BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Boek gesloten. Twente terecht kampioen.

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 03 mei 2010 - 15:24   quote  deeplink  
De 34 hoofdstukken zijn geschreven en gelezen. Sommige lezers zijn tevreden en zullen het boek nog vele malen nalezen. Anderen vinden het een rotboek en gooien het gauw in een hoek om er nooit meer naar te kijken, laat staan lezen.

Perez en Ruiz maakten uiteindelijk het verschil, Ajax, PSV en Feyenoordsupporters achterlatend met als, als, als.

Als Ajax er 1tje had ingeschoten tegen Sparta thuis, ze waren kampioen geweest. Als Lazovic was gebleven ze was PSV kampioen geworden. Zeker weten. Als Feyenoord al zijn gelijke spelen had gewonnen en bij Sparta uit niet zo gretig rode kaarten had gepakt waren ze met 4 punten verschil kampioen geworden. Als als.

In Twente stroomt het bier vermengd met pis rijkelijk door de beekjes naar de IJssel. Theo Janssen hadden we allicht wat ingetogener verwacht na zijn eerdere escapades maar ja jeugd en drank zijn onverbeterlijk met elkaar verbonden. Of de voetbalgoden dit waarderen... we zullen het zien. Waar Vertonghen volhield dat Babovic hem hard sloeg spaarde Theo Janssen ruigpoot Buijs voor de tuchtcommissie. Misschien maakte dat akkefietje uiteindelijk het minimale verschil in goedgezindheid voor de Tukkers.

Het afscheid van Makaay was mooi en wie weet is dat de opmaat voor een wonder aanstaande donderdag in de kuip.

Wat te denken van mijn eigen prestaties. Van de 306 gespeelde wedstrijden heb ik er 55% goed voorspeld voor wat betreft winst/gelijkspel. 5,5% van de wedstrijden krijgt van mij de juiste uitslag toegekend. Niet gek maar de bookmakers van Betfair doen het beter (de markt dus).

De eindstand qua voorspellingen (juiste winnaar/gelijkspel):Bookmakers (187 uit 306)
Sportdwaas (170 uit 306, 17 uitslagen exact goed)

In oktober heb ik mijn laatste SEEEPR gepubliceerd en hierin voorspelde ik reeds dat Twente kampioen zou worden lees het hier maar na: http://sportdwaas.blogspot.com/2009/10/seeepr-najaar-2009-twente-kampioen.html

PSV, Utrecht en AZ zette ik ook op je juiste plaats en de rest was fout met als grootste foutmarge Heracles en Vitesse. Van Willem II had ik gedacht dat ze zich zouden handhaven en Sparta zag ik rechtstreeks degraderen. De inhaalrace van Ajax zag ik niet komen en natuurlijk had ik Feyenoord een te hoge plaats gegeven. Maar je gelooft erin of niet.

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKRĀ©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan
Man
 Man - zondag 09 mei 2010 - 12:20   quote  deeplink  
De vraag is of fc Twente wel terecht kampioen is. Als fc Twente in de aller laatste wedstrijd tegen Ajax had gemoeten, dan had fc Twente het niet gered.
Reden: Ajax is vele malen beter dan de Tukkers.
Dus je kan ook stellen dat fc Twente de gelukkige kampioen is i.p.v. terecht.
R()b
 R()b - zondag 09 mei 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 12:20 schreef Man het volgende:
De vraag is of fc Twente wel terecht kampioen is. Als fc Twente in de aller laatste wedstrijd tegen Ajax had gemoeten, dan had fc Twente het niet gered.
Reden: Ajax is vele malen beter dan de Tukkers.
Dus je kan ook stellen dat fc Twente de gelukkige kampioen is i.p.v. terecht.
Maakt niet uit winnen is winnen.
Twente was het hele seizoen stabiel in prestaties.
Goed gedaan en ze verdienen het!
morkanne
 morkanne - zondag 09 mei 2010 - 20:36   quote  deeplink  
@man
Dus Twente heeft zijn thuiswedstrijd tegen Ajax onterecht gewonnen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Boek gesloten. Twente terecht kampioen.









0.0066101