BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Piet Velthuizen wil tot 2013 bij Vitesse blijven

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 16 maart 2010 - 23:46
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Piet Velthuizen wil bijtekenen (De Gelderlander)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 maart 2010 - 06:08   quote  deeplink  
Piet Velthuizen wil tot 2013 bij Vitesse blijven

ARNHEM - Piet Velthuizen, de 22-jarige doelman van Vitesse, wil zijn contract in Arnhem verlengen tot medio 2013. De derde doelman van Oranje is nog niet klaar met Vitesse, zoals hij zelf zegt.

Ik heb mij ooit bij Vitesse vier doelstellingen gesteld, drie daarvan heb ik er gehaald. Ik wilde eerste keeper worden, ik wilde bij Vitesse het Nederlands elftal halen en ik wilde een seizoen minder dan vijftig tegengoals krijgen. Maar de vierde doelstelling heb ik nog niet gehaald. Ik wil met Vitesse Europa in. En ik vind het zonde als ik wegga zonder dat ik al mijn doelstellingen heb gehaald. In 2013 ben ik pas 25, ik heb tijd genoeg.

Vitesse heeft de hoop op een langer verblijf van Velthuizen min of meer opgegeven. De doelman heeft een contract tot 30 juni 2011 en zou deze zomer verkocht moeten worden, wil hij niet transfervrij de deur uitgaan. Omdat de salarissen bij Vitesse omlaag moeten, terwijl Velthuizen juist een topseizoen keept, gaat Vitesse er vanuit dat de doelman bezig is aan zijn laatste of voorlaatste jaar. Velthuizen: Ze kunnen mij wel willen verkopen, maar ik weet niks van belangstelling.

Over de haalbaarheid van Europees voetbal de komende jaren bij Vitesse, dat in degradatiegevaar verkeert, wil Velthuizen niet lang nadenken. Dat is een zaak van de clubleiding.
suffering
 suffering - vrijdag 19 maart 2010 - 09:13   quote  deeplink  
Een dure jongen als Kolk afvoeren en het vrijgekomen salaris voor Piet gebruiken. Hij is onze enige topper!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Piet Velthuizen wil tot 2013 bij Vitesse blijven









0.0096299