BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik ben geen stuiterbal!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 24 december 2007 - 12:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik ben geen stuiterbal!"

Nadat Palma Huub geprobeerd heeft op te peppen, probeert ze het bij Lieke. "Ik vind het jammer dat het zo gebeurt", laat het hoofd huishouding weten. "Ik blijf er maar energie in steken en wat krijg ik terug? Een trap na", legt de Hilversumse uit. "Snap je niet dat ik zoiets heb van 'zoek het allemaal zelf uit?'", vervolgt ze. "Maar kan je dan niet op een gewone manier met elkaar omgaan?", wil Palma weten. "Ik heb meerdere malen met hem gesproken maar laat elkaar dan in elkaars waarde", vertelt Lieke. "Het enige moment scheldt hij me uit en het andere moment komt hij met hangende pootjes terug", vervolgt ze. "Ik wordt dat gejojo een beetje zat. Ik ben geen stuiterbal!", zegt Lieke gepikeerd. "Hij begrijpt het wel maar hij accepteert het niet. Hij kan niet tegen afwijzing", eindigt de Hilversumse. "Doe gewoon een beetje water bij de wijn", geeft Palma als tip. Zullen de ex-geliefden tijdens deze feestdagen eindelijk een keertje luisteren naar Palma's advies?




bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik ben geen stuiterbal!"









0.0048921