BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lukaku

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
swennos
 swennos - zaterdag 20 maart 2010 - 03:25   quote  deeplink  
moet ajax pantelic laten gaan na de zomer en het talent lukaku kopen van andelecht ?
wat is jouw mening of andere suggesties
afcadavid
 afcadavid - zaterdag 20 maart 2010 - 06:11   quote  deeplink  
wat denk jezelf?
ten 1ste heeft ajax het geld er niet voor.
ten 2de zo'n jongen wil echt niet naar ajax komen aangezien de top van europa achter hem aanzit.
The_Stinger
 The_Stinger - zaterdag 20 maart 2010 - 08:00   quote  deeplink  
Dit is dus weer zo'n zinloze discussie he!?
Wat vindt je zelf SWENNOS?
Als AJAX het geld er voor zou hebben zou ik niet investeren in hem.
Dit is volgens mij een soort gevalletje als Kuffour. Zeggen dat je 16 bent maar een geboorteakte is er niet. En vervolgens al een jaar of 24 zijn ofzo.
Vaak wanneer er geen akte is wordt er vaak een jongere leeftijd aangeduid. Hoe oud was Kuffour? 34 of 43?? haha..
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 10:22   quote  deeplink  
Geweldig.. ajax heeft wel geld alleen geeen geld voor de salarisen.. lukaku is prima speler.. maar van anderlecht naar ajax is geen stap voor hem.. t zijn eigenlijk de zelfde teams..(kwa prestatie's).. maar dan swennos(ik hoop dat je reageerd). We willen volgend jaar beter zijn dan dit jaar.. Er moeten spelers weg.. en niet zo weinig ook.. want ajax heeft te veel spelers die net bij de ajax selectie kunnen zitte.. dus wie gaat er dan volgens jou weg?
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 20 maart 2010 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 08:00 schreef The_Stinger het volgende:
Dit is dus weer zo'n zinloze discussie he!?
Wat vindt je zelf SWENNOS?
Als AJAX het geld er voor zou hebben zou ik niet investeren in hem.
Dit is volgens mij een soort gevalletje als Kuffour. Zeggen dat je 16 bent maar een geboorteakte is er niet. En vervolgens al een jaar of 24 zijn ofzo.
Vaak wanneer er geen akte is wordt er vaak een jongere leeftijd aangeduid. Hoe oud was Kuffour? 34 of 43?? haha..
Onhaalbaar. Net zoals Hazard. Net zoals Messi. En btw, die Lukaku is gewoon in België geboren en getogen. Lijkt me een beetje moeilijk om daar met je leeftijd te fucken.
dapp're strijder
 dapp're strijder - zaterdag 20 maart 2010 - 10:35   quote  deeplink  
@ The_Stinger:

Ik snap wat je bedoelt, echter gaat je verhaal hierbij niet op. Lukaku is gewoon in België geboren en is dus ook gewoon in bezit van een geboorteakte. En behalve dat ie ontzettend volwassen gebouwd is, kun je toch wel aan hem zien dat hij geen 24 is.

Ik heb de laatste tijd zo'n 10 wedstrijden van Anderlecht gevolgd... Maar deze Lukaku is echt een topvoetballer hoor.

Maar wat afcadavid ook al zegt, deze jongen gaat echt niet naar Ajax. Iedereen wil hem hebben. En bovendien hebben wij de financiële middelen niet.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 maart 2010 - 10:36   quote  deeplink  
Alleen als ajax championsleague haalt en anderlecht niet dan zou het een vooruitgang
zijn voor hem! Maar dan nog is het een jongen die door heel europa in de gaten wordt gehouden!
Johnqqqq
 Johnqqqq - zaterdag 20 maart 2010 - 10:38   quote  deeplink  
ja joh, die gaat niet weg bij anderlecht!

is hetzelfde als eriksen bij ajax, die wil lekker ontwikkelen en doorgroeien.
En de tijd dat ajax ver boven anderlecht staat is helaas verleden tijd.

jammer
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 10:45   quote  deeplink  
Het is leuk om te zegge benito is makkelijker te halen.. maar sorry nu doe ik het zelfde.. ajax moet eerst spelers van 24,25 weg doen waar de niks aan hebben en jonge spelers goed bekijken in hun eigen jeugd..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 maart 2010 - 11:28   quote  deeplink  
Inderdaad laat jol zn werk maar gewoon doen! Komt best goed!
swennos
 swennos - zaterdag 20 maart 2010 - 11:49   quote  deeplink  
ik begrijp jullie reacties maar moet je niet investeren in een spits die nu al gewild is dan weer een zinloze spits pantelic chvitanich enzovoort
dapp're strijder
 dapp're strijder - zaterdag 20 maart 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Daar heb je ook gelijk in swennos. De koop van Cvitanich getuigt weer van de zoveelste miskoop in de laatste 10 jaar. En tja Pantelic, hij was transfervrij, en beter een niet echt overtuigende spits, dan helemaal geen spits. Ondanks dat hij wel veel salaris krijgt.

Ik denk dat Bodul en Poepon etc. het Ajax 1 niveau ook nog niet echt aankunnen...

Lukaku zou natuurlijk een fantastische oplossing zijn voor ons spitsenprobleem, maar niet echt reëel.

Volgend seizoen zullen we waarschijnlijk afscheid nemen van Pantelic. En we zien wel wat er dan gaat gebeuren.

Siem de Jong kan denk ik in de spits ook wel goed uit de voeten... En anders is een optie, zijn broertje, Luuk de Jong. Die lijkt mij dan toch nog wel haalbaar.
alibabba
 alibabba - zaterdag 20 maart 2010 - 12:24   quote  deeplink  
Kukeleku of Lukaku, het zal allemaal wel....Het is zeker een aardige speler, maar hij is niet haalbaar en Ajax moet het ook niet willen. Ajax moet het gaan zoeken in de eigen gelederen. Siem de Jong is een optie voor in de spits en met een Eriksen rondom hem zou het wel eens heel goed kunnen functioneren.

Als Ajax zich wil versterken voor volgend seizoen moet het gaan zoeken in spelers die de Nederlandse taal beheersen, het moet geen vreemdelingenlegioen worden. Eerst overbodige spelers van de hand doen en snijden in salarissen en premies. Ik denk dat Suarez deze zomer voor een megabedrag verkocht word, Emanuelson en Stekelenburg moet je ook verkopen, Vermeer is een hele goeie vervanger. Met het vrijgekomen geld moet Ajax zich wel mengen op de transfermarkt wil het volgend seizoen meedoen om de prijzen. Dembélé en/of Maarten Martens maken Ajax echt sterker, maar tast niet te diep in de buidel. Verder zou ik proberen om Dirk Marcellis los te weken van Psv, want dan zit je toch wat ruimer in de verdedigers en Marcellis kan onder Jol een hele goeie worden. Topclubs houden vd.Wiel in de gaten en dat moet opgevangen worden.
adriu
 adriu - zaterdag 20 maart 2010 - 12:28   quote  deeplink  
is een zeer goeden vervanger voor pantelic ! en pantelic heeft ook een loon van 2 miljoen per jaar!? kan aleen als suarez weg gaat.
bjorn
 bjorn - zaterdag 20 maart 2010 - 12:36   quote  deeplink  
@ adriu

dan komt ie nog niet op dit moment is anderlecht niks minder dan ajax en is anderlecht verzekerd van cl.
remco k
 remco k - zaterdag 20 maart 2010 - 14:29   quote  deeplink  
Ajax zal geen bekende jeugdspelers in Europa gaan kopen, iedere topclub is op de hoogte van deze spelers, ajax zal talenten vroeg buiten Europa weg moeten halen en verder opleiden, deze jongens spreken dan nederlands zodra ze bij het eerste komen.

Ik denk net als Alibabba, en dat heb ik ook al meerdere keren aangegeven, dat De Jong de goede spits voor Ajax zou kunnen zijn, zeker met Eriksen om hem heen zwervend op de 10 positie..
swennos
 swennos - zaterdag 20 maart 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 10:22 schreef freakie het volgende:
Geweldig.. ajax heeft wel geld alleen geeen geld voor de salarisen.. lukaku is prima speler.. maar van anderlecht naar ajax is geen stap voor hem.. t zijn eigenlijk de zelfde teams..(kwa prestatie's).. maar dan swennos(ik hoop dat je reageerd). We willen volgend jaar beter zijn dan dit jaar.. Er moeten spelers weg.. en niet zo weinig ook.. want ajax heeft te veel spelers die net bij de ajax selectie kunnen zitte.. dus wie gaat er dan volgens jou weg?
ik zou emanuelson probeen t verkopen die kan wel tussen de 6 en 12 miljoen opleveren hij is wel goed maar ik denk dat iedereen het met me eens is dat die al 1.5 jaar stil staat met ontwikkelen
en pantelic laten gaan ik vind hem wel van grote waarde voor ajax dit seizoen maar hij heeft 1 miljoen salaris en hij wil meer krijgen en dat vind ik hem echt niet waard als je verthongen voor 25 miljoen kan verkopen zou ik dat ook doen (al ben ik wel fan van hem ) en misschien boularouz kunt aantrekken zou dat goed zijn voor de schulden die er schijnen te komen suarez zou ik ook niet verkopen tenzij je echt een mega bedrag kunt krijgen vanaf 35 miljoen ik zou ook blind terug halen voor het geval er ook een heel goed bod komt voor vd wiel en aisatti misschien voor 8 mil
remco k
 remco k - zaterdag 20 maart 2010 - 14:52   quote  deeplink  
VERTONGEN VOOR 25 MILJOEN KAN VERKOPEN??????????? HAHAHAHAHAHAHAAA

Op welke planeet leef jij. Zeker vanuit Nederland zal er nooit geen verdediger voor zoveel weggaan.

Jol heeft aangegen ze tussen de 15/ 20 miljoen waar te vinden. Dit zegt hij echter alleen maar om de prijs op te drijven mochten er biedingen komen op deze spelers.
Vermaelen vorg seizoen ging uiteindelijk voor 13 miljoen weg, we mogen blij zijn als we dat voor Vertongen krijgen.

HAHAHAHAH wat een grapjas ben jij zeg...
remco k
 remco k - zaterdag 20 maart 2010 - 14:54   quote  deeplink  
en Aissati voor 8 miljoen??

Dat is meer dan dat ajax hem voor gehaald heeft, en hij heeft nog helemaal niks gepresteerd hier, als die verkocht wordt, dan mogen we blij zijn als we daar 4/5 miljoen voor kunnen krijgen..
swennos
 swennos - zaterdag 20 maart 2010 - 15:04   quote  deeplink  
je moet ook kijken welke clubs intresse hebben vermaelen ging naar arsenal vertongen heeft intresse vanuit italie en spanje die landen zij sneller bereid maar te betalen dan die engelse clubs en daarvan zeker arsenal die wil alles voor een appel en een ei en voor aisatti was intresse vanuit munchen en weten jullie nog voor hoeveel braafheid daarheen is gegaan en waarom mag ajax die bedragen niet vragen als het goeie spelers zijn en andere clubs wel voorbeeld ibrahimovic voor ff 16 milj verkocht en 4 jaar later is die 45 milj waard plus etoo die ook wel goed is voor 35 en je ken mij niet vertellen dat die echt zoveel klasses beter is geworden
remco k
 remco k - zaterdag 20 maart 2010 - 15:15   quote  deeplink  
Voor een spits worst altijd meer betaald, en Enegland betaald niet veel?? hahahaha, jij kijkt echt te weinig voetbal..
Er is door Bayern 2 miljoen Euro overgmaakt naar Twente voor Braafheid.

En Ibrahimovic net veel beter geworden?????? pffffffff, moet ik daar echt op reageren, ik wil best met je discussieren maar je snapt het niet helemaal geloof ik..

Ajax mag in zijn handen knijpen als er een bod van 25/30 miljoen komt voor suarez, en jij denkt dat Vertongen dit bedrag moet opbrengen.
Er is nog nooit een verdediger vertrokken uit nederland voor meer dan 15 miljoen euro.
En we zitten midden in een financiele crisis op deze planeet, of wist je dat ook nog niet.
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 maart 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 15:15 schreef remco k het volgende:
Voor een spits worst altijd meer betaald, en Enegland betaald niet veel?? hahahaha, jij kijkt echt te weinig voetbal..
Er is door Bayern 2 miljoen Euro overgmaakt naar Twente voor Braafheid.

En Ibrahimovic net veel beter geworden?????? pffffffff, moet ik daar echt op reageren, ik wil best met je discussieren maar je snapt het niet helemaal geloof ik..

Ajax mag in zijn handen knijpen als er een bod van 25/30 miljoen komt voor suarez, en jij denkt dat Vertongen dit bedrag moet opbrengen.
Er is nog nooit een verdediger vertrokken uit nederland voor meer dan 15 miljoen euro.
En we zitten midden in een financiele crisis op deze planeet, of wist je dat ook nog niet.
Ik ben het met je eens, Remco. Niet alleen gaan de salarissen omlaag, daar kun je echt vergif op in nemen, maar ook de transferbedragen. Misschien dat Real Madrid de uitzondering op de regel is, maar het wordt tijd dat de FIFA zijn tanden laat zien aan Madrid. Vele, vele miljoenen schuld en (aan het begin van dit seizoen) toch weer zoveel miljoen uitgeven? Maar over Ajax, ik denk dat ook Suarez niet het bedrag op gaat leveren wat men hier denkt. Inderdaad, de financiële crisis zal het bedrag eerder verder omlaag brengen. Laat hem maar lekker nog een poosje bij Ajax blijven! Maar ja, financieel directeur Dop zal ongetwijfeld wel weer met een scheef hoofd richting balans en aandeelhouders kijken...
swennos
 swennos - zaterdag 20 maart 2010 - 15:30   quote  deeplink  
dat zaten we vorig jaar ook en toen zijn er record bedragen betaald en niet 1 keer maar 3 keer en ik weet ook wel dat 25 mil veel is voor vertongen maar je wilt toch voorkomen dat die ook voor 12 m weggaat ik vnd vertongen wel wat beter als vermaelen hij is ook op meer plaatsen inzetbaar en ibra is wel wat beter geworden maar echt niet 70 mil ik vind alleen het verschil tussen de prijzen zo waanzinnig groot ik vind zo enzo alle bedragen veel te hoog ook voor suarez en ook wat ik zeg voor vertongen maar ajax mag ook wel een keer uitzonderlijke prijzen vragen en geven ze het niet dan blijft die toch nog een jaar
remco k
 remco k - zaterdag 20 maart 2010 - 15:39   quote  deeplink  
Spelers die uit de nederlandse competitie vertrekken zullen nooit voor extreme bedragen vertrekken, Huntelaar, Van der Vaart, dat zijn uitzonderingen, maar wij gaan misschien 12 miljoen krijgen voor vertongen als hij al zou vertrekken.
swennos
 swennos - zaterdag 20 maart 2010 - 15:42   quote  deeplink  
en remco misschien moet je hier ff naar kijken dan zie je welke landen het meest betalen http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=22705
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 maart 2010 - 15:43   quote  deeplink  
Waar ik boven schreef "Dop" bedoel ik uiteraard Slop. Sorry ;(
swennos
 swennos - zaterdag 20 maart 2010 - 15:45   quote  deeplink  
ik ben daar idd bang voor maar op die link staan namen die wel groot zijn van naam maar ik heb de afgelopen weken champions leage zittn kijken en ik vind vanuit die hele top 10 alleen nesta echt goed
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 20:24   quote  deeplink  
swennos ik snap jou idee. maar 25 mil voor vertonghen is veeeel te veeel.. JKe mag inderdaad statestieken erbij halen maar door de financiele toestand hebben clubs ook niet veel geld meer over.. dan zullen we na gaan dat jou ide klopt(denk ik niet) dan hebben we ongv 35 mil zeg je.. dan heb je 3 spelers verkocht.. waarom is het niet door gedrongen.. aan dat geld heeft ajax niks.. ajax heeft wel geld alleen teveel spelers.. dus dat ema, pantelic en vertonghen weggaan dat is goed maar dat zou niet verhelpen dat ajax te veel spelers heeft en dat salaris drastisch minder wordt..

Even voorbeeld.. Ik ben leraar en heb 25 kinderen in de klas(normaal) moet je voorstellen dat dat er 40 zijn? wat is het effect van mijn uitleg?? Krijgen de kinderen allemaal even veel hulp?
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 20 maart 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Kom, we halen Messi ook meteen.
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 21:05   quote  deeplink  
nou ruilen? voor suarez:P xD
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 21 maart 2010 - 07:56   quote  deeplink  
1. ik geloof echt niet dat hij 16 is!!! volgens mij heb ik dat namelijk vorig jaar dan namelijk ook gelezen en hij ziet er echt veel ouder uit 2. ajax heeft absoluut niet genoeg geld om hem over te kopen
larsje
 larsje - zondag 21 maart 2010 - 09:33   quote  deeplink  
pantelic weg doen maar lukaku ook niet kopen.
want daar betaal je super veel geld voor en dat heeft ajax niet.
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 15:42 schreef swennos het volgende:
en remco misschien moet je hier ff naar kijken dan zie je welke landen het meest betalen http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=22705
Ja die landen betalen heel veel, maar engeland doet er niks voor onder, dat zie je zelf toch ook of niet.
Maar goed, als jij denkt dat Vertongen voor 25 miljoen weggaat,dan wens ik je veel succes.
joey
 joey - zondag 21 maart 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Whahahahahahah komt niet;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lukaku









0.0113749