BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Ajax wil winstpremie geven aan NAC, KNVB treed niet op

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AZ rules 1977
 AZ rules 1977 - dinsdag 20 april 2010 - 10:38   quote  deeplink  
Dit is werkelijk competitie vervalsing, als ajax het niet kan winnen op punten worden er allerlei verschillende bronnen aangeboord om toch kampioen te worden. Dit vind ik werkelijk triest. Eigenlijk zouden supporters van andere clubs een verlies premie moeten gaan geven aan NAC om te verliezen zodat Twente voor het eerst in hun bestaan kampioen word van Nederland. Nou gaat het me niet om wie er kampioen word, als het Ajax wordt prachtig of als het Twente word prachtig. Maar ga nu niet met deze onzin beginnen. Als Ajax kampioen had willen worden ( wat nog steeds kan ) hadden ze ook eerder beter moeten gaan spelen dan waren ze Twente al voorbij geweest. Mag de beste winnen zonder premies dat is sportief en eerlijk.
Thomas
 Thomas - dinsdag 20 april 2010 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 10:38 schreef AZ rules 1977 het volgende:
[...]
quote:

Ajax biedt NAC Breda geen aanmoedigingspremie aan. De Amsterdammers kunnen tijdens de laatste competitieronde kampioen worden als ze zelf winnen en FC Twente punten morst bij NAC.

De KNVB liet eerder deze week weten dat het clubs niet verboden is aanmoedigingspremies te beloven.

Koploper FC Twente zou dit bij NEC, op 2 mei tegenstander van nummer twee Ajax, kunnen doen. De hoofdstedelingen op hun beurt, mogen NAC aansporen door euro's op tafel te leggen.

Rik van den Boog (foto) peinst er echter niet over de ploeg uit Breda geld in het vooruitzicht te stellen. 'Wat spelers of sponsors doen, weet ik niet,' zegt de algemeen directeur van Ajax tegen De Telegraaf. 'Maar wij loven als club geen premie uit. Dat is tegen mijn principes.'

Maaskant
Toevalligerwijs bezocht NAC-trainer Robert Maaskant maandagavond in de Amsterdam Arena het duel tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord.

'Ik was er niet om te onderhandelen over de premie,' lachte de coach. 'Maar bezoek regelmatig beloftewedstrijden om bepaalde spelers te bekijken.'
Ajax biedt NAC Breda geen aanmoedigingspremie aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2010 door Thomas --
Demie
 Demie - dinsdag 20 april 2010 - 10:55   quote  deeplink  
Waar gaat het heen in Nederland. We hebben het hier over allerlei andere landen die corrupt zouden zijn maar schijnbaar is het hier nier veel anders, dan dat wij over die andere landen denken. B.v. bekerfinale, feynoord- twente, winstpremie aan NAC. Vreemd land nederland
NEC_Wijchen
 NEC_Wijchen - dinsdag 20 april 2010 - 18:36   quote  deeplink  
Laat AJAKS eerst maar eens winnen in Nijmegen.
In de beker tegen NEC zijn ze ook gematst door de KNVB, dat zal NU niet gebeuren.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 20 april 2010 - 20:28   quote  deeplink  
Ajax wint de Dubbel ;)
R()b
 R()b - dinsdag 20 april 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 20:28 schreef Hasjkoph het volgende:
Ajax wint de Dubbel ;)
Ja maar niet dit jaar iig.

/ontopic\ : Ajax hoopt dat hun aartsrivaal wint van Twente , Ajax bied premies aan aan NAC.
Het is toch wel triest daar zeg ow ow ow.
afcadavid
 afcadavid - woensdag 21 april 2010 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 10:38 schreef AZ rules 1977 het volgende:
Dit is werkelijk competitie vervalsing, als ajax het niet kan winnen op punten worden er allerlei verschillende bronnen aangeboord om toch kampioen te worden. Dit vind ik werkelijk triest. Eigenlijk zouden supporters van andere clubs een verlies premie moeten gaan geven aan NAC om te verliezen zodat Twente voor het eerst in hun bestaan kampioen word van Nederland. Nou gaat het me niet om wie er kampioen word, als het Ajax wordt prachtig of als het Twente word prachtig. Maar ga nu niet met deze onzin beginnen. Als Ajax kampioen had willen worden ( wat nog steeds kan ) hadden ze ook eerder beter moeten gaan spelen dan waren ze Twente al voorbij geweest. Mag de beste winnen zonder premies dat is sportief en eerlijk.
ik weet niet waarom dit competitie vervalsing zou zijn ze hebben toch ook gewoon 3 punten gekregen van feyenoord doordat feyenoord er niks voor deed om te winnen of een punt te pakken en dan nog iets nac speelt nog voor play off voor EL dus ze gaan er echt wel alles aan doen om punten te pakken met of zonder premie
ga dus niet gelijk lullen dat dit competitie vervalsing is
Boemboem
 Boemboem - woensdag 21 april 2010 - 15:41   quote  deeplink  
Ga nou niet beginnen te huilen dat Twente de punten van Feyenoord heeft gekregen. Feyenoord speelde gewoon met de rem erop. Daarnaast heeft ajax ook niet in Enschede weten te winnen. Had ajax wel gewonnen had dit nu geen discussie geweest. Ajax heeft dit aan zichzelf te danken. Ik kan me dus dan ook niet voorstellen dat mensen zich met zo'n club kunnen verenigen.
afcadavid
 afcadavid - woensdag 21 april 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 15:41 schreef Boemboem het volgende:
Ga nou niet beginnen te huilen dat Twente de punten van Feyenoord heeft gekregen. Feyenoord speelde gewoon met de rem erop. Daarnaast heeft ajax ook niet in Enschede weten te winnen. Had ajax wel gewonnen had dit nu geen discussie geweest. Ajax heeft dit aan zichzelf te danken. Ik kan me dus dan ook niet voorstellen dat mensen zich met zo'n club kunnen verenigen.
en voor welke club ben jij dan?? feyenoord zkr?? jha dan snap ik dat je er zo over denkt .....
Moeka
 Moeka - donderdag 22 april 2010 - 08:13   quote  deeplink  
ten eerste zijn stimuleringsbonussen niet tegen de regels en ten tweede vind ik het bizar dat ajax hier weer op wordt aangevallen aangezien het bericht waarschijnlijk niet waar is.

quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 15:41 schreef Boemboem het volgende:
Ga nou niet beginnen te huilen dat Twente de punten van Feyenoord heeft gekregen. Feyenoord speelde gewoon met de rem erop. Daarnaast heeft ajax ook niet in Enschede weten te winnen. Had ajax wel gewonnen had dit nu geen discussie geweest. Ajax heeft dit aan zichzelf te danken. Ik kan me dus dan ook niet voorstellen dat mensen zich met zo'n club kunnen verenigen.
Wat betreft zulk soort kansloze kakkerlakken. Ik kan me niet voorstellen dat jij kan vereenzelvigen met een speler die met vuurwerk speelt mr "BoemBoem(theo)". Het moet een keertje klaar zijn met die Ajax-haters. Hou je eens bezig met je eigen club. In het geval van mr Boemboem kan de club wel wat extra inzet gebruiken.
SanderS
 SanderS - donderdag 22 april 2010 - 13:21   quote  deeplink  
Ik snap niet hoe iemand dit competitie-vervalsing kan noemen. Wanneer ik trainer zou zijn van NAC en mijn spelers zouden beter presteren door een premie van AJAX zou ik me toch wel ff het hele jaar genaaid voelen. Wanneer je voor een BVO speeld en dat je beroep is moet je volgens mij altijd je best doen. Ik heb nog nooit iemand beter zien worden in voetbal door een premie.

Het is pas competitie-vervalsing wanneer AJAX NEC-spelers geld zou geven om te verliezen. En dat mag niet... Dus hoezo competitie-vervalsing????
R()b
 R()b - donderdag 22 april 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 13:21 schreef SanderS het volgende:
Ik snap niet hoe iemand dit competitie-vervalsing kan noemen. Wanneer ik trainer zou zijn van NAC en mijn spelers zouden beter presteren door een premie van AJAX zou ik me toch wel ff het hele jaar genaaid voelen. Wanneer je voor een BVO speeld en dat je beroep is moet je volgens mij altijd je best doen. Ik heb nog nooit iemand beter zien worden in voetbal door een premie.

Het is pas competitie-vervalsing wanneer AJAX NEC-spelers geld zou geven om te verliezen. En dat mag niet... Dus hoezo competitie-vervalsing????
Beker vervalsing :D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Ajax wil winstpremie geven aan NAC, KNVB treed niet op









0.0090298