BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leert de KNVB dan helemaal niets?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 19 maart 2010 - 12:33   quote  deeplink  
Na de commotie van de afgelopen weken en de discussie omtrent de partijdigheid van sommige scheidsrechters (en hun voorkeuren voor clubs) is het nu de grote baas Kesler himself om voor nog meer verwarring te zorgen.

De KNVB-baas laat vrijdag in de TC Tubantia weten dat hij FC Twente in staat acht om de komende weken met de druk om te kunnen gaan. Ook denkt de in Enschede woonachtige Kesler dat Twente de race om de titel zal volhouden.

Ik begrijp niets van de uitspraken van de beste man. Volgens mij dient een directeur betaald voetbal niet zo prominent zijn voorkeur voor een bepaalde club naar buiten te brengen en lijkt het mij na de commotie van de afgelopen weken ook niet verstandig.

Wat vinden jullie van de uitspraken van Kesler? En jongens hou het alsjeblieft een beetje netjes!

BRON

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door amsterdammer113 --
Brandje
 Brandje - vrijdag 19 maart 2010 - 12:38   quote  deeplink  
Yep ze creeëren een sfeertje bij de KNVB wat pro-twente is en anti-de rest. Eerst deze week over Vertonghen dat hij rood had moeten hebben en nu ineens een voorbeeld moet zijn. Kessler vorige week dat trainers(hij noemt alleen Jol en Rutte) geen commentaar op de leiding mogen hebben al is dat nog zo terecht. Hij heeft ook al eens aangegeven dat hij het fantastisch zou vinden wanneer Twente kampioen wordt. Neem daarbij de hele scheidsrechterskliek waarvan er een hoop uit het Oosten komen en zelfs een is die regelmatig op de tribune zit bij Twente en je krijgt een hele nare smaak ervan!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door Brandje --
reminho
 reminho - vrijdag 19 maart 2010 - 13:21   quote  deeplink  
Jongens het recht zal zegevieren,ajax op naar de 3e ster!!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 19 maart 2010 - 13:26   quote  deeplink  
ongelofelijk dat een directeur van de knvb zo'n uitlatingen durft te doen. Ook al eerst zijn zware kritiek op Jol en Rutten... Per direct ontslaan deze man. Dat hij een clubvoorkeur heeft dat is al erg genoeg, maar dat hij het ook nog toegeeft en soms zelfs laat blijken...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 19 maart 2010 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 13:21 schreef reminho het volgende:
Jongens het recht zal zegevieren,ajax op naar de 3e ster!!!!
Het gaat mij er niet om of het recht zal zegevieren, maar om wat brandje aangeeft. Er wordt een sfeer gecreërd die KNVB onwaardig is. Beleidsbepalers horen geen voorkeur te hebben, om deze achter gesloten deuren te houden. Scheidsrechters horen geen voorkeur te hebben, maar onpartijdig een wedstrijd in te stappen. Helaas creërt de KNVB dit sfeertje elke keer zelf door naar buiten te treden.
joey
 joey - vrijdag 19 maart 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Sjaa..
Tis een beetje jammer heh..Wat wil je eraan doen?
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 19 maart 2010 - 14:09   quote  deeplink  
Blijft lachen dit... eerst komend weekend met Vink maar afwachten.
Als er weer discutabele beslissingen zijn die alleen maar in het voordeel van Twente uitvallen wordt de discussie wederom aangezwengeld.

Ben wel benieuwd naar het vervolg van dit seizoen.
Zal mij verbazen als Kessler aan het eind nog voorzitter is, met of zonder winst van Twente.
reminho
 reminho - vrijdag 19 maart 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 13:26 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Het gaat mij er niet om of het recht zal zegevieren, maar om wat brandje aangeeft. Er wordt een sfeer gecreërd die KNVB onwaardig is. Beleidsbepalers horen geen voorkeur te hebben, om deze achter gesloten deuren te houden. Scheidsrechters horen geen voorkeur te hebben, maar onpartijdig een wedstrijd in te stappen. Helaas creërt de KNVB dit sfeertje elke keer zelf door naar buiten te treden.
Kerel ik snap jou helemaal,en ik ben het ook met jou eens.
Maar ik bedoel ermee te zeggen, dat van de top 3, ajax het beste speelt op het moment,en wij dan ook aan het langste eind zullen gaan trekken.
adriu
 adriu - vrijdag 19 maart 2010 - 15:27   quote  deeplink  
GEWOON EEN BRIEF STUREN NAAR DE KNVB EN VOOR AL NAAR KESLER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door adriu --
remco k
 remco k - vrijdag 19 maart 2010 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 - 15:27 schreef adriu het volgende:
GEWOON EEN BRIEF STUREN NAAR DE KNVB EN VOOR AL NAAR KESLER!
en dan??? denken dat we serieus worden genomen????
alibabba
 alibabba - vrijdag 19 maart 2010 - 21:29   quote  deeplink  
Het is een enorme soap aan het worden in Zeist. Die kesler is zo dom als een varken en maakt zich compleet belachelijk door constant op de voorgrond te treden. Hij laat zijn voorkeur wel heel duidelijk blijken en dat zorgt voor begrijpelijke commotie. DOM DOM DOM....
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 19 maart 2010 - 21:31   quote  deeplink  
Kesler = rukker.
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 maart 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Het is niet bijster slim van Kesler om zich zo uit te laten. Aan de andere kant, het is maar een mening. Ik hecht er niet zo veel waarde aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leert de KNVB dan helemaal niets?









0.0054788