BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De Schaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 11:40   quote  deeplink  
konden we gisteren niet beter winnen of verliezen? gelijkspel is echt klote! straks wordt ajax nog kampioen door ons!!!! Erger dan dat zou niet kunnen... Wij geven de hoop natuurlijk ook niet op maar de kans is nu wel heeeel erg klein en eerlijk gezegd hoop ik dat twente (ook al is het wat onverdiend en gun ik het henk kesler niet bij zijn afscheidje) de schaal dit jaar in handen krijgt, mocht PSV het niet worden. DUS SUCCES MCCLAREN! en wij moeten strijden voor de 2e plaats!
ztje
 ztje - zondag 21 maart 2010 - 11:57   quote  deeplink  
De schaal kunnen jullie helemaal vergeten en na elke wedstrijd zitten er steeds meer PSVers de tribune warm te houden.
Jij was toch voor gerechtigheid, dan moet Bakkal natuurlijk ook worden geschorst.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 12:11   quote  deeplink  
waarvoor?
ztje
 ztje - zondag 21 maart 2010 - 12:23   quote  deeplink  
Het is natuurlijk makkelijk om commentaar te leveren op spelers van andere clubs en hoe oneerlijk jou clubje wordt behandeld.
Zie: http://www.youtube.com/watch?v=oh72jiRhPU4
Maar nu de onschuld spelen.
dege
 dege - zondag 21 maart 2010 - 14:40   quote  deeplink  
die overtreding mag en moet bestraft worden
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 14:43   quote  deeplink  
HAHAAA LAAT ME NIET LACHEN. wat enoh deed was 80x zo erg en je denkt dat bakkal hier voor wordt geschorst. HAHAHAHA ongelofelijk dit!
ztje
 ztje - zondag 21 maart 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 14:43 schreef patrickpsv15 het volgende:
HAHAAA LAAT ME NIET LACHEN. wat enoh deed was 80x zo erg en je denkt dat bakkal hier voor wordt geschorst. HAHAHAHA ongelofelijk dit!
Ik blijf het roepen. Ik heb bewijzen en jij hebt emotie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door ztje --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 21 maart 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Vink had het gezien, beoordeeld en liet doorspelen. Het heeft dus geen zin om er überhaupt over te discussiëren, aangezien hij er niet meer voor geschorst kan worden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 14:57   quote  deeplink  
de bewijzen lijken me duidelijk. Enoog moet gewoon 5 wedstrijden geschorst zijn!!!!!!!! en afellay ook!!!!! en bakkal niet. Als je voor zo'n slaande beweging nou iemand moet schorsen dat zou toch wel heel zielig worden. Ga jij maar lekker kunstschaatsen dan!
Roy15
 Roy15 - zondag 21 maart 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 14:56 schreef PSVMocro het volgende:
Vink had het gezien, beoordeeld en liet doorspelen. Het heeft dus geen zin om er überhaupt over te discussiëren, aangezien hij er niet meer voor geschorst kan worden.
precies
ztje
 ztje - zondag 21 maart 2010 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 14:56 schreef PSVMocro het volgende:
Vink had het gezien, beoordeeld en liet doorspelen. Het heeft dus geen zin om er überhaupt over te discussiëren, aangezien hij er niet meer voor geschorst kan worden.
Nu weten we opeens hoe het tuchtrecht moet worden toegepast. In de gevallen van spelers niet zijnde PSV moeten ze natuurlijk worden gestraft op vermoedens.
Roy15
 Roy15 - zondag 21 maart 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 15:27 schreef ztje het volgende:

[..]

Nu weten we opeens hoe het tuchtrecht moet worden toegepast. In de gevallen van spelers niet zijnde PSV moeten ze natuurlijk worden gestraft op vermoedens.
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, wat een kletspraat
over feiten valt niet te twisten, of de feiten feiten zijn, valt wel over te twisten;)
maar in dit geval was het armgebaar van Vink toch overduidelijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2010 door Roy15 --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 21 maart 2010 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 15:27 schreef ztje het volgende:

[..]

Nu weten we opeens hoe het tuchtrecht moet worden toegepast. In de gevallen van spelers niet zijnde PSV moeten ze natuurlijk worden gestraft op vermoedens.
Tegen wie heb je het? Enoh hoefde van mij niet geschorst te worden.
mmhj
 mmhj - zondag 21 maart 2010 - 15:54   quote  deeplink  
Ik snap niet hoe de elleboog van enoh in de maag erger kan zijn dan een elleboog in iemands nek van Bakkal?
ztje
 ztje - zondag 21 maart 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 15:40 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het? Enoh hoefde van mij niet geschorst te worden.
Dat weet ik en voor mij hoeft Bakkal ook niet te worden geschorst.
Nogmaals, al die rare complot theorieën zitten alleen bij mensen in het hoofd en slaan nergens op.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 21 maart 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 15:54 schreef mmhj het volgende:
Ik snap niet hoe de elleboog van enoh in de maag erger kan zijn dan een elleboog in iemands nek van Bakkal?
dan ben je wel heel dom.
mmhj
 mmhj - zondag 21 maart 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Of realistisch en niet emotioneel beinvloed ;)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 21 maart 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:05 schreef mmhj het volgende:
Of realistisch en niet emotioneel beinvloed ;)
Beïnvloed. Ik neem je in deze kwestie niet meer serieus aangezien je interpunctie dusdanig zwak is dat ik me niet meer voor de geest kan halen dat blablabla... uhum tja...

dit is alweer het 1000ste topic PSV WORD GEEN KAMPIOEN THE GAME IS OVER
mmhj
 mmhj - zondag 21 maart 2010 - 17:13   quote  deeplink  
Het is psv wordT met een T. ;p En wie houdt er nu niet van PSV-WORDT-GEEN-KAMPIOEN-THE-GAME-IS-OVER topics?
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 21 maart 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:08 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Beïnvloed. Ik neem je in deze kwestie niet meer serieus aangezien je interpunctie dusdanig zwak is dat ik me niet meer voor de geest kan halen dat blablabla... uhum tja...

dit is alweer het 1000ste topic PSV WORD GEEN KAMPIOEN THE GAME IS OVER
hahah idd wordt LOL
Vanitas
 Vanitas - zondag 21 maart 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 15:30 schreef Roy15 het volgende:

[..]

Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, wat een kletspraat
over feiten valt niet te twisten, of de feiten feiten zijn, valt wel over te twisten;)
maar in dit geval was het armgebaar van Vink toch overduidelijk!
Dat armgebaar van Vink doet niet terzake. Doorslaggevend is wat hij na de wedstrijd rapporteert. Als hij zegt dat hij de situatie gezien heeft en niet als ovetreding heeft beoordeeld, gaat Bakkal vrijuit. Als hij zegt de situatie niet te hebben gezien, kan Bakkal alsnog gestraft worden. Afwachten dus.
remco k
 remco k - zondag 21 maart 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 15:57 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

dan ben je wel heel dom.
???????????????????????
Roy15
 Roy15 - zondag 21 maart 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 18:39 schreef Vanitas het volgende:

[..]

Dat armgebaar van Vink doet niet terzake. Doorslaggevend is wat hij na de wedstrijd rapporteert. Als hij zegt dat hij de situatie gezien heeft en niet als ovetreding heeft beoordeeld, gaat Bakkal vrijuit. Als hij zegt de situatie niet te hebben gezien, kan Bakkal alsnog gestraft worden. Afwachten dus.
in dit geval begrijp ik nog steeds niet waarom suarez na ajax - feyenoord niet is geschorst.
mmhj
 mmhj - zondag 21 maart 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Omdat blom toen zei dat hij het had beoordeeld als niks bijzonders. Als vink nu zegt dat hij het niet heeft gezien kan Bakkal geschorst wprden. Maa ik naar mijn mening gaat dit niet gebeuren.
Vanitas
 Vanitas - maandag 22 maart 2010 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 20:54 schreef Roy15 het volgende:

[..]

in dit geval begrijp ik nog steeds niet waarom suarez na ajax - feyenoord niet is geschorst.
Dat komt Roy omdat de scheidsrechter na de wedstrijd rapport opmaakte en zei dat hij de situatie had beoordeeld als onschuldig en dat er volgens hem dus geen sprake van een overtreding was. Het armgebaar van Vink tijdens de wedstrijd kan van alles betekenen, wellicht wuifde hij het appelleren van twente-spelers weg. Cruciaal is wat hij na de wedstrijd erover zegt.
Beetje krom systeem, ik geef het toe. Blijkbaar wil de KNVB scheidsrechters niet overrulen als zij een situatie (onjuist) hebben beoordeeld, maar enkel wanneer hen iets is ontgaan.
SanderS
 SanderS - maandag 22 maart 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Ik snap niet dat jullie psv'ers zo gefrustreerd zijn. Al een wedstrijd of 4 zie ik een aantal spelers van PSV de ene na de andere gefrustreerde actie maken. Wanneer ze nou eens gewoon weer gaan voetballen weet ik zeker dat ze tot de laatste speelronde meedoen voor het kampioenschap. Want Twente gaat wel de punten laten liggen waar ik denk dat dat voor PSV en AJAX niet dat niet zullen doen. Dan krijgen we een hele leuke laatste speelronde. PSV uit bij AZ - Twente uit bij NAC - En AJAX uit bij NEC.

Vooral die gefrustreerde barbie moet weer eens gewoon zijn ding doen (van mij hoeft het overgens niet hoor). Wanneer hij weer gewoon zijn kansen benut zal PSV weer beter gaan draaien...
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 14:57 schreef patrickpsv15 het volgende:
de bewijzen lijken me duidelijk. Enoog moet gewoon 5 wedstrijden geschorst zijn!!!!!!!! en afellay ook!!!!! en bakkal niet. Als je voor zo'n slaande beweging nou iemand moet schorsen dat zou toch wel heel zielig worden. Ga jij maar lekker kunstschaatsen dan!
dus je moet iemand niet schorsen voor een slaande beweging??? extra mooi dus dat er een onderzoek wordt ingesteld naar de slaande beweging van Bakkal, hahahaha, ik hoop dat ie 5 wedstrijden krijgt.

maar goed, ik hoop dan ook dat en AZ en FEYENOORD psv nog voorbij gaan.
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 15:54 schreef mmhj het volgende:
Ik snap niet hoe de elleboog van enoh in de maag erger kan zijn dan een elleboog in iemands nek van Bakkal?
waar heb jij de elleboog van Enoh gezien dan, het is niet te zien op tv, misschien raakt hij hem wel hele erg licht met een hand en helemaal niet met de elleboog.

HAHHAHHHAHAHA, slechte verliezers die psv supporters.
Of zijn jullie volgens jaar twente supporter omdat het daar vrij aardig gaat en die ploeg waarschijnlijk minimaal voorronde CL gaan spelen.
psv heeft alleen maar successupporters.
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 17:08 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Beïnvloed. Ik neem je in deze kwestie niet meer serieus aangezien je interpunctie dusdanig zwak is dat ik me niet meer voor de geest kan halen dat blablabla... uhum tja...

dit is alweer het 1000ste topic PSV WORD GEEN KAMPIOEN THE GAME IS OVER
1000 is wel heel veel hoor:)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 22 maart 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

dus je moet iemand niet schorsen voor een slaande beweging??? extra mooi dus dat er een onderzoek wordt ingesteld naar de slaande beweging van Bakkal, hahahaha, ik hoop dat ie 5 wedstrijden krijgt.

maar goed, ik hoop dan ook dat en AZ en FEYENOORD psv nog voorbij gaan.
ik hoop dat rkc ajax voorbij gaat. Maar ik denk sowieso dat twente kampioen wordt dus dat is al geregeld.
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 18:54 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik hoop dat rkc ajax voorbij gaat. Maar ik denk sowieso dat twente kampioen wordt dus dat is al geregeld.
Hoe zielig kun je zijn, psv wordt geen kampioen dus dan ge je maar roepen dat je het Twente zo graag gunt maar ajax echt niet hoor, als je ajax zo haat, wat doe je dan de godsgandse dag op ons forum..

En het is alles behalve geregeld dat twente kampioen wordt, wat een trieste vertoning ben jij zeg ongelooflijk
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 22 maart 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe zielig kun je zijn, psv wordt geen kampioen dus dan ge je maar roepen dat je het Twente zo graag gunt maar ajax echt niet hoor, als je ajax zo haat, wat doe je dan de godsgandse dag op ons forum..

En het is alles behalve geregeld dat twente kampioen wordt, wat een trieste vertoning ben jij zeg ongelooflijk
Natuurlijk hoop ik dat twente kampioen wordt. Dacht je dat wij het de amsterdammers gunnen? HAHAHA hou alsjeblieft op. Hetzelfde geldt andersom, als ajax nu zo weinig kans had op et kampioenschap dan zouden jullie ook hopen dat twente het wordt. Net zoals met feyenoord-fans die hopen uiteraard ook dat ajax het niet wordt! is gewoon rivaliteit en veel mensen hebben een hekel aan de arrogantie die jullie club (ook zelftoegegeven, waar jullie trots op zijn) uitstraalt. Overigens is de rivaliteit tussen twente en psv miniem. Deze actie zegt al genoeg: http://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=50573&abbr=voetbalcentraal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2010 door patrickpsv15 --
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 23 maart 2010 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2010 - 14:57 schreef patrickpsv15 het volgende:
de bewijzen lijken me duidelijk. Enoog moet gewoon 5 wedstrijden geschorst zijn!!!!!!!! en afellay ook!!!!! en bakkal niet. Als je voor zo'n slaande beweging nou iemand moet schorsen dat zou toch wel heel zielig worden. Ga jij maar lekker kunstschaatsen dan!
kom op zeg, enoh deed duidelijk minder dan affelay en bakkal. ik vind het logisch dat je gefrustreerd bent. maar doe ff normaal
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 23 maart 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 18:54 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik hoop dat rkc ajax voorbij gaat. Maar ik denk sowieso dat twente kampioen wordt dus dat is al geregeld.
je zal maar met zo'n leipe kerel opgescheept zitten als psv suporter...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 23 maart 2010 - 15:59   quote  deeplink  
KOEVERMANS//HELD
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 23 maart 2010 - 18:03   quote  deeplink  
ja!
remco k
 remco k - dinsdag 23 maart 2010 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 15:13 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

je zal maar met zo'n leipe kerel opgescheept zitten als psv suporter...
je bedoelt undercover ajax supporter??
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 23 maart 2010 - 18:10   quote  deeplink  
gestuurd door Poetin??
remco k
 remco k - dinsdag 23 maart 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 - 18:10 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
gestuurd door Poetin??
nee door shevchenko, die heeft een tijdje de pipo uitgehangen in italie en loopt nu bij de Guussiche mafia
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 24 maart 2010 - 13:55   quote  deeplink  
hahahahaha
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 24 maart 2010 - 16:32   quote  deeplink  
Wie het laatst lacht, lacht het best. ;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 24 maart 2010 - 18:03   quote  deeplink  
hahhhahahaha
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 18:03 schreef patrickpsv15 het volgende:
hahhhahahaha
waar lach jij om dan!!!
remco k
 remco k - woensdag 24 maart 2010 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 16:32 schreef PSVMocro het volgende:
Wie het laatst lacht, lacht het best. ;)
bespeur ik daar toch een ietsje, pietsje hoop???
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 24 maart 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

waar lach jij om dan!!!
doet er niet toe:P
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 24 maart 2010 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

bespeur ik daar toch een ietsje, pietsje hoop???
Ik ben een rasoptimist. Hoop is er altijd. Ik geef het pas op nadat het statistisch gezien over en uit is. Dat is toch ook het leuke aan voetbal.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 24 maart 2010 - 22:48   quote  deeplink  
IDD, we worden kampioen!!!!!!! PSVEEEEEEEEEEEEEEEEE EINDHOVUHHHHH NIETS IS Sterker dan deze 2 woorden.... PSV EINDHOVEEEEEN NIETS IS STERker dan deze 2 woorden
remco k
 remco k - donderdag 25 maart 2010 - 16:51   quote  deeplink  
PPPFFFFFFFFFFfffffffffffffffffffff
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 25 maart 2010 - 16:55   quote  deeplink  
lol
dapp're strijder
 dapp're strijder - donderdag 25 maart 2010 - 17:53   quote  deeplink  
Patrick, vanwaar die 15? Is dat je leeftijd? Hehe.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De Schaal









0.0087471