BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Komkommertijd topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 juni 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2010 - 13:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is goed!!! Ik ben hier weg!!! linkse debielen!!! Geen verstand van Feyenoord en al helemaal geen liefde voor je land!!! Debielen!!!
Dit forum kwam me steeds meer mijn neus uit en jullie kortzichtige kijk op politiek geeft mij de doorslag! Jullie zijn zo gek als een deur.
nee jij trekt volle zalen met je genuanceerde kijk op de wereld....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 21 juni 2010 - 17:44   quote  deeplink  
Ik ben altijd heel genuanceerd!!!!! whahahahahahaahahahahaahahahaa!!
Milo
 Milo - woensdag 23 juni 2010 - 11:26   quote  deeplink  
Hou jullie bek over politiek! stelletje kut kakkerlakken! stelletje eikels, ik ben nog steeds geen vader pppppfffff, ik word gek en jullie gaan ergens over lullen wat toch geen zin heeft! pannekoeken, zo dat is eruit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 juni 2010 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:26 schreef Milo het volgende:
Hou jullie bek over politiek! stelletje kut kakkerlakken! stelletje eikels, ik ben nog steeds geen vader pppppfffff, ik word gek en jullie gaan ergens over lullen wat toch geen zin heeft! pannekoeken, zo dat is eruit.
Milo misschien zachtjes op de vuvuzela blazen voor je weet wel?
Het zou kunnen helpen??

In iedergeval veel succes en geluk met julie toekomstige mooie Feyenoord aanwinst ;)
de flh
 de flh - woensdag 23 juni 2010 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2010 - 14:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

.. dit linkse grafland ..
heerlijk land, geweldige stad.
de flh
 de flh - woensdag 23 juni 2010 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2010 - 14:34 schreef Stylzz het volgende:

Paars is de doodsteek voor dit land.
dit is één van de sterkste landen ter wereld. http://hdr.undp.org/en/reports/global/hdr2009/

zelfs een links kabinet zou er wel raad mee weten ;)
de flh
 de flh - woensdag 23 juni 2010 - 11:48   quote  deeplink  
http://hdr.undp.org/en/reports/global/hdr2010/
craven
 craven - woensdag 23 juni 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:26 schreef Milo het volgende:
Hou jullie bek over politiek! stelletje kut kakkerlakken! stelletje eikels, ik ben nog steeds geen vader pppppfffff, ik word gek en jullie gaan ergens over lullen wat toch geen zin heeft! pannekoeken, zo dat is eruit.
breathe in, breathe out dude hahaha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 juni 2010 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:26 schreef Milo het volgende:
Hou jullie bek over politiek! stelletje kut kakkerlakken! stelletje eikels, ik ben nog steeds geen vader pppppfffff, ik word gek en jullie gaan ergens over lullen wat toch geen zin heeft! pannekoeken, zo dat is eruit.
tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooet
de flh
 de flh - woensdag 23 juni 2010 - 13:51   quote  deeplink  
hahaha
Milo
 Milo - woensdag 23 juni 2010 - 15:33   quote  deeplink  
Fackersssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!! nog steeds niks :(
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 23 juni 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 - 11:45 schreef de flh het volgende:

[..]

heerlijk land, geweldige stad.
geweldige stad maar op dit moment echt een kut land!! Rotterdam is overigens ook niet leuk wonen met je gezinnetje! De stad op zich is geweldig!
MMM
 MMM - woensdag 23 juni 2010 - 19:40   quote  deeplink  
Pff het is warm zeg
MMM
 MMM - donderdag 01 juli 2010 - 23:59   quote  deeplink  
Hahaha weer genoten van VIOranje, wat een heerlijk programma!
Milo
 Milo - vrijdag 02 juli 2010 - 09:19   quote  deeplink  
wat een eikel die van hintum! negatieve vent!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 juli 2010 - 10:23   quote  deeplink  
wordt doodmoe van al die mensen die opeens "verstand" van voetbal hebben. vanochtend in de trein al 2 van die domme wijven discussiëren over of raffi dan wel wes moet spelen...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 juli 2010 - 10:24   quote  deeplink  
de leojoodnardo's gaan eraan vanmiddag.....

Sorry Andre
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juli 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2010 - 10:23 schreef hotjumper het volgende:
wordt doodmoe van al die mensen die opeens "verstand" van voetbal hebben. vanochtend in de trein al 2 van die domme wijven discussiëren over of raffi dan wel wes moet spelen...
Het wordt toch niks maar mocht het toevallig wel wat worden let dan vooral op V Persie
Kuijt Gio v Bommel en Mathijsen en vd Wiel......
Kwestie van dom gevoel zeg maar...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 juli 2010 - 11:12   quote  deeplink  
ze moeten maar ff het dvd'tje bekijken hoe we ze in '74 hebben aangepakt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juli 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2010 - 11:12 schreef hotjumper het volgende:
ze moeten maar ff het dvd'tje bekijken hoe we ze in '74 hebben aangepakt.
goed plan,ik bel bert wel fftjes...
Milo
 Milo - vrijdag 02 juli 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Hollan holland holland
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 juli 2010 - 12:55   quote  deeplink  
holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland holland
MMM
 MMM - vrijdag 02 juli 2010 - 13:20   quote  deeplink  
Hup Holland
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 juli 2010 - 13:30   quote  deeplink  
De komkommer is een vrucht die in Nederland en België vooral rauw als salade wordt gegeten, en daarom ook wel als groente wordt beschouwd. Maar de komkommer behoort in feite tot de vruchtsoort Cucumis sativus, die al meer dan 3000 jaar gekweekt wordt. Ze hoort dus tot dezelfde familie als de meloen (Cucumis melo) en tot hetzelfde geslacht als de courgette (Cucurbita pepo). Het zijn warmteminnende planten en ze groeien in Nederland en België het beste onder glas in kassen. De komkommerplant is eenjarig. Aan één stengel kunnen tientallen komkommers groeien. De tegenwoordig gekweekte komkommer heeft alleen maar vrouwelijke bloemen, waar zonder bevruchting of bestuiving de komkommer uit groeit. De gele en witte komkommer hebben wel vrouwelijke en mannelijke bloemen.

Het genoom van de komkommerplant is in kaart gebracht en omvat 25000 genen.

De plant heeft grote bladeren, die over de vruchten heen groeien. De plant is een klimplant met hechtranken, maar kan ook horizontaal groeiend op de grond geteeld worden. Voordat er kassen waren werden de komkommers op broeiveuren onder platglas geteeld. Later werd het platte glas rechtop gezet en vormde zo een kas. In de glastuinbouw worden de planten langs binddraad omhoog geleid. In Nederland en België is de komkommer door de teelt in verwarmde kassen tegenwoordig (sinds ongeveer 1960) het gehele jaar verkrijgbaar. In deze kassen groeien de komkommers nadat ze gebloeid hebben in ongeveer 10 tot 14 dagen uit naar een volledige komkommer, dus van een komkommer van minder dan 50 gram naar een komkommer van tussen de 400 en 450 gram. Om jaarrond te kunnen leveren worden er twee tot drie teelten per jaar geplant en geoogst in de glastuinbouw. (Zie ook: Biologische zaaitabel)

De vrucht wordt geoogst als deze nog donkergroen is. Een rijpe vrucht verkleurt naar geelgroen. Doordat de vrucht parthenocarp is, worden er geen zaden gevormd, soms zijn echter nog wel rudimentaire zaden aan de zaadlijsten te zien.

De vruchten die in Nederland en België gegeten worden zijn in de regel 35 tot 39 centimeter lang en 5 cm in diameter met een gewicht van 350 tot 450 gram. Kleinere komkommers, de zogenaamde minikomkommers, komen echter ook voor, vooral in Engeland. Deze komkommers zijn 14 - 18 cm lang met een gewicht van 110 - 130 gram. Er bestaat een gele en een witte variant. In de omgeving van Utrecht zijn nog lang de gele komkommers onder platglas geteeld. Door verdwijning van het platte glas en doordat de gele komkommer niet bittervrij is, is deze teelt verdwenen.

* De komkommertijd krijgt zijn naam van het zomerseizoen, waarin komkommers volop worden aangevoerd, maar waarin er over het algemeen weinig nieuws is te melden door de media.
* De princeps Tiberius wordt gezegd een serre avant la lettre te hebben laten aanleggen door zijn slaven om heel het jaar door verse komkommers te kunnen hebben.[1]
* In juni 2009 werd de website komkommer.info opgezet waarop een onderzoek werd gepubliceerd over de stimulerende werking van de komkommer op het menselijk energiepeil en concentratievermogen; het bleek echter een nep-onderzoek bedoeld om de invloed van en op media te onderzoeken door studenten communicatie.[2]

lrdouble-flow-komkommers.jpg
Milo
 Milo - vrijdag 02 juli 2010 - 13:32   quote  deeplink  
hahahahaha wat een verveling hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juli 2010 - 19:05   quote  deeplink  
hahahahahahhahahaha verveling is leuk!!!
MMM
 MMM - vrijdag 02 juli 2010 - 19:13   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juli 2010 - 19:43   quote  deeplink  
hahahahahhaahhaha DUNCA neemt gelijk ontslag boe boe boeeeeeeee
JanM
 JanM - woensdag 13 juni 2012 - 13:02   quote  deeplink  
Topic bleek al te bestaan. 2 jaar geleden in juni gestart ...

komkommertijd2.JPG
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 juni 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Goed topic.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 juni 2012 - 16:58   quote  deeplink  
Cucumber_practice.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2012 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juni 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 16:58 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie komkommert.
JanM
 JanM - donderdag 14 juni 2012 - 09:26   quote  deeplink  
Al bijna 2 uur geen enkele post ... moeten we ons zorgen gaan maken?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 14 juni 2012 - 10:40   quote  deeplink  
Is wel vaker het geval de laatste dagen. Laat er maar eens iets gebeuren dan, is er weer reden om te posten.

Benieuwd wanneer jiu jitsu purple B. terug komt, altijd in voor een goed gesprek.
JanM
 JanM - donderdag 14 juni 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 10:40 schreef Bosifyable het volgende:
Is wel vaker het geval de laatste dagen. Laat er maar eens iets gebeuren dan, is er weer reden om te posten.

Benieuwd wanneer jiu jitsu purple B. terug komt, altijd in voor een goed gesprek.
Mag van mij ook wegblijven. Iemand die voor 020 is en dingen maar blijft herhalen vertrouw ik niet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 juni 2012 - 11:19   quote  deeplink  
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 14 juni 2012 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 10:52 schreef JanM het volgende:

[..]

Mag van mij ook wegblijven. Iemand die voor 020 is en dingen maar blijft herhalen vertrouw ik niet.
Sarcasme is een mooi iets, nietwaar? :')
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 juni 2012 - 14:54   quote  deeplink  
tomson
 tomson - donderdag 14 juni 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 11:19 schreef Stylzz het volgende:
[ filmpje ]
Een fatsoenlijke deepthroat zit er ook niet in :(
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 juni 2012 - 23:25   quote  deeplink  
Aan wie bied jij je nu weer aan..?
tomson
 tomson - vrijdag 15 juni 2012 - 05:27   quote  deeplink  
Je lult in je nek RB
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 juni 2012 - 05:31   quote  deeplink  
Ik zal eens wat minder pijpen dan..!
JanM
 JanM - maandag 15 juni 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Deze maar weer eens van stal gehaald ...
Milo
 Milo - maandag 15 juni 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Grappig dit topic....Wordt die jongen van mij alweer 5 jaar 26 juni en wij zijn nog steeds actief op het forum......eigenlijk best triest?! wahahahaha op naar de volgende 5 jaar zeiken!!!
MMM
 MMM - maandag 15 juni 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 11:26 schreef Milo het volgende:
Grappig dit topic....Wordt die jongen van mij alweer 5 jaar 26 juni en wij zijn nog steeds actief op het forum......eigenlijk best triest?! wahahahaha op naar de volgende 5 jaar zeiken!!!
Zit er dik in.

Hahahaha
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 juni 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Omg
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 juni 2015 - 13:01   quote  deeplink  
Hee...Toen was ik hier nog niet eens geboren.
MMM
 MMM - maandag 15 juni 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 13:01 schreef FR-Henk het volgende:
Hee...Toen was ik hier nog niet eens geboren.
Jawel, net: 19-05-2010
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 juni 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 13:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Jawel, net: 19-05-2010
Haha, ik toen in de poepluiers, jij al langer ervaringsdeskundige.
Time flies.
tomson
 tomson - maandag 15 juni 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 11:18 schreef JanM het volgende:
Deze maar weer eens van stal gehaald ...
Waardeloze up dit ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Komkommertijd topic









0.0152900