BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Piet niet mee naar Zuid-Afrika

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
N026
 N026 - dinsdag 11 mei 2010 - 21:34   quote  deeplink  
Of Piet nou daadwerkelijk beter is dan Boschker weet ik niet maar dat hij niet mee gaat vind ik ronduit belachelijk. Dit omdat Piet er de laatste tijd gewoon altijd bij is geweest. Bovendien is Boscker pas geselecteerd nadat diverse media hebben aangegeven Boschker liever mee te willen hebben (geldt ook voor Lens). Boscker is waarschijnlijk over 2 jaar (bij het volgende EK) al gestopt dus ook voor de toekomst was/is het handiger om Piet mee te nemen.
Jerommeke
 Jerommeke - dinsdag 11 mei 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Ik snap ook niet dat Velthuizen niet mee gaat. Waarom een oude rot mee nemen die echt niet beter is dan Piet. Ja Boschker kan dan kampioen zijn, en binnenkort stoppen, maar dan nog. Kijk naar de prestaties van de keepers op zich!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door Thomas --
Nijmegenforever
 Nijmegenforever - woensdag 12 mei 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Ik snap het wel. Piet is gewoon een matige keeper die voor het hoge nivo tekort komt. Boschker is gewoon veel beter.
VOETBAL algemeen
 VOETBAL algemeen - woensdag 12 mei 2010 - 11:55   quote  deeplink  
De reactie van Nijmegenforever slaat natuurlijk nergens op. Duidelijk een 024-brilletje op, beetje jaloers misschien. Ik beschouwd me neutraal en vindt het nergens op slaan dat Piet niet mee gaat. Piet keept al jaren voor Oranje, bijna alle jeugdtoernooien en beloften (JongOranje) gekeept en weet dus wat het is om een internationaal toernooi te keepen. Het laatste jaar is hij onafgebroken 2e á 3e keeper in hét Oranje en dan ineens gepasseert door een gemiddelde keeper. Dat hij dit jaar met Twente kampioen is zegt niets. Internationale ervaring van Boschker is er amper, wel beetje europees. Veldhuizen heeft bij vitesse wel degelijk een goed seizoen gedraaid, wedstrijden tegen PSV, Twente en Ajax waren zeker goed tot erg goed. Kortom een heel erg rare beslissing een doelman mee te nemen van bijna 40 jaar!!
Talent --> Piet
Ervaring --> Piet (alle (jeugd beloften 1e oranje wedstrijden incl. Olympische Spelen)
Vorm --> Piet/ Sander Boschker
UITSLAG in het voordeel van Piet. Bertje waar ben je mee bezig!!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 12 mei 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Ik snap Bert wel, maar voor mijn part had ie net zo goed Sander Westerveld (sarcastisch bedoeld) mee kunnen nemen. Die Boscker is zo schijtarrogant, niet te geloven. Geen wonder dat iedereen een hekel aan m heb, maar Bertje wil een ervaren keeper erbij
suffering
 suffering - donderdag 13 mei 2010 - 11:07   quote  deeplink  
Verkoop Piet maar aan FC Twente en dan kan hij daar laten zien dat hij beter is dan Boschker. Succes Piet!
zeearend
 zeearend - vrijdag 14 mei 2010 - 14:07   quote  deeplink  
Piet laat je niet gek maken door Bert en zijn beslissing om met een oude keeper te vertrekken.
Wij weten dat hij een sterk/krachtig en trouwe keeper naar huis heeft gestuurd. DOM!
en voor niets liet opdraven.Piet die zo trouw is aan zijn club en team en zelfs zeer verdrietig maar krachtig op de dag van de crematie van zijn vader S'avonds in zijn doel stond en Vitesse naar de broodnodige overwinning bracht HULDE VOOR PIET
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zaterdag 15 mei 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Als Boschker arrogant is, ook in die groep, wordt ie zó verwijderd, daarom is het goed dat Piet is gebleven om zijn stage af te maken, zodat Bert nog kan veranderen. Dat Boschker er staat komt door die praatprogramma's, hij is er gewoon ingeluld door de NOS en RTL. Hij lijkt goed door zijn goede verdediging, ik heb hem grote blunders zien maken. Daar tegen over heeft Piet de laatste wedstrijden niet sterk gespeeld, behoudens tegen Willem II, vanwege zijn pa, en de laatste thuiswedstrijd. Maar hij had zijn vorm op de stage kunnen aantonen en Bert heeft gekozen. Zijn enige hoop is nog een blessure bij één van de 2, en aangezien Vorm nog niet al te lang fit en vaker geblesseerd......
bram
 bram - dinsdag 01 juni 2010 - 13:07   quote  deeplink  
een betere keeper als piet is er niet
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 juni 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 13:07 schreef bram het volgende:
een betere keeper als piet is er niet
LOL

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Piet niet mee naar Zuid-Afrika









0.0066258