BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mc Claren opvolger Sir Alex Ferguson ?

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
boe
 boe - dinsdag 20 april 2010 - 18:13   quote  deeplink  
nieuws uit Manchester

Sir Alex Ferguson stopt in 2011 als manager van Manchester United. Dit meldt de Britse tabloid The Sun. De Schotse oefenmeester, die al sinds 1986 voor de groep van de 'Mancunians' staat, zou bevestigd hebben dat hij op zijn 70e wil stoppen als trainer.

De Britse krant vermeld verder dat Jose Mourinho kandidaat is om Ferguson op te volgen aan het roer bij de topclub uit Manchester. De Portugees heeft al vaker laten weten dat hij graag trainer zou worden bij United, wanneer Ferguson met de job zou stoppen. The Special One, zoals Mourinho ook wel genoemd wordt, was eerder trainer van rivaal Chelsea.

Andere kandidaten zijn de jonge, maar zeer succesvolle Pep Guardiola, de huidige Engelse bondscoach Fabio Capello en trainer van Aston Villa Martin ONeill. Het zou voor geen van hen gemakkelijk zijn om de erfenis van Ferguson op zich te nemen. De Schot won liefst 34 prijzen met Manchester United.

link: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/102237_sir-alex-ferguson-gaat-laatste-jaar-in-als-trainer-van-united

zou het een kans zijn dat onze McClaren hem gaat opvolgen ?
volgens mij heeft hij toch al iets gedaan bij de club ?
ik vindt mcClaren een betere keuze dan Mourinho.
als hij volgend jaar weg zou gaan of eerder waarom niet naar 1 van de beste clubs van de wereld ? ik vindt dat hij dat wel verdient heeft maar dan aan het eind van volgend seizoen haha

groet boe (stefan)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2010 door boe --
twente supporter
 twente supporter - dinsdag 20 april 2010 - 20:38   quote  deeplink  
tja het liefs moet twente hem een contract voor levens lang geven hahaha maar ja dat zit er helaas niet in maar het is hem van harte gegunt dacht ik zo
finian990
 finian990 - dinsdag 20 april 2010 - 20:46   quote  deeplink  
jaa zou zomaar kunnen, vooral als je ziet dat ac milan een in de eredivie mislukte trainer wil , dan kan ManU ook best een geslaagde trainer in de eredivisie zoeken:P
iemand zoals Jol:$
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 20:46 schreef finian990 het volgende:
jaa zou zomaar kunnen, vooral als je ziet dat ac milan een in de eredivie mislukte trainer wil , dan kan ManU ook best een geslaagde trainer in de eredivisie zoeken:P
iemand zoals Jol:$
ach ja, barcelona nam ook een in de ED gedegradeerde trainer, en won daarmee 7 prijzen waaronder de CL. WAt zegt dat???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mc Claren opvolger Sir Alex Ferguson ?









0.0067272