BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het bericht uit oostenrijk TWENTE is rond met RED BULL SALZBURG

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
TUKKER
 TUKKER - vrijdag 18 juni 2010 - 10:53   quote  deeplink  
Zou Janko dan toch de vervanger zijn van kufo
In de media van oostenrijk zijn twente en red bull rond
Ongeveer 5 miljoen euro

zie hier onder

http://www.oe24.at/sport/fussball/Twente-mit-Bullen-wegen-Janko-einig-0727066.ece
Mous
 Mous - vrijdag 18 juni 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Hangt al een tijdje in de lucht.
Het zou een goede aankoop zijn voor Twente.
remco k
 remco k - dinsdag 22 juni 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Ik hoor net dat er geen 5 maar 7 miljoen met de transfer is gemoeid, dat lijkt mij toch wel veel geld voor een spits die zich enkel heeft bewezen in een heel erg matige competitie.
TUKKER
 TUKKER - donderdag 24 juni 2010 - 09:22   quote  deeplink  
Ik denk dat Janko beter voor de dag komt dan die suljemani van jou club, die veel meer heeft gekost en ook nog heel veel geld op strijkt per jaar en nog niets heeft laten zien
remco k
 remco k - donderdag 24 juni 2010 - 10:25   quote  deeplink  
Gaat dit topic over Sulejmani??? of gaat hij over Janko??

Grappig om te zien dat je meteen zo geirriteerd reageerd, het enige wat ik doe is een feit vaststellen over Janko, of wou jij zeggen dat de Zwiterse competitie zo sterk is..
TUKKER
 TUKKER - donderdag 24 juni 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Ik ben niet geirriteerd over wat jij wat schrijft,maar het valt mij steeds weer op dat jij een reactie geeft is het vaak negatief of het deugd niet,enz.Trouwens Janko komt niet uit Zwitserland maar uit Oostenrijk hij was van Red Bull Salzburg.En je zult er aankomend seizoen nog genoeg van horen let maar is op,Munsterman die weet precies wat hij doet,met spelers verkopen(zie wiellaert en kennedy)onderste uit de kan halen,en met spelers kopen of huren.
Daan1993
 Daan1993 - donderdag 24 juni 2010 - 15:57   quote  deeplink  
nee remco, we vinden gewoon dat mensen inderdaad gewoon niet zo negatief moeten doen, zoals jij die dan voor ajax bent is vaak heel erg negatief over Twente, wij kunnen toch ook wel op ajax forums gaan en zeggen zo van,, ja die is tog niet goed enzoo en ze gaan het niet redden.
Maar zie je ons dat doen?
Nee dus,, dus houd je mond maar
@lex
 @lex - donderdag 24 juni 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 - 17:19 schreef remco k het volgende:
Ik hoor net dat er geen 5 maar 7 miljoen met de transfer is gemoeid, dat lijkt mij toch wel veel geld voor een spits die zich enkel heeft bewezen in een heel erg matige competitie.
ja dat zeggen wij ook over die spits van jullie die nu zo goed presteerd op het WK...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juni 2010 door @lex --
hendrikus12345
 hendrikus12345 - vrijdag 25 juni 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Perfecte aanwinst voor Fc Twente. Speelt een beetje hetzelfde als n'kufo in z'n goede tijd.
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 - 17:15 schreef @lex het volgende:

[..]

ja dat zeggen wij ook over die spits van jullie die nu zo goed presteerd op het WK...
je hebt het over Suarez die al drie goals heeft gemaakt 2 assists een penalty meegekregen en de 1/8e finales beslist heeft, verder heeft ajax namelijk geen spits onder contract, behalve suk en castiljon
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 - 12:59 schreef TUKKER het volgende:
Ik ben niet geirriteerd over wat jij wat schrijft,maar het valt mij steeds weer op dat jij een reactie geeft is het vaak negatief of het deugd niet,enz.Trouwens Janko komt niet uit Zwitserland maar uit Oostenrijk hij was van Red Bull Salzburg.En je zult er aankomend seizoen nog genoeg van horen let maar is op,Munsterman die weet precies wat hij doet,met spelers verkopen(zie wiellaert en kennedy)onderste uit de kan halen,en met spelers kopen of huren.
ik ben realistich dat is wat anders dan negatief, nogmaals de vraag dan maar, vind jij dat de OOSTENRIJKSE competitie veel voorsteld dan? Of vind jij 7 miljoen niet veel geld dan??

En ik vind inderdaad ook dat Munstrman z'n functie prima uitvoerd, maar wat heeft dat met de kwaliteiten van Janko te maken??
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 - 15:57 schreef Daan1993 het volgende:
nee remco, we vinden gewoon dat mensen inderdaad gewoon niet zo negatief moeten doen, zoals jij die dan voor ajax bent is vaak heel erg negatief over Twente, wij kunnen toch ook wel op ajax forums gaan en zeggen zo van,, ja die is tog niet goed enzoo en ze gaan het niet redden.
Maar zie je ons dat doen?
Nee dus,, dus houd je mond maar
Waar schrijf ook maar 1 ding van wat jij voorschetst?? Nergens, roep dus niet zomaar iets zonder dat je het kan onderschrijven ok?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het bericht uit oostenrijk TWENTE is rond met RED BULL SALZBURG









0.0067229