BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Boek gesloten. Twente terecht kampioen

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 03 mei 2010 - 15:37   quote  deeplink  
De 34 hoofdstukken zijn geschreven en gelezen. Sommige lezers zijn tevreden en zullen het boek nog vele malen nalezen. Anderen vinden het een rotboek en gooien het gauw in een hoek om er nooit meer naar te kijken, laat staan lezen.

Perez en Ruiz maakten uiteindelijk het verschil, Ajax, PSV en Feyenoordsupporters achterlatend met als, als, als.

Als Ajax er 1tje had ingeschoten tegen Sparta thuis, ze waren kampioen geweest. Als Lazovic was gebleven zo was PSV kampioen geworden. Zeker weten. Als Feyenoord al zijn gelijke spelen had gewonnen en bij Sparta uit niet zo gretig rode kaarten had gepakt waren ze met 4 punten verschil kampioen geworden. Als als.

In Twente stroomt het bier vermengd met pis rijkelijk door de beekjes naar de IJssel. Theo Janssen hadden we allicht wat ingetogener verwacht na zijn eerdere escapades maar ja jeugd en drank zijn onverbeterlijk met elkaar verbonden. Of de voetbalgoden dit waarderen... we zullen het zien. Waar Vertonghen volhield dat Babovic hem hard sloeg spaarde Theo Janssen ruigpoot Buijs voor de tuchtcommissie. Misschien maakte dat akkefietje uiteindelijk het minimale verschil in goedgezindheid voor de Tukkers.

Het afscheid van Makaay was mooi en wie weet is dat de opmaat voor een wonder aanstaande donderdag in de kuip.

Wat te denken van mijn eigen prestaties. Van de 306 gespeelde wedstrijden heb ik er 55% goed voorspeld voor wat betreft winst/gelijkspel. 5,5% van de wedstrijden krijgt van mij de juiste uitslag toegekend. Niet gek maar de bookmakers van Betfair doen het beter (de markt dus).

De eindstand qua voorspellingen (juiste winnaar/gelijkspel):Bookmakers (187 uit 306)
Sportdwaas (170 uit 306, 17 uitslagen exact goed)

In oktober heb ik mijn laatste SEEEPR gepubliceerd en hierin voorspelde ik reeds dat Twente kampioen zou worden lees het hier maar na: http://sportdwaas.blogspot.com/2009/10/seeepr-najaar-2009-twente-kampioen.html

PSV, Utrecht en AZ zette ik ook op je juiste plaats en de rest was fout met als grootste foutmarge Heracles en Vitesse. Van Willem II had ik gedacht dat ze zich zouden handhaven en Sparta zag ik rechtstreeks degraderen. De inhaalrace van Ajax zag ik niet komen en natuurlijk had ik Feyenoord een te hoge plaats gegeven. Maar je gelooft erin of niet.

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKRĀ©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 mei 2010 - 19:18   quote  deeplink  
volledig eens met stelling. Twente verdient dit gewoon! geen enkele andere club!
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2010 - 23:49   quote  deeplink  
Absoluut terecht, en AJAX heeft het mooiste en leukste voetbal gespeeld. Mooi trouwens om te zien dat het doodspelen van de tegenstander met het saaiste voetbal van NL zoals psv dat speelt eindelijk eens flink bestraft is...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 04 mei 2010 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 23:49 schreef remco k het volgende:
Absoluut terecht, en AJAX heeft het mooiste en leukste voetbal gespeeld. Mooi trouwens om te zien dat het doodspelen van de tegenstander met het saaiste voetbal van NL zoals psv dat speelt eindelijk eens flink bestraft is...
Nee dat was in 2007/2008, en dat werd beloond met een schaal, die jullie al 6 jaar niet hebben:)
remco k
 remco k - woensdag 05 mei 2010 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 23:56 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee dat was in 2007/2008, en dat werd beloond met een schaal, die jullie al 6 jaar niet hebben:)
nu roep je zomaar wat... jullie speelden het saaiste voetbal van de ED, dat is eindelijk eens afgestraft, en je hebt mij er echt niet mee hoor, door zielig in iedere post te roepen dat wij al 6 jaar geen titel hebben.

Voorlopig hebben wij er wel 29, zijn veruit de grootste club van Nederland met veruit de grootste geschiedenis van alle clubs in NL. NIet te vergeten dat wij de grootste NL voetballers hebben voortgebracht en dat AJAX NL op de kaart heeft gezet.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 05 mei 2010 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 00:21 schreef remco k het volgende:

[..]

nu roep je zomaar wat... jullie speelden het saaiste voetbal van de ED, dat is eindelijk eens afgestraft, en je hebt mij er echt niet mee hoor, door zielig in iedere post te roepen dat wij al 6 jaar geen titel hebben.

Voorlopig hebben wij er wel 29, zijn veruit de grootste club van Nederland met veruit de grootste geschiedenis van alle clubs in NL. NIet te vergeten dat wij de grootste NL voetballers hebben voortgebracht en dat AJAX NL op de kaart heeft gezet.
Jij vindt het miss. saai, omdat je voor ajax bent en je niet kunt aanzien hoe psv altijd won.
Ja jullie waren in de oertijd nogal succesvol door 1 man die jullie nu bekritiseert: JC
Maar ik lig daar niet wakker van, voor mij geldt alleen alles vanaf 2000:P
remco k
 remco k - woensdag 05 mei 2010 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 00:24 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Jij vindt het miss. saai, omdat je voor ajax bent en je niet kunt aanzien hoe psv altijd won.
Ja jullie waren in de oertijd nogal succesvol door 1 man die jullie nu bekritiseert: JC
Maar ik lig daar niet wakker van, voor mij geldt alleen alles vanaf 2000:P
zoals ik dus al zei, jij bent geen echte supporter, zeker als je de geschiedenis niet kent, wij waren absoluut niet afhankelijk van Cruiyff, hij was wel een zeer goede voetballer wast onderdeel was van een goeden generatie.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 10 mei 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 01:08 schreef remco k het volgende:

[..]

zoals ik dus al zei, jij bent geen echte supporter, zeker als je de geschiedenis niet kent, wij waren absoluut niet afhankelijk van Cruiyff, hij was wel een zeer goede voetballer wast onderdeel was van een goeden generatie.
Ik ben een echte psv-supporter, en jij vindt dat ik dat niet ben omdat ik de geschiedenis van ajax niet ken???????????
dege
 dege - donderdag 13 mei 2010 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 16:35 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik ben een echte psv-supporter, en jij vindt dat ik dat niet ben omdat ik de geschiedenis van ajax niet ken???????????
je bent een selectieve supporter, als bij jou alleen maar vanaf 2000 telt en niet de periode daarvoor, valt het me ook tegen. Dus als PSV de komende 5 jaar geen prijzen pakken, dan telt die periode zeker ook niet mee?? haha, lachen met jou.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 13 mei 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 - 12:50 schreef dege het volgende:

[..]

je bent een selectieve supporter, als bij jou alleen maar vanaf 2000 telt en niet de periode daarvoor, valt het me ook tegen. Dus als PSV de komende 5 jaar geen prijzen pakken, dan telt die periode zeker ook niet mee?? haha, lachen met jou.
Nee ik volg voetbal pas sinds 2000 of zo, overigens geef ik toe dat ajax de afgelopen 2 jaar beter is, want ze hebben meer punten gehaald.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Boek gesloten. Twente terecht kampioen









0.0045850