BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Oranje na poulefase

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dennie
 dennie - dinsdag 15 juni 2010 - 00:29   quote  deeplink  
Van Persie
Elia Sneijder Robben

Wat een aanval, buitenspelers met veel diepte een dreiging, en een spelmaker achter een meevoetballende spits. 3 absolute topspelers en 1 die het in zich heeft om misschien wel een sensatie van het toernooi te worden. Veel meer variatie dan met de tragere van der Vaart op links en de gebrekkige Dirk Kuyt, als je Wereldkampioen wilt worden moet je als coach je trots opzij zetten en keuzes maken. Wat vinden jullie? Moet van Marwijk het zo houden of de komende wedstrijden een paar aanpassingen maken.
dennie
 dennie - dinsdag 15 juni 2010 - 00:30   quote  deeplink  
Ik doe hierbij trouwens niet af aan van der Vaart, heerlijke speler maar het is toch een beetje van der Vaart of Sneijder..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 juni 2010 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 - 00:30 schreef dennie het volgende:
Ik doe hierbij trouwens niet af aan van der Vaart, heerlijke speler maar het is toch een beetje van der Vaart of Sneijder..
Inderdaad alleen dirk nog even laten staan en Robben als joker gebruiken(tenmiste als
ie nog niet helemaal fit is). Is ie fit dan zeg ik doen! Vond van der vaart teveel zwerven
je kan dan beter elia langs de zijlijn laten draven loopt ie de gaten ook niet dicht.
dennie
 dennie - dinsdag 15 juni 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Wat van Marwijk in z'n hoofd heeft als Robben fit is is

Van Persie
Robben Sneijder Kuyt

Geen slechte opstelling maar Robben speelt al het hele seizoen supergoed als rechtsbuiten en veel effectiever dan Dirkie op die plek, dus nu offer je eigelijk een beetje Robben op om Kuyt als rechtsbuiten te laten spelen, laat dan Robben op rechts staan en zet Elia links die nu vol zelfvertrouwen zit, dan heb je een aanval met zowel links als rechts heel veel dreiging en diepgang, iets waar we eigelijk al jaren op zitten te wachten aangezien Robben altijd de enige was die echt top was op de flanken. Met die aanval moet ieder team bang voor ons zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 juni 2010 - 22:02   quote  deeplink  
Van Persie is een fantastische voetballer, maar is jammer genoeg niet kopsterk, dus vanaf de zijkant is hij beter zoals op het EK onder van Basten.
Hij is geen goalgetter, veel te bewegelijk , je ziet hem ook te weinig in de zestien. Misschien omdat hij te weinig ondersteuning krijgt.
Natuurlijk zal van Persie het beter gaan doen als er meer diepte komt met een Elia en Robben, alhoewel die vaak voor eigen succes gaan. Ik vond van Persie in het verleden aan de rechterkant ook sterk en scoorde hij regelmatig.
Wanneer de bondscoach Huntelaar opstelt gaat de Hunt scoren. Hij is sterker geworden in Italie, is koppend ook sterker dan Robin.
Vooral tegen die kleine mannetjes van Japan moet je een kopsterke spits hebben.
Een bal hoog voor de pot is voor Huntelaar geen punt. Hij kan ook goed de bal vast houden in het centrum zodat de overigen gevaarlijk kunnen worden.
Van Persie staat op scherp met zijn gele kaart dus waarom Huntelaar niet tegen Japan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Oranje na poulefase









0.0058920