BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: UPDATE: McClaren gaat voor Ruiz en Douglas

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 15 mei 2010 - 12:47
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

UPDATE: McClaren gaat voor Ruiz en Douglas (ELF Voetbal)

Thomas
 Thomas - maandag 17 mei 2010 - 09:25   quote  deeplink  
Bij FC Twente is met begrip gereageerd op het vertrek van trainer Steve McClaren naar VfL Wolfsburg. Het gevaar is echter wel dat er spelers met de succescoach meeverhuizen. In Duitsland wordt al druk gespeculeerd over de komst van Bryan Ruiz en Douglas.

"Als het goede spelers zijn, die ons verder helpen, zou het onzin zijn om dat niet te doen", liet voorzitter Dieter Hoeness weten. De preses van Twente, Joop Munsterman, snapt het vertrek van McClaren. "Dat krijg je als je kampioen wordt. Maar ik begrijp zijn beslissing en ik gun het hem ook. De doelen die we vooraf hadden gesteld, heeft hij ruimschoots overtroffen", laat hij weten in De Telegraaf.

Ook de spelers zijn vol begrip. Dwight Tiendalli: "Ik vind het jammer, maar ergens is het ook wel logisch. Bij een kampioenschap wordt aan iedereen getrokken. Ik vond McClaren vooral als mens heel goed. Hij wist heel goed wanneer hij boven en wanneer hij tussen de groep moest staan." En Wout Brama: "Ik had het wel een beetje verwacht. Beter presteren dan dit seizoen kon hij bij ons niet meer."

Volgens De Telegraaf krijgen de Tukkers vier ton voor McClaren. De Engelsman had in Enschede nog een contract tot de zomer van 2011.

UPDATE: In Duitsland gaat een steeds sterker gerucht rond dat McClaren zijn topscorer Bryan Ruiz mee wil nemen naar Wolfsburg. Volgens de Wolfsburger Allgemeine is hij prioriteit één. Ook zou Douglas naar de Duitse club kunnen vertrekken. De trainer liet weten voor juni geen transfer af te handelen, omdat hij nu op vakantie is.
freakie
 freakie - maandag 17 mei 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Tsja..
R!ck
 R!ck - maandag 17 mei 2010 - 19:22   quote  deeplink  
Ja wat moet je hier op zeggen....
freakie
 freakie - maandag 17 mei 2010 - 19:29   quote  deeplink  
mcClaren he.. sprrr man die mcClaren:P
fc.twente
 fc.twente - maandag 17 mei 2010 - 23:20   quote  deeplink  
hey freak......
bij jullie gaat ook gewoon de helft weg hoor en dan niet die miskoopjes maar die wel 3x de bal hoog kunne houden en meestal in de basis staan.

en ruiz 15mijoen weg brenge na 1 jaar
en douglas jammer maar nu kun je de hoofdprijs vragen bij steve

en wat dachten jullie van sulemani hij kan het wel
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 mei 2010 - 11:20   quote  deeplink  
fc twente.

Suarez 40 mil
vertonghen is al 12 op geboden maar afgewezen..

ruiz in mijn ogen moeilijker op te vangen dan Vertonghen leverd als verdediger al meer op dan een ruiz...

dus met andere woorden zit er + - 30 mil verschil tussen een verdediger + aanvaller van Ajax en Twente.. en daar zit em nou juist et verschil Ajax is en blijft de grootste
remco k
 remco k - dinsdag 18 mei 2010 - 19:34   quote  deeplink  
Het is natuurlijk vrij logisch dat McLaren Ruiz en Douglas wil halen.
Dit zijn allebei erg goede voetballers en tevens de sterkhouders dit seizoen.
Wolfsburg kan dit soort spelers goed gebruiken, enkel verwacht ik wel dat Wolfsburg de hoofdprijs gaat betalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 mei 2010 door Thomas --
nameric
 nameric - dinsdag 18 mei 2010 - 20:00   quote  deeplink  
voorlopig zijn Ruiz en Douglas nog (steeds) niet weg.
En het is niet logisch dat McClaren ze meeneemt, het zou logischer zijn dat Suarez naar Wolfsburg zou verkassen:
Posities van Ruiz en Douglas zijn bij Wolfsburg al zwaar bezet en Dzeko staat op het punt naar een topclub te verkassen (Milan, Man.United en Chelsea?)
Ruiz is geen Dzeko (Ajax-fans zouden zeggen dat Ruiz nog niet eens de veters van Dzeko mag strikken). Misschien dat Arnautovic dan nog een optie voor McClaren kan zijn.
Ik link Ruiz aan Valencia (vervanger David Villa > Barcelona?) of Sevilla (vervanger Luis Fabiano > Engeland of Italie? en meest concreet).
Verder link ik Douglas aan Bayern Munchen (zou a.s. weekend of begin volgende week bekend gemaakt worden - na CL finale?)

De tijd zal het leren. ben ook benieuwd naar leegloop Ajax??
Suarez, v/d Wiel, Stekelenburg en Vertonghen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 mei 2010 door Thomas --
freakie
 freakie - dinsdag 18 mei 2010 - 23:00   quote  deeplink  
Nameric ik snap dat ja benieuwt zijn hoe je tegenstander verzwakt is iedere normale suporter ik zie heel graag dat twente al zijn goede spelers kwijtraakt.. Maar dat hebben suporters van twente ook naar ajax toe... Suarez is niet zomaar weg maar dat hoopt iedere ander suporter van andere clubs wel..
Thomas
 Thomas - woensdag 19 mei 2010 - 11:08   quote  deeplink  
Ik heb (helaas) teveel offtopic berichten moeten verwijderen. Houd dit topic ONTOPIC en ga geen discussie aan over verschillen tussen clubs etc. Daar is dit topic NIET voor bedoeld. Zie de regels voor meer informatie.
remco k
 remco k - woensdag 19 mei 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 20:00 schreef nameric het volgende:
voorlopig zijn Ruiz en Douglas nog (steeds) niet weg.
En het is niet logisch dat McClaren ze meeneemt, het zou logischer zijn dat Suarez naar Wolfsburg zou verkassen:
Posities van Ruiz en Douglas zijn bij Wolfsburg al zwaar bezet en Dzeko staat op het punt naar een topclub te verkassen (Milan, Man.United en Chelsea?)
Ruiz is geen Dzeko (Ajax-fans zouden zeggen dat Ruiz nog niet eens de veters van Dzeko mag strikken). Misschien dat Arnautovic dan nog een optie voor McClaren kan zijn.
Ik link Ruiz aan Valencia (vervanger David Villa > Barcelona?) of Sevilla (vervanger Luis Fabiano > Engeland of Italie? en meest concreet).
Verder link ik Douglas aan Bayern Munchen (zou a.s. weekend of begin volgende week bekend gemaakt worden - na CL finale?)

De tijd zal het leren. ben ook benieuwd naar leegloop Ajax??
Suarez, v/d Wiel, Stekelenburg en Vertonghen
Ik verwacht niet dat Ruiz goed genoeg wordt bevonden voor een club als Valencia, dat betekent overigens niet dat hij niet goed genoeg is....
Suarez zal AJAX natuurlijk nooit verlaten voor Wolfsburg, dat is namelijk niks meer dan een subtopper in Duitsland.
Douglas zal inderdaad een goed versterking zijn voor Bayern Munchen.
nameric
 nameric - woensdag 19 mei 2010 - 13:37   quote  deeplink  
Valencia de nummer 3 van Spanje > cl en D. Villa voor 40 miljoen verkocht aan Barcelona
Sevilla de nummer 4 van Spanje > vcl waarbij Ruiz inmiddels gescout is.
Bij Sevilla is het wachten op verkoop van Luis Fabiano, Ruiz is dan de beoogde opvolger van Fabiano. Stond onlangs in diverse media.

En Suarez, tja..
.. wordt afwachten.
Ben het met je eens dat Wolfsburg GEEN topclub is, maar er zit wel heel veel geld, meer dan bij Ajax en Twente toch?
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 mei 2010 - 15:38   quote  deeplink  
/delete @ admins :D en ik maar denken dat het ajax hier goed in was..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: UPDATE: McClaren gaat voor Ruiz en Douglas









0.0053360