BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Niet voetballen of 2 wedstrijden

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fc.twente
 fc.twente - woensdag 30 juni 2010 - 20:14   quote  deeplink  
of over 2 wedstrijden spelen net als de finale om de beker.
of niet voetballen hebbe ze in 020 ook weer eens een schaal
en anders geen ajax supporters in de arena.

want het is toch de landskamioen tegen de beker winnaar.
dus waarom moet wij boeten om dat het tuig uit amsterdam niet in de hand kunnen houden.
want heeft ajax geen problemen met feyenoord,utrecht, den haag en zoon beetje de rest van heeel NL.
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 13:06   quote  deeplink  
al de tweede keer dat er een topic over gestart wordt, maar geef dan ook even een gegronde reden waarom het zou moeten gebeuren???!!!
dege
 dege - donderdag 01 juli 2010 - 13:24   quote  deeplink  
wat een onzin, denk dat een wedstrijd tussen Twente en Ajax heel wat anders is als Feyenoord en Ajax. Schijnbaar komen ze in Enschede aandacht te kort dat ze nu ook 2 wedstrijden eisen, gewoon gelul.
Er is totaal geen reden om de JC schaal over 2 wedstrijden te spelen, gewoon evenveel kaarten voor beide supportersgroepen en hopen op een mooie wedstrijd met goede sfeer, klarie!
@lex
 @lex - donderdag 01 juli 2010 - 14:16   quote  deeplink  
@ dege

hoezo zit heel enschede om 2 wedstrijden te schreeuwen, volgens mij is er maar een persoon die dat "eist".

o en even ter informatie, er zijn nauwlijks ajaks en twente supporters aanwezig omdat alle amateur kampioenen altijd kaarten krijgen voor de JC schaal, alstublieft.
remco k
 remco k - donderdag 01 juli 2010 - 15:58   quote  deeplink  
Waarom geeft een deel van de supportersvereniging van Twente dan aan de JC schaal te boycotten????

En die kaarten voor de kampioenen van de amateurcompetities zijn maar 16000 stuks, aangezien het stadion meestal vol zit zullener dus weldegelijk veel supporters van beide clubs aanwezig zijn...
fc.twente
 fc.twente - donderdag 01 juli 2010 - 19:45   quote  deeplink  
@ remco k
1. we voetballen op neutraal terein
(net als de bekerfinale altijd in het zelfde stadion)
(behalve als ajx in de finale staat)

2 het is niet ons probleem dat dattuig uit amsterdam(niet allemaal hoor) niet in de hand is te houden, jullie mogen niet meer in rotterdam,den haag en dacht niet meer in utrecht komen.(niet dat wij de braafste jonge van de klas zijn).

3. jullie kunnen niet over 2 wedstrijden spelen ivm met vrcl,niet ons probleem

4 jullie piepte(terecht) met de beker finale en kregen ook jullie zin,

5. het is niet ons probleem dat de politie,gemeente geen orde kan handhaven,wij kunnen ons wel gedragen dat hebbe we toch laten zien volgens mij.

6. je weet zelf hoe je wordt behandelt in comi's,
dat we met de trein of bus 'moeten'kan ik nog wel begrijpen maar het aantal kaarten niet.
dus moet er eens een statement komen want we zijn nu 10 jaar verder en fc.twente heeft nog de ballen niet in de broek om te zeggen dan voetballen wij toch gewoon niet,

en ja dat krijg ik er bij niemand maar de supporters zijn niet het probleem dat het steeds fout gaat maar de regels moeten worden aan gepast maar dat snappen ze niet kijk na engeland duitsland en het wk nu en in zwitersland het ek is ook bijna niet gebeurt

maar hier hebben de goede altijd te lijden onder de slechten
en dat is toch niet de goede manier om het op telossen....????
@lex
 @lex - donderdag 01 juli 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 15:58 schreef remco k het volgende:
Waarom geeft een deel van de supportersvereniging van Twente dan aan de JC schaal te boycotten????

En die kaarten voor de kampioenen van de amateurcompetities zijn maar 16000 stuks, aangezien het stadion meestal vol zit zullener dus weldegelijk veel supporters van beide clubs aanwezig zijn...
ik ken de cijfers niet precies maar je hebt iig ook veel sponsoren die kaarten krijgen.
en wrm de twente supporters de JC boycotten is omdat twente als kampioen `maar` 3200 kaarten krijgt en de bekerwinnaar ajaks 13000(vanwege veiligheids redenen van de knvb), vandaar dat er ook geroepen wordt dat het op neutraal terein gespeeld moet worden zodat die veiligheidsredenen niet meer gelden...
remco k
 remco k - vrijdag 02 juli 2010 - 15:36   quote  deeplink  
Jullie reageren net alsof AJAX EN TWENTE dezelfde historie tussen supporters hebben als AJAX en FEYENOORD, dat is natuurlijk niet waar, sterker nog, tot voor kort geleden, konden twente en Ajax supporters prima met elkaar omgaan en is er maar barweinig gebeurt..
@lex
 @lex - vrijdag 02 juli 2010 - 20:22   quote  deeplink  
zeg dat ook even tegen de knvb...
fc.twente
 fc.twente - vrijdag 02 juli 2010 - 21:24   quote  deeplink  
nee jullie gemeente reageert of ajax en twente niet samen kunnen en daar antwoorden wij op,of de gemeente ziet wat een problemen jullie vaak veroorzaken waant het is toch niet alleen rotterdam waar jullie geen graag geziene gast zijn met voetbal.

maar waarom als jullie je lip laten hangen mag het wel nu doen wij het tegen jullie en dan denken wij dat we heel wat zijn.........effe je ajax bril afzetten pikkie
dege
 dege - zaterdag 03 juli 2010 - 14:08   quote  deeplink  
om alle ellende uit de weg te krijgen is er maar een oplossing, De Voetbalwet!
Vraag me af wanneer eindelijk de poilitiek hier eens wakker word, het voetbal word vern..kt door enkele raddraaiers en het moge wel duidelijk zijn wie hier de dupe van zijn, de juiste supporters en de clubs zelf, want zij krijgen steeds de boetes over zich heen.
Pak de raddraaiers aan en het voetbal kan weer heel anders zijn, zijn ook meteen de discussies uit de weg over finales en JC-Schaal wedstrijden!
remco k
 remco k - zondag 04 juli 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2010 - 21:24 schreef fc.twente het volgende:
nee jullie gemeente reageert of ajax en twente niet samen kunnen en daar antwoorden wij op,of de gemeente ziet wat een problemen jullie vaak veroorzaken waant het is toch niet alleen rotterdam waar jullie geen graag geziene gast zijn met voetbal.

maar waarom als jullie je lip laten hangen mag het wel nu doen wij het tegen jullie en dan denken wij dat we heel wat zijn.........effe je ajax bril afzetten pikkie
En jij moet niet alles over 1 kam scheren, ajax supporters wouden helemaal niet perse dat de wedstrijd toen in 2 potjes verdeeld werd, dat kwam bij de knvb vandaan.

En je moet het ook niet overdrijven met clubs, dat is toch ook logisch, je hebt het zelf als het goed is al op de basis school geleerd, hoe beter je bent, hoe meer je gehaat wordt. AJAX is veruit de grootste club van Nederland en daarom dagen andere supporters ajax vaak uit. dat is prima en totaal geen probleem, maar dan moet men daar dan ook zelf de consequenties van inzien.

Ik kijk trouwens helemaal niet door een ajax bril PIKKIE, ik bekijk gewoon de feiten.

Ik vind trouwens, en dat geld ook voor de bekerfinale, dat de bekerfinale altijd op neutraal terrein gespeeld dient te worden.
de bekerfinale mag altijd in de kuip worden gespeeld, en de JC schaal altijd in de Arena worden gespeeld, echter als Feyenoord de bekerfinale haalt of ajax de JC schaal haalt, dan moet de wedstrijd in mijn ogen verplaatst worden, anders heeft of ajax of Feyenoord gewoon een erg groot thuisvoordeel, en dat mag natuurlijk nooit zo zijn in een finale..
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 17:59   quote  deeplink  
ik als ajax supporter kan me jullie commentaar wel heel goed voorstellen!
maar ajax- fc twente is wel een veel minder risicovolle wedstrijd dan ajax feyenoord of andersom!
ik vind gewoon dat bij een finale beker of johan cruijff schaal niemand een thuis voordeel hebben!
dit was een goede wedstrijd geweest voor bijvoorbeeld in de kuip of in eindhoven en alle bei evenveel supporters en een bekerfinale waar feyenoord in speelt moet in een neutraal stadion waarin geen van beide ploegen thuis spelen! en bij een johan cruijff schaal waar ajax in speel mag ook niet in de arena! maar ik heb er niks over te zeggen haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2010 door sylvester_ajax --
Boyan
 Boyan - maandag 26 juli 2010 - 17:00   quote  deeplink  
Ik vind ook 50/50 anders niet spelen

tukkers rol die joden op!!!!! laat ze maar voelen dat het met minder supporters ook kan
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 17:10   quote  deeplink  
zijn er joden aan het spelen dan daar??
mmhj
 mmhj - woensdag 28 juli 2010 - 15:58   quote  deeplink  
jullie krijgen nog niet eens 400 kaarten verkocht? dus waarom 50/50? zodat we nog meer lege plaatsen hebben?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 28 juli 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 15:58 schreef mmhj het volgende:
jullie krijgen nog niet eens 400 kaarten verkocht? dus waarom 50/50? zodat we nog meer lege plaatsen hebben?
Hoezo niet eens 400 kaarten verkocht?
KAb
 KAb - donderdag 29 juli 2010 - 17:27   quote  deeplink  
die boycot komt voornamelijk voort uit dei combi waar iedereen een hekel aan heeft.. maar die combi is niet door ajax bedacht .. maar door twente de knvb en de politie .. dus ja en het probleem bij de beker finale was toch iets anders . iedereen zegt toch ook dat ze dit nooit mee zo willen. iedereen baalde van deze oplossing.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Niet voetballen of 2 wedstrijden









0.0136818