BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Wedstrijd kijken in Londen

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nishro
 Nishro - dinsdag 27 april 2010 - 20:40   quote  deeplink  
Beste Mensen,

A.s. zondag (ja de dag waarom FC Twente geschiedenis gaat schrijven), ben ik in Londen. Enigszins heb ik er volop zin aan om naar Londen te gaan en anderzijds baal ik ervan dat ik de wedstrijd NAC - FC TWENTE niet kan kijken. Ken iemand van jullie een café of dergelijks waar ik de wedstrijd met nog 7 andere Twente fans kan kijken in Londen?

Hopelijk heeft iemand iets voor mij!

Groetnn
twentechamps
 twentechamps - dinsdag 27 april 2010 - 21:43   quote  deeplink  
ik ken geen cafe in london waar je sowiso die wedstrijd kunt kijken.
mischien is op de bank via internet kijken een optie?? www.rojadirecta.org kun je alle wedstrijden gewoon live kijken.

mischien dat je er wat aan hebt.

(trouwens moet er wel sopcast op je pc staan)
twente supporter
 twente supporter - woensdag 28 april 2010 - 11:55   quote  deeplink  
misschien moet je informeren in london zelf misschien laten ze hem wel live zien i v m steve mclaren en anders via www.fctwente.nl een code kopen en dan kun je als nog kijken en veel plezier in london ;)
twente supporter
 twente supporter - woensdag 28 april 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 20:40 schreef Nishro het volgende:
Beste Mensen,

A.s. zondag (ja de dag waarom FC Twente geschiedenis gaat schrijven), ben ik in Londen. Enigszins heb ik er volop zin aan om naar Londen te gaan en anderzijds baal ik ervan dat ik de wedstrijd NAC - FC TWENTE niet kan kijken. Ken iemand van jullie een café of dergelijks waar ik de wedstrijd met nog 7 andere Twente fans kan kijken in Londen?

Hopelijk heeft iemand iets voor mij!

Groetnn
misschien heb je wel geluk want de engelse pers is er in grote getale er bij en misschien zenden ze het live uit op de engelse tv
Erwin FCT
 Erwin FCT - woensdag 28 april 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Vraag het ff op het forum van http://www.fctwente.net
Daar kunnen ze je wel helpen.
ted
 ted - donderdag 29 april 2010 - 11:54   quote  deeplink  
Ik zou naar london-north gaan het gebied van Arsenal en THE SPURS.Als twente-fan
heb je niets te vrezen .
nameric
 nameric - donderdag 29 april 2010 - 19:53   quote  deeplink  
Misschien is dit een optie:

in Nederland kun je bij de McDonalds gebruik maken van gratis Wi-Fi.
Wie weet doet de McD dit wel wereldwijd en ik zou haast aannemen dan toch ook wel in Londen?
Laptop mee en eten en drinken bij de hand.
Genoeg internetmogelijkheden lijkt me en Wi-Fi, dus appeltje-eitje.

Veel kijkplezier (voor iedere Twentefan natuurlijk) waar ook ter wereld.

Ben er helaas zelf ook niet, ben zo stom geweest om in januari al een weekje Denemarken te boeken, zonder er bij stil te staan dat er wel eens een feestje op stapel zou kunnen komen te staan, uitgerekend a.s. weekend.

Come on u Reds
ted
 ted - zaterdag 01 mei 2010 - 01:48   quote  deeplink  
Fijne tijd in london .Een voordeel dat ze daar alles wat ajaks is ook niet zo leuk vinden.Eigenlijk vinden ze het sukkels .ja sorry hoor maar dat vind ik ook. Het moet er uit ik wil nog wel verder gaan .Ik vind het Clowns.Vreselijk irritant met hun stomme beledigend humor.Valsspelers .Oplichters en lafaards.Twente veel succes.
Elleke
 Elleke - zaterdag 01 mei 2010 - 13:08   quote  deeplink  
beste nishro,

wij twee fc twente fans zitten tot maandag ook nog in londen en willen ook graag morgen DE wedstrijd zien. Heb je ondertussen al iets gevonden? Groetjes, Elleke & Eveline
chige
 chige - zaterdag 01 mei 2010 - 19:18   quote  deeplink  
He nishro, ik zit ook in londen(helaas). Kunnen natuurlijk samen de wedstrijd kijken en een twents feestje vieren in Londen . Waar zit je precies?
Johnqqqq
 Johnqqqq - zaterdag 01 mei 2010 - 20:36   quote  deeplink  
feestje gaat niet door AJAX KAMPIOEN :D
chige
 chige - zaterdag 01 mei 2010 - 22:28   quote  deeplink  
Haha! Maar goed, ff serieus, als jullie dit lezen reageer ff. Ik ben morgen in londen met mn familie, heb mn laptop mee, maar ga liever in een pub alles bekiekn! Er is vast wel engelse interesse.
See Ya!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Wedstrijd kijken in Londen









0.0055389