BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani de zelfde rol geven als ruiz?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 05 april 2010 - 10:30   quote  deeplink  
Sulejmani voetbalt bagger dat zien we allemaal maar ik denk dat sulejmani net zo als ruiz moet gaan spelen ,ik denk wel dat hij dat kan. Dus ik zeg sulejmani aan die rechterkant en af en toe op duiken in de spits , dat hij het van de momentjes moet gaan krijgen en niet bij elke bal dat die krijgt zo'n hopeloze actie. Dat is denk ik het grootste probleem bij Ajax geweest dat ze sulejmani van af de vlanken actie maken . denk je dat
Martin het wel goed doet zo af en toe 15 minuten speeltijd geven en dan laat die hem ook nog aan de vlanken die actie maken waarvan je op dit moment weet dat het toch niks word of ben je het met mij eens of misschien heb jij wel een goede manier om sulejmani aan voetballen te krijgen?
Mastercoen
 Mastercoen - maandag 05 april 2010 - 11:05   quote  deeplink  
heeft geen zin, volgens mij heeft zelfs van basten hem overal geprobeerd. Ik denk dat Sulejmanie helaas niet geschikt is voor de top, hij heeft al zoveel kansen gehad. Goed voor de subtop met af en toe een uitschieter.
Jammer maar hij had er allang moeten staan.
SanderS
 SanderS - maandag 05 april 2010 - 11:13   quote  deeplink  
Ik heb heel vorig jaar met heel veel geduld naar Sulejmani gekeken. Elke wedstrijd die hij speelde dacht ik... het komt wel, nu niet maar het komt wel. Na een aantal wedstrijden van dit jaar heb ik de hoop volledig opgegeven. Deze jongen is gewoon totaal niet geschikt voor Ajax. Als je ziet hoe hij gister binnen de lijnen komt vraag ik me eigenlijk wel af of hij het wel leuk vind om te mogen voetballen voor AJAX??? Hij loopt op alsof ie 34 is en een hele wedstrijd heeft gespeeld, terwijl hij 21(? toch) is en er net in kwam en maar 20min gespeeld heeft...

Ik zeg, verhuren of verkopen... maar geen plek in 'mijn' selectie...
alibabba
 alibabba - maandag 05 april 2010 - 11:15   quote  deeplink  
Sulejmani is een andere voetballer dan Ruiz. Ruiz is tactisch en technischer beter, Sulejmani moet het hebben van zijn explosiviteit. Als Sulejmani niet topfit is mist hij die explosiviteit. Sulejmani moet 100% fit zijn, moet het hebben van zijn kracht en dat laat 'm momenteel in de steek. Ruiz weet precies wanneer hij tussen de linies moet acteren en wanneer niet. Sulejmani kan de rol die Ruiz bij Twente hanteert nooit vervullen.

Een topfitte Sulejmani kan prima bij Ajax als linkerspits uit de voeten, maar toch denk ik dat hij in een 2-spitsensysteem het beste tot zijn recht komt. Om hem weer het vertrouwen te geven zou hij eventueel als linkermiddenvelder kunnen spelen, zonder een linksbuiten. Dus als linkermiddenvelder in een 4-4-2-systeem.

Sulejmani word door Jol klaargestoomd voor volgend seizoen en dan zien we de oude Sulejmani terug, let maar op. Alles is gebaseerd op volgend seizoen, dat is Sulejmani's mikpunt en dan moet hij bewijzen dat hij Ajax-waardig is. Ik weet zeker dat hij bij AJAX gaat schitteren en niet in de rol van Ruiz bij Twente.
SanderS
 SanderS - maandag 05 april 2010 - 11:28   quote  deeplink  
alibabba....

laat er geen misverstand over verstaan dat ik dat ook wil en ook hoop....

Maar ik heb er een heel naar gevoel bij... denk niet dat het gaat gebeuren.
larsje
 larsje - maandag 05 april 2010 - 11:42   quote  deeplink  
Laat hem toch tegen de iets mindere teams een hele wedstrijd spelen.En als dat goed gaat dan mag die mee na de middemoot teams
bahbah
 bahbah - maandag 05 april 2010 - 12:05   quote  deeplink  
sulejmani gaat dit seizoen niet veel meer doen.
Dat is ook afgesproken met Jol en de technische staf,en met Sulejmani zelf.
volgend seizoen gaat Jol het opnieuw proberen met hem.Hij word nu klaargestoomd voor het grote werk.
ik weet dat er mensen zijn die verwachten dat hij er al staat als de grote topper,maar met zijn 20 jaar heeft ie gewoon een flinke terugval gemaakt.
En dat ie kan schitteren heeft ie al bewezen,dus mensen,ALSTEBLIEFT!,maak je niet druk om hem,dat gaat helemaal goed komen.van basten haalde hem als de grote aankoop,het elftal storte in vervolgens,wat moet sulejmani dan met zijn 20 jaar!!!!
Jol besefte dat gelukkig en gaat hem nu alsnog rustig brengen en haalde de druk van zijn schouders......
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 05 april 2010 - 13:38   quote  deeplink  
weer een topic over hem....
remco k
 remco k - maandag 05 april 2010 - 14:37   quote  deeplink  
die jongen is 20, mensen die hem nu al afschrijven, hebben echt geen verstand van voetbal, die gast kan van allerlij dingen last hebben, ooit wel eens nagedacht of hij misschien wel last van groeiproblemen heeft, ik noen maar iets hoor. Die jongen heeft ongelooflijk veel talent, en zal er volgend seizoen gewoon staan zoals Alibabba al aangeeft. geef die jongen een kans, hij is pas 20 en zit gewoon in een lastige periode..
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 06 april 2010 - 07:58   quote  deeplink  
Wel een beetje in een heeeele lange lastige periode dan ;)
freakie
 freakie - dinsdag 06 april 2010 - 10:59   quote  deeplink  
fsidevak.. T kan wel een heeeeele lange periode zijn geweest(2 jaar) maar daar komt bij dat van basten sulejmani kwa spel niet vooruit heeft kunnen brengen.. en jol nu bezig is om hem op top nivo te laten komen.. dat zijn 2 jaar..
remco k
 remco k - dinsdag 06 april 2010 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 10:59 schreef freakie het volgende:
fsidevak.. T kan wel een heeeeele lange periode zijn geweest(2 jaar) maar daar komt bij dat van basten sulejmani kwa spel niet vooruit heeft kunnen brengen.. en jol nu bezig is om hem op top nivo te laten komen.. dat zijn 2 jaar..
Ik heb het hier al meerdere malen laten zien, Vorig seizoen werd over Sulejmani geroepen dat het allemaal maar matig was toch??
Hoe kan het dan dat hij in iedere competitie bij meer goals betrokken was dan Overmars in zijn BESTE seizoen bij AJAX, en dit dan ook nog eens terwijl Overmars de laatste echt goede linksbuiten is geweest die ajax heeft gehad en op handen wordt gedragen...

Ik snap het dna dus ook niet helemaal dat hij ook vorig seizoen veel werd afgezeken...
freakie
 freakie - dinsdag 06 april 2010 - 15:03   quote  deeplink  
Nee remco dat klopt alleen sulejmani heeft het niet egt goed gedaan statestieken zeggen niet veel zelfde geld nu bij pantelic.. je kan 2 keer iets heel goed doen en de rest van de wedstrijd verkloten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani de zelfde rol geven als ruiz?









0.0066549