelen en niet de postbode uithangen zoals de overgewaardeerde Affelay, die nooit de bal in 1 keer doorspeelt maar altijd moet lopen met de bal. Zijn handelingssnelheid is hierdoor lager dan de gemiddelde middenvelder bij Barca en daardoor vertraagd Affelay juist het spel van Barca.

In Nederland valt dat niet op omdat alles maar vrij middelmatig is, maar als je tegen een topper al Enoh speelt zoals de tweede helft gister, dan komt Affelay gewoon te kort, daarbij genomen dat hij niet tegen zijn verlies kan en zich dan ook altijd moet afreageren zoals gister wanneer het even niet loopt, zorgt ervoor dat hij dat niveau niet aankan.

Een klein beetje voetbalwiskunde voor je, ik hoop dat je het zal begrijpen.
lees dit nog maar een keer door patrick, hierdoor vind ik hem niet goed genoeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door remco k --
morkanne
 morkanne - maandag 15 maart 2010 - 17:29   quote  deeplink  
ze hebben beiden net zo veel schuld aan het incident.
Een zelfde straf voor beide spelers lijkt mij de enige oplossing.
(of geen schorsing)
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 15 maart 2010 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:25 schreef bully het volgende:

[..]

ik denk dat hij daar tekort voor komt.
bij spelers als schneider van der vaart enz komt hij nooit in de buurt.
arogantie mag maar hoogmoedwaanzin is wat heel anders.
om de pers niet tewoord testaan zegt genoeg over de persoon affelay.
als het goed gaat staat hij vooraan maar in slechte tijden verstopt hij zich.
Dat is onzin. Vorig jaar hebben we een kutseizoen gehad en daar stond hij keer op keer de pers te woord.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:29 schreef morkanne het volgende:
ze hebben beiden net zo veel schuld aan het incident.
Een zelfde straf voor beide spelers lijkt mij de enige oplossing.
(of geen schorsing)
Dat beiden schuld hebben aan het incident is waar, echter is er een verschil in wie wat doet. Daarom kun je nooit allebei even hoog straffen. Appelvlaai heeft Enoh 3 keer aan het hoofd geraakt. 1 keer met de hand in het gezicht geslagen, 1 keer met de elleboog op het achterhoofd en 1 keer met de elleboog in het gezicht. Enoh heeft daarbij alleen op de tenen gestaan van Appelvlaai (wat overigens elke weer gebeurd in het voetbal) en iets bij zijn maag gedaan. Dat laatste is overigens niet duidelijk te zien op tv-beelden (je ziet alleen Appelvlaai ineen krimpen. Het kan net zo goed zijn dat hij kramp had en naar de wc moest en daarom misschien ook hoopte met die elleboogstoten een rode kaart te krijgen, zodat hij zo snel mogelijk zijn frustaties kon uitschijten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door amsterdammer113 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aanklager start onderzoek naar akkefietje tussen Afellay en Enoh









0.0165488