BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wederom henk kesler

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 06 april 2010 - 18:02   quote  deeplink  
Alweer zorgt henk kesler voor het voordeel van fc twente en het nadeel van haar concurrentie: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/48518/dingsdag-mist-twente-tegen-psv-weer-inzetbaar-list
normaal gesproken worden schorsingen 2 of 3 wedstrijden gedaan. Maar omdat PSV ertegen moet mist hij natuurlijk alleen twente. Ik word er STRONTziek van.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 06 april 2010 - 21:23   quote  deeplink  
lul niet
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 07 april 2010 - 00:55   quote  deeplink  
lol dinsdag "het geweldige talent van heereveen"
bram
 bram - woensdag 07 april 2010 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 18:02 schreef patrickpsv15 het volgende:
Alweer zorgt henk kesler voor het voordeel van fc twente en het nadeel van haar concurrentie: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/48518/dingsdag-mist-twente-tegen-psv-weer-inzetbaar-list
normaal gesproken worden schorsingen 2 of 3 wedstrijden gedaan. Maar omdat PSV ertegen moet mist hij natuurlijk alleen twente. Ik word er STRONTziek van.
CALIMERO
remco k
 remco k - woensdag 07 april 2010 - 10:26   quote  deeplink  
MAAR HIJ HEEFT WEL GELIJK!!!!.

MIsschien niet op dit punt, maar de knvb is overdreven twenteminded, dat kun je echt aan alles zien wat er rondom de knvb en twente wordt gedaan...

Zelf de grootste bobo, mister Kessler spreekt zich constant nadrukkelijk uit in het voordeel van twente, dat kan en mag gewoon niet gebeuren, die mensen zijn het verplicht objectief te praten in het openbaar...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 07 april 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2010 - 00:55 schreef Johnqqqq het volgende:
lol dinsdag "het geweldige talent van heereveen"
Het gaat zich gewoon erom dat henk tot op de details "zijn" concurrentie probeert te benadelen en zijn eigen club op wat voor manier dan ook probeert voor te trekken.
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 12 april 2010 - 21:41   quote  deeplink  
hoe denk je erover dat de zeeuw niet geschorst is dan?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 april 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 21:41 schreef Johnqqqq het volgende:
hoe denk je erover dat de zeeuw niet geschorst is dan?
kesler= jood/tukker :D
Nah het maakt me niet zoveel meer uit. Het lijkt me nu wel duidelijk dat ajax en twente altijd worden voorgetrokken door de knvb. Bewijzen genoeg geleverd, ik ga me er niet meer aan ergeren.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 22:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

kesler= jood/tukker :D
Nah het maakt me niet zoveel meer uit. Het lijkt me nu wel duidelijk dat ajax en twente altijd worden voorgetrokken door de knvb. Bewijzen genoeg geleverd, ik ga me er niet meer aan ergeren.
lul toch niet man, jullie hebben de scheids vaak zt mee gehad ook dit seizoen, mensen hebben ooit eens een woord bedacht voor mensen zoals jij.

CALIMEROGEDRAG!!!!!!!!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 april 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

lul toch niet man, jullie hebben de scheids vaak zt mee gehad ook dit seizoen, mensen hebben ooit eens een woord bedacht voor mensen zoals jij.

CALIMEROGEDRAG!!!!!!!!!!
tja dat zeggen jullie omdat jullie maar niet willen toegeven dat de knvb jullie voortrekt
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 22:46 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

tja dat zeggen jullie omdat jullie maar niet willen toegeven dat de knvb jullie voortrekt
ik kan me nog genoeg wedstrijden herinneren hoor, Willem 2 uit, Ajax thuis, feijenoord uit az thuis. Alle wedsrtijden bevoordeeld door de scheids, kom dus niet zielig lopen doen, er zijn namelijk nog wel meer wedstrijden geweest in de afgelopen 4 jaar waarbij psv zeer kostbare punten heeft gekregen door de scheidsrechters.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 april 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

ik kan me nog genoeg wedstrijden herinneren hoor, Willem 2 uit, Ajax thuis, feijenoord uit az thuis. Alle wedsrtijden bevoordeeld door de scheids, kom dus niet zielig lopen doen, er zijn namelijk nog wel meer wedstrijden geweest in de afgelopen 4 jaar waarbij psv zeer kostbare punten heeft gekregen door de scheidsrechters.
Willem II: terechte penalty
Ajaks: Doelpunt van emanuelson had ook afgekeurd moeten worden (door overtreding vlak van te voren op afellay)
feyenoord uit: ?. Tegen feyenoord hadden jullie eerder de scheids mee (blom bij ajax - feyenoord)
az thuis: El hamdaoui terecht 2x geel.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 13 april 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 22:46 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

tja dat zeggen jullie omdat jullie maar niet willen toegeven dat de knvb jullie voortrekt
Daarom is Vink ook aangesteld bij AZ-Twente ...

Omdat hij liever Feyenoord boven AZ heeft en Twente moet winnen...

zo kan ik ook redeneren...

Zolang we het met zijn allen heel hard gaan geloven en onze teams hun eigen wedstrijden niet winnen.
Sparta thuis was de killer en met Roda uit erbij. Dat zijn de 4 punten die we missen
Utrecht kan je verliezen net zoals PSV uit ook te verliezen is.
Feyenoord uit is vaak gelijkspel dus die niet behaalde punten zijn normaal.
We zien het wel, nog 3 wedstrijden...
Olivander
 Olivander - woensdag 14 april 2010 - 15:47   quote  deeplink  
@ Remco K
kijk even naar de 'vergeten' gele kaart van de Zeeuw..
Het extra lange doorspelen van maar liefst 7 minuten !!! tegen Ado.

en nu weer de handsbal die door iedereen gezien wordt, behalve door BlindeVink
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 april 2010 - 16:27   quote  deeplink  
7 min.. klopte wel.. gisteren 5 min anders niet.. bij ADO kwam het puur door de keepers blessure en wissel... maar goed daarbij vink heeft jullie ook geholpen bij jullie thuis maar dat telt dan weer niet ?
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 14 april 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 15:47 schreef Olivander het volgende:
@ Remco K
kijk even naar de 'vergeten' gele kaart van de Zeeuw..
Het extra lange doorspelen van maar liefst 7 minuten !!! tegen Ado.

en nu weer de handsbal die door iedereen gezien wordt, behalve door BlindeVink
Etc.. etc.. etc...

en PSV-AJAX dan....
Olivander
 Olivander - woensdag 14 april 2010 - 16:38   quote  deeplink  
wel zien dat bijv. Affalay iets deed, maar niet de actie voorafgaand kunnen beoordelen omdat er geen beelden van zijn ???? Heel erg vreemd allemaal.
Maar goed, Ik hoop dat Feyenoord as zondag wel zijn plicht doet.. en dus Twente laat winnen..
remco k
 remco k - woensdag 14 april 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 15:47 schreef Olivander het volgende:
@ Remco K
kijk even naar de 'vergeten' gele kaart van de Zeeuw..
Het extra lange doorspelen van maar liefst 7 minuten !!! tegen Ado.

en nu weer de handsbal die door iedereen gezien wordt, behalve door BlindeVink
die gele kaart had niet eens een schorsing betekent, kijk even naar psv ajax, goal van bakkal had afgekeurd moeten worden, feijenoord ajax, had ajax een penalty moeten krijgen.

Zo kun je over en weer klagen over de scheidsrechters, en van Vink kun je niet bepaald zeggen dat het een Ajax fan is, als je dat al niet weet.

Zeiken over partijdigheid is echt Calimerogedrag, en bovendien erg vervelend, neem gewoon je verlies als je verliest en tuurlijk zal er altijd discussie zijn over de scheids rechter, maar daar wordt geen competitie door beslist..
remco k
 remco k - woensdag 14 april 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 15:47 schreef Olivander het volgende:
@ Remco K
kijk even naar de 'vergeten' gele kaart van de Zeeuw..
Het extra lange doorspelen van maar liefst 7 minuten !!! tegen Ado.

en nu weer de handsbal die door iedereen gezien wordt, behalve door BlindeVink
en die 7 minuten waren gewoon terecht, 1 keer de keeper geblesseerd, dat staat al voor 2 minuten en een keer een keeperswissel naar een veldspeler, daar staat 3 minuten voor, plus het normale oponthoud, dan kom je wel aan 7 minuten.
remco k
 remco k - woensdag 14 april 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 16:38 schreef Olivander het volgende:
wel zien dat bijv. Affalay iets deed, maar niet de actie voorafgaand kunnen beoordelen omdat er geen beelden van zijn ???? Heel erg vreemd allemaal.
Maar goed, Ik hoop dat Feyenoord as zondag wel zijn plicht doet.. en dus Twente laat winnen..
erg sportief weer, maar goed een lamp kan ook niet goed nadenken, en loopt al snel met de menigte mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wederom henk kesler









0.0054769