BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Tijd voor een scorende spits in het team?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
psver
 psver - zaterdag 20 maart 2010 - 11:34   quote  deeplink  
Ik vind het tijd dat er een nieuwe spits die de kansen zoals tegen onder andere HSV-uit en Ajax-uit wél afmaakt. Wat vinden jullie?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 20 maart 2010 - 11:54   quote  deeplink  
koef, maar dan moet die wel erin staan.
opa
 opa - zaterdag 20 maart 2010 - 18:43   quote  deeplink  
jongee jullie hebben koevermans, als je die gewoon heel het seizoen opstelt is hij zeker goed voor 20 doelpunten ( minimaal)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 10:56   quote  deeplink  
precies opa
psver
 psver - zondag 21 maart 2010 - 21:04   quote  deeplink  
Ja we hebben Koevermans wel, maar stel dat hij opeens voor een lange periode blesseert raakt. Dan hebben we niet veel scorend vermogen volgens mij. Toivonen krijgt de kansen wel, maar scoort er naar mijn mening te weinig.
bram
 bram - maandag 22 maart 2010 - 15:25   quote  deeplink  
makaay
ztje
 ztje - maandag 22 maart 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Andy van der Meyde
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 22 maart 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Koevermans is een beperkte voetballer met een neusje voor de goal. Hij is ook nog eens veel te afhankelijk van assists. Creëert zelden zelf een kans door een indivuele actie in te zetten. PSV heeft een meevoetballende spits nodig of een spits die met zijn snelheid en techniek ook zelf wat kan creëeren. Als je Europees tegen een betere ploeg speelt kun je nauwelijks op de counter spelen met Koevermans. Hij is net als Huntelaar een speler die alleen gevaarlijk kan worden in de 16. Daarbuiten missen ze beide een versnelling en zijn ze altijd bij te halen door de defensie van een tegenstander. Bovendien heeft PSV geen spits nodig die er 20 inlegt, maar 30+. PSV had de laatste jaren vaak de topscorer van de eredvisie in huis met spelers als Romario, Ronaldo, Nilis, Van Nistelrooij en Kezman. Nu is het alweer bijna 6 seizoenen geleden. Ik ben het dus wel eens met psver.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 22 maart 2010 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 16:10 schreef PSVMocro het volgende:
Koevermans is een beperkte voetballer met een neusje voor de goal. Hij is ook nog eens veel te afhankelijk van assists. Creëert zelden zelf een kans door een indivuele actie in te zetten. PSV heeft een meevoetballende spits nodig of een spits die met zijn snelheid en techniek ook zelf wat kan creëeren. Als je Europees tegen een betere ploeg speelt kun je nauwelijks op de counter spelen met Koevermans. Hij is net als Huntelaar een speler die alleen gevaarlijk kan worden in de 16. Daarbuiten missen ze beide een versnelling en zijn ze altijd bij te halen door de defensie van een tegenstander. Bovendien heeft PSV geen spits nodig die er 20 inlegt, maar 30+. PSV had de laatste jaren vaak de topscorer van de eredvisie in huis met spelers als Romario, Ronaldo, Nilis, Van Nistelrooij en Kezman. Nu is het alweer bijna 6 seizoenen geleden. Ik ben het dus wel eens met psver.
Spitsen die snel zijn en een actie kunnen maken en ook nog een goede afwerker zijn, zijn schaars in Nederland... Volgens mij zijn alleen suarez en tomasson dat... En zo snel is tomasson nou ook al weer niet , en suarez maakt ook veel grote kansen niet af... Als je een speler wilt die goed kan afmaken en een goede actie kan maken dan moet je naar de echte buitenlandse topspelers gaan kijken zoals rooney, ronaldo, tevez, agbonlahor, defoe, villa etc. In Nederland heb je suarez en eigenlijk houdt het daar al mee op... Toivonen kan ook een aardige actie maken maar me de voet is hij niet zo'n echte afwerker als bijv. koevermans. Het is meer een keuze. Of je kiest creativiteit en een echte afmaker. Of je kiest voor creativiteit met extra creativiteit. Dus of bijv. dszudszak koef amrabat of dszudszak toivonen amrabat. Ik kies toch het eerste want als je kijkt naar bijv. de thuiswedstrijd tegen sparta dan werden er waarschijnlijk meer kansen benut. Je kunt, zoals Rutten vaak doet, natuurlijk ook toivonen een groot gedeelte van de wedstrijd laten spelen (als hij een goede dag heeft scoort hij) en rond de 60ste minuut koevermans brengen. Dat heeft vaker tot resultaat geleidt. Maar psver heeft gelijk er is nog een extra spits nodig naast koevermans. We hadden Reis maar helaas is die weg.. De scouts moeten maar weer eens goed werk gaan verrichten in zuid-amerika, azie of oost-europa.
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 16:02 schreef ztje het volgende:
Andy van der Meyde
hahahha
psver
 psver - maandag 22 maart 2010 - 18:39   quote  deeplink  
Als we niks in onze eigen opleiding hebben, is er de optie om in zuid-amerika te kijken zoals patrickpsv 15 zegt, maar als we dit jaar weer de champions league missen(wat ik natuurlijk niet hoop, maar ook niet denk) hebben we het financieel ook niet heel breed volgens mij zoals ik heb gelezen op andere forum- en nieuwsberichten hebben gehoord. Dan kun je dus ook geen geroutineerde speler uit Zuid-Amerika halen, maar wel een jonge spits van een jaar of 18, maar wordt psv dan niet te jong met spelers zoals onder andere Labyad. Kortom, ik denk dat het nog een lastig verhaal wordt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 22 maart 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 18:39 schreef psver het volgende:
Als we niks in onze eigen opleiding hebben, is er de optie om in zuid-amerika te kijken zoals patrickpsv 15 zegt, maar als we dit jaar weer de champions league missen(wat ik natuurlijk niet hoop, maar ook niet denk) hebben we het financieel ook niet heel breed volgens mij zoals ik heb gelezen op andere forum- en nieuwsberichten hebben gehoord. Dan kun je dus ook geen geroutineerde speler uit Zuid-Amerika halen, maar wel een jonge spits van een jaar of 18, maar wordt psv dan niet te jong met spelers zoals onder andere Labyad. Kortom, ik denk dat het nog een lastig verhaal wordt.
PSV wordt zeker niet te jong. Ik ben eerder bang dat het te oud wordt met spelers als ooijer van der meyde kromkamp salcido simons koevermans engelaar. Allemaal spelers van 29+ dus ik denk dat PSV juist het vizier meer op jongere spelers moet richten. Ik denk overigens sowieso dat we champions league missen want door de voorrondes komen we niet heen als we eventueel 2e zouden worden. Uit de jeugd tja... Ik vind de jeugd van PSV eerlijk gezegd niet zo uitgebreid in tegendeel tot bijv. onze vrienden uit Amsterdam. Dus idd gwn een goede spits scouten... Overigens hoop ik dat PSV een extra jonge verdediger en middenvelder aantrekt want daar hebben we het ook niet zo breed. De verdediging valt dan wel reuze mee als iedereen erbij is maar ik vind de verdediging niet bepaald de sterkste linie van ons.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Tijd voor een scorende spits in het team?









0.0070979