BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Vragen omtrent van Persie ?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
swennos
 swennos - woensdag 07 juli 2010 - 00:57   quote  deeplink  
nou heb weer 95 minuten zitten kijken vandaag en ik heb van persie 1 goeie actie zien maken dat was die hakbal door op robben je kunt mij niet vertellen dat we niks beters op dit moment hebben ik ben fan van huntelaar dus die mag er van mij in of idd kuijt in de spits ik vind van persie echt een goeie speler maar als het er na 5 wedstrijden nog niet uit komt heb ik me bedenkingen maar ja de winnende coach heeft altijd gelijk
Pearl.s.v...
 Pearl.s.v... - woensdag 07 juli 2010 - 13:09   quote  deeplink  
Wie gisteren niet de kwaliteiten van Van Persie heeft gezien, moet zijn/haar oogkleppen afzetten! We weten nu wel dat hij geen killer is, maar hij heeft gisteren laten zien een voetballer te zijn die in 't teambelang speelt. Ik zie ook liever een spits die doelgericht is, maar in het Nederlands elftal hebben we niets aan zo'n spitske. Dat was al zo in de tijd van onze Ruud... Holland ga zo door... Nog ééntje en dan die CUP mee naar huis!
MelvinFR
 MelvinFR - woensdag 07 juli 2010 - 17:48   quote  deeplink  
Gisteren was van Persie één van de betere hoor !!
dege
 dege - maandag 12 juli 2010 - 13:40   quote  deeplink  
Van Persie was zelf niet tevreden, hij had te weinig gescoord. Volgens mij draait het niet alleen om doelpunten te maken, maar kun je ook oog hebben voor je medespelers. Gister ook weer, hij speelde enorm geforceerd en daarom ging eigenlijk alles bij hem fout.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 juli 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2010 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Is van Persie de juiste centrumspits voor Oranje ?
Waarom heeft hij zich zelf gebombardeerd als de nieuwe spits voor oranje?
Was dat omdat hij de onderlinge strijd aan de rechterkant met Robben bij voorbaat ging verliezen?
Was dat ook omdat de nummer 10 positie met Sneijder niet ter discussie stond ?
Eigenlijk was alleen de spitspositie vacant omdat van Nistelrooij uitgebonjourd was, Huntelaar te weinig had laten zien, en Kuyt niet de juiste man was, toch?
Maar is van Persie koelbloedig genoeg? Kan hij een bal goed vasthouden, kaatsen ? Heeft hij een een groot moyenne staan aan doelpunten(verleden)? Is hij kopsterk?
Hebben wij de juiste man in de spits staan?
Op dit moment schijnt op de trainingen Huntelaar weer in de juiste vorm te komen te komen.

Ik hoop nogtans dat van Persie het gaat redden in de spits en dat Nederland wereldkampioen wordt maar ik heb mijn vragen omtrent van Persie, heeft hij zich als spits opgeworpen omdat hij anders naast de boot zou vallen ???????
Op 21 juni begon dit Topic, ik had mijn vragen rondom van Persie....
Kijk wat er vanuit is gekomen, geen enkel doelpunt, hij was daarnaast ook nog eens slecht aanspeelbaar.
Hadden we met Huntelaar een ware centrumspits wel wereldkampioen geworden ???
We zullen het nooit weten......
MelvinFR
 MelvinFR - vrijdag 16 juli 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Stel eens andere vragen.
Was van Persie niet aanspeelbaar, of speelde ze hem niet aan?
Lag het aan van Persie, of aan de andere spelers?
Kuyt is geen linksbuiten en Robben geen rechtsbuiten, en Sneijder gaat ook vaan voor eigen succes, wie geeft die ballen op Van Persie dan?
Van Persie heeft zich vaak uit de spitspositie weg laten zakken, omdat het daar veel te druk was, Kuyt, Robben, Sneijder stonden er ook, hoe moet hij dan aan de bal komen als spits.

Zal er wel weer een argument komen dat Huntelaar wel de ruimte had toen hij erin kwam:
1. hij kwam erin aan het einde van de wedstrijd, als de tegenstanders wat proberen te forceren
2. wat heeft Huntlaar met al die vrijheid die hij wel degelijk kreeg gedaan dan?
dege
 dege - zondag 18 juli 2010 - 17:53   quote  deeplink  
daar veranderd niet aan dat Van Persie teleur heeft gesteld tijdens dit WK, voor mij is het niet de geschikte speler voor de spitspositie in Oranje.
kansenbenutter
 kansenbenutter - zaterdag 20 november 2010 - 05:02   quote  deeplink  
vPersie=Back!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Vragen omtrent van Persie ?????









0.0166900