BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Onur Kaya moet blijven

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
suffering
 suffering - maandag 05 april 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Onur Kaya laat voortdurend zien een meerwaarde bij Vitesse te zijn. Waarom zo veel krediet voor bv Nilsson, Hofs en Kolk en niet voor Kaya. Als hij speelt behoort hij steevast tot de besten. Wat vinden jullie hiervan?
Thomas
 Thomas - maandag 05 april 2010 - 14:43   quote  deeplink  
Ik zie hem liever ook gehele wedstrijden spelen. Wat de rede is dat dit niet gebeurt, weet ik dan ook niet. Maar een merkwaardige carrière heeft hij wel. Dan speelt hij weer de 'sterren van de hemel', dan is het helemaal niets en komt hij nauwelijks in het 2e weer aan het spelen. En nu speelt hij weer prima wedstrijden. Misschien dat Vitesse daarom wat terughoudend is...
Vitas
 Vitas - maandag 05 april 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Ben ik het mee eens. Alhoewel ik vind dat Kolk wel eens in de basis mag, ipv Nilsson. En Kaya ipv Hofs lijkt me ook wel goed.

Overigens vind ik Pluim echt erg goed voetballen! Dat mag ook wel eens gezegd worden :-)
zeearend
 zeearend - maandag 19 april 2010 - 13:39   quote  deeplink  
De behandeling van Onur Kaya doet me denken aan Mads Juncker zelfde benadering en bankzitters gedrag.Is de sfeer bij Vitesse wel prettig genoeg
Bij een andere club lukt het Mads wel dus laat Onur ook niet glippen Maar wat wil je in de top van het bestuur is het ook ***** Van Hintum is nu ook al vertrokken Fijn vooruitzicht 1 ste team met de hakken over de sloot. Had Sansoni ook maar behouden VITESSE VITESSE het is echt crisis

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Onur Kaya moet blijven









0.0093140