BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Anita geselecteerd????

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - maandag 03 mei 2010 - 16:25   quote  deeplink  
Het moet niet maffer worden, maar anita selecteren voor een oefenstage vindt ik persoonlijk een gebrek aan inzicht...
piet
 piet - maandag 03 mei 2010 - 16:49   quote  deeplink  
het moet inderdaad niet maffer worden nee, hahahaha
R()b
 R()b - maandag 03 mei 2010 - 16:59   quote  deeplink  
Belachelijk echt waar!
Mastercoen
 Mastercoen - maandag 03 mei 2010 - 18:54   quote  deeplink  
hahaha inderdaad belachelijk, had toch eerder aan urby gedacht als vervanger van Gio van Bronckhorst
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 mei 2010 - 19:37   quote  deeplink  
van marwijk niet tevreden over van bronckhorst? ik zou btw geen linksback van 1 meter 20(overstatement) selecteren.
don44
 don44 - maandag 03 mei 2010 - 19:43   quote  deeplink  
pisvlek zo noem je een ietje toch niet, van mafwijk
don44
 don44 - maandag 03 mei 2010 - 19:44   quote  deeplink  
mietje hahaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 mei 2010 - 20:02   quote  deeplink  
pisvlek en mafwijk duidt op frustratie?
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 03 mei 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Anita goeie speler hoor! Lees mijn artikel over de selectie maar ik had hem ook op het oog
R()b
 R()b - maandag 03 mei 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:08 schreef sportdwaas het volgende:
Anita goeie speler hoor! Lees mijn artikel over de selectie maar ik had hem ook op het oog
Anita vindt jij een goede speler , maar met een redelijke speler win je geen WK.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 03 mei 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Zie het als een joker. niemand kent hem. Inzet ok, techniek ok. Supersnel en prima inzetbaar. Het verrassingseffect
R()b
 R()b - maandag 03 mei 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:16 schreef sportdwaas het volgende:
Zie het als een joker. niemand kent hem. Inzet ok, techniek ok. Supersnel en prima inzetbaar. Het verrassingseffect
Idd we worden hard uitgelachen met Anita als joker.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 mei 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:16 schreef sportdwaas het volgende:
Zie het als een joker. niemand kent hem. Inzet ok, techniek ok. Supersnel en prima inzetbaar. Het verrassingseffect
ja maar als er straks een beer zoals geremi of bendtner bij hem staat dan is hij van waarde 0.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 mei 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Anita voetbalt zoals zijn naam is.
Waarom maakt hij niet de keuze voor Emanuelson ? Mocht er aan de linkerkant iemand geblesseerd raken dan kun je hem opstellen, hij is aan de linkerkant op alle posities inzetbaar!
Anita......, ik snap er geen moer van !
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Wat een domme reacties hier van sommige gasten...

R()b: Lees je eigen berichtje terug. Met een goede... maar met een redelijke... Echt te dom zoals jij praat gast!!

patrickpsv15 (mag hopen dat het je leeftijd is, dan heb je nog een excuus om zo dom te lullen) ;ja maar als er straks een beer zoals geremi of bendtner bij hem staat dan is hij van waarde 0.

Sinds wanneer speelt lengte/groote een rol?? Niet dat ik hem ermee vergelijk, maar volgens mij zijn Xavi, Iniesta, Messi, Aguero, Villa, Romario, toch ook niet zo groot. En volgens mij hebben verschillende van deze spelers een speler als Mattarazi helemaal dol gedraaid. Moet ik nog meer voorbeelden noemen??!!

Kom met echt arrgumenten! Ik vind deze jongen idd niet verkeerd. Zeg niet dat hij een versterking is maar speelde een zeker de 2de helft van het seizoen fantastisch!!

Begrijpen jullie de definitie van TRAININGS STAGE wel???!!! Ik zal het ff uitleggen; Van Marwijk gaat kijken of hij deze jongens echt zo goed vind als dat hij vermoed. Wanneer dit zo is zal hij ze waarschijnlijk een vriendschappelijk potje laten voetballen om nog een oordeel te krijgen. En pas dan bepaald hij of ze mee gaan naar Z-A.
piet
 piet - maandag 03 mei 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:58 schreef Sander1982 het volgende:
Wat een domme reacties hier van sommige gasten...

R()b: Lees je eigen berichtje terug. Met een goede... maar met een redelijke... Echt te dom zoals jij praat gast!!

patrickpsv15 (mag hopen dat het je leeftijd is, dan heb je nog een excuus om zo dom te lullen) ;ja maar als er straks een beer zoals geremi of bendtner bij hem staat dan is hij van waarde 0.

Sinds wanneer speelt lengte/groote een rol?? Niet dat ik hem ermee vergelijk, maar volgens mij zijn Xavi, Iniesta, Messi, Aguero, Villa, Romario, toch ook niet zo groot. En volgens mij hebben verschillende van deze spelers een speler als Mattarazi helemaal dol gedraaid. Moet ik nog meer voorbeelden noemen??!!

Kom met echt arrgumenten! Ik vind deze jongen idd niet verkeerd. Zeg niet dat hij een versterking is maar speelde een zeker de 2de helft van het seizoen fantastisch!!

Begrijpen jullie de definitie van TRAININGS STAGE wel???!!! Ik zal het ff uitleggen; Van Marwijk gaat kijken of hij deze jongens echt zo goed vind als dat hij vermoed. Wanneer dit zo is zal hij ze waarschijnlijk een vriendschappelijk potje laten voetballen om nog een oordeel te krijgen. En pas dan bepaald hij of ze mee gaan naar Z-A.
er wordt hier trouwens ook nergens gezegd dat hij meegaat naar zuid-afrika.
het gaat erom dat je op dit moment al kan zien dat anita totaal geen versterking is, heb je geen oefen/training stage voor nodig, dit is echt een lachertje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door piet --
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 21:11 schreef piet het volgende:

[..]

er wordt hier trouwens ook nergens gezegd dat hij meegaat naar zuid-afrika.
het gaat erom dat je op dit moment al kan zien dat anita totaal geen versterking is, heb je geen oefen/training stage voor nodig, dit is echt een lachertje.
Ik gok erop dat Van Marwijk daar meer verstand van heeft dan Piet...
piet
 piet - maandag 03 mei 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 21:18 schreef Sander1982 het volgende:

[..]

Ik gok erop dat Van Marwijk daar meer verstand van heeft dan Piet...
hahahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door piet --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 mei 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:58 schreef Sander1982 het volgende:
patrickpsv15 (mag hopen dat het je leeftijd is, dan heb je nog een excuus om zo dom te lullen) ;ja maar als er straks een beer zoals geremi of bendtner bij hem staat dan is hij van waarde 0.

Sinds wanneer speelt lengte/groote een rol?? Niet dat ik hem ermee vergelijk, maar volgens mij zijn Xavi, Iniesta, Messi, Aguero, Villa, Romario, toch ook niet zo groot. En volgens mij hebben verschillende van deze spelers een speler als Mattarazi helemaal dol gedraaid. Moet ik nog meer voorbeelden noemen??!!
Wat een onzinpraat, dat zijn allemaal wereldaanvallers! Als je verdediger bent moet je lengte hebben of je moet al zoveel kwaliteit bezitten (zoals evra bijv.) dat je klein, snel, sterk en goed in de luchtduels bent, en anita heeft die kwaliteiten gewoon niet. Ja tegen clubjes als nec rkc en ado, en misschien ook nog tegen de nederlandse "top", werkt dat nog wel. Maar dat is op het wk straks heel anders.
P.S.: let op je spelling: het is vindt, bepaalt en vermoedt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door patrickpsv15 --
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 22:51 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wat een onzinpraat, dat zijn allemaal wereldaanvallers! Als je verdediger bent moet je lengte hebben of je moet al zoveel kwaliteit bezitten (zoals evra bijv.) dat je klein, snel, sterk en goed in de luchtduels bent, en anita heeft die kwaliteiten gewoon niet. Ja tegen clubjes als nec rkc en ado, en misschien ook nog tegen de nederlandse "top", werkt dat nog wel. Maar dat is op het wk straks heel anders.
P.S.: let op je spelling: het is vindt, bepaalt en vermoedt!
Let op je spelling?? Dan moet je zelf geen fouten maken mannetje. Evra is een naam en schrijf je dus met een hoofdletter... net als Anita, NEC, RKC en ADO. En "onzinpraat" is geen woord ventje...

Daarbij komt dat ik het maar gedeeltelijk met je eens ben. Een centrale verdediger moet inderdaad lengte hebben. Een vleugelverdediger daarin tegen hoeft dat niet. Gelukkig noem je zelf al een voorbeeld. Alleen wel met dat verschil dat Evra 30jaar is. Moet ik ook nog Roberto Carlos noemen?? En ik weet zeker als ik ff verder ga zoeken kom ik er nog wel een paar tegen. Succes met spellingsfouten zoeken... (wel een beetje kinderachtig overgens, maar gezien je leeftijd niet verassend)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door Sander1982 --
R()b
 R()b - maandag 03 mei 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:58 schreef Sander1982 het volgende:
Wat een domme reacties hier van sommige gasten...

R()b: Lees je eigen berichtje terug. Met een goede... maar met een redelijke... Echt te dom zoals jij praat gast!!
Mijn reacties zijn dom , omdat "Anita een stageplaats" krijgt bij het NL-Elftal.
Dat jij je opeens registreert op dit forum , omdat je zo gefrustreerd bent over sommige reacties hier is triest.

quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:58 schreef Sander1982 het volgende:
Sinds wanneer speelt lengte/groote een rol?? Niet dat ik hem ermee vergelijk, maar volgens mij zijn Xavi, Iniesta, Messi, Aguero, Villa, Romario, toch ook niet zo groot. En volgens mij hebben verschillende van deze spelers een speler als Mattarazi helemaal dol gedraaid. Moet ik nog meer voorbeelden noemen??!!
Jij noemt hier allemaal aanvallers op Xavi na , dus doen deze voorbeelden niet ter zake.
Het gaat hier namelijk om de LINKSBACK positie.
En ik zie Anita een Xavi,Messi,Villa echt niet dollen hoor , dus die vergelijking slaat al alles.
Dus nee noem maar geen voorbeelden meer.

quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:58 schreef Sander1982 het volgende:
Kom met echt arrgumenten! Ik vind deze jongen idd niet verkeerd. Zeg niet dat hij een versterking is maar speelde een zeker de 2de helft van het seizoen fantastisch!!
"Anita is niet verkeerd , misschien niet een versterking , en speelde 2de helft competitie goed."
Noem jij dit argumenten om Anita op stage te laten gaan bij Oranje?
Ik vindt dit eerder argumenten om hem juist NIET te laten gaan.
Maar wat zijn nou jou argumenten om hem wel mee te laten gaan , of waarom hij een stage verdient.
Want tot nu toe bazel je alleen nog.

quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:58 schreef Sander1982 het volgende:
Begrijpen jullie de definitie van TRAININGS STAGE wel???!!! Ik zal het ff uitleggen; Van Marwijk gaat kijken of hij deze jongens echt zo goed vind als dat hij vermoed. Wanneer dit zo is zal hij ze waarschijnlijk een vriendschappelijk potje laten voetballen om nog een oordeel te krijgen. En pas dan bepaald hij of ze mee gaan naar Z-A.
Denk je werkelijk dat we niet snappen wat een stage inhoudt?
Alleen dat van Marwijk Anita wil zien blijft onbegrijpelijk!
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 23:12   quote  deeplink  
R()b, ik heb ook al voorbeelden van verdedigers genoemd. Maar goed, ga niet te veel tijd aan jou verhaal spenderen. En daarbij komt dat ik al langer op dit forum actief ben. En ten slotte, wat ik ook al tegen piet zei: ik ga er echt wel vanuit dat Van Marwijk meer verstand van voetbal in zijn kleine linkerteen heeft dan jij in dat logge lichaam van je....
R()b
 R()b - maandag 03 mei 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Sinds wanneer speelt lengte/groote een rol?? Niet dat ik hem ermee vergelijk, maar volgens mij zijn Xavi, Iniesta, Messi, Aguero, Villa, Romario, toch ook niet zo groot. En volgens mij hebben verschillende van deze spelers een speler als Mattarazi helemaal dol gedraaid. Moet ik nog meer voorbeelden noemen??!!
Dit zei je in een vorige comment.
Ik zie daar geen verdediger in staan , dus wat lul je.
Gefeliciteerd ik kom hier ook al een paar jaar.
Triest dat ik nog nooit een waardevolle post van je heb gezien , maar aan de toon van je posts snap ik waarom.
Van Marwijk heeft zeker meer verstand dan mij , gelukkig maar hij is tenslotte Bondscoach.
En won de UEFA cup met Feyenoord (eeuwig respect en bedankt) , dus daar is geen twijfel over mogelijk.
Maar jij wilt niet veel tijd aan mij verhaal spenderen , omdat blijkt dat ik meer voetbalvernuft in mijn afgeknipte teennagel heb , dan jij tot nu toe laat zien in je comments.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 mei 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 22:58 schreef Sander1982 het volgende:

[..]

Let op je spelling?? Dan moet je zelf geen fouten maken mannetje. Evra is een naam en schrijf je dus met een hoofdletter... net als Anita, NEC, RKC en ADO. En "onzinpraat" is geen woord ventje...
Ik ben te lui om shift en te houden. Maar als je in 1982 geboren bent behoor je de d en t spelling onder controle te hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door patrickpsv15 --
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:18 schreef R()b het volgende:

[..]

Dit zei je in een vorige comment.
Ik zie daar geen verdediger in staan , dus wat lul je.
Gefeliciteerd ik kom hier ook al een paar jaar.
Triest dat ik nog nooit een waardevolle post van je heb gezien , maar aan de toon van je posts snap ik waarom.
Van Marwijk heeft zeker meer verstand dan mij , gelukkig maar hij is tenslotte Bondscoach.
En won de UEFA cup met Feyenoord (eeuwig respect en bedankt) , dus daar is geen twijfel over mogelijk.
Maar jij wilt niet veel tijd aan mij verhaal spenderen , omdat blijkt dat ik meer voetbalvernuft in mijn afgeknipte teennagel heb , dan jij tot nu toe laat zien in je comments.
Ik heb daarna nog over Roberto Carlos gesproken en heb de naam Evra overgenomen van patrickpsv15

Gelukkig ben je vol van jezelf... hoeft een ander het niet te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door Sander1982 --
R()b
 R()b - maandag 03 mei 2010 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:25 schreef Sander1982 het volgende:

[..]

Ik heb daarna nog over Roberto Carlos gesproken en heb de naam Evra overgenomen van patrickpsv15

Gelukkig ben je vol van jezelf... hoeft een ander het niet te zijn.
Nou dat is dus 1 verdediger.
Dan heb je het over Roberto Carlos man , een voetbal legende met uitzonderlijk talent en voetbalkwaliteiten.
Hahahaha..
Ga naar bed man doe jezelf een plezier , want ik maak me echt zorgen om je.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 mei 2010 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 22:58 schreef Sander1982 het volgende:

[..]
Daarbij komt dat ik het maar gedeeltelijk met je eens ben. Een centrale verdediger moet inderdaad lengte hebben. Een vleugelverdediger daarin tegen hoeft dat niet. Gelukkig noem je zelf al een voorbeeld. Alleen wel met dat verschil dat Evra 30jaar is. Moet ik ook nog Roberto Carlos noemen?? En ik weet zeker als ik ff verder ga zoeken kom ik er nog wel een paar tegen. Succes met spellingsfouten zoeken... (wel een beetje kinderachtig overgens, maar gezien je leeftijd niet verassend)
Ieder land op het wk (van landen met een uitgebreide mogelijkheid om te selecteren) heeft een linksback met veel kwaliteit, kracht en iemand die in de luchtduels wat in te brengen heeft. Anita: Uitzonderlijk klein, kan geen enkel luchtduel winnen, heeft geen grootse indruk gemaakt tegen eredivisieclubjes. Hij is alleen snel en agressief. Dat is niet genoeg voor het belangrijkste toernooi ter wereld. Geen discussie over mogelijk. Ik snap dat je spelers van je eigen club wilt beschermen, maar begrijp nu gewoon dat anita niet te vergelijken is met de voorbeelden die jij trachtte te noemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door patrickpsv15 --
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:30 schreef R()b het volgende:

[..]

Nou dat is dus 1 verdediger.
Dan heb je het over Roberto Carlos man , een voetbal legende met uitzonderlijk talent en voetbalkwaliteiten.
Hahahaha..
Ga naar bed man doe jezelf een plezier , want ik maak me echt zorgen om je.
Ik vind dit veel te leuk om nu al te gaan slapen. Ik ga Anita ook niet vergelijken met Carlos. Ik geef hier wel een duidelijk feit dat lengte niet uitmaakt. Daarbij komt dat je niet weet wat er met Anita in de toekomst gebeurd. Misschien gaat ie het wel maken. PS Bouma, A. Cole, Heinze Evra, Carlos en als ik dus nog ff door ga denken kom ik er nog wel op 10. Maar daar heb ik nu echt geen zin in op dit moment...
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 23:36   quote  deeplink  
Nogmaals, het gaat hier helemaal nog niet om het WK. Het gaat erom dat V. Marwijk heb van dichtbij wil meemaken om te kijken hoeveel progressie hij boekt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 mei 2010 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:35 schreef Sander1982 het volgende:

[..]

Ik vind dit veel te leuk om nu al te gaan slapen. Ik ga Anita ook niet vergelijken met Carlos. Ik geef hier wel een duidelijk feit dat lengte niet uitmaakt. Daarbij komt dat je niet weet wat er met Anita in de toekomst gebeurd. Misschien gaat ie het wel maken. PS Bouma, A. Cole, Heinze Evra, Carlos en als ik dus nog ff door ga denken kom ik er nog wel op 10. Maar daar heb ik nu echt geen zin in op dit moment...
In de toekomst is hij misschien 20 centimeter gegroeid ja. Maar dat zie ik voor het wk niet gebeuren.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 mei 2010 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:36 schreef Sander1982 het volgende:
Nogmaals, het gaat hier helemaal nog niet om het WK. Het gaat erom dat V. Marwijk heb van dichtbij wil meemaken om te kijken hoeveel progressie hij boekt.
Dat kan heel misschien, maar dat is dan ook het maximale!
R()b
 R()b - maandag 03 mei 2010 - 23:39   quote  deeplink  
Jawel je vergeleek Anita wel enigzins met Carlos,Xavis,Romario etc...

"En volgens mij hebben verschillende van deze spelers een speler als Mattarazi helemaal dol gedraaid. Moet ik nog meer voorbeelden noemen??!! "

Je heb het hier wel even over uizonderlijke fantastische voetballers.
Dan vindt ik geen vergelijking met Anita.
Ik bedoel... Who the fuck is Anita????
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:39 schreef R()b het volgende:
Jawel je vergeleek Anita wel enigzins met Carlos,Xavis,Romario etc...

"En volgens mij hebben verschillende van deze spelers een speler als Mattarazi helemaal dol gedraaid. Moet ik nog meer voorbeelden noemen??!! "

Je heb het hier wel even over uizonderlijke fantastische voetballers.
Dan vindt ik geen vergelijking met Anita.
Ik bedoel... Who the fuck is Anita????
Dat is die donkere jongen die LINKSBACK staat bij AJAX. Die jongen waar geen feyenoorder voorbij komt. Thats Anita!
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:39 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dat kan heel misschien, maar dat is dan ook het maximale!
Dat zou heel goed kunnen. Maar ik snap wel dat V. Marwijk hem van dichtbij wil zien. Ik wil trouwens in de toekomst wel zien hoe goed hij wordt. Maar denk zeker niet dat hij het NL elftal gaat halen in de toekomst. Maar ik geef eerlijk toe dat V Marwijk meer verstand heeft van voetbal dan dat ik heb. Dus, als hij denkt dat hij potentie heeft, ga ik dat zeker niet tegen spreken.
R()b
 R()b - maandag 03 mei 2010 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:42 schreef Sander1982 het volgende:

[..]

Dat is die donkere jongen die LINKSBACK staat bij AJAX. Die jongen waar geen feyenoorder voorbij komt. Thats Anita!
HAHAHAHAHAHAHA shit zeg!
Uit welk stripverhaal ben jij weggelopen!?!!?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 mei 2010 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:43 schreef Sander1982 het volgende:

[..]
Maar ik geef eerlijk toe dat V Marwijk meer verstand heeft van voetbal dan dat ik heb.
je meent het:P
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:48 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

je meent het:P
Ja, bloedserieus. Maar jij geeft mij echt het gevoel dat je meer verstand van voetbal hebt dan bert.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 03 mei 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:50 schreef Sander1982 het volgende:

[..]

Ja, bloedserieus. Maar jij geeft mij echt het gevoel dat je meer verstand van voetbal hebt dan bert.
heb ik ook:)
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:55 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

heb ik ook:)
haha... okeej. Nou bij deze dan.
craven
 craven - donderdag 06 mei 2010 - 11:48   quote  deeplink  
wat kan jij dom lullen zeg...
morkanne
 morkanne - donderdag 06 mei 2010 - 22:24   quote  deeplink  
Alle vrouwen zeggen dat lengte er niet toe doet...
Pearl.s.v...
 Pearl.s.v... - vrijdag 07 mei 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Anita, waarom ook niet! Hij heeft wel dezelfde lengte als Messi, kan een voordeeltje zijn! haha Van broekhoest das ook niks meer, dus laten we maar eerst eens zien of Anita de Bondscoach kan overtuigen...
SanderS
 SanderS - zaterdag 08 mei 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Ik vraag me eigenlijk af hoe het met Drenthe is. Wanneer Drenthe niet fit is en Braafheid niet speelt, denk ik dat we weinig keus hebben op de linksback positie. Dan zal hij (Anita) waarschijnlijk toch mee moeten. Who else??
schapio
 schapio - zaterdag 08 mei 2010 - 18:41   quote  deeplink  
anita.. jaja de nieuwe philip lahm volgens jol, die is ook geen 2 meter maar zie ik toch graag spelen. voor een centrumverdediger is het een ander verhaal maar op de vleugel kan het wel.
hij heeft een goed seizoen gespeeld en heeft zijn verdedigende taken meestal naar behoren gedaan en kan ook opbouwend nog wat doen. deze stage is natuurlijk om te kijken of hij het op een hoger niveau ook kan en heeft nu de kans om het de bondscoach te bewijzen.
bij v bronckhorst is het beste er ook wel af, is toch wel de zwakke plek bij oranje en hoe braafheid er voor staat kan ik niet beoordelen maar bij bayern totaal geflopt dus is het nou ook niet echt.
ik zeg anita mee naar de wm.
dennie
 dennie - dinsdag 15 juni 2010 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:58 schreef Sander1982 het volgende:
Wat een domme reacties hier van sommige gasten...

Sinds wanneer speelt lengte/groote een rol?? Niet dat ik hem ermee vergelijk, maar volgens mij zijn Xavi, Iniesta, Messi, Aguero, Villa, Romario, toch ook niet zo groot. En volgens mij hebben verschillende van deze spelers een speler als Mattarazi helemaal dol gedraaid. Moet ik nog meer voorbeelden noemen??!!
Jaa je moet met nog meer voorbeelden komen komen, maar dan graag met een verdediger...... pff over domme mensen gesproken. Ik weet er 1 voor je, een uitzondering spelend bij Duitsland, Lahm! Ooit was er ook een speler genaamd Roberto Carlos, maargoed zogezegd dat zijn uitzonderingen van een niveau dat Anita helaas nooit gaat halen... Je komt hier ff leuk doen op het forum andere mensen afkraken terwijl ik bij jou ook amper iets zinnigs zie staan ga iets nuttigs doen ofzo
dennie
 dennie - dinsdag 15 juni 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:35 schreef Sander1982 het volgende:

[..]

Ik vind dit veel te leuk om nu al te gaan slapen. Ik ga Anita ook niet vergelijken met Carlos. Ik geef hier wel een duidelijk feit dat lengte niet uitmaakt. Daarbij komt dat je niet weet wat er met Anita in de toekomst gebeurd. Misschien gaat ie het wel maken. PS Bouma, A. Cole, Heinze Evra, Carlos en als ik dus nog ff door ga denken kom ik er nog wel op 10. Maar daar heb ik nu echt geen zin in op dit moment...
Hahaha die R()B, lult sander alle hoeken van het veld in.. En zelfs deze voorbeelden die je noemt, Cole Evra Heinze zijn fysiek altijd nog sterker dan dat iele mannetje Anita..
fey21
 fey21 - woensdag 16 juni 2010 - 18:13   quote  deeplink  
tering zeg..
hoe kunnen jullie anita nou vergelijken/in 1 zin noemen met Evra enz.
headliner vreet de hersencellen weg..
gauw weer wk kijken..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Anita geselecteerd????









0.0068190