BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'MCCLAREN NAAR WOLFSBURG'

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 02 mei 2010 - 15:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'MCCLAREN NAAR WOLFSBURG' (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 mei 2010 - 15:58   quote  deeplink  
'MCCLAREN NAAR WOLFSBURG'

WOLFSBURG - Volgens de Duitse kwaliteitskrant Die Welt wordt Steve McClaren de nieuwe trainer van VfL Wolfsburg. Kandidaat nummer één bij de Bundesligaclub, Gerard Houllier, zegde af, omdat zijn vrouw ziek is, waardoor de trainer van FC Twente in beeld verscheen. McClaren zou binnen een paar dagen geprestenteerd worden als nieuwe trainer in de Volkswagenstad. In Enschede heeft de Brit nog een contract tot de zomer van 2011.
Thomas
 Thomas - zondag 02 mei 2010 - 16:20   quote  deeplink  
Zou jammer zijn voor Twente, hij heeft de club qua speelstijl en mogelijkheden toch groots op de kaart gezet. Het behaalde kampioenschap is wel het mooiste cadeau dat hij krijgt van Twente en andersom kan schenken.
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 02 mei 2010 - 16:36   quote  deeplink  
als mc claren slim is blijf hij lekker bij twente, speelt ie champions league..

en stapt hij niet een een slangenkuil die wolfsburg heet
R!ck
 R!ck - zondag 02 mei 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 15:58 schreef Boudewijn het volgende:
'MCCLAREN NAAR WOLFSBURG'

WOLFSBURG - Volgens de Duitse kwaliteitskrant Die Welt wordt Steve McClaren de nieuwe trainer van VfL Wolfsburg. Kandidaat nummer één bij de Bundesligaclub, Gerard Houllier, zegde af, omdat zijn vrouw ziek is, waardoor de trainer van FC Twente in beeld verscheen. McClaren zou binnen een paar dagen geprestenteerd worden als nieuwe trainer in de Volkswagenstad. In Enschede heeft de Brit nog een contract tot de zomer van 2011.
die telegraaf vertrouw ik zowiezo nooit dus ik zie het vanzelf wel ;)
remco k
 remco k - maandag 03 mei 2010 - 00:21   quote  deeplink  
het werd vanmiddag ook al door het bildt gemeld, dus het kan best waar zijn..
R!ck
 R!ck - maandag 03 mei 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 00:21 schreef remco k het volgende:
het werd vanmiddag ook al door het bildt gemeld, dus het kan best waar zijn..
ja en lees nu ff het verhaal van munsterman ;) danku
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 03 mei 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 15:05 schreef R!ck het volgende:

[..]

ja en lees nu ff het verhaal van munsterman ;) danku
maarja... wie gelooft die Munsterman nou!
Die liegt alles bij elkaar als het hem zo uitkomt...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 03 mei 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
VfL Wolfsburg weigert te reageren op de geruchten over een eventuele komst van Steve McClaren. De officieel nog regerend landskampioen van Duitsland zou de succestrainer van FC Twente willen aantrekken als opvolger van interim-trainer Lorenz-Günther Köstner, maar algemeen directeur Dieter Hoeness weigert dat bericht te bevestigen.

Wolfsburg zou volgens Duitse media nog deze week een nieuwe trainer willen voorstellen aan de pers, maar Hoeness laat zich niet gek maken. Of het nou vrijdag, zaterdag, zondag of een andere dag is, dat maakt ons niet uit, zei hij in BILD. Pas als alles afgerond en officieel is, zullen we met nieuws naar buiten komen.

McClaren vierde zondag met Twente de eerste landstitel uit het bestaan van de club en die prestatie is opgevallen bij Wolfsburg, dat volgend seizoen weer mee wil doen in de top. Succestrainer Felix Magath werd aan het begin van dit jaar vervangen door Armin Veh, die echter al snel weer op straat werd gezet. De achtste plek is nu het hoogst haalbare voor Wolfsburg.
twentechamps
 twentechamps - maandag 03 mei 2010 - 15:56   quote  deeplink  
onzin... het is slechts een gerucht, maar er is wel een kans dat het gebeurt
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2010 - 17:54   quote  deeplink  
er staat nergens dat het al zeker is..
Jij roept dan dat het onzin is, maar in dezelfde zin weer dat er wel een kans is dat het gebeurt.

Rare snuiters die oosterlingen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2010 door remco k --
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 05 mei 2010 - 02:06   quote  deeplink  
Nou, ik zat van Halst en Munsterman vanavond te bekijken bij Pauw en Witteman (ja je moet wat he...) en volgens mij weten ze allang dat hij weg gaat. Ze wilden zelfs niet zeggen dat hij zou blijven maar alleen dat hij nog een contract van een jaar heeft.

dus dat wordt alvast op zoek naar een nieuwe trainer, nkufo weg, perez definitief weg (zei hij ook bij P&W) en ruiz waarschijnlijk weg, Douglas is iedereen lyrisch over...

Ben benieuwd wat ze er volgend jaar voor terug gaan krijgen...
twentechamps
 twentechamps - woensdag 05 mei 2010 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 17:54 schreef remco k het volgende:
er staat nergens dat het al zeker is..
Jij roept dan dat het onzin is, maar in dezelfde zin weer dat er wel een kans is dat het gebeurt.

Rare snuiters die oosterlingen...
heb je die titel gezien??

en het is onzin dat het definitief is.

als je een beetje gefrustreerd bent omdat jullie weer niet de titel hebben. hoef je niet ineens als een debiel naar reaties te kijken. ga a.u.b naar de ajax forums. er zijn er daar genoeg dus
twentechamps
 twentechamps - woensdag 05 mei 2010 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 02:06 schreef Boudewijn het volgende:
Nou, ik zat van Halst en Munsterman vanavond te bekijken bij Pauw en Witteman (ja je moet wat he...) en volgens mij weten ze allang dat hij weg gaat. Ze wilden zelfs niet zeggen dat hij zou blijven maar alleen dat hij nog een contract van een jaar heeft.

dus dat wordt alvast op zoek naar een nieuwe trainer, nkufo weg, perez definitief weg (zei hij ook bij P&W) en ruiz waarschijnlijk weg, Douglas is iedereen lyrisch over...

Ben benieuwd wat ze er volgend jaar voor terug gaan krijgen...
ik heb liever dat ze ''eerlijk'' zijn(in ieder geval niet liegen). dan dat ze alles anders voorspiegelen en dat dan 3 dagen later ineens bekend is dat hij toch gaat.

ik ben ook benieuwd over hoe twente al die spelers op gaat vangen volegnd jaar. het lijkt mij dat ze flink moeten investeerders in directe versterkingen.
remco k
 remco k - donderdag 06 mei 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 15:05 schreef R!ck het volgende:

[..]

ja en lees nu ff het verhaal van munsterman ;) danku
hij zal het ook zeker toe geven op de dag dat ze kampioen zijn geworden, haha, wordt even wakker kerel
remco k
 remco k - donderdag 06 mei 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 13:53 schreef twentechamps het volgende:

[..]

heb je die titel gezien??

en het is onzin dat het definitief is.

als je een beetje gefrustreerd bent omdat jullie weer niet de titel hebben. hoef je niet ineens als een debiel naar reaties te kijken. ga a.u.b naar de ajax forums. er zijn er daar genoeg dus
waar schrijf ik dat het al defintief is dan, ik ben absoluut niet gefrustreerd, integendeel, we hebben een fantastisch seizoen gedraait..
twentechamps
 twentechamps - zondag 09 mei 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

waar schrijf ik dat het al defintief is dan, ik ben absoluut niet gefrustreerd, integendeel, we hebben een fantastisch seizoen gedraait..
waar schrijf ik dat jij dat hebt gezegd dan?
ik verwees naar de titel van deze discussie
remco k
 remco k - maandag 10 mei 2010 - 21:19   quote  deeplink  
Nu dan toch zo goed als zeker rond, waarschijnlijk wordt hij morgen of woensdag al gepresenteerd in Wolfsburg.
TUKKER
 TUKKER - dinsdag 11 mei 2010 - 08:58   quote  deeplink  
Hey Boudewijn open op je ajax "forum" een onderwerp en niet hier.Ga op onderzoek hoe ajakes volgend seizoen HET GELD DAT ZE ZIJN MIS GELOPEN NU WEER OP KUNNEN VANGEN,MISCHIEN WEER WAT SPELERS VERKOPEN,LOPEN ER GEEN GROF BETAALDE SPELERS ROND IN DE BELOFTEN VAN AJAKES,WIELEART,KENNEDY EN DE REST.WAT IS HET TOCH JAMMER DAT ER WEER WAT ZOUT IN DE WOND IS GETSROOIT DOOT TWENTE,DOORDAT ZE AJAKES DIT SEIZOEN VOOR DE TWEEDE KEER DWARS ZITTEN VOOR HET KAMPIOENSCHAP PSV GEFELICITEERD
jaja
 jaja - dinsdag 11 mei 2010 - 09:06   quote  deeplink  
forums zijn voor iedereen. tukkers zie je ook op Ajax forums. omdat het nu wat beter gaat. dat zag je vorig jaar met az. forums zijn voor discussies. niet om eenlijnde reacties te krijgen.
TUKKER
 TUKKER - dinsdag 11 mei 2010 - 09:33   quote  deeplink  
LAATSTE BERICHT ROND MCCLAREN VOLGENS DAGBLAD TUBANTIA

Steve McClaren tekent bij Vfl Wolfsburg
dinsdag 11 mei 2010 | 08:46 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 11 mei 2010 | 09:11

ENSCHEDE - Steve McClaren heeft een contract getekend bij de Duitse voetbalclub Vfl Wolfsburg. Dat maakte hij vanmorgen zelf bekend. Dat betekent het definitieve afscheid van de trainer bij FC Twente.Eerder deze week werd al bekend dat McClaren gesprekken voerde met Wolfsburg en dat hij in Duitsland al bezig was de omgeving te verkennen. De deal zou dit weekend rond zijn gekomen
Volgens de Wolfsburger Allgemeine Zeitung waren Wolfsburg en McClaren vrijdag al tot een mondeling akkoord gekomen.

McClaren was een zeer succesvolle trainer voor FC Twente. In zijn eerste seizoen, 2008/2009, haalde het team de bekerfinale en werd het tweede in de competitie. Het afgelopen seizoen leidde McClaren zijn mannen zoals bekend naar de landstitel.

Ook assistent-trainer Kees van Wonderen stopt met zijn huidige functie. Hij is met de clubleiding van FC Twente in gesprek over een nieuwe functie binnen de club. Volgens Van Wonderen is de functie van assistent-trainer te tijdrovend en kan hij dat niet meer combineren met zijn gezin. Van Wonderen wil wel graag bij het eerste elftal van FC Twente betrokken blijven.

Later meer
jaja
 jaja - dinsdag 11 mei 2010 - 10:27   quote  deeplink  
hij tekend een contract voor 2 jaar...
R()b
 R()b - dinsdag 11 mei 2010 - 16:10   quote  deeplink  
McClaren verdient wel een transfer , maar snap ook best dat Twente hem wil houden.
Kogel is door de kerk , ben benieuwd wie er komt.
fc t 65
 fc t 65 - woensdag 12 mei 2010 - 21:05   quote  deeplink  
Die mc claren verdiend net als rutten een touw om zn nek. mooie praatjes houden over de club en zn supporters en ondertussen de beste spelers hier weghalen.
remco k
 remco k - donderdag 13 mei 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 08:58 schreef TUKKER het volgende:
Hey Boudewijn open op je ajax "forum" een onderwerp en niet hier.Ga op onderzoek hoe ajakes volgend seizoen HET GELD DAT ZE ZIJN MIS GELOPEN NU WEER OP KUNNEN VANGEN,MISCHIEN WEER WAT SPELERS VERKOPEN,LOPEN ER GEEN GROF BETAALDE SPELERS ROND IN DE BELOFTEN VAN AJAKES,WIELEART,KENNEDY EN DE REST.WAT IS HET TOCH JAMMER DAT ER WEER WAT ZOUT IN DE WOND IS GETSROOIT DOOT TWENTE,DOORDAT ZE AJAKES DIT SEIZOEN VOOR DE TWEEDE KEER DWARS ZITTEN VOOR HET KAMPIOENSCHAP PSV GEFELICITEERD
Mensen begrijpen je ook wel zonder CAPSLOCK.

En waarom vraag je Boudewijn een topic te openen op het AJAX forum?? rare snuiters daar in het oosten...
remco k
 remco k - donderdag 13 mei 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 21:05 schreef fc t 65 het volgende:
Die mc claren verdiend net als rutten een touw om zn nek. mooie praatjes houden over de club en zn supporters en ondertussen de beste spelers hier weghalen.
Welke spelers heeft Rutten weggehaald dan??

Een beetje meer respect zou wel op zijn plaats zijn voor de persoon die jullie het enige kampioenschap dat jullie ooit zullen halen heeft gebracht, ik dacht dat Amsterdammers haadragend en respectloos waren, maar dit slaat echt alles... triest,
twentechamps
 twentechamps - vrijdag 14 mei 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 21:05 schreef fc t 65 het volgende:
Die mc claren verdiend net als rutten een touw om zn nek. mooie praatjes houden over de club en zn supporters en ondertussen de beste spelers hier weghalen.
jij bent echt gestoord. eigenlijk zou ik niet eens inhoudelijk op jouw debiele reactie in moeten gaan maar doe het toch even. dankzij Mc Claren zijn als deze spelers zo goed geworden en zijn deze spelers naar twente gekomen. dankzij Mc Claren zijn de spelers allemaal 3x zoveel waard geworden. als je met dit soort reacties komt kun je beter naar amsterdam gaan of stoppen met drinken als je er aggressief van wordt.
twentechamps
 twentechamps - vrijdag 14 mei 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 - 13:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke spelers heeft Rutten weggehaald dan??

Een beetje meer respect zou wel op zijn plaats zijn voor de persoon die jullie het enige kampioenschap dat jullie ooit zullen halen heeft gebracht, ik dacht dat Amsterdammers haadragend en respectloos waren, maar dit slaat echt alles... triest,
ik denk dat hij bedoeld op engelaar. maar hij is gestorod ik kan me niet voorstellen dat hij twente supporter is. vast iemand van ajax die een accountje aanmaakt dat het lijkt alsof die twente supporter is
remco k
 remco k - vrijdag 14 mei 2010 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 16:51 schreef twentechamps het volgende:

[..]

ik denk dat hij bedoeld op engelaar. maar hij is gestorod ik kan me niet voorstellen dat hij twente supporter is. vast iemand van ajax die een accountje aanmaakt dat het lijkt alsof die twente supporter is
Het is een twente supporter, dat soort supporters hebben wij niet bij AJAX.
Jij moet niet zomaar dingen verzinnen..
tomtom
 tomtom - woensdag 27 oktober 2010 - 11:09   quote  deeplink  
Wat er ook gebeurt, het gebeurt ook bij andere TOPclubs, en dat is FC Twente.
Dus er komen weer nieuwe mensen en volgend jaar doen we gewoon weer mee.
Deze titel is binnen, hoe zuur ook voor Ajax, en "helaas"voor hen zelfs geen titel voor het 2e elftal, mede dankzij FC Twente 2.
Volgend seizoen, nieuwe ronde nieuwe kansen, voor iedereen.
Twente sup.
 Twente sup. - woensdag 27 oktober 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 15:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maarja... wie gelooft die Munsterman nou!
Die liegt alles bij elkaar als het hem zo uitkomt...
niet zo negatief over een man die Twente uit de shit heeft gehaald.
als je hem niet persoonlijk kent zeg/typ dan niks.
fc.twente
 fc.twente - woensdag 27 oktober 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 19:33 schreef Twente sup. het volgende:

[..]

niet zo negatief over een man die Twente uit de shit heeft gehaald.
als je hem niet persoonlijk kent zeg/typ dan niks.
blijkbaar ken jij hem niet zo goed want als je weet hoe 'sliske de rat'heeft gehandeld
was hij het touw laat staan de boom niet waard dus praat niet als je er geen verstand van heeft. dat soort schiet je dood, als ze je op zoon manier naaien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 oktober 2010 door fc.twente --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'MCCLAREN NAAR WOLFSBURG'









0.0091509