BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax niet meer te stoppen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 08 juli 2010 - 12:20   quote  deeplink  
Ik denk dat ajax de komende 10 jaar kampioen wordt. Ze blijven maar geld krijgen en die verdoemde suarez wil maar niet weggaan. http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/2076/ajax-gaat-akkoord-met-bayern-over-van-der-wiel/
Blijkbaar ontvangt ajax voor hun aardige spelers meer dan voor onze topspelers. Sterker nog, Op van der wiel wordt 2x zoveel geboden als op dszudszak. Ze zijn gewoon niet meer in te halen en het is voorbij. Helaas.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 juli 2010 - 12:43   quote  deeplink  
Ben jij Manisch depressief ofzo? Geld op de bank zegt weinig over de kampioenskansen. Anders was Ajax na de beursgang ieder jaar kampioen geweest. Sterker nog, bij Ajax lijkt meer geld juist averechts te werken als je kijkt naar EV/hoofdprijzen-verhouding.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 08 juli 2010 - 12:46   quote  deeplink  
Volgens mij lopen ze na deze zomerstop 20 a 30 miljoen uit op psv. 20 of 30 miljoen is heel veel geld en zorgt voor heel veel verschil in de eredivisie.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 juli 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Over 2004/2005 had PSV een negatief eigen vermogen van 20 miljoen euro en Ajax had een eigen vermogen van maar liefst 75 miljoen euro. Dat is een verschil van 95 miljoen euro! Had jij daar op het veld wat van gemerkt? Wie stond toen in de halve finale van de CL? Wie werd toen kampioen? En het jaar daarna? En het jaar daarna?

I rest my case.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 08 juli 2010 - 12:56   quote  deeplink  
Ja maar toen was guus geluk onze coach:)
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 juli 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Ook bij PSV is er sinds een stijging van het EV een daling in de prestaties. Blijkbaar zijn mensen dan minder creatief en is er na een succesvolle periode minder honger naar succes. Twente en AZ zijn ook niet rijker dan Ajax en ook die clubs hebben (zonder Guus geluk ;) de rijkere clubs afgetroefd. Nogmaals geld zegt niet zoveel. Het is alleen geruststellend als jouw club genoeg geld heeft en niet ala Feyenoord om de week in de kranten komt met berichten dat ze geen veldverwarming kunnen betalen of dat ze als topclub het alleen van transfervrije spelers moet hebben.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 08 juli 2010 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juli 2010 - 12:59 schreef PSVMocro het volgende:
Ook bij PSV is er sinds een stijging van het EV een daling in de prestaties. Blijkbaar zijn mensen dan minder creatief en is er na een succesvolle periode minder honger naar succes. Twente en AZ zijn ook niet rijker dan Ajax en ook die clubs hebben (zonder Guus geluk ;) de rijkere clubs afgetroefd. Nogmaals geld zegt niet zoveel. Het is alleen geruststellend als jouw club genoeg geld heeft en niet ala Feyenoord om de week in de kranten komt met berichten dat ze geen veldverwarming kunnen betalen of dat ze als topclub het alleen van transfervrije spelers moet hebben.
Maar Az had louis;)

Ajax heeft nu zoveel geld om uit te geven aan transfers, ze kunnen nu gewoon de beste spelers uit de eredivisie wegplukken. Ze kopen dszudszak en ruiz en ze zijn kampioen. Wij en twente hebben niks in te brengen.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 juli 2010 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juli 2010 - 13:05 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Maar Az had louis;)

Ajax heeft nu zoveel geld om uit te geven aan transfers, ze kunnen nu gewoon de beste spelers uit de eredivisie wegplukken. Ze kopen dszudszak en ruiz en ze zijn kampioen. Wij en twente hebben niks in te brengen.
Het is uitgesloten dat Ajax Dzsudzsak en Ruiz zal kopen. Hun ambitie ligt in het buitenland en niet bij een andere topclub in de eredivisie, dan blijven ze liever waar ze momenteel al zitten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 08 juli 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juli 2010 - 13:22 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het is uitgesloten dat Ajax Dzsudzsak en Ruiz zal kopen. Hun ambitie ligt in het buitenland en niet bij een andere topclub in de eredivisie, dan blijven ze liever waar ze momenteel al zitten.
Niet als ze een salaris van 5 miljoen krijgen per jaar. En bij real madrid komen ze niet aan spelen toen. En misschien wil hun familie in nederland blijven. Maar het gaat zich erom dat ajax met 30 miljoen gewoon enorm veel kan investeren en een super selectie kan opbouwen.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 juli 2010 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juli 2010 - 13:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Niet als ze een salaris van 5 miljoen krijgen per jaar. En bij real madrid komen ze niet aan spelen toen. En misschien wil hun familie in nederland blijven. Maar het gaat zich erom dat ajax met 30 miljoen gewoon enorm veel kan investeren en een super selectie kan opbouwen.
Ben jij serieus? Een salaris van 5 miljoen zal Ajax nooit geven, want ze zitten daar met structureel hoge kosten. Ze willen juist lagere salarissen gaan bieden, anders komen ze volgend jaar weer in de problemen. Het geld wat nu binnenkomt kunnen ze niet zomaar vrij besteden.
freakie
 freakie - vrijdag 09 juli 2010 - 11:35   quote  deeplink  
Ze willen spelers kwijt.. Kennedy was daar het voorbeeld van.. Ze bieden lagere contracten aan spelers omdat de spelers die ajax moet verlengen van dat nivo zijn dat ze in ieder geval niet meer moeten gaan verdienen..

Maar net als toen patrickpsv ons al feliciteerde afgelopen seizoen met het kampioensschap is dit weer zoon wanhoops poging om te hopen dat het door zoiets te zegge helemaal anders loopt..

Daarbij aardige speler? Hij speelt een fenomenaal wereld kampioenschap.. Als nederland alleen de poulfase had gespeeld en dan naar huis moest dan had van der wiel miss niet zo in de belangstelling gestaan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juli 2010 door freakie --
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 09 juli 2010 - 18:31   quote  deeplink  
Patrick, vuile eredivisieslet, blijf is vertrouwen houden in je kluppie. Ik denk al 5 jaar achter elkaar dat 020 kampioen word en toch gebeurd het niet. Nooit zullen ze meer zoveel kansen krijgen als de afgelopen 5 jaar dus ik geloof niet dat ze kampioen worden.

FEYENOORD!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 09 juli 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juli 2010 - 13:36 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ben jij serieus? Een salaris van 5 miljoen zal Ajax nooit geven, want ze zitten daar met structureel hoge kosten. Ze willen juist lagere salarissen gaan bieden, anders komen ze volgend jaar weer in de problemen. Het geld wat nu binnenkomt kunnen ze niet zomaar vrij besteden.
Geldproblemen zijn daar nooit, volgend jaar gaat toby alderweireld voor 20 miljoen naar barcelona
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 09 juli 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2010 - 18:31 schreef Quiroz het volgende:
Patrick, vuile eredivisieslet, blijf is vertrouwen houden in je kluppie. Ik denk al 5 jaar achter elkaar dat 020 kampioen word en toch gebeurd het niet. Nooit zullen ze meer zoveel kansen krijgen als de afgelopen 5 jaar dus ik geloof niet dat ze kampioen worden.

FEYENOORD!
ik heb er vertrouwen in dat we komend seizoen 2e worden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 09 juli 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2010 - 11:35 schreef freakie het volgende:
Ze willen spelers kwijt.. Kennedy was daar het voorbeeld van.. Ze bieden lagere contracten aan spelers omdat de spelers die ajax moet verlengen van dat nivo zijn dat ze in ieder geval niet meer moeten gaan verdienen..

Maar net als toen patrickpsv ons al feliciteerde afgelopen seizoen met het kampioensschap is dit weer zoon wanhoops poging om te hopen dat het door zoiets te zegge helemaal anders loopt..

Daarbij aardige speler? Hij speelt een fenomenaal wereld kampioenschap.. Als nederland alleen de poulfase had gespeeld en dan naar huis moest dan had van der wiel miss niet zo in de belangstelling gestaan!
fenomenaal wereldkampioenschap is overdreven, hij voetbalt gewoon goed. Maar 17 miljoen + extra premies. kom op zeg.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 09 juli 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2010 - 11:35 schreef freakie het volgende:
Ze willen spelers kwijt.. Kennedy was daar het voorbeeld van.. Ze bieden lagere contracten aan spelers omdat de spelers die ajax moet verlengen van dat nivo zijn dat ze in ieder geval niet meer moeten gaan verdienen..

Maar net als toen patrickpsv ons al feliciteerde afgelopen seizoen met het kampioensschap is dit weer zoon wanhoops poging om te hopen dat het door zoiets te zegge helemaal anders loopt..

Daarbij aardige speler? Hij speelt een fenomenaal wereld kampioenschap.. Als nederland alleen de poulfase had gespeeld en dan naar huis moest dan had van der wiel miss niet zo in de belangstelling gestaan!
fenomenaal wereldkampioenschap is overdreven, hij voetbalt gewoon goed. Maar 17 miljoen + extra premies. kom op zeg.
dege
 dege - zaterdag 10 juli 2010 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2010 - 19:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

fenomenaal wereldkampioenschap is overdreven, hij voetbalt gewoon goed. Maar 17 miljoen + extra premies. kom op zeg.
dat is gewoon goed onderhandelen, ajax heeft in het verleden al vaker topspelers voor te weinig laten gaan, nu houden ze eindelijk eens de poot stijf en willen ze gewoon een bepaald bedrag hebben voor een speler en gelijk hebben ze. Altijd komen de grote clubs shoppen in NL, dat moet eens afgelopen zijn en dat kun je doen door grote bedragen te eisen, het enige wat de andere clubs in NL hiervan kunnen doen, is een voorbeeld nemen.
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juli 2010 - 13:05 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Maar Az had louis;)

Ajax heeft nu zoveel geld om uit te geven aan transfers, ze kunnen nu gewoon de beste spelers uit de eredivisie wegplukken. Ze kopen dszudszak en ruiz en ze zijn kampioen. Wij en twente hebben niks in te brengen.
AJAX heeft nog helemaal niks, v/d Wiel, Stekelenburg en Suarez, zijn nog steeds aan AJAX verbonden en officeel is er nog geen bod gedaan, dus je moet niet zo lopen te zeuren, het enige wat je doet nu is negativiteit uitstralen over dingen, die nog helemaal niet waar zijn, en sterker nog, Weet jij wat ajax met het geld zal doen dat binnenkomt??? Nee dat dacht ik al!!??
Quiroz
 Quiroz - zondag 11 juli 2010 - 14:22   quote  deeplink  
tis toch al zeker dat Excelsior kampioen word
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 17:09   quote  deeplink  
HAHA.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 - 09:24 schreef dege het volgende:

[..]

dat is gewoon goed onderhandelen, ajax heeft in het verleden al vaker topspelers voor te weinig laten gaan, nu houden ze eindelijk eens de poot stijf en willen ze gewoon een bepaald bedrag hebben voor een speler en gelijk hebben ze. Altijd komen de grote clubs shoppen in NL, dat moet eens afgelopen zijn en dat kun je doen door grote bedragen te eisen, het enige wat de andere clubs in NL hiervan kunnen doen, is een voorbeeld nemen.
(top)speler(s) voor WEINIG laten gaan? huntelaar, vermaelen, sneijder?
Volgens mij heeft ajax altijd al de hoogste prijs gekregen voor de spelers.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 11:17 schreef remco k het volgende:

[..]

AJAX heeft nog helemaal niks, v/d Wiel, Stekelenburg en Suarez, zijn nog steeds aan AJAX verbonden en officeel is er nog geen bod gedaan, dus je moet niet zo lopen te zeuren, het enige wat je doet nu is negativiteit uitstralen over dingen, die nog helemaal niet waar zijn, en sterker nog, Weet jij wat ajax met het geld zal doen dat binnenkomt??? Nee dat dacht ik al!!??
Nee nog niks. Als die spelers blijven hebben jullie sowieso een topselectie. En als jullie 2 van die spelers hebben verkocht gaan jullie real madrid nadoen.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 17:39   quote  deeplink  
weetje wat het is, ik ben dan wel ajax fan , maar als ik realistisch ben heeft bijna elke ploeg in de eredivisie 1 of 2 sleuterspelers en als die goed voetballen zijn ze helaas weer gelijk weg!
ik zeg eerlijk over psv , ik hoop dat affelay en dzsudzsak mogen blijven en bij ajax suarez vd wiel en stekel!
maar ik las net als dat chelsea een bod op van der wiel van 24.5 miljoen heeft gedaan. ik denk dat ajax daar mee akoord gaan, maar dat zou wel betekenen dat die 21 miljoen euro verlies is verdwenen en dat ze dan misschien suarez kunnen behouden of is dat dan onzin?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 17:52   quote  deeplink  
echt waar, een bod van 24,5 miljoen? het kan niet gekker worden.En suarez gaat zeker voor 50 miljoen naar real madrid?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door patrickpsv15 --
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 17:54   quote  deeplink  
@patrickpsv15
jha jngen het is echt waar
maarjah welke club gaat 50 miljoen voor suarez geven
hou hem maar mooi in de eredivisie en afellay ook dan hebben we in elk geval nog iets aan eredivisie live want anders zie weinig mooie dingen meer haha.
alleen stel he vd wiel zou weg gaan wie zien jullie als opvolger
ajax heeft deley blind maar ik ben bang dat tie het nog niet helemaal heeft
dus wie zien jullie als eventuele haalbare opvolger?
Quiroz
 Quiroz - zondag 11 juli 2010 - 17:56   quote  deeplink  
Het enige wat ajax kan stoppen is...
de terugkeer van...

JAN
VENNEGOOR

of toch

HESSELINK

!!!
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 18:00   quote  deeplink  
whahahah ik vond dat wel een scherpschutter in zijn eerste periode bij psv
mar die jongen komt nu toch echt te kort denk ik!
zouden jullie kezman niks vonden ofzo, of is die gast zo slecht geworden??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 18:00 schreef sylvester_ajax het volgende:
whahahah ik vond dat wel een scherpschutter in zijn eerste periode bij psv
mar die jongen komt nu toch echt te kort denk ik!
zouden jullie kezman niks vonden ofzo, of is die gast zo slecht geworden??
Nee ik denk dat we andy van der meyde en reiziger een contract moeten aanbieden
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 17:54 schreef sylvester_ajax het volgende:
@patrickpsv15
jha jngen het is echt waar
maarjah welke club gaat 50 miljoen voor suarez geven
hou hem maar mooi in de eredivisie en afellay ook dan hebben we in elk geval nog iets aan eredivisie live want anders zie weinig mooie dingen meer haha.
alleen stel he vd wiel zou weg gaan wie zien jullie als opvolger
ajax heeft deley blind maar ik ben bang dat tie het nog niet helemaal heeft
dus wie zien jullie als eventuele haalbare opvolger?
Dan kopen jullie toch ff manolev voor 5 miljoen? Is bijna zo goed als van der wiel en 5x zo goedkoop. En hij wordt beter en beter.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 18:04   quote  deeplink  
whahahaha dit wordt niks vrees ik!
maar ik vind zon van wolfswinkel wel wat , das een jongen waar we een leuke toekomst ligt denk ik of voor achter de spits als afellay weggaat dries mersten terug halen! serieus dat zijn behoorlijk goede spelers de nog veel beter kunnen worden!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 18:07   quote  deeplink  
helaas hebben wij geen geld meer en vertrekt afellay volgend seizoen transfervrij.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 18:11   quote  deeplink  
als affelay dan toch wegmoet laat maar gaan nu en koop dries mertens en ricky van wolfswinkel terug
volgens mij zijn dat 2 spelers die erg goed gaan worden!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 18:36   quote  deeplink  
vooral de eerste idd. Lijkt me ook een goede aankoop. Of misschien El hamdoui
Quiroz
 Quiroz - zondag 11 juli 2010 - 18:44   quote  deeplink  
of der GubBman
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 18:47   quote  deeplink  
inderaad ik denk dat mertens het sowiezo wel aankan en van wolfswinkel is ook nog heel jong, el hamdaoui is volgens mij niet haalbaar voor geen enkele club in de eredivisie, bovendien ben ik ook niet gecharmeerd van hem , maarjah smaken verschillen he
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 18:44 schreef Quiroz het volgende:
of der GubBman
te blessuregevoelig
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 18:47 schreef sylvester_ajax het volgende:
inderaad ik denk dat mertens het sowiezo wel aankan en van wolfswinkel is ook nog heel jong, el hamdaoui is volgens mij niet haalbaar voor geen enkele club in de eredivisie, bovendien ben ik ook niet gecharmeerd van hem , maarjah smaken verschillen he
hoezo is el hamodui niet haalbaar? voor 6 a 8 miljoen laat az hem gaan en zelf stond hij niet onwelwillend tegenover een transfer naar psv
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 18:51   quote  deeplink  
is dat zo, ik heb eerder gehoord dat hij 17 miljoen moet kosten, maar weetje , psv en ajax en feyenoord moeten is een keer een team worden en ik vind el hamdaoui geen team speler maar een grote egoist, sorry dat ik dat zeg remco maar dat is mijn mening, laat mertens wat ik zeg maar halen, is goedkopen en beter!!! en stoch misschien kunnen ze die huren of blijft hij bij twente??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 18:51 schreef sylvester_ajax het volgende:
is dat zo, ik heb eerder gehoord dat hij 17 miljoen moet kosten, maar weetje , psv en ajax en feyenoord moeten is een keer een team worden en ik vind el hamdaoui geen team speler maar een grote egoist, sorry dat ik dat zeg remco maar dat is mijn mening, laat mertens wat ik zeg maar halen, is goedkopen en beter!!! en stoch misschien kunnen ze die huren of blijft hij bij twente??
uuhm ben je stoned?
El hamdoui 17 miljoen???? en ik ben niet remco:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door patrickpsv15 --
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 19:00   quote  deeplink  
nee volgens mij ben jij stoned haha want ik zei 17 miljoen en jij nu 18 haha, maar ik heb dat serieus gelezen kan ook van vorig jaar zijn hoor!
maar toch das niks
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 19:02   quote  deeplink  
oh zeker in een amsterdamse roddelkrant
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 19:06   quote  deeplink  
nee zeker niet en kap is met die domme opmerkingen altijd jij weet het altijd beter!!!
het is heel simpel het kan ook van vorig jaar zijn geweest (az kampioen mocht je dat ook al nit meer weten) , want dat was toen barca hem volgde, denk maar eens goed na en toen koste die 17 miljoen maar misschien is die nu goedkoper,
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 17:19 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee nog niks. Als die spelers blijven hebben jullie sowieso een topselectie. En als jullie 2 van die spelers hebben verkocht gaan jullie real madrid nadoen.
Waarom zouden wij real madrid na gaan doen.

je stelt je nou wel echt heel erg aan kerel, zelfs je mede forumsupporters nemen dit niet serieus. doe es normaal man
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 17:16 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

(top)speler(s) voor WEINIG laten gaan? huntelaar, vermaelen, sneijder?
Volgens mij heeft ajax altijd al de hoogste prijs gekregen voor de spelers.
Grygera, Maxwell, Ibrahimovic, van der Vaart. voor al deze spelers heeft AJAX veel te weinig gekregen...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 19:09   quote  deeplink  
ok ik geloof je, maar na afgelopen seizoen is hij rond de 8 miljoen waard. En als hij onder leiding van Fred Rutten met gouden pik weer kan opknappen (Zelfs lazovic lukte dat) is hij een goede opvolger voor afellay. Dan schuif je El hamdaoui naar de plaats van dszudszak en dszudszak als aanvallende middenvelder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door patrickpsv15 --
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 17:56 schreef Quiroz het volgende:
Het enige wat ajax kan stoppen is...
de terugkeer van...

JAN
VENNEGOOR

of toch

HESSELINK

!!!
HELD
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom zouden wij real madrid na gaan doen.

je stelt je nou wel echt heel erg aan kerel, zelfs je mede forumsupporters nemen dit niet serieus. doe es normaal man
Omdat jullie eens kampioen willen worden na 6/7 jaar en daarvoor heb je meer kans als je betere spelers koopt. En Die mogelijkheid heeft ajax dan.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:09 schreef patrickpsv15 het volgende:
ok ik geloof je, maar na afgelopen seizoen is hij rond de 8 miljoen waard. En als hij onder leiding van Fred Rutten met gouden pik weer kan opknappen (Zelfs lazovic lukte dat) is hij een goede opvolger voor afellay. Dan schuif je El hamdaoui naar de plaats van dszudszak en dszudszak als aanvallende middenvelder.
dat zou wel kunnen he, inderdaad denk ik wel dat rutten spelers mentaal beter kan maken!
maargoed we zullen zien!
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:09 schreef patrickpsv15 het volgende:
ok ik geloof je, maar na afgelopen seizoen is hij rond de 8 miljoen waard. En als hij onder leiding van Fred Rutten met gouden pik weer kan opknappen (Zelfs lazovic lukte dat) is hij een goede opvolger voor afellay. Dan schuif je El hamdaoui naar de plaats van dszudszak en dszudszak als aanvallende middenvelder.
El Hamdoui, is nu al een betere voetballer dan Dsudzak. waarom blijven jullie weer in NL kijken, terwijl jullie kracht normaal gesproken ligt in het opleiden van spelers uit het buitenland.

Nogmaals, je stelt je echt verschrikkelijk aan kerel..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 11 juli 2010 - 19:13   quote  deeplink  
Tja ben ook benieuwd. Maar ik hoop eerlijk gezegd dat afellay weggaat, want zo krijg je nooit inkomsten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax niet meer te stoppen









0.0067000