BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 april 2010 - 13:41   quote  deeplink  
Mario & Luigi, topcombi.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 13:41 schreef Stylzz het volgende:
Mario & Luigi, topcombi.
Moet er alleen nog uit komen.
sevillana
 sevillana - donderdag 01 april 2010 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 13:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ben het met Bram eens maar hij heeft gewoon geen werkersmentaliteit. Is naar mijn mening wel een talentvolle voetballer die op de juiste plaats en bij de juiste club echt wel naam kan maken. Wij willen bij Feyenoord alleen bloed,zweet en tranen zien!
niet helemaal mee eens. bloed, zweet etc vind ik okay als het echt nodig is maar met een beetje mooi, verzorgd en intelligent voetbal worden we in de Kuip al een tijdje niet echt meer verwend en ik heb het idee dat veel voetbal liefhebbers dat toch ook graag zien.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 13:59   quote  deeplink  
Feyenoorders willen over het algemeen een mentaliteit van bloed, zweet en tranen zien. Als het voetballend niet lukt moet je je eigen kapot werken. Gio is hier een goed voorbeeld van. heb nog geen ene wedstrijd van hem gezien met een onvoldoende als cijfer. Zelfs de wedstrijd tegen Volendam niet met zijn grove fout. Dan blijf je ook in de basis en in de genegenheid van Het Legioen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2010 door Feyenoord till i die --
sevillana
 sevillana - donderdag 01 april 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 13:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Feyenoorders willen over het algemeen een mentaliteit van bloed, zweet en tranen zien. Als het voetballend niet lukt moet je je eigen kapot werken. Gio is hier een goed voorbeeld van. heb nog geen ene wedstrijd van hem gezien met een onvoldoende als cijfer. Zelfs de wedstrijd tegen Volendam niet met zijn grove fout. Dan blijf je ook in de basis en in de genegenheid van Het Legioen.
dat ben ik natuurlijk wel met je eens, en vertel mij niets over de mentaliteit van Giovanni want die jongen ken ik al vanaf z'n 15e jaar of zo iets. maar zou jij het ook niet weer eens leuk vinden als Feyenoord gewoon door goed voetbal te spelen een tegenstander opzij zet dan?
Ronneke
 Ronneke - donderdag 01 april 2010 - 14:59   quote  deeplink  
Er kan veel negatief geluld worden over Bruins, maar volgend jaar speelt hij nog vrolijk in de kuip en zal meer in de basis staan dan dit jaar, dus alle mensen die niet voor Bruins zijn, jullie zullen je er nog lang aan moeten ergeren. Van mij mag hij blijven spelen en je zal zien hoe nuttig hij voor feyenoord gaat zijn volgend jaar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 15:01   quote  deeplink  
Eens!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 14:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat ben ik natuurlijk wel met je eens, en vertel mij niets over de mentaliteit van Giovanni want die jongen ken ik al vanaf z'n 15e jaar of zo iets. maar zou jij het ook niet weer eens leuk vinden als Feyenoord gewoon door goed voetbal te spelen een tegenstander opzij zet dan?
natuurlijk maar bij feyenoord hoort als het voetbal niet lukt moet je werken voor je geld!!! Inzet is de basis van alles!!!
sterski010
 sterski010 - donderdag 01 april 2010 - 15:17   quote  deeplink  
Wat Bruins een beetje tegen heeft is dat hij lijdt aan het John van Loen syndroom.... Hij scoort altijd bijna..... Waren die ballen er gewoon in gegaan was die al lang onsterfelijk...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 april 2010 - 15:18   quote  deeplink  
eens!!! Gebrek aan wedstrijdritme schat ik zo in!!
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 01 april 2010 - 18:17   quote  deeplink  
HOUDEN
de.fan
 de.fan - donderdag 01 april 2010 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 08:49 schreef hotjumper het volgende:
Bruins is één van de weinige die voetbal intelligentie heeft in deze selectie.

HELD////Bruins!!!!
hahahaha dit is een goeie voor de bloopers................voetbalintelligentie?????
de.fan
 de.fan - donderdag 01 april 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 07:15 schreef bram het volgende:

[..]

he antonio,BRUINS///HELD
Hier nog zo'n blooper ...antonio....??????????????????? is wel iemand wie zijn mening ik deel, daar moet ik jullie gelijk in geven
de.fan
 de.fan - donderdag 01 april 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 12:32 schreef bram het volgende:
begin moe te worden,dat gezeik over luigi,hij is gewoon een heel goede voetballer die alleen nog maar beter aan het worden is,de mensen die dat niet zien zijn geen kenners of moeten nodig eens naar de opticien.
of jij en jou bruins vrienden moeten misschien naar een opticien!!!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 april 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 18:46 schreef de.fan het volgende:

[..]

of jij en jou bruins vrienden moeten misschien naar een opticien!!!!!!!!!!!!!!!
jij ziet natuurlijk liever een blind paard als een Biseswar
sebbe1
 sebbe1 - donderdag 01 april 2010 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 13:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Feyenoorders willen over het algemeen een mentaliteit van bloed, zweet en tranen zien. Als het voetballend niet lukt moet je je eigen kapot werken. Gio is hier een goed voorbeeld van. heb nog geen ene wedstrijd van hem gezien met een onvoldoende als cijfer. Zelfs de wedstrijd tegen Volendam niet met zijn grove fout. Dan blijf je ook in de basis en in de genegenheid van Het Legioen.
klopt wel wat je zegt, alleen heb je ook spelers nodig met een gave techniek en voetballend vermogen. Alleen als die dan wat fout doen of hun vorm missen zijn ze gelijk feyenoord onwaardig.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - donderdag 01 april 2010 - 19:48   quote  deeplink  
bruins heeft een beetje geluk nodig, hij heeft denk ik wel scorend vermogen in zich
sevillana
 sevillana - donderdag 01 april 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 19:31 schreef sebbe1 het volgende:

[..]

klopt wel wat je zegt, alleen heb je ook spelers nodig met een gave techniek en voetballend vermogen. Alleen als die dan wat fout doen of hun vorm missen zijn ze gelijk feyenoord onwaardig.
AMEN
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 april 2010 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 19:48 schreef Feijenoord1908 het volgende:
bruins heeft een beetje geluk nodig, hij heeft denk ik wel scorend vermogen in zich
Als Bruins zich nog meer laat gelden in doden spel momenten zoals gisteren.
Dan wordt hij onze beste middenvelder...
Dat is het enige waar de meeste supporters op zaten te wachten..
Ik vind het niet vreemd dat supporters hem daarom niks vonden.
Dat zelfde telde voor Makaay..
Als die 2 dat niet doen sta je met 9 man te ballen.
Alleen hun kwaliteit kan nooit ter discusie hebben gestaan...

Ik vind het niet vreemd dat supporters negatief waren over Bruins en ook Makaay.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 april 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als Bruins zich nog meer laat gelden in doden spel momenten zoals gisteren.
Dan wordt hij onze beste middenvelder...
Dat is het enige waar de meeste supporters op zaten te wachten..
Ik vind het niet vreemd dat supporters hem daarom niks vonden.
Dat zelfde telde voor Makaay..
Als die 2 dat niet doen sta je met 9 man te ballen.
Alleen hun kwaliteit kan nooit ter discusie hebben gestaan...

Ik vind het niet vreemd dat supporters negatief waren over Bruins en ook Makaay.
en ook landzaat
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 april 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 21:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

en ook landzaat
hahahahahaha ja die ook...
de.fan
 de.fan - vrijdag 02 april 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 april 2010 - 18:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

jij ziet natuurlijk liever een blind paard als een Biseswar
nee die zie ik liever ook niet op het veld
MMM
 MMM - vrijdag 02 april 2010 - 17:09   quote  deeplink  
Pfff, speelt ie weer morgen..
sevillana
 sevillana - vrijdag 02 april 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 april 2010 - 17:09 schreef MMM het volgende:
Pfff, speelt ie weer morgen..
tegen, of met, wie?
MMM
 MMM - vrijdag 02 april 2010 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 april 2010 - 17:16 schreef sevillana het volgende:

[..]

tegen, of met, wie?
Foutje, heb het gevoel dat het zaterdag is haha.. Bedoel uiteraard zondag.
de.fan
 de.fan - maandag 05 april 2010 - 09:37   quote  deeplink  
En hebben we weer genoten van een Feyenoord met Bruins????
Oke iedereen op De Vrij na was shit, kan je na gaan wat voor een negatieve invloed Bruins heeft op de rest van de basis elf................
Ja ik blijf het maar verduidelijken, Bruins HOORT ER NIET IN. Ik hoop van harte dat ie weg gaat of beter gezegd weg moet.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 05 april 2010 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 09:37 schreef de.fan het volgende:
En hebben we weer genoten van een Feyenoord met Bruins????
Oke iedereen op De Vrij na was shit, kan je na gaan wat voor een negatieve invloed Bruins heeft op de rest van de basis elf................
Ja ik blijf het maar verduidelijken, Bruins HOORT ER NIET IN. Ik hoop van harte dat ie weg gaat of beter gezegd weg moet.
Hier word Bram niet vrolijk van.
bram
 bram - maandag 05 april 2010 - 10:08   quote  deeplink  
er is er maar een die een negatieve invloed heeft en dat is ,,de fan cq antonio.
BRUINS///DE VERLOSSER
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 05 april 2010 - 10:11   quote  deeplink  
Ik dacht dat die stinkerd in Australie zat, en dat we daar voorlopig geen last meer van hadden. Als hij het is neem ik alles terug Bram.
de.fan
 de.fan - maandag 05 april 2010 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 10:08 schreef bram het volgende:
er is er maar een die een negatieve invloed heeft en dat is ,,de fan cq antonio.
BRUINS///DE VERLOSSER
hhaha had ik maar een negatieve invloed: dan was ie allang gevlogen!!!!! En antonio zou ik dat zijn? Ik geloof niet antonio ooit geld in de club heeft gestoken? De fan dat ben ik . Maar als jij zo graag wil dat ik antonio ben doe ik dat er wel bij hoor! Waar kwam die ook al weer vandaan? Ik was het vaak eens met antonio ja, dat klopt. Jammer dat ie al een tijdje niet meer is geweest. Kunnen we mooi samen de boel gaan opjutten.
Maar aan de andere kant: Genoten gisteren in de kuip? Of heb je net als ik spijt dat je bent geweest. Oh nee dat kan niet dat jij spijt heb want jou grote vriend ( Bruins ) deed mee, en wat heeft het opgeleverd? 2 VERLIESPUNTEN, ALWEER
de.fan
 de.fan - maandag 05 april 2010 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 10:11 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Ik dacht dat die stinkerd in Australie zat, en dat we daar voorlopig geen last meer van hadden. Als hij het is neem ik alles terug Bram.
Ik ook, dan neem ik ook alles terug
bram
 bram - maandag 05 april 2010 - 10:23   quote  deeplink  
ik neem niets terug wat defan/antonio betreft,kijk eens naar oude topics waar,toen nog antonio op schreef en kijk nu wat en hoe deze de fan schrijft.ik heb genoten,doe ik altijd in het mooiste stadion van de wereld en bij de mooiste club.
guido1
 guido1 - maandag 05 april 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Allemaal feyenoord supporters, we komen natuurlijk allemaal uit rotterdam... hoe kan het dan zo zijn dat we wel voor een reservespeler van nantes....ja nantes... die nog geen twee wedstrijden normaal heeft gespeeld voor ons de longen uit ons lijf schreeuwen... omdat hij zegt dat hij zo graag wilt blijven? dat wil ik ook wel voor zo'n salaris (maar mijn vader kan me niet betale..haha). hebben we eindelijk spelers uit rotterdam in het veld lopen die weten wat feyenoord is, zijn ze weer te laconiek ofzo...
pffff iedereen ziet dat bruins de betere voetballer is, ook voor feyenoord. als de "postbode meer dienend voor het elftal zou spelen net als fer, dan pas kan bruins zijn ding doen.. babbelfiets liet gister niets zien.. na de wissel gebuerde er niets meer. bruins legt twee keer een bal klaar om in te schieten, hij kan r niets aan doen dat die niet af gemaakt worden..
maw ik zie liever een rotterdammer int veld dan een servier die te veel gaat verdienen en niets toevoegt op dit moment. als babovic echt zo goed zou zijn was hij toch allang basisspeler????? maar de äfgeschreven bruins laat waarschijnlijk meer zien op een training..
vandaar dat hij speelt!
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 april 2010 - 11:54   quote  deeplink  
Bruins Held! Babbelfiets, oprotten!
MMM
 MMM - maandag 05 april 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 11:54 schreef Quiroz het volgende:
Babovic Held! Homo Bruins, oprotten!
Eens.
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 april 2010 - 11:57   quote  deeplink  
uhum... dat zijn jou woorden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 april 2010 door Quiroz --
Ronneke
 Ronneke - maandag 05 april 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 11:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens.
Niet eens, ook Bruins hater???
Feyenoord speelde als amateurs, bruins was daar onderdeel van met naar mijn mening goede inzet en een aantal goede acties. Die heb ik van Babovic niet gezien. Bruins nummer 10 volgend jaar, let maar op....................
MMM
 MMM - maandag 05 april 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 16:38 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Niet eens, ook Bruins hater???
Feyenoord speelde als amateurs, bruins was daar onderdeel van met naar mijn mening goede inzet en een aantal goede acties. Die heb ik van Babovic niet gezien. Bruins nummer 10 volgend jaar, let maar op....................
Zeiden we vorig jaar ook.. Maar ik zal opletten.
Ronneke
 Ronneke - maandag 05 april 2010 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 16:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Zeiden we vorig jaar ook.. Maar ik zal opletten.
Bedankt joh, anders kan jij toch nog op 10 spelen toch ????? hahahaha
aadje2
 aadje2 - maandag 05 april 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Bruins is een van de weinige voetballers met inzicht nooit weg doen krijgen we echt spijt van. geloof me nou maar
MMM
 MMM - maandag 05 april 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 16:47 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Bedankt joh, anders kan jij toch nog op 10 spelen toch ????? hahahaha
Hahaha, ik ben beschikbaar!
MMM
 MMM - maandag 05 april 2010 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 16:56 schreef aadje2 het volgende:
Bruins is een van de weinige voetballers met inzicht nooit weg doen krijgen we echt spijt van. geloof me nou maar
Anders haal jij hem toch naar Sparta, Aad!
aadje2
 aadje2 - maandag 05 april 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Sparta? Wat is dat dan
MMM
 MMM - maandag 05 april 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 17:02 schreef aadje2 het volgende:
Sparta? Wat is dat dan
Aad(je) de Mos?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 april 2010 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 april 2010 - 18:00   quote  deeplink  
bruins>supergrover>babbelfiets
de.fan
 de.fan - maandag 05 april 2010 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 11:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens.
Nou Babovic is ook niet alles hoor
de.fan
 de.fan - maandag 05 april 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 10:34 schreef guido1 het volgende:
Allemaal feyenoord supporters, we komen natuurlijk allemaal uit rotterdam... hoe kan het dan zo zijn dat we wel voor een reservespeler van nantes....ja nantes... die nog geen twee wedstrijden normaal heeft gespeeld voor ons de longen uit ons lijf schreeuwen... omdat hij zegt dat hij zo graag wilt blijven? dat wil ik ook wel voor zo'n salaris (maar mijn vader kan me niet betale..haha). hebben we eindelijk spelers uit rotterdam in het veld lopen die weten wat feyenoord is, zijn ze weer te laconiek ofzo...
pffff iedereen ziet dat bruins de betere voetballer is, ook voor feyenoord. als de "postbode meer dienend voor het elftal zou spelen net als fer, dan pas kan bruins zijn ding doen.. babbelfiets liet gister niets zien.. na de wissel gebuerde er niets meer. bruins legt twee keer een bal klaar om in te schieten, hij kan r niets aan doen dat die niet af gemaakt worden..
maw ik zie liever een rotterdammer int veld dan een servier die te veel gaat verdienen en niets toevoegt op dit moment. als babovic echt zo goed zou zijn was hij toch allang basisspeler????? maar de äfgeschreven bruins laat waarschijnlijk meer zien op een training..
vandaar dat hij speelt!
Tja ik vind het alle twee niks
de.fan
 de.fan - maandag 05 april 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 10:23 schreef bram het volgende:
ik neem niets terug wat defan/antonio betreft,kijk eens naar oude topics waar,toen nog antonio op schreef en kijk nu wat en hoe deze de fan schrijft.ik heb genoten,doe ik altijd in het mooiste stadion van de wereld en bij de mooiste club.
Je hoeft ook niks terug te nemen maar neem van mij aan dat ik antonio NIET ben. En dat neem ik ook niet terug , wat jij ook wil denken.
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 april 2010 - 20:37   quote  deeplink  
Bruins is de beste, Babovic kan hem niet vervangen, Babovic zou naast hem moeten staan om het "vuile werk" voor hem op te knappen pas dan komen Bruins kwaliteiten tot zijn recht. (zeg maar een beetje als Ono en Bosveld)
de.fan
 de.fan - maandag 05 april 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 10:23 schreef bram het volgende:
ik neem niets terug wat defan/antonio betreft,kijk eens naar oude topics waar,toen nog antonio op schreef en kijk nu wat en hoe deze de fan schrijft.ik heb genoten,doe ik altijd in het mooiste stadion van de wereld en bij de mooiste club.
En ik kom nog steeds elke wedstrijd naar de kuip hoor ( vak KK ) en ik heb geen seizoenskaart ingeleverd zoals antoniorijen dat wel heeft gedaan! En verder heb ik hem weer verlengd en dat gaat me weer enkele duizenden euro's kosten maar dat heb ik er wel voor over. Al had ik er tegen NAC wel spijt van dat ik ben gekomen maar dat terzijde. Dus denkt wat jij wil oke. Het enige wat ik wil is dat er een feyenoord komt dat wil strijden en er spelers op het veld komen te staan die Feyenoord BETER ( leest het goed ) BETER kunnen maken en daar horen types als Bruins,Biseswar,Babovic en Bahia naar mijn idee niet bij! En als jullie er anders over denken dat is jullie goed recht maar het is gewoon EEN FEIT dat Feyenoord met Bruins te veel punten heeft laten liggen of je kan het ook anders formuleren dat Feyenoord veel punten laat liggen zonder Tomasson , wat jullie willen.
Maar die 4 die ik hierboven heb vernoemd zijn naar mijn mening Feyenoord niet waardig.
Ik vind dat we moeten investeren in de jeugd, dan maar een paar jaar wat minder maar dan die oudjes eruit of tegen een flink gereduceerd salaris laten blijven om de jonkies te ondersteunen cq begeleiden. Maar de jeugd heeft de toekomst en transfervrije spelers. Ook Schaken en Auasser is het nog maar afwachten of zij het Feyenoord niveau aankunnen. Wat mij betreft gewoon de jonkies voor de leeuwen gooien! Met de Vrij zijn we toch ook niet slechter geworden! Of wel soms. Denk aan de goeie tijd van onze vijanden uit 020 onder ene L v Gaal , 70 % kwam uit de eigen jeugd met een paar goede aankopen. L v Gaal is niet mijn eerste keus als trainer maar toch zou ik graag een beetje meer van zijn manier van trainen terug willen zien bij Mario Been. En dat is vaste patronen erin slijpen, elke keer weer dat de spelers er tureluurs van worden. Het is een arrogante klootzak maar wel een vakman als trainer. Begrijpt me niet verkeerd ik ben harstikke blij met Mario en Leo die het technisch beleid voeren. Het is ook verdomd zo jammer dat Feyenoord zich zo diep in de schulden heeft laten werken het duurt nog veel langer om er uit komen helaas maar ik zal hier mijn steentje aan bijdragen, zo'n gek ben ik wel die helemaal gek is van Feyenoord. Dus AUB vergelijkt me AUB niet met ene antoniorijen want dat ben ik echt niet!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins









0.0062980