BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Sulejmani..................

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fc.twente
 fc.twente - dinsdag 22 juni 2010 - 12:00   quote  deeplink  
alleen nog iemand voor de 10 plek
zit te denken aan Sulejmani...want ondanks dat die bij dat clubje uit amsterdam niet veel van maakt....robbie daar kun jij ook over mee praten toch..???....
dus vind 4 miljoen +10á15% van de verkoop prijs wel een mooi optie
@lex
 @lex - dinsdag 22 juni 2010 - 13:37   quote  deeplink  
lijkt me geen goed plan er moet iemand komen die bewezen heeft dat hij op nummer 10 uit de voeten kan en niet iemand die ooit eens goed heeft gevoetbald...

op zich denk ik niet dat twente op dit moment geld heeft voor een nummer 10(na de aankopen van Bajrami en janko) en dat is ook niet nodig zolang ruiz nog op de loonlijst staat en natuurlijk is het waarschijnlijk dat Ruiz volgend seizoen niet meer bij twente speelt maar daar heeft joop echt wel een aantal namen staan die hebben bewezen bij andere clubs dat ze het aankunnen.

o en is sulejmani geen linksbuiten???
twentechamps
 twentechamps - dinsdag 22 juni 2010 - 13:52   quote  deeplink  
ik denk dat het best een optie kan zijn. Omdat ik zelf vind dat sulejmani slecht speelt omdat hij suarez voor zich heeft en een vrijere rol zou moeten hebben.
remco k
 remco k - dinsdag 22 juni 2010 - 17:17   quote  deeplink  
Sulejmani is absoluut geen nr 10, hij heeft geen steekpass, maar maakt liever zelf de actie, Sulejmani is een ruwe diamant die best bij Twente geslepen zou kunnen worden, maar dan moeten jullie dat wel op de goede positie doen, en dat is op de flanken en niet op 10..
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - dinsdag 22 juni 2010 - 22:13   quote  deeplink  
Dan kan Sulejmani dus op de flanken met Bajrami en Ruiz op 10.

Sulejmani - Janko - Bajrami
Janssen - Ruiz - Brama/Tioté
Tiendalli - Douglas - Wisgerhof (c) - Stam
Boschker

Staat weer een kampioensteam!
@lex
 @lex - dinsdag 22 juni 2010 - 22:52   quote  deeplink  
we hebben javadov ook nog en die heeft nog geen kans gekregen. weet iemand trouwens wat er met hem aan de hand is, is hij nog herstellende van die blessure?

maar ik zou het nog steeds onverstandig vinden om sulemani te kopen dat zou echt een gok zijn en als kampioen moet je niet willen gokken.
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - dinsdag 22 juni 2010 - 23:12   quote  deeplink  
Ach ja Javadov was ik al weer bijna vergeten, over zijn blessure hij heeft in Februari volgensmij een miniscusoperatie gehad.. In April zou die weer wedstrijden kunnen spelen dus hij zou er nu weer moeten staan.
@lex
 @lex - woensdag 23 juni 2010 - 21:23   quote  deeplink  
maar over een nummer 10 gesproken sulemani wordt het dus niet en uit alle berichten blijkt dat ruiz een goede kans heeft om naar valencia te vertrekken dus wie wordt het dan want ik ga er niet vanuit dat strootman al vanaf het begin in de basis staat en dus moet er een nieuwe nummer tien komen, suggesties?
nameric
 nameric - woensdag 23 juni 2010 - 21:38   quote  deeplink  
Topic gaat over Sulejmani maar verplaats deze mooi naar Ajax-nieuws, hoort NIET bij Twente.
Plaatsen zijn vergeven aan Javadov en Bajrami. Vujicevic hebben we ook nog.
Er wordt geen Sulejmani gezocht.
Inderdaad een nummer 10..
..tja
Javadov linksvoor, Bajrami linkshalf en Theo wellicht op 10? Er zijn nog genoeg oefenpotjes te spelen en dit kan mooi uitgetest worden.
Indien Ruiz blijft, wellicht Ruiz op 10 en dan moet er een rechtsbuiten bij.
Hoor en lees verhalen over Roy Beerens.
Indien Ruiz en Tiote vertrekken, zou het een stunt zijn om alsnog Mbark Boussoufa te halen.
Denk echter dat dit laatste niet haalbaar is.
Het kan ook nog zijn dat MpH alsnog bij AA Gent gaat winkelen, daar speelde ook nog een goede 10, ben alleen die naam kwijt.
Waarschijnlijk komt Roberto Rosales ook nog over van AA Gent, bij vertrek van Ronnie Stam naar Engeland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juni 2010 door nameric --
fc.twente
 fc.twente - woensdag 23 juni 2010 - 21:39   quote  deeplink  
waar lees jij dat ruiz weg gaat....en strootman heeft dennk ik nog wel effe nodig...en we gaan de cl in met alle respect vroot strootman die komt van sparta dus denk dat die nog wel effe wat tijd nodig heeft om te wennen+is die er al dan....
@lex
 @lex - donderdag 24 juni 2010 - 00:03   quote  deeplink  
@ fc.twente
nee hij is er nog niet maar hij heeft zelf aangegeven dat hij graag naar twente wilt en hij gaat bijna zeker weg bij sparta(heerenveen en az zitten er ook agteraan)en het lijkt mij een goede jongen voor de toekomst en misschien als hij dit jaar al een kans krijgt zie ik hem die ook wel pakken.

en over ruiz, de buitelandse (sub)top clubs zouden gek zijn om deze jongen niet op te halen hij kost nl vanwege een clausule in het contract "maar" 15 miljoen.
Hij heeft zelf aangegeven dat hij liever weg wil naar spanje en aangezien vallencia 2 voorhoede spelers kwijt is(a 60mil) en er geruchten gaan dat er belangstelling is voor ruiz zou het goed mogenlijk zijn dat hij naar valencia vertrekt.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/104843_simplicio-ramsey-van-eck-ruiz-benitez-dzeko-asamoah
grets
 grets - donderdag 24 juni 2010 - 13:09   quote  deeplink  
Liever Ruiz op 10! ( Weet ienmand trouwens wanneer ruiz zich weer meetraint )
joey
 joey - zondag 27 juni 2010 - 19:52   quote  deeplink  
T is een linksbuiten, zou wel op 10 kunnen..Is niet zijn plek..Kan je beter iemand anders nemen;) Daarbij laat ajax hem niet 1,2,3 gaan denk ik..
clemens
 clemens - dinsdag 29 juni 2010 - 21:39   quote  deeplink  
Ruiz traint alweer mee. En valencia kan ruiz wel kopen, maar ze hebben het geld nodig om hun schuld kwijt te schelden. Maar sevilla kan hem wel halen nu maar hopen dat ze luis fabiano niet verkopen. En douglas gaat misschien wel weg nu Schoenmaker na wolfsburg gaat kan douglas ook gaan, want ze hebben een goede band. Maar toch denk ik dat douglas blijft en als hij weggaat doet hij het niet voor Schoenmaker of hij gaat niet na wolfsburg maar na een andere club.
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - woensdag 30 juni 2010 - 22:32   quote  deeplink  
Als je kijkt naar de opstelling van Twente in de voorbereiding..
Lijkt het erop dat Twente gaat spelen met Javadov op links Janko in de spits Bajrami op rechts en Ruiz op 10..
1 woord: Dodelijk
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 13:05   quote  deeplink  
als jullie dit bij elkaar houden, dan kan je wel stellen dat jullie er niet minder op gaan worden, maar dat is ook zeker nodig wil je de poulfase doorkomen in de CL
@lex
 @lex - donderdag 01 juli 2010 - 14:20   quote  deeplink  
ik denk dat er geen nederlandse club de poulfase van de CL doorkomt het is gewoon spelen voor plek 3 en het geld dat je intussen opstrijkt in de zak steken

maar idd als we de groep zo bij elkaar houden doen we komend seizoen ook zeker weer mee voor het kampioenschap, maar vergeet niet dat het WK nog niet is afgelopen...
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 15:55   quote  deeplink  
Onzin wat je zegt over het doorkomen van de poulfase, het ligt aan de loting maar het is zowel voor twente als ajax goed mogelijk met een beetje geluk in de loting om de poulfase door te komen...
Sterker nog, ik denk zelfs dat 1 van beide teams best weleens kan verassen en bijvoorbeelde de kwartfinales halen.
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - maandag 12 juli 2010 - 16:31   quote  deeplink  
Sulejmani een hele goede speler al komt het er bij ajax niet uit,maar ajax is dan ook geweldig in talent van buiten de ajax opleiding kapot maken denk niet dat ik alle namen hoef te noemen die bij een overgang naar ajax op een zijspoor belanden.
Maar waarom meer geld uitgeven dan nodig is stel dat er nu niemand meer vertrekt dan hebben we bryan ruiz voor op de 10 en wat denk je van de Jong die zou dat ook wel kunnen,nee als er niemand meer vertrekt durf is te zeggen dat we weer voor de titel gaan dit jaar.
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 16:38   quote  deeplink  
AJAX slecht in het opleiden van talent??!!

Op welke planeet heb jij gezeten de afgelopen 40 jaar.

zelfs afgelopen jaar is de ajax opleiding uitgeroepen tot de beste van Europa.
Sulejmani zal bij een vertrek van Suarez (oja dat is ook een aangekocht talent die bij AJAX verder is ontwikkeld)een hele belangrijke schakel gaan worden komend seizoen..
fc.twente
 fc.twente - maandag 12 juli 2010 - 19:38   quote  deeplink  
ik zeg stam ruilen tegen Sulejmani
wat zegge jullie
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 19:56   quote  deeplink  
Ik zeg, AJAX koopt Stam en houd Sulejmani:):)
fc.twente
 fc.twente - maandag 12 juli 2010 - 20:57   quote  deeplink  
nou stam mag je hebbe maar dan wel voor de hoofdprijs en kopen wij wel weer een speler voor een fooi(die wij over ongveer 2 jaar weer tussen de 5 enn 10 miljoen aan dat clubje uit amsterdam

maar je mag hem hebben hoor
nameric
 nameric - maandag 12 juli 2010 - 22:36   quote  deeplink  
@remco k:

Suarez is een weggekocht talent ten tijde dat FC Groningen vrij hoog op de ranglijst stond.
Meen mij zelfs te herinneren dat Suarez niet zonder slag of stoot naar A'dam kon vertrekken en dat er zelfs een rechtzaak op stapel heeft gestaan.
Uiteindelijk zijn beide clubs het eens geworden.
Ronnie Stam zal naar alle waarschijnlijkheid wel naar A'dam vertrekken voor
4 miljoen waarbij Aissati de omgekeerde weg zal gaan volgen.
Na het vertrek van Ronnie Stam zal Roberto Rosales van AA Gent door Twente worden aangetrokken.
Waarvan akte.
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 20:57 schreef fc.twente het volgende:
nou stam mag je hebbe maar dan wel voor de hoofdprijs en kopen wij wel weer een speler voor een fooi(die wij over ongveer 2 jaar weer tussen de 5 enn 10 miljoen aan dat clubje uit amsterdam

maar je mag hem hebben hoor
waarom toch weer clubje????
als wij een clubje zijn, dan zijn jullie een uit de hand gelopen hobby, vergeet niet dat ajax een keer of 10 groter is dan jullie club over de wereld. Ik praat normaal met je, dan kun jij dat toch ook gewoon doen, of is dat teveel gevraagd...
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 22:36 schreef nameric het volgende:
@remco k:

Suarez is een weggekocht talent ten tijde dat FC Groningen vrij hoog op de ranglijst stond.
Meen mij zelfs te herinneren dat Suarez niet zonder slag of stoot naar A'dam kon vertrekken en dat er zelfs een rechtzaak op stapel heeft gestaan.
Uiteindelijk zijn beide clubs het eens geworden.
Ronnie Stam zal naar alle waarschijnlijkheid wel naar A'dam vertrekken voor
4 miljoen waarbij Aissati de omgekeerde weg zal gaan volgen.
Na het vertrek van Ronnie Stam zal Roberto Rosales van AA Gent door Twente worden aangetrokken.
Waarvan akte.
ALS JE ZOU KUNNEN LEZEN, dan zou je lezen dat ik zelf schrijf dat Suarez een aangekochte speler is, die bij en door ajax zich weer verder heeft ontwikkeld....
@lex
 @lex - dinsdag 13 juli 2010 - 16:17   quote  deeplink  
we moeten eerlijk zijn door de jaren heen heeft ajakx bewezen dat ze uit de jeugd veel en goed talent heeft. nu ook weer met de Jong en de hele achterhoede incl. de keeper komt uit de jeugd (corrigeer me als ik het fout heb).

Maar Remco je moet het tog met mij eens zijn dat het aankoopbeleid van oudere spelers nergens op slaat, er zijn weinig spelers die nadat ze van de titel "talend" af zijn iets kunnen betekenen voor ajaks. kijk naar sulejmani, wielaerd en Cvitanich zijn daar voorbeelden van.

maar ik denk niet dat Stam vertrekt omdat Twente als ze Stam verkopen aan een concurent hiervoor de hoofdprijs vragen, geef ze eens ongelijk, en ajaks simpelweg het geld niet heeft. Daarbij denk ik dat je voor ik schat 6mil een andere betere rechtsbeck kan halen dan Stam(sorry Stam).
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 17:39   quote  deeplink  
Als ajax v/d Wiel verkoopt hebben ze cht geld genoeg. Maar inderdaad het aankoopbeleid van spelers is niet gelukkig geweest. toch zijn er de laatste jaren ook wel goede spelers gekocht die belangrijk zijn geweest voor het team, spelers als Suarez Huntelaar en Pantelic hebben toch wel hun waarde gehad voor AJAX..
@lex
 @lex - dinsdag 13 juli 2010 - 18:55   quote  deeplink  
als ajaks vd wiel verkoopt dan hebben ze misschien genoeg geld om hun verlies te compenseren, 22mil naar verluid.

met Huntelaar ben ik het helemaal eens maar met Suarez en Pantelic niet helemaal.
voor het salaris wat Pantalic kreeg had ajaks een betere spits kunnen halen en wat Suarez betr. die heeft absoluut zijn meerwaarde gehad maar die had ajaks in een eerder stadium al kunnen halen voordat hij naar groningen ging.

dan nog even een ander foutje dat ajaks heeft gemaakt. Onze vriend Douglas die de verdediging van Twente waterdicht houdt had ook bij ajaks kunnen spelen maar ook dat durfde ajaks niet aan. ajaks durft geen risico's te nemen met hun aankopen en kopen vooral spelers die er al staan die vervolgens op een of andere manier vaak floppen bij ajaks.

je wordt geen kampioen als je geen plezier in de groep hebt, kijk naar twente en feyenoord twee ploegen die boven zichzelf zijn uitgestegen doordat er een trainer op stond die er een hechte groep van maakt die me elkaar plezier hebben van het voetbal en ik heb dat de laatste jaren niet bij een ajaks gezien
jaja
 jaja - dinsdag 13 juli 2010 - 19:59   quote  deeplink  
zal je wel niet gekeken hebben. onder jol is dit juist erg toegenomen, het is met wat voor blik jij er naar kijkt en wat je wilt zien. tot volgend seizoen ik heb er zin in. zien we wat er over is van de teams en wie er bij zijn gehaald of zijn gebleven. vroeger is veel verkeerd gegaan met aankopen maar, ik hoop dat we dat achter ons gelaten hebben. Ajax is een club dat altijd voor gerichte aankopen gaat en de rest aanvullen met talenten uit de jeugd. als dat gewoon weer goed loopt en ze de juiste beslissingen nemen zien ik het wel goed komen. het is in ieder geval wel weer eens lekker het seizoen te beginnen met dezelfde trainer.
@lex
 @lex - dinsdag 13 juli 2010 - 22:13   quote  deeplink  
ook weer eens wat nieuws voor jullie:P

ik kan me niet bepaald voorstellen dat je lol hebt in combinatie met jol maar het kan aan mij liggen...
freakie
 freakie - zaterdag 17 juli 2010 - 22:39   quote  deeplink  
Nee alex inderdad ajax neemt geen risico.. Gelukkig maar want feyenoord doet dat en die gaat tenonder.. Jol heeft het bij ajax prima gedaan.. Maar miss moeten we niet teveel aandacht aan je besteden.. Want jol doet het prima spelers zijn vertrokken en dat is erg goed van ajax.. Och wat hebben feyenoorders toch een plezier.. Laat me niet lachen...

Jullie vriend douglas is een prima speler.. Ik had hem ook graag willen zien.. Maar ajax heeft niet de mogelijkheden om iemand te kopen.. Ajax wil nu besparen.. En die 22 mil is verlies dat ajax gedraaid heeft.. Dus niet het geld dat ze nu in de min staan.. Verlies hoeft ajax niet gelijk te compenseren als ajax de cl voorrondes doorkomt hebben ze een goed bedrag verdient.. Dus voor dat geld kan ajax een prima speler kopen.. En een beetje het verlies een beetje compenseren..

Jol is trouwens een van de leukste personen bij interviews.. Dus ja.. We zijn zeker blij met een zelfde trainer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juli 2010 door freakie --
@lex
 @lex - zaterdag 17 juli 2010 - 22:51   quote  deeplink  
twente heeft ook risico's genomen in het aantrekken van spelers en kijk waar het ons gebracht heeft nu hebben jullie die derde ster nog steeds niet:P

ik geloof ook best dat jol humor heeft dat laat hij wel zien met de interviews maar die hele uitstraling van die man maakt hem echt bij ajaks horen, een arrogante kwal die zichzelf veels te serieus neemt naar mijn mening iig.

ik denk niet dat ajaks van vorig seizoen veel geld nog op de bankrekening heeft staan omdat ze toen ook al verlies hebben gedraait(rond de 1mil geloof ik)dus ik schat dat ze ook zo rond de 22mil schuld hebben maar ik ben geen econoom dus ik weet niet van dat allemaal inhoud.

en ik lees nu dat er intresse vanuit engeland is voor jol dus misschien toch niet dezelfde trainer aan het begin van het seizoen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juli 2010 door @lex --
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2010 - 11:34   quote  deeplink  
En jullie eerste ster is er de komende 10 jaar ook niet...........

AJAX wou toen Douglas niet kopen inderdaad. Maar het gebeurt zo vaak bij iedere club, dat men een speler niet koopt die uiteindelijk erg goed blijkt te worden
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 19 juli 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 00:28 schreef @lex het volgende:

[..]

ik denk dat jij discuseren behoorlijk moeilijk vind aangezien je nu niet eens een normale reactie op iemands mening kan geven en er dan maar een drogrede tegenaan gooit.

nee ik verwacht ook niet dat Twente over tien jaar een ster heeft, maar als het beleid van ajaks niet veranderd geef ik je op een briefje dat ajaks over tien jaar ook nog geen derde ster heeft aangezien ajaks de afgelopen jaren op papier altijd de sterkste en de grootste selectie heeft maar er komt weinig van de doelstellingen terecht
Dit was ook eigenlijk als een bouwjaar bedoeld.. Ons doelstelling was dat we sowieso in de voorronde van de Champions League komen, en dat is gebeurd!
Doelstelling voor dit jaar is zo ver mogelijk in de Champions League komen en Kampioen worden en de 3de ster op het shirt krijgen!
@lex
 @lex - maandag 19 juli 2010 - 12:45   quote  deeplink  
het lijkt bij ajaks wel ieder jaar een bouwjaar ze hebben elk jaar de jongste selectie...

achteraf zeggen dat het een bouwjaar was is wel erg makkelijk, ajaks moet elk jaar de doelstelling hebben om kampioen te worden samen met PSV, dan moeten twente, feyenoord en utrecht maar strijden om de derde plaats.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 19 juli 2010 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 12:45 schreef @lex het volgende:
het lijkt bij ajaks wel ieder jaar een bouwjaar ze hebben elk jaar de jongste selectie...

achteraf zeggen dat het een bouwjaar was is wel erg makkelijk, ajaks moet elk jaar de doelstelling hebben om kampioen te worden samen met PSV, dan moeten twente, feyenoord en utrecht maar strijden om de derde plaats.
Het was ook niet achteraf.. Vanaf het begin werd het al gezegd
remco k
 remco k - dinsdag 20 juli 2010 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2010 - 12:45 schreef @lex het volgende:
het lijkt bij ajaks wel ieder jaar een bouwjaar ze hebben elk jaar de jongste selectie...

achteraf zeggen dat het een bouwjaar was is wel erg makkelijk, ajaks moet elk jaar de doelstelling hebben om kampioen te worden samen met PSV, dan moeten twente, feyenoord en utrecht maar strijden om de derde plaats.
heeft ajax niet om de titel gestreden dan????
AFC Wijhe
 AFC Wijhe - donderdag 29 juli 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 - 12:00 schreef fc.twente het volgende:
alleen nog iemand voor de 10 plek
zit te denken aan Sulejmani...want ondanks dat die bij dat clubje uit amsterdam niet veel van maakt....robbie daar kun jij ook over mee praten toch..???....
dus vind 4 miljoen +10á15% van de verkoop prijs wel een mooi optie
Te koop voor 17,25 miljoen :)
JoopFCT
 JoopFCT - zondag 01 augustus 2010 - 15:16   quote  deeplink  
Ik plaats mij even in deze discussie over een nummer 10.
Gisteren was ik bij Fc Twente - Ajax met een gelukkig 1-0 winst. Ik heb eigenlijk best genoten van het spel van Twente. Ik keek ook naar het middenveld, en zag dat Janssen , Brama en Tioté speelden. En ze speelden echt goed. nu vind ik dat gedoe om een nummer 10 te halen, wel dramatisch worden, wanneer ik deze 3 voetballers zie spelen. Janssen houd samen met Brama gewoon een basisplek ? Tioté moest zich gaan bewijzen, en hoe ? hij was de man van de wedstrijd, althans, dat vond ik ? Hij speelde geweldig. Hij is "te verdedigend" dat word gezegt. nou ik vind dat niet waar ? aanvallend heeft hij ook heel veel kwaliteit.
Dus, waarom een nummer 10 halen als je zo'n middenveld hebt ? Wanneer wij Douglas, Tioté en Ruíz behouden, maken wij ook echt wel kans op het kampioenschap.

Groeten, Joop.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 02 augustus 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2010 - 15:16 schreef JoopFCT het volgende:
Ik plaats mij even in deze discussie over een nummer 10.
Gisteren was ik bij Fc Twente - Ajax met een gelukkig 1-0 winst. Ik heb eigenlijk best genoten van het spel van Twente. Ik keek ook naar het middenveld, en zag dat Janssen , Brama en Tioté speelden. En ze speelden echt goed. nu vind ik dat gedoe om een nummer 10 te halen, wel dramatisch worden, wanneer ik deze 3 voetballers zie spelen. Janssen houd samen met Brama gewoon een basisplek ? Tioté moest zich gaan bewijzen, en hoe ? hij was de man van de wedstrijd, althans, dat vond ik ? Hij speelde geweldig. Hij is "te verdedigend" dat word gezegt. nou ik vind dat niet waar ? aanvallend heeft hij ook heel veel kwaliteit.
Dus, waarom een nummer 10 halen als je zo'n middenveld hebt ? Wanneer wij Douglas, Tioté en Ruíz behouden, maken wij ook echt wel kans op het kampioenschap.

Groeten, Joop.
1 tje was genoeg... cheers.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door FsideVak129 --
@lex
 @lex - maandag 02 augustus 2010 - 22:45   quote  deeplink  
ons streven is 1 meer dan ajaks...:P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Sulejmani..................









0.0108919