BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Actie / Petitie seizoenskaart Vitesse

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
samen1
 samen1 - dinsdag 18 mei 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Het Platform'Met het huidige bestuur en beleid raken ze aan mij geen kaart meer kwijt.'

Dit motto staat voor 'Het Platform', Samen-1 wil met deze petitie vertrekkende supporters een stem geven en waarin de reden van de onvrede aangegeven wordt. Iedereen, met name het bestuur, kan dan lezen wat er leeft bij de supporters. Vele duizenden seizoenkaarthouders zijn al eerder afgehaakt. Ook deze mensen zijn ontevreden over Vitesse. Veel van deze mensen zijn terug te winnen, wanneer de club zich daadwerkelijk verbetert.

Met deze petitie willen we zowel de club waarschuwen als wakker schudden om van de slechte beleidslijnen af te stappen, de club grondig te vernieuwen en goed beleid te gaan voeren. Men dient deze zomer goed te gebruiken om de verbeteringen in het beleid te realiseren en een sterk meerjarenplan te presenteren voor de toekomst.

We willen in de nabije toekomst weer een gezonde club hebben waar iedereen weer met plezier en vol trots van kan genieten. Dat is het uiteindelijke doel van deze petitie / actie. U kunt deze actie zowel zien als afkeuring van het gevoerde beleid als aansporing om serieus werk te maken voor een ander en beter Vitesse!

Onderteken deze petitie als u ook uw stem kenbaar wilt maken, met of zonder uw reactie.

Note: wij sporen niemand aan tot het wel/niet nemen van een seizoenkaart, wij willen weten wat er leeft onder de supporters die geen kaart meer nemen.

Ga naar www.samen-1.nl en ondersteun deze petitie
VOETBAL algemeen
 VOETBAL algemeen - dinsdag 18 mei 2010 - 16:20   quote  deeplink  
zeer trieste actie!! Hier help je je club echt niet mee hoor. Een echte supporter zal om die reden echt niet afzien van een seizoenskaart. Steun je club stakker, er staat een hoop te veranderen bij de club en dat zie je de laatste jaren al. Eerst financieel stabiel worden en dan weer naar boven kijken. Grote voorbeeld is Twente. Vitesse mag blij zijn dat ze nog bestaan, het huidige bestuur incl. de vrienden van vitesse hebben hier een groot aandeel in gehad en dat wordt heel snel vergeten!! Er is maar 1 iemand verantwoordelijke voor de grote teruggang van na 2002 en dat is Karel Aalbers. Het enige waar hij aan herinnerd wordt is het Gelredome maar over de schulden die hij bij Vitesse achter liet hoor je niemand.
samen1
 samen1 - dinsdag 18 mei 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Duidelijk een reactie van iemand die totaal GEEN benul heeft wat er speelt en speelde.
Aalbers de schuld geven van de huidige ellende NA de schuldsanering zelfs.... Eerst verdiepen in iets voor je commentaar geeft ergens op.
En elk jaar verdwijnen sk houders in stilte, wat wij doen is proberen die stilte te doorbreken en mensen een stem te geven.
suffering
 suffering - dinsdag 18 mei 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Lekker makkelijk om het weer allemaal bij het bestuur neer te leggen. Het is simpel: er is geld nodig, veel geld. Als al die (zogenaamde) supporters nu eens beginnen met het kopen van een seizoenkaart dan is er ten minste een basisinkomen. Als er meer mensen een kaart kopen is er extra inkomen. Met extra inkomen kunnen betere spelers worden vastgelegd voor langere tijd. Dan worden de prestaties beter, krijgt de club meer aanzien en dat trekt sponsors aan en dat genereert weer meer inkomsten. De basis zijn de supporters, maar die moeten bereid zijn een klein bedrag per jaar (want bv € 200 is nou ook voor de meesten weer niet onoverkomelijk)te besteden. Tip: doe meer aan de Sponsor Loterij, dan kun je regelen dat de helft van het inleggeld bij de jeugdopleiding van Vitesse komt. het is maar dat je het weet! De bal ligt wat mij betreft bij de supporters en dan met name die die alleen in goede tijden kwamen en inmiddels afgehaakt zijn!!
samen1
 samen1 - dinsdag 18 mei 2010 - 20:35   quote  deeplink  
Wie zorgt er voor beleid, ambitie en visie. Wie zorgt er voor sponsoren. Wie zorgt er voor een sportklimaat... zo kan ik wel langer doorgaan, het staat en valt met een goed bestuur. Jarenlang aanmodderen en vechten tegen degradatie. Nee, dit ligt niet bij de supporters. Als je de club kent, dan zeg je datgene jij meld niet.
suffering
 suffering - dinsdag 18 mei 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Wij willen hetzelfde: een gezond Vitesse en hoog op de ranglijst. Ik wil het alleen niet steeds bij het bestuur neerleggen. Misschien kunnen supporters samen iets doen, ik ben bereid mee te doen als het maar vanuit een positieve insteek is.
samen1
 samen1 - dinsdag 18 mei 2010 - 21:08   quote  deeplink  
Velen nemen direct een sk als de club positieve stappen maakt. Tot op heden gebeurt er niets maar elk jaar verdwijnen er 1000-en supporters.
Tijdens de fanmonitor is aangetoond dat er wederom een terugloop is van 25% en... ze doen nog steeds niet.....
Als men met een plan op tafel komt wat haalbaar is, visie en ambitie uitspreekt, dan wordt het wat....en neem ik direct een sk.
We hebben al zoveel geprobeerd.... dus nu proberen we op deze wijze de ogen van de club te openen, te laten lezen wat de supporters denken.
arnhem026arnhem
 arnhem026arnhem - woensdag 19 mei 2010 - 18:02   quote  deeplink  
Een echte supporter neemt per definitie een seizoenskaart in voor en tegenspoed.
Devito
 Devito - donderdag 20 mei 2010 - 08:33   quote  deeplink  
Voor mensen die weigeren aan te nemen dat Vitesse down hill is gegaan onder dit bestuur plus managers. Lees de KvK cijfers over de verschillende bedrijfsresultaten van Vitesse. Beetje verdiepen in de situatie kan geen kwaad ! Scheelt weer een boel uit de duim gezogen postings !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 mei 2010 door Devito --
Devito
 Devito - donderdag 20 mei 2010 - 08:41   quote  deeplink  
Opmerkelijk. Het ligt volgens een aantal bezoekers niet aan het huidige bestuur en haar managers. Die hebben echter wel 10 jaar de club geleid en wanneer je de kwijtscheldingen van Nuon, de gemeente en de crediteuren optelt, zijn er al tientallen miljoenen Euro's verloren gegaan in dit kansloze beleid. Voor die ene Aalbers commentator: De club had voor het laatst een POSITIEF Eigen Vermogen onder Aalbers. Wat er in die tijd alleen al op de bank zat, oversteeg die zg 'schulden', waar je het over hebt. Vitesse heeft sindsdien een negatief eigen vermogen en heeft het geld van de gemeente al opgesoupeerd. Zonder positieve resultaten.

Schouten gaat nu door op deze lijn. Kansloze missie... Alleen druk door kritische supps, businessleden en alles wat Vitesse een goed hart toedraagt roept nu keihard S T O P ! Stop het wanbeleid, n begin eindelijk eens vertrouwen te kweken door de club niet verder weg te saneren, maar inkomsten te verschaffen !! daarin faalt de club jaar in jaar uit ! Zelfs getalenteerde jeugdspelers kan Vitesse niet vasthouden voor het eerste elftal. FC Hopeloos moddert door. Wie wil daar nou een aandeel in hebben, dan wel medeplichtig zijn dit wanbeleid verder te steunen ? Ik niet. Wanbestuur levert wanstaltige producten en beleving op. Het kritische geluid van duizenden supps en ook vele sponsors, wordt weer NIET opgepakt. Faal ! Nr tig. Vitesse rot verder weg... Protest geluiden verder gewenst ! Dringend, of in Vitesse's woorden SPOED. Maar...iedereen blijft gewoon ...zitten. Tja. Vele supps eisen veranderingen. pas dan zal Vitesse weer HUN club worden ! Eerder niet. Vitesse gaat ten onder door wanbeleid. Deel 11.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - maandag 24 mei 2010 - 10:51   quote  deeplink  
Deel 12. Ik heb toch weer verlengd, kan dat gewoon niet laten, wel of geen wanbeleid. De slotavond van de SV was ook hopeloos. Spelers die binnen strompelen en aan de bar plaats nemen, hun favoriete positie binnen Arnhem geloof ik. Er is ook totaal geen interaktie van spelers náár supporters, we moeten maar naar ze toe komen. Slechtste SV-avond tot nu toe.

Hoewel ik bestuurlijk als verre fan niet helemaal op de hoogte ben, heb ik wel de mening dat daar ernstig iets aan schort en had gehoopt dat Schouten de bezem erdoor zou halen, het is er nu wel tijd voor. Spelers moeten terug naar een basissalaris met premies naar presteren, voor het bestuur lijkt me dit, nu ze blijkbaar mogen blijven zitten, ook een optie. Óf vervangen, of net als de spelers een basissalaris en als er écht gepresteerd wordt een bonus en that's it.
Nu moeten we spelers verkopen om rond te komen, maar voor Vitessespelers staat men niet in de rij. Op enkele uitzonderingen na hebben spelers die verkocht zijn of vertrokken zijn het elders blijkbaar beter naar de zin of presteren elders (veel) beter......hoe kan dat? Spelers met niveau die gehaald worden, zakken weg tot het trieste niveau van de huidige selectie....hoe kan dat? Professioneel gedrag. Ook dat is de taak van coach bestuur, toezicht houden op het gedrag van spelers buiten het stadion.

Maar goed, komend seizoen het veld op met 11 jeugdspelers en maar hopen dat we het redden. Schouten ziet dat als overleving, bouwen of zelfs vertrouwen op de jeugdopleiding........ riskant beleid hoor, maar ja, wat moet je anders zonder geld en zonder degelijk bestuur..... deze aktie? bestuur laten vertrekken zal ook wel weer geld kosten. Al vele jaren zoals Devito al aan geeft wordt er geklaagd over het bestuur, ze zijn er doof voor. Zoals gezegd, toch weer verlengd, in voor en tegenspoed, dan maar hopen op een frisse jonge verrassing dit seizoen, of het laatste seizoen Eredivisie mee maken en kunnen zeggen, ik was erbij........ja, met m'n geel/zwart hart.........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 mei 2010 door Ettenleurse Zot --
samen1
 samen1 - dinsdag 25 mei 2010 - 22:00   quote  deeplink  
En zo gaat het toch elk jaar... op laatste moment vooral..... toch niet kunnen laten om die sk te bestellen, want het is en blijft geel/zwert bloed ;)
Optimist
 Optimist - dinsdag 01 juni 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Wij hebben weer een kaart besteld! Wat we nodig hebben zijn slimme voetbalmensen, die tijdig talent onderkennen (en niet steeds te laat zijn, bv Nicky Kuiper, Giovanni Gravenbeek, Wiljan Pluim enz.) Ook speuren in de 1e divisie en spelers vastleggen die complementair aan elkaar zijn. Dus niet zoals afgelopen seizoen Hofs, Kaya, Stevanovic die in feite alle drie op 10 moeten spelen, maar spelers die elkaar aanvullen. Kijk naar Heracles bv. De kern van het probleem zit daar. In dat opzicht zijn Van Hintum maar ook Bos toch wel door het ijs gezakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5906
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Actie / Petitie seizoenskaart Vitesse









0.0066759