BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het PSV thuistenue 2010/2011

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Rickjuu33
 Rickjuu33 - vrijdag 11 juni 2010 - 12:36   quote  deeplink  
wat vind je va het nieuwe psv thuisteneu 10/12
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 11 juni 2010 - 18:28   quote  deeplink  
ik vind de sokken prachtig
Thomas
 Thomas - vrijdag 11 juni 2010 - 22:32   quote  deeplink  
Heb je foto's daarvan?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 11 juni 2010 - 23:02   quote  deeplink  
http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Het-nieuwe-Nike-PSVshirt-van-dichtbij.htm
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 12 juni 2010 - 00:31   quote  deeplink  
Idd, ziet er goed uit. Ik heb me al ingeschreven voor het shirtje. Weet alleen nog niet welke spelersnaam ik erop laat drukken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 12 juni 2010 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 - 00:31 schreef PSVMocro het volgende:
Idd, ziet er goed uit. Ik heb me al ingeschreven voor het shirtje. Weet alleen nog niet welke spelersnaam ik erop laat drukken.
ik denk dat je wacht of afellay wel of niet blijft:p
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 15 juni 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 - 00:34 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik denk dat je wacht of afellay wel of niet blijft:p
Of dat Reis komt. ;)
Quiroz
 Quiroz - woensdag 16 juni 2010 - 00:09   quote  deeplink  
afschuwelijk echt waar.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 16 juni 2010 - 11:30   quote  deeplink  
ieder z'n mening he
Quiroz
 Quiroz - woensdag 16 juni 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 - 11:30 schreef patrickpsv15 het volgende:
ieder z'n mening he
Idd, maar echt die strepen lijken wel van plastic...
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 17 juni 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 - 15:34 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Idd, maar echt die strepen lijken wel van plastic...
Ik heb het shirtje in het echt gezien en er is niks plastics aan. ;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 juni 2010 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 - 15:34 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Idd, maar echt die strepen lijken wel van plastic...
koop een bril bij hansanders
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - zondag 04 juli 2010 - 20:54   quote  deeplink  
Ziet er toch goed uit..
Snap niet waarom er overal (vooral andere clubs) zoveel commentaar is op zo'n shirt.
Of je vind het mooi, of niet..
Hoe dan ook iedereen mag zijn mening hebben, als ze met dit shirt kampioen worden vind ik alles best, desnoods dragen ze hesjes!!
willem delisse
 willem delisse - zondag 04 juli 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Ik krijg de shirt woensdag of donderdag binnen en ik vindt hem echt heel mooi en er is niks plastics aan willem
jarjar78
 jarjar78 - dinsdag 06 juli 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 - 12:36 schreef Rickjuu33 het volgende:
wat vind je va het nieuwe psv thuisteneu 10/12
vind hem wel mooi al vind ik het shirt van feyenoord mooier(maar dat is persoonlijk)

maar waarom van 10/12??? slaan jullie in brabant 2011 over.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 06 juli 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juli 2010 - 17:23 schreef jarjar78 het volgende:

[..]

vind hem wel mooi al vind ik het shirt van feyenoord mooier(maar dat is persoonlijk)

maar waarom van 10/12??? slaan jullie in brabant 2011 over.
nee rick typte met boxhandschoenen waardoor hij ipv 1 2 typte
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 18:18   quote  deeplink  
ik ben blij dat die achetkant niet meer helemaal rood is, dit is beetje het psv tenue he, alleen lijken me van die gouden letters achterop met de namen van de spelers wel mooi maar dat is vaak alleen maar bij zon jubilieum tog?
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 juli 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 18:18 schreef sylvester_ajax het volgende:
ik ben blij dat die achetkant niet meer helemaal rood is, dit is beetje het psv tenue he, alleen lijken me van die gouden letters achterop met de namen van de spelers wel mooi maar dat is vaak alleen maar bij zon jubilieum tog?
Bij ons is het ieder jaar een jubilieum. :P
Quiroz
 Quiroz - zondag 11 juli 2010 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 18:22 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Bij ons is het ieder jaar een jubilieum. :P
idd, zulk flitsend voetbal als bij jullie word gespeeld zie je niet vaak!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 18:43 schreef Quiroz het volgende:

[..]

idd, zulk flitsend voetbal als bij jullie word gespeeld zie je niet vaak!
ik ken geen jubileums die betrekking hebben op de mooiheid van het voetbal dat er gespeeld wordt:O
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 juli 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 18:43 schreef Quiroz het volgende:

[..]

idd, zulk flitsend voetbal als bij jullie word gespeeld zie je niet vaak!
Het is eerder revolutionair voetbal te noemen. Jarenlang werd er op het voetbal van PSV neergekeken. Nu hobbelen zelfs de grootste Ajacieden die ik ken achter het zakelijke voetbal van Oranje aan. In alle polls die ik tot dusver heb gezien geeft een overgrote meerderheid aan dat alleen het resultaat telt. Totaal voetbal? Wat is dat? Een toppunt van ironie... :p

Maar eh weer ontopic...het PSV-shirtje. Erg mooi! Heb de mijne hier liggen zonder rugnummer. Na de transferperiode zal ik eens langsgaan om een naampje erop te laten drukken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het is eerder revolutionair voetbal te noemen. Jarenlang werd er op het voetbal van PSV neergekeken. Nu hobbelen zelfs de grootste Ajacieden die ik ken achter het zakelijke voetbal van Oranje aan. In alle polls die ik tot dusver heb gezien geeft een overgrote meerderheid aan dat alleen het resultaat telt. Totaal voetbal? Wat is dat? Een toppunt van ironie... :p
Haha idd, zo zie je maar weer hoe het gaat.. Dat geeft dus aan dat ze misschien een beetje jaloers waren op onze zakelijke stijl van voetbal?
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het is eerder revolutionair voetbal te noemen. Jarenlang werd er op het voetbal van PSV neergekeken. Nu hobbelen zelfs de grootste Ajacieden die ik ken achter het zakelijke voetbal van Oranje aan. In alle polls die ik tot dusver heb gezien geeft een overgrote meerderheid aan dat alleen het resultaat telt. Totaal voetbal? Wat is dat? Een toppunt van ironie... :p

Maar eh weer ontopic...het PSV-shirtje. Erg mooi! Heb de mijne hier liggen zonder rugnummer. Na de transferperiode zal ik eens langsgaan om een naampje erop te laten drukken.
HOHO, absoluut niet he, het is mooi als oranje wint maar het lijkt echt helemaal nergens naar, en ook dit is anders voetbal als dat van psv...
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 juli 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

HOHO, absoluut niet he, het is mooi als oranje wint maar het lijkt echt helemaal nergens naar, en ook dit is anders voetbal als dat van psv...
Is wel precies dezelfde filosofie, namelijk: op de nul spelen, weinig weggeven, op die ene kans wachten en consolideren bij een voorsprong. Dus geen gekke dingen doen, maar het resultaat als heilig beschouwen.
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 16:47   quote  deeplink  
Dat is wel waar, maar het lijkt niet eens op het spel van Psv.

In vergelijking met Oranje, speelde PSV onder Guus, goddelijk mooi voetbal, het Oranje van afgelopen wk was echt niet om aan te gluren, erg jammer want ik denk dat we tegen spanje meer kans hadden gehad, als wij meer vooruit hadden gespeeld..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 12 juli 2010 - 19:43   quote  deeplink  
Dat ben ik met je eens. Ik heb me ook kapot geergerd aan de speelwijze. Alleen de gouden beker had alles goed kunnen maken, nu hebben we eigenlijk naar een zaadtoernooi zitten kijken. Ook al mogen we nog steeds trots zijn op het behalen van de finale. Dat het buitenland kritiek heeft op het spel lig ik niet zo wakker van. Die landen hebben op Duitsland na ook gewoon k*t gespeeld.

Ik had in ieder geval Van der Vaart dicht op Van Persie laten spelen en Sneijder naast Van Bommel om prachtige crosspasses op Robben te geven. Aan de linkerkant Elia of Afellay. Dan had je zoveel meer voetbal gehad. Van Persie had dan van steekpasses van Van der Vaart en ballen van de zijkant door Elia of Afellay kunnen profiteren. Ook had je dan meer combinatievoebal gehad. Nu deed het gewoon pijn in de ogen. De meeste goals kwamen puur door individuele klasse totstand. Alleen de goal Van Persie - Van der Vaart tegen Kameroen was een echt voetbalmoment. Dat is mager.
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 19:43 schreef PSVMocro het volgende:
Dat ben ik met je eens. Ik heb me ook kapot geergerd aan de speelwijze. Alleen de gouden beker had alles goed kunnen maken, nu hebben we eigenlijk naar een zaadtoernooi zitten kijken. Ook al mogen we nog steeds trots zijn op het behalen van de finale. Dat het buitenland kritiek heeft op het spel lig ik niet zo wakker van. Die landen hebben op Duitsland na ook gewoon k*t gespeeld.

Ik had in ieder geval Van der Vaart dicht op Van Persie laten spelen en Sneijder naast Van Bommel om prachtige crosspasses op Robben te geven. Aan de linkerkant Elia of Afellay. Dan had je zoveel meer voetbal gehad. Van Persie had dan van steekpasses van Van der Vaart en ballen van de zijkant door Elia of Afellay kunnen profiteren. Ook had je dan meer combinatievoebal gehad. Nu deed het gewoon pijn in de ogen. De meeste goals kwamen puur door individuele klasse totstand. Alleen de goal Van Persie - Van der Vaart tegen Kameroen was een echt voetbalmoment. Dat is mager.
100% mee eens.

Alleen denk ik niet zozeer dat het door de opstelling kwam, maar meer door de behoudende opdrachten die de spelers hebben meegekregen. Ook ik ben trots op het feit dat ze in de finale hebben gestaan en het winnen van de finale had alles goed gemaakt.
Ik heb ook absoluut geen verwijt naar Van Marwijk toe, dit wisten we toen hij Bondscoach werd, want zo heeft hij eigenlijk ook altijd met Feyenoord gespeeld.
En ik denk ook dat het best een goede manier is om prijzen te winnen.

Het enige probleem is eigenlijk dat vanaf spelers als Snijder, Robben, Vaart, Affelay, Persie, Kuyt Huntelaar Babel en ELia, niet gewend zijn om op deze manier te spelen, die spelen normaal altijd met de bal voor zich en ruimte achter zich, nu was dat andersom.

Stiekem heb ik nog altijd de hoop, dat Hiddink het een keer met deze groep zou willen doen, hij is namelijk 1 van de weinige trainers op deze planeet, die spelers echt beter kan maken en boven zichzelf kan laten uitstijgen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 13 juli 2010 - 15:01   quote  deeplink  
Het had m.i. gedeeltelijk met de spelopvatting te maken, maar ook zeker met de opstelling. Hoe kun je een spits bereiken door 2 buitenspelers die naar binnen draaien? Een nummer 10 die niet diep genoeg stond? Dan kun je haast niet gevaarlijk worden. De invallers vielen bijna altijd in positieve zin op, omdat de basiself in aanvallend opzicht niet in balans was. Ik heb niks tegen Kuyt, maar hij had er bij mij nooit ingestaan. Van Marwijk gaf aan dat hij Kuyt als eerste invulde bij het maken van een opstelling. Dat zegt genoeg.

Hiddink zou perfect zijn, maar ik ben bang dat het een utopie is. Als hij klaar is bij de Turken, dan is hij al 66 jaar. Ik had hem ook graag gezien op het EK met dit Oranje. Alleen Van Bronckhorst stopt, Van Bommel is misschien dan al aan de oude kant...maar de kern is op een perfecte leeftijd van 28/29 jaar. Stekelenburg, Afellay en Van der Wiel hebben dan ook in een grote competitie ervaring opgedaan. Lens, Vlaar, Bruma, Pieters, Anita en de Jong zijn dan ook weer verder in hun ontwikkeling. Ik zie het wel met vertrouwen tegemoet. Een mooi moment om revanche te nemen op de verloren finale.
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 16:11   quote  deeplink  
inderdaad, en laten wij dan ook beginnen met het Ek te winnen, om daarna het wk ook te winnen in Brazillie...
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 13 juli 2010 - 16:22   quote  deeplink  
Als Spanje het kan, dan kan Oranje het ook.
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 17:40   quote  deeplink  
LOL, dat denk ik ook, Spanje was wel beter, maar er zaten maar 3 minuten tussen winst en verlies, ik ben er namelijk van overtuigd dat Oranje de penaltyserie had gewonnen, gewoon omdat wij veel nuchterder waren dan de spanjaarden, maar goed het is net niet gelukt, maar we zullen onze wraak kennen...
psvfanjoris
 psvfanjoris - woensdag 14 juli 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 17:40 schreef remco k het volgende:
LOL, dat denk ik ook, Spanje was wel beter, maar er zaten maar 3 minuten tussen winst en verlies, ik ben er namelijk van overtuigd dat Oranje de penaltyserie had gewonnen, gewoon omdat wij veel nuchterder waren dan de spanjaarden, maar goed het is net niet gelukt, maar we zullen onze wraak kennen...
hopelijk
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 14 juli 2010 - 15:04   quote  deeplink  
over 4 jaar wraak..
jarjar78
 jarjar78 - zaterdag 17 juli 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juli 2010 - 17:27 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

nee rick typte met boxhandschoenen waardoor hij ipv 1 2 typte
dacht al zoiets ;)
hoe zie het uit shirt er eigenlijk uit?
jarjar78
 jarjar78 - donderdag 05 augustus 2010 - 19:41   quote  deeplink  
he` waas is ryanajax gebeleven?
1PSV
 1PSV - woensdag 25 augustus 2010 - 21:16   quote  deeplink  
Mooi thuistenue.
Beetje old school.
Hou ik wel van.
En echt geweldige sokken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het PSV thuistenue 2010/2011









0.0062360