BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Gelijke spel van Psv - Twente wat betekent dat voor ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Sajayden
 Sajayden - zaterdag 20 maart 2010 - 21:48   quote  deeplink  
wat betekent dit gelijke spel voor ajax?

Ik zeg Kampioenen!!!!!!!!
Ride
 Ride - zaterdag 20 maart 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Ik zeg een goed begin...
ajaxfreak
 ajaxfreak - zaterdag 20 maart 2010 - 21:53   quote  deeplink  
ik zeg ook kampioen!!!!!!!!!!
Tyson
 Tyson - zaterdag 20 maart 2010 - 21:54   quote  deeplink  
Ik zeg bagger!!!! Twente had moeten verliezen!!!
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 21:55   quote  deeplink  
prima ajax moet alles winnen..
bahbah
 bahbah - zaterdag 20 maart 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Ik zeg;morgen tweede plaats!!!!!!!jongens:TWEEDE PLAATS MORGEN!!!!!!!!!
eSCee
 eSCee - zaterdag 20 maart 2010 - 21:57   quote  deeplink  
ik zeg, alles winnen en champions league is in zicht
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 21:57   quote  deeplink  
egt? gaan we winnen? denk t wel maar niet te gauw zegge!
Tyson
 Tyson - zaterdag 20 maart 2010 - 21:57   quote  deeplink  
Gaat Twente nog 4 punten verliezen denken jullie dan???
Ik ben van mening dat 4 punten net 1 punt teveel is t.o.v. 6 wedstrijden???
bahbah
 bahbah - zaterdag 20 maart 2010 - 21:58   quote  deeplink  
4 PUNTEN OP TWENTE DAN NOG....Volgende week:twente-sparta en dan vvv-twente.
dan twente heerenveen...en ze moeten ook nog tegen feyenoord en az?
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 22:01   quote  deeplink  
ja tyson.. dat is zo... maar we kunnen daarop hopen en ons daar aan vast houden.. we moeten alles winnen.. 2e plek is ook prima.. dat had niemand kunnen bedenken 4 weken geleden.. we dat we nog kans hadden op redelijke afloop maar dat het dan ook zo eindigt! spr..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 maart 2010 - 22:02   quote  deeplink  
ik zeg verlies twente was beter.. nu moet twente zowel nog 1 gelijk + 1 verlies of 2 verlies en dat zie ik niet gebeuren.. 2de plaats is wel mogelijk overgens.. maar we zullen zien...
bahbah
 bahbah - zaterdag 20 maart 2010 - 22:02   quote  deeplink  
FC Twente - Sparta Rotterdam
VVV Venlo - FC Twente
FC Twente - SC Heerenveen
AZ - FC Twente
FC Twente - Feyenoord
NAC Breda - FC Twente
bahbah
 bahbah - zaterdag 20 maart 2010 - 22:03   quote  deeplink  
tegen vvv uit!
tegen feyenoord en tegen az!!!!!!dan geloof ik dat er meer dan hoop is!!!
bahbah
 bahbah - zaterdag 20 maart 2010 - 22:04   quote  deeplink  
en ook nog ff naar nac toe......
Tyson
 Tyson - zaterdag 20 maart 2010 - 22:04   quote  deeplink  
@nummer10......2keer gelijk is ook voldoende met ons doelsaldo
Johnqqqq
 Johnqqqq - zaterdag 20 maart 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 21:58 schreef bahbah het volgende:
4 PUNTEN OP TWENTE DAN NOG....Volgende week:twente-sparta en dan vvv-twente.
dan twente heerenveen...en ze moeten ook nog tegen feyenoord en az?
en nac
bahbah
 bahbah - zaterdag 20 maart 2010 - 22:05   quote  deeplink  
VVV Venlo - PSV
Willem II - PSV
PSV - Feyenoord
SC Heerenveen - PSV
PSV - FC Groningen
AZ - PSV

RKC Waalwijk - Ajax
Ajax - FC Groningen
ADO Den Haag - Ajax
Ajax - VVV Venlo
Willem II - Ajax
Ajax - Heracles Almelo
NEC - Ajax
bahbah
 bahbah - zaterdag 20 maart 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 22:02 schreef nummer10 het volgende:
ik zeg verlies twente was beter.. nu moet twente zowel nog 1 gelijk + 1 verlies of 2 verlies en dat zie ik niet gebeuren.. 2de plaats is wel mogelijk overgens.. maar we zullen zien...
jij ziet het niet gebeuren?
ik wel:)
larsje
 larsje - zaterdag 20 maart 2010 - 22:08   quote  deeplink  
ik ga ook na de wedstrijd rkc - ajax
maar ik zit wel in rkc vak.:(
maar dat komt omdat we met voetbalclub gaan.
we zitten in het vak naast de ajax vak:)
bahbah
 bahbah - zaterdag 20 maart 2010 - 22:16   quote  deeplink  
VVV Venlo - PSV 1-2
Willem II - PSV 1-1
PSV - Feyenoord 1-1
SC Heerenveen - PSV 1-2
PSV - FC Groningen 4-0
AZ - PSV 2-1

RKC Waalwijk - Ajax 1-3
Ajax - FC Groningen 3-0
ADO Den Haag - Ajax 1-2
Ajax - VVV Venlo 4-0
Willem II - Ajax 0-1
Ajax - Heracles Almelo 3-0
NEC - Ajax 2-2

FC Twente - Sparta Rotterdam 3-0
VVV Venlo - FC Twente 2-2
FC Twente - SC Heerenveen 2-1
AZ - FC Twente 2-0
FC Twente - Feyenoord 2-1
NAC Breda - FC Twente 2-1

ajax kampioen....
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zaterdag 20 maart 2010 - 22:28   quote  deeplink  
Daaaaag psv dat is echt niks 4x achter mekaar niet winnen.die gaan nog genoeg punten laten liggen!

Het gaat tussen Ajax & Twente......maar het wordt ajax!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zaterdag 20 maart 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 22:16 schreef bahbah het volgende:
VVV Venlo - PSV 1-2
Willem II - PSV 1-1
PSV - Feyenoord 1-1
SC Heerenveen - PSV 1-2
PSV - FC Groningen 4-0
AZ - PSV 2-1

RKC Waalwijk - Ajax 1-3
Ajax - FC Groningen 3-0
ADO Den Haag - Ajax 1-2
Ajax - VVV Venlo 4-0
Willem II - Ajax 0-1
Ajax - Heracles Almelo 3-0
NEC - Ajax 2-2

FC Twente - Sparta Rotterdam 3-0
VVV Venlo - FC Twente 2-2
FC Twente - SC Heerenveen 2-1
AZ - FC Twente 2-0
FC Twente - Feyenoord 2-1
NAC Breda - FC Twente 2-1

ajax kampioen....
Ik denk eerder dat psv bij Vvv punten laat liggen dan bij Willem II
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 20 maart 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 22:28 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:
Daaaaag psv dat is echt niks 4x achter mekaar niet winnen.die gaan nog genoeg punten laten liggen!

Het gaat tussen Ajax & Twente......maar het wordt ajax!
PSV is echt niks?? Typisch gevalletje scorebordjournalistiek. Als je naar het spel kijkt, dan mag je spreken van een ongelukkige fase. Voorin missen verschillende spelers de koelbloedigheid en efficiëntie die PSV voorheen wel had. Waarom noemde Jol PSV de sterkste tegenstander die Ajax dit seizoen in de ArenA heeft gehad als het helemaal niks is? Maaskant, Adelaar, Labbadia gaven allen aan dat PSV meer had verdiend. Het zit even niet mee. PSV moet achteraan de rij sluiten en kijken of er bovenin nog gekke dingen gaan gebeuren.
bahbah
 bahbah - zaterdag 20 maart 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 22:36 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

PSV is echt niks?? Typisch gevalletje scorebordjournalistiek. Als je naar het spel kijkt, dan mag je spreken van een ongelukkige fase. Voorin missen verschillende spelers de koelbloedigheid en efficiëntie die PSV voorheen wel had. Waarom noemde Jol PSV de sterkste tegenstander die Ajax dit seizoen in de ArenA heeft gehad als het helemaal niks is? Maaskant, Adelaar, Labbadia gaven allen aan dat PSV meer had verdiend. Het zit even niet mee. PSV moet achteraan de rij sluiten en kijken of er bovenin nog gekke dingen gaan gebeuren.
mwah...2x thuis nog voor jullie..
ass
 ass - zaterdag 20 maart 2010 - 22:51   quote  deeplink  
gelijk spel is beste, dat kut pisvee gaat er anders weer net op de laatste dag mee vandoor.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zaterdag 20 maart 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 22:36 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

PSV is echt niks?? Typisch gevalletje scorebordjournalistiek. Als je naar het spel kijkt, dan mag je spreken van een ongelukkige fase. Voorin missen verschillende spelers de koelbloedigheid en efficiëntie die PSV voorheen wel had. Waarom noemde Jol PSV de sterkste tegenstander die Ajax dit seizoen in de ArenA heeft gehad als het helemaal niks is? Maaskant, Adelaar, Labbadia gaven allen aan dat PSV meer had verdiend. Het zit even niet mee. PSV moet achteraan de rij sluiten en kijken of er bovenin nog gekke dingen gaan gebeuren.
Nou sorry hoor als je al 4 wedstrijden niet weet te winnen,ben je gewoon niks en als ajax morge 2e staat doet ajax het beter dan psv en is het knap dat ajax van 9 punten achter boven psv staat!

Psv probleem is dat ze geen spits hebben van het kaliber Suarez. Toivonen is echt een lachertje,en die baby die op affelay lijkt speelt als een amateur.Twente speelde niet eens goed moet je maar 3-0 maken wat ajax ook doet eigen schuld dus!

By the way ik heb eredivisie live en heb bijna heel de wedstrijd gekeken,psv stelt gewoon teleur je moet erop vliegen en volop scoren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2010 door AjaxThebesteVanNL --
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 22:55   quote  deeplink  
ajaxthebestevannl.. doe normaal....... suarez is geen spits bij ajax.. dat is pantelic.. en dat vind ik ook gen goede speler.. maak alsjeblieft geen vergelijkingen met psv dat kon je de vorige keer met aanloop naar ajax-psv ook niet...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2010 door freakie --
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zaterdag 20 maart 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 22:55 schreef freakie het volgende:
ajaxthebestevannl.. doe normaal.......
Wat bemoei jij ermee?ik bepaal zelf wat ik hier typ,ik moet geen psver hier!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zaterdag 20 maart 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 22:55 schreef freakie het volgende:
ajaxthebestevannl.. doe normaal....... suarez is geen spits bij ajax.. dat is pantelic.. en dat vind ik ook gen goede speler.. maak alsjeblieft geen vergelijkingen met psv dat kon je de vorige keer met aanloop naar ajax-psv ook niet...
Lees eerst goed het kaliber Suarez!!!

Een scorende speler een killer!

Denk je dat ik achterlijk ben ofzo?ik weet ok wel dat pantelic spits is duhhhhhhhhh!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2010 door AjaxThebesteVanNL --
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Dat begrijp ik ajaxthebestevannl.. maar kom met logische dingen.. Dit zeg jij:"Een spits van het kaliber suarez" Nee suarez is geen spits.. je zou hem met doedelzak kunnen vergelijken.. is niet het zelfde als suarez maar ook een goede speler.. Je bepaalt zelf wat je typt maar typ logische dingen die ook ergens op slaan.. we staan nog steeds 3e.. we kunnen morge 2e staan en dat is in 28 wedstrijden eindelijk een 2e plek.. dat wil zegge dat psv 28 wedstrijden boven ajax stonden.. en morge als ajax wint maar 1 punt onder ajax.. we kunnen nu wel naast onze schoenen gaan lopen.. maar om psv nou voor alles uit te maken...
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Als je goed lees staat er duidelijk een spits van het kaliber suarez.. heb t al 5 keer gelezen maar t blijft er ook gewoon staan dus lees t ook niet verkeert..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2010 door freakie --
ajaxuitmokum!
 ajaxuitmokum! - zaterdag 20 maart 2010 - 23:10   quote  deeplink  
freakie leer eens lezen en spellen.
Ride
 Ride - zaterdag 20 maart 2010 - 23:14   quote  deeplink  
Op naar de titel...
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 23:14   quote  deeplink  
Gast.. lees jij dan eens? staat toch duidelijk spits van kaliber suarez? en als jij op mijn typen let.. prima.. boeit mij eigenlijk niet.. als je t bijzonder vind om in een discussie daar op in te gaan.. triest..
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 23:15   quote  deeplink  
Dat is beter gezegt ride:P
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zaterdag 20 maart 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 23:03 schreef freakie het volgende:
Dat begrijp ik ajaxthebestevannl.. maar kom met logische dingen.. Dit zeg jij:"Een spits van het kaliber suarez" Nee suarez is geen spits.. je zou hem met doedelzak kunnen vergelijken.. is niet het zelfde als suarez maar ook een goede speler.. Je bepaalt zelf wat je typt maar typ logische dingen die ook ergens op slaan.. we staan nog steeds 3e.. we kunnen morge 2e staan en dat is in 28 wedstrijden eindelijk een 2e plek.. dat wil zegge dat psv 28 wedstrijden boven ajax stonden.. en morge als ajax wint maar 1 punt onder ajax.. we kunnen nu wel naast onze schoenen gaan lopen.. maar om psv nou voor alles uit te maken...
Een type als Suarez die wedstrijden beslist en een killer,ik zeg niet dat Suarez een spits is!

Zit ik hier ruzie te maken met een ajacied,heb liever ruzie met een psver!

Maar jij kent me niet ik heb echt een hekel aan psv!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2010 door AjaxThebesteVanNL --
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 22:51 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Nou sorry hoor als je al 4 wedstrijden niet weet te winnen,ben je gewoon niks en als ajax morge 2e staat doet ajax het beter dan psv en is het knap dat ajax van 9 punten achter boven psv staat!

Psv probleem is dat ze geen spits hebben van het kaliber Suarez. Toivonen is echt een lachertje,en die baby die op affelay lijkt speelt als een amateur.Twente speelde niet eens goed moet je maar 3-0 maken wat ajax ook doet eigen schuld dus!

By the way ik heb eredivisie live en heb bijna heel de wedstrijd gekeken,psv stelt gewoon teleur je moet erop vliegen en volop scoren!
Voor jou ajaxthebestevannl.. Je zei het dus wel alleen nu zeg je het beter...
alibabba
 alibabba - zaterdag 20 maart 2010 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 22:36 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

PSV is echt niks?? Typisch gevalletje scorebordjournalistiek. Als je naar het spel kijkt, dan mag je spreken van een ongelukkige fase. Voorin missen verschillende spelers de koelbloedigheid en efficiëntie die PSV voorheen wel had. Waarom noemde Jol PSV de sterkste tegenstander die Ajax dit seizoen in de ArenA heeft gehad als het helemaal niks is? Maaskant, Adelaar, Labbadia gaven allen aan dat PSV meer had verdiend. Het zit even niet mee. PSV moet achteraan de rij sluiten en kijken of er bovenin nog gekke dingen gaan gebeuren.
Psv laat het telkens liggen, omdat Rutten een angsthaas is. Je moet voetballen om te winnen en dan moet je duidelijke aanvallende inspiraties hebben, maar Psv is een laffe ploeg. Simons laten staan en Bakkwal wisselen, dat zegt mij genoeg. Sommige spelers willen aanvallend spelen, maar hinken op twee benen door het defensief denken van Fredje. Ik vind het allemaal best, maar om te zeggen dat het scorebordjournalistiek is is onzin. Psv dwingt het niet af, door de laffe manier van spelen.
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 23:34   quote  deeplink  
alibabba klopt.. alleen twente was wel soort juve spel aan het spelen.. het spel helemaaal dood leggen..
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - zaterdag 20 maart 2010 - 23:44   quote  deeplink  
freakie
dat is ook beetje logisch toch dat twente het spel door zou gaan leggen.. want twente hoefde niet.. zolang ze zouden verliezen zouden ze tevreden zijn. want ze hebben nog altijd 5 punten voorsprong op psv. en nog altijd 7 op ajax. ook al moet ajax morgen dan nog spelen maar dat laat ik dan terzijde..
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 23:47   quote  deeplink  
Nee klopt maar ajax kon t spel ook niet maken tegen juve.. de 2e wedstrijd..
alibabba
 alibabba - zaterdag 20 maart 2010 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 23:34 schreef freakie het volgende:
alibabba klopt.. alleen twente was wel soort juve spel aan het spelen.. het spel helemaaal dood leggen..
Hoe Twente vandaag voetbalde is mij ook een blok aan het been, want het is niet kampioenswaardig. Twente ging naar Eindhoven voor een punt en dat haalde ze, omdat Psv het naliet om de verdedigende stellingen van Twente af te straffen en dat kwam weer door de twijfel aan Psv-kant. Een gedeelte wil aanvallen, maar mag dat niet door het laffe coachen van Fred Rutten. Twente en Psv verdienen niet om kampioen te worden, er is maar 1 club die het momenteel verdient en dat is AJAX.
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 20 maart 2010 - 23:49   quote  deeplink  
Ik zeg: Boeiend! Lekker rukken!
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 23:52   quote  deeplink  
Hahahahahaha suc6 yordee!
alibabba
 alibabba - zaterdag 20 maart 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 23:49 schreef Yordee1 het volgende:
Ik zeg: Boeiend! Lekker rukken!
Voetbal is bedoeld om het publiek te vermaken en die intentie is er bij AJAX ALTIJD AANWEZIG. Zo hoort het te zijn, want goed aanvallend combinatiespel is het mooiste wat er is. Niet zoals Psv en Twente, die hinken op twee benen, wat dat is echt OM TE RUKKEN.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2010 door alibabba --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 20 maart 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 23:30 schreef alibabba het volgende:

[..]

Psv laat het telkens liggen, omdat Rutten een angsthaas is. Je moet voetballen om te winnen en dan moet je duidelijke aanvallende inspiraties hebben, maar Psv is een laffe ploeg. Simons laten staan en Bakkwal wisselen, dat zegt mij genoeg. Sommige spelers willen aanvallend spelen, maar hinken op twee benen door het defensief denken van Fredje. Ik vind het allemaal best, maar om te zeggen dat het scorebordjournalistiek is is onzin. Psv dwingt het niet af, door de laffe manier van spelen.
Hoe kun je Rutten een laffe coach noemen? Rutten speelt het hele seizoen 4-3-3 zonder een echte controleur. Dat zijn 6 aanvallend ingestelde mensen in een elftal...
liefdevoorajax
 liefdevoorajax - zaterdag 20 maart 2010 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 23:47 schreef freakie het volgende:
Nee klopt maar ajax kon t spel ook niet maken tegen juve.. de 2e wedstrijd..
nee daar heb je gelijk in. konden ze ook niet.
maar dat vond ik toen geen ramp hoor..
freakie
 freakie - zaterdag 20 maart 2010 - 23:59   quote  deeplink  
Nee klopt.. maar dat had psv nu ook!
alibabba
 alibabba - zondag 21 maart 2010 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 - 23:55 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hoe kun je Rutten een laffe coach noemen? Rutten speelt het hele seizoen 4-3-3 zonder een echte controleur. Dat zijn 6 aanvallend ingestelde mensen in een elftal...
Rutten is een laffe coach, omdat hij geen DUIDELIJKE aanvallende inspiraties heeft. Het zijn allemaal niet echt overtuigende intenties, de manier van spelen van Psv. Het centrale duo is zo ingesteld dat het aanvallend NIETS toevoegd en daar lag het manco van vandaag, Psv kon geen overtal creeren op het middenveld. In principe zou Simons als centrale verdediger gebruikt moeten worden, omdat hij het vermogen heeft om aan Psv aanvallend iets toe te voegen, waardoor een Affelay, Bakkal of Toivonen dichter bij de spits kan spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Gelijke spel van Psv - Twente wat betekent dat voor ajax









0.0073471