BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv heeft het beste investeert in nieuwe spelers van nederland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
psv de beste
 psv de beste - dinsdag 20 juli 2010 - 16:41   quote  deeplink  
zoals reis terug gehaald lens overgenomen van az marcelo gehaald nijland terug gehaald hutchinson transfrij gehaald Vukovic overgenomen en berg gehuurd van hsv
sylvester_ajacied
 sylvester_ajacied - dinsdag 20 juli 2010 - 19:43   quote  deeplink  
zijn prima aankopen!
alleen bij hutchinson weet ik het nog niet!
maar jullie gaan het denk ik wel goed doen
succes
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 20 juli 2010 - 19:48   quote  deeplink  
De transferperiode is nog niet voorbij. Als op de laatste dag opeens clubs voor Dzsudzsak en Afellay komen, dan lever je toch weer in. Even afwachten dus.

Ik kan wel zeggen dat ik uitermate tevreden ben over de organisatie van PSV. Eindelijk weer eens slagvaardigheid ipv continu geruchten over dat iets bijna rond is en dat het uiteindelijk toch niet doorgaat.
Roy15
 Roy15 - dinsdag 20 juli 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 16:41 schreef psv de beste het volgende:
zoals reis terug gehaald lens overgenomen van az marcelo gehaald nijland terug gehaald hutchinson transfrij gehaald Vukovic overgenomen en berg gehuurd van hsv
idd echt super investeringen, bij Vukovic heb ik hele grote twijfels, maar hij is nog jong.
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 juli 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 19:48 schreef PSVMocro het volgende:
De transferperiode is nog niet voorbij. Als op de laatste dag opeens clubs voor Dzsudzsak en Afellay komen, dan lever je toch weer in. Even afwachten dus.

Ik kan wel zeggen dat ik uitermate tevreden ben over de organisatie van PSV. Eindelijk weer eens slagvaardigheid ipv continu geruchten over dat iets bijna rond is en dat het uiteindelijk toch niet doorgaat.
Hier heb je beslist een punt, Mocro. Het zal niet de eerste keer zijn, wanneer de grote buitenlandse clubs vlak voor het sluiten van de transfermarkt nog even in Nederland komen winkelen met een vette beurs. Zie dan maar eens om je selectie op tijd weer op peil te brengen. Een en ander neemt niet weg, dat PSV zich uistekend gemanifesteerd heeft in de markt. Zeer slagvaardig. Ik verwacht het komende seizoen een spannende strijd tussen PSV, Ajax, Feyenoord en FC Twente. En wie weet doet AZ onder Gertjan Verbeek ook mee. Ik ben reuze benieuwd!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 20 juli 2010 - 22:50   quote  deeplink  
De aanval en het middenveld is nu gewoon perfect, maar misschien moet er nog een goede verdediger bij want salcido gaat waarschijnlijk weg, ooijer is weg, simons is weg en marcellis is weg. Het lijkt er overigens op dat brands goede zaken doet voor ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door patrickpsv15 --
psvfanjoris
 psvfanjoris - woensdag 21 juli 2010 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 - 22:50 schreef patrickpsv15 het volgende:
De aanval en het middenveld is nu gewoon perfect, maar misschien moet er nog een goede verdediger bij want salcido gaat waarschijnlijk weg, ooijer is weg, simons is weg en marcellis is weg. Het lijkt er overigens op dat brands goede zaken doet voor ons.
als salcido weggaat komt bouma toch ik hoop van wel.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 21 juli 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 11:49 schreef psvfanjoris het volgende:

[..]

als salcido weggaat komt bouma toch ik hoop van wel.
Ja salcido weg bouma erbij.
Ooijer weg Marcelo erbij.
Simons weg > .... erbij
Marcellis weg > ..... erbij
psvfanjoris
 psvfanjoris - woensdag 21 juli 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 13:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja salcido weg bouma erbij.
Ooijer weg Marcelo erbij.
Simons weg > .... erbij
Marcellis weg > ..... erbij
simons weg > hutchinson erbij
marcellis weg > vukovic erbij

ze zijn niet voor niks gehaald
en van vukovic kan je zeggen die is er al een jaar maar anders ging die ook weer terug naar zijn oude club
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 21 juli 2010 - 23:55   quote  deeplink  
vukovic hadden we idd al een jaar. Dus in principe hebben we 1 verdediger minder.
Waterdrinker
 Waterdrinker - donderdag 22 juli 2010 - 10:57   quote  deeplink  
Een vertrek van Afellay daar wordt rekening mee gehouden en is ook op te vangen met een middenveld Engelaar-Toivonen-Bakkal/Hutchinson. Mijn angst ligt bij een vertrek van Dzsudzsak. Nijland en Ritzmaier zijn toch van een ander niveau.
psvfanjoris
 psvfanjoris - donderdag 22 juli 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 23:55 schreef patrickpsv15 het volgende:
vukovic hadden we idd al een jaar. Dus in principe hebben we 1 verdediger minder.
als je er maar genoeg hebt,he. En de tranfer periode is nog niet afgelopen en ik had gelezen dat ze nog een talentvolle back wouden aantrekken.
psvfanjoris
 psvfanjoris - donderdag 22 juli 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 10:57 schreef Waterdrinker het volgende:
Een vertrek van Afellay daar wordt rekening mee gehouden en is ook op te vangen met een middenveld Engelaar-Toivonen-Bakkal/Hutchinson. Mijn angst ligt bij een vertrek van Dzsudzsak. Nijland en Ritzmaier zijn toch van een ander niveau.
we hebben voor het geval dat amrabat nog.
psvfanjoris
 psvfanjoris - donderdag 22 juli 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 10:57 schreef Waterdrinker het volgende:
Een vertrek van Afellay daar wordt rekening mee gehouden en is ook op te vangen met een middenveld Engelaar-Toivonen-Bakkal/Hutchinson. Mijn angst ligt bij een vertrek van Dzsudzsak. Nijland en Ritzmaier zijn toch van een ander niveau.
en jij weet het van ritzmaier toch nog niet dies pas 17,valt weinig over te zeggen.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 22 juli 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 10:57 schreef Waterdrinker het volgende:
Een vertrek van Afellay daar wordt rekening mee gehouden en is ook op te vangen met een middenveld Engelaar-Toivonen-Bakkal/Hutchinson. Mijn angst ligt bij een vertrek van Dzsudzsak. Nijland en Ritzmaier zijn toch van een ander niveau.
Amrabat is de directe vervanger van Dzsudzsak op links, het is naar eigen zeggen zijn favoriete positie. Bovendien kan PSV in geval van nood ook afstappen van 4-3-3 door met 2 spitsen te spelen.
ystopke
 ystopke - zaterdag 24 juli 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Amrabat op links vind ik geen geweldige vervanger van Dzsudzsák. wie moet na Dzsudzsák de vrije trap goed moeten uitvoeren?
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 24 juli 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 14:22 schreef ystopke het volgende:
Amrabat op links vind ik geen geweldige vervanger van Dzsudzsák. wie moet na Dzsudzsák de vrije trap goed moeten uitvoeren?
Amrabat is tot dusver zeker minder dan Dzsudzsak gebleken. Maar hij kan daar wel spelen. Reis, Lens, Toivonen, Nijland hebben allemaal een goede vrije trap in de benen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juli 2010 door PSVMocro --
psvfanjoris
 psvfanjoris - zaterdag 24 juli 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 14:34 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Amrabat is tot dusver zeker minder dan Dzsudzsak gebleken. Maar hij kan daar wel spelen. Reis, Lens, Toivonen, Nijland hebben allemaal een goede vrije trap in de benen.
ik denk dat amrabat nog wel beter gaat worden en heel belangrijk gaat worden voor psv hij moet alleen nog veel leren.
ystopke
 ystopke - zondag 25 juli 2010 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 23:55 schreef psvfanjoris het volgende:

[..]

ik denk dat amrabat nog wel beter gaat worden en heel belangrijk gaat worden voor psv hij moet alleen nog veel leren.
Maar dit jaar zal Amrabat als wissel worden gebruikt.. zal minder minuten maken dan Dzsudzsák.
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 12:08   quote  deeplink  
Ik denk dat Amrabat, door psv wat overschat is, het is volgens mij een jongen die wel goed kan voetballen, maar de echte winnaarsmentaliteit gewoon mist.. En dat is iets wat lastig te leren is...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 25 juli 2010 - 12:31   quote  deeplink  
tegen de kleinere clubs doet hij het goed.. maar als je een betere tegenstander zoals feyenoord neemt dan presteert hij helemaal niks. Als het bij hem een keertje niet loopt dan loopt het de hele wedstrijd niet lekker
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 13:20   quote  deeplink  
Dat is wat ik bedoel, als het wat minder gaat, dan gaat het kopje hangen, en dat mag zeker bij een aanvaller niet, want die moet toch echt elke mogelijkheid benutten om er een kans van te maken, en dat gaat niet lukken met zo'n mentaliteit
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 25 juli 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 12:08 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat Amrabat, door psv wat overschat is, het is volgens mij een jongen die wel goed kan voetballen, maar de echte winnaarsmentaliteit gewoon mist.. En dat is iets wat lastig te leren is...
Ik denk dat hij wel een winnaarsmentaliteit heeft, maar hij mist overzicht en kan de rust kan bewaren om op het juiste moment de juiste keuze te maken. Verder heeft hij veel zaken die belangrijk zijn in het voetbal, zoals snelheid, fysieke duelkracht en een aardig schot. Alleen weinig overzicht. Gebrek aan winnaarsmentaliteit zag ik eerder bij een speler als Aissati.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 25 juli 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 12:31 schreef patrickpsv15 het volgende:
tegen de kleinere clubs doet hij het goed.. maar als je een betere tegenstander zoals feyenoord neemt dan presteert hij helemaal niks. Als het bij hem een keertje niet loopt dan loopt het de hele wedstrijd niet lekker
Maar hij blijft wel gaan.
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 13:34 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel een winnaarsmentaliteit heeft, maar hij mist overzicht en kan de rust kan bewaren om op het juiste moment de juiste keuze te maken. Verder heeft hij veel zaken die belangrijk zijn in het voetbal, zoals snelheid, fysieke duelkracht en een aardig schot. Alleen weinig overzicht. Gebrek aan winnaarsmentaliteit zag ik eerder bij een speler als Aissati.
Klopt inderdaad over Aissati, ik denk echter dat Amrabat van hetzelfde soort is (ik heb het niet over zijn afkomst trouwens)
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 25 juli 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt inderdaad over Aissati, ik denk echter dat Amrabat van hetzelfde soort is (ik heb het niet over zijn afkomst trouwens)
Ik zie qua karakter toch grote verschillen tussen Aissati en Amrabat. Toen Lazo aan de rechterkant basisspeler werd, zag je dat Amrabat er tijdens invalbeurten vol voor ging. Hij wilde echt wat laten zien. Bij Aissati zag ik heel snel berusting. Maar goed...het wordt hoe dan ook tijd dat Amrabat het laat zien. De stap VVV - PSV is groot, maar hij heeft nu wel genoeg tijd gehad om te acclimatiseren. Dit seizoen zal waarschijnlijk ook lastig worden, met Lens erbij en een onomstreden Dzsudzsak op links.
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 16:12   quote  deeplink  
inderdaad, en waar staat hij dan, na dit seizoen. Al een mooi poosje bij PSV maar zoals het er nu naar uitziet, geen basisplaats
freakie
 freakie - maandag 26 juli 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Ag t feit is nu dat ajax nu de beste zaken heeft gedaan.. Als het zo word als er nu gemeld word mido, el hamdoui en de ridder..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 26 juli 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 13:14 schreef freakie het volgende:
Ag t feit is nu dat ajax nu de beste zaken heeft gedaan.. Als het zo word als er nu gemeld word mido, el hamdoui en de ridder..
mido el hamdoui en de ridder (niet eens zeker binnengehaald) beter dan berg, lens, marcelo, hutchinson, bouma (waarschijnlijk)en reis?
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 16:15   quote  deeplink  
Ja dat denk ik wel ja... Reis is een uitzonderlijk talent, maar Berg heeft nog nooit iets gepresteerd, 14 en 17 goals is redelijk bij een club als groningen mar 4 goals in 30 potjes in duitsland is gewoon uitzondelijk slecht...
Lens vind ik persoonlijk wel meevallen.....

Wij hebben de nr 1 en 2 van de topscorderslijst van de afgelopen 2 seizoenen bij AJAX lopen..... met Eriksen en Dejong daarom heen en Mido en Lodeiro achter de hand denk ik niet dat wij voor iemand in de ED iets hoeven te vrezen....

Feit is wel dat en PSV en AJAX er allebei sterker op geworden zijn, van Twente weet ik dat niet zeker,, KUFO en PEREZ waren toch wel heel erg belangrijk...
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 26 juli 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:15 schreef remco k het volgende:
Ja dat denk ik wel ja... Reis is een uitzonderlijk talent, maar Berg heeft nog nooit iets gepresteerd, 14 en 17 goals is redelijk bij een club als groningen mar 4 goals in 30 potjes in duitsland is gewoon uitzondelijk slecht...
Lens vind ik persoonlijk wel meevallen.....

Wij hebben de nr 1 en 2 van de topscorderslijst van de afgelopen 2 seizoenen bij AJAX lopen..... met Eriksen en Dejong daarom heen en Mido en Lodeiro achter de hand denk ik niet dat wij voor iemand in de ED iets hoeven te vrezen....

Feit is wel dat en PSV en AJAX er allebei sterker op geworden zijn, van Twente weet ik dat niet zeker,, KUFO en PEREZ waren toch wel heel erg belangrijk...
berg niets gepresteerd! bij groningen krijg je minder ballen voor de goal als bij psv en hij scoorde er daar al 17 en in duitsland breek niet zo makkelijk door.
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 26 juli 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 14:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

mido el hamdoui en de ridder (niet eens zeker binnengehaald) beter dan berg, lens, marcelo, hutchinson, bouma (waarschijnlijk)en reis?
ben ik het ook niet mee eens. je kan wel van allemaal statistieken erbij halen maar het feit is dat ajax al lang geen kampioen meer geworden is en zet mijn geld op psv voor kampioen volgend seizoen
ik heb totaal geen vertrouwen in el hamdoui bij ajax ik denk dat het een sulejmani 2 woprd,met veel verwachting binnenkomen en niets presteren van die weet ik het nog niet.
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 26 juli 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:15 schreef remco k het volgende:
Ja dat denk ik wel ja... Reis is een uitzonderlijk talent, maar Berg heeft nog nooit iets gepresteerd, 14 en 17 goals is redelijk bij een club als groningen mar 4 goals in 30 potjes in duitsland is gewoon uitzondelijk slecht...
Lens vind ik persoonlijk wel meevallen.....

Wij hebben de nr 1 en 2 van de topscorderslijst van de afgelopen 2 seizoenen bij AJAX lopen..... met Eriksen en Dejong daarom heen en Mido en Lodeiro achter de hand denk ik niet dat wij voor iemand in de ED iets hoeven te vrezen....

Feit is wel dat en PSV en AJAX er allebei sterker op geworden zijn, van Twente weet ik dat niet zeker,, KUFO en PEREZ waren toch wel heel erg belangrijk...
ik heb opgezocht en het is meer dan redelijk hoeveel berg bij groningen scoorde, de laatste die meer scoorde dan berg in naam van groningen is uit 1999/00 martin drent met 22 goals.
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:49 schreef psvfanjoris het volgende:

[..]

ik heb opgezocht en het is meer dan redelijk hoeveel berg bij groningen scoorde, de laatste die meer scoorde dan berg in naam van groningen is uit 1999/00 martin drent met 22 goals.
Het is voor een club als Groningen een redelijk aantal......

JE PUNT??????
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:44 schreef psvfanjoris het volgende:

[..]

ben ik het ook niet mee eens. je kan wel van allemaal statistieken erbij halen maar het feit is dat ajax al lang geen kampioen meer geworden is en zet mijn geld op psv voor kampioen volgend seizoen
ik heb totaal geen vertrouwen in el hamdoui bij ajax ik denk dat het een sulejmani 2 woprd,met veel verwachting binnenkomen en niets presteren van die weet ik het nog niet.
wat heeft dat met kampioen worden te maken...

PSV ook al 2 seizoenen niet meer, en die hebben meer geld uitgegeven dan AJAX terwijl ze geen CL hebben, en al meer schuld hadden dan AJAX... PSV moet dit seizoen kampioen worden. kunnen de spelers daarmee overweg, sterker nog,,,, kan de trainer die niks wint daar wel mee overweg...
Wonderdokter
 Wonderdokter - maandag 26 juli 2010 - 18:05   quote  deeplink  
Je kunt hier nog weinig conclusies uit trekken, het is in ieder geval duidelijk dat beide teams zich hebben weten te versterken. Het enige verschil is dat er bij ajax maar 1 positie wisseling is en bij PSV meerdere, en het is nog maar te zien hoe dit gaat uitpakken. Hopelijk kunnen beide teams tot het laatste moment strijden om de titel en daarnaast ook een bijdrage leveren aan een goed verloop van de europese competities. Dit is voor beiden het gunstigste, en zeker ook voor het Nederlandse voetbal.
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 26 juli 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is voor een club als Groningen een redelijk aantal......

JE PUNT??????
dat het geen redelijke spits is als hij er bij groningen 17 inlegt.
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 26 juli 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:52 schreef remco k het volgende:

[..]

wat heeft dat met kampioen worden te maken...

PSV ook al 2 seizoenen niet meer, en die hebben meer geld uitgegeven dan AJAX terwijl ze geen CL hebben, en al meer schuld hadden dan AJAX... PSV moet dit seizoen kampioen worden. kunnen de spelers daarmee overweg, sterker nog,,,, kan de trainer die niks wint daar wel mee overweg...
vind jij rutten geen goede trainer dan?
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 26 juli 2010 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:52 schreef remco k het volgende:

[..]

wat heeft dat met kampioen worden te maken...

PSV ook al 2 seizoenen niet meer, en die hebben meer geld uitgegeven dan AJAX terwijl ze geen CL hebben, en al meer schuld hadden dan AJAX... PSV moet dit seizoen kampioen worden. kunnen de spelers daarmee overweg, sterker nog,,,, kan de trainer die niks wint daar wel mee overweg...
woooo 2 seizoenen ajax wel het 3 dubbele.
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 19:51 schreef psvfanjoris het volgende:

[..]

dat het geen redelijke spits is als hij er bij groningen 17 inlegt.
misschien had hij wel hele goede aanvoer..

Maar over de statistieken dan even: 4 goals in 30 potjes in duitsland, dan zal hij wel heel erg slecht zijn, zeker aangezien jij enkel naar statistieken kijkt...
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 19:52 schreef psvfanjoris het volgende:

[..]

vind jij rutten geen goede trainer dan?
Als je naar zijn prijzen kijkt, en naar de topclubs waar hij trainer is geweest tot nog toe, nee inderdaad niet, en schalke en PSV hebben onder zijn bewind zwaar ondermaats gepresteerd. dus nee ik vind het absoluut nog geen goede trainer, maar wat niet is kan nog komen...
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 19:55 schreef psvfanjoris het volgende:

[..]

woooo 2 seizoenen ajax wel het 3 dubbele.
ik vraag het je nog maar een keer: JE PUNT?????
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 18:05 schreef Wonderdokter het volgende:
Je kunt hier nog weinig conclusies uit trekken, het is in ieder geval duidelijk dat beide teams zich hebben weten te versterken. Het enige verschil is dat er bij ajax maar 1 positie wisseling is en bij PSV meerdere, en het is nog maar te zien hoe dit gaat uitpakken. Hopelijk kunnen beide teams tot het laatste moment strijden om de titel en daarnaast ook een bijdrage leveren aan een goed verloop van de europese competities. Dit is voor beiden het gunstigste, en zeker ook voor het Nederlandse voetbal.
AMEN..
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 26 juli 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

ik vraag het je nog maar een keer: JE PUNT?????
dat ajax er slechter aan toe is.
psvfanjoris
 psvfanjoris - maandag 26 juli 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 20:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je naar zijn prijzen kijkt, en naar de topclubs waar hij trainer is geweest tot nog toe, nee inderdaad niet, en schalke en PSV hebben onder zijn bewind zwaar ondermaats gepresteerd. dus nee ik vind het absoluut nog geen goede trainer, maar wat niet is kan nog komen...
ik ben het er gedeeltelijk mee eens hij heeft geen prijzen gepakt maar komop hij heeft geen geluk gehad reis ontslagen lazovic weg onterecht bij nac verloren daarna meteen 2 topwedstrijdendie je nie wint en een twente dat maar niet genoeg punten verliest
en tussen 2 haakjes hij heeft wel een record ongeslagen zijn verbroken. maar dat is geen prijs.
psvfanjoris
 psvfanjoris - dinsdag 27 juli 2010 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 20:38 schreef remco k het volgende:

[..]

misschien had hij wel hele goede aanvoer..

Maar over de statistieken dan even: 4 goals in 30 potjes in duitsland, dan zal hij wel heel erg slecht zijn, zeker aangezien jij enkel naar statistieken kijkt...
in duitsland breek je niet meteen door bij de meeste duurt het een half jaartje en bij hem wat langer.
remco k
 remco k - dinsdag 27 juli 2010 - 12:36   quote  deeplink  
Onzin er zijn genoeg grote talenten die het meteen laten zien. Muller bijvoorbeel als recent voorbeeld, scoort3 keer zoveel en is niet eens een spits...

Nee sorry, 4 goals in 30 wedstrijden is gewoon zwaar slecht, en in het begin had hij daar ook maar weinig concurrentie..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:36 schreef remco k het volgende:
Onzin er zijn genoeg grote talenten die het meteen laten zien. Muller bijvoorbeel als recent voorbeeld, scoort3 keer zoveel en is niet eens een spits...

Nee sorry, 4 goals in 30 wedstrijden is gewoon zwaar slecht, en in het begin had hij daar ook maar weinig concurrentie..
ja maar muller is geboren en getogen in duitsland. Berg niet.
psvfanjoris
 psvfanjoris - dinsdag 27 juli 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:36 schreef remco k het volgende:
Onzin er zijn genoeg grote talenten die het meteen laten zien. Muller bijvoorbeel als recent voorbeeld, scoort3 keer zoveel en is niet eens een spits...

Nee sorry, 4 goals in 30 wedstrijden is gewoon zwaar slecht, en in het begin had hij daar ook maar weinig concurrentie..
je hebt helemaal gelijk daarin maar mag een speler geen dip meer hebben tegenwoordig!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 27 juli 2010 - 23:57   quote  deeplink  
Berg was met 5 goals na Petric wel topscorer van HSV in de Europa League. Ik maak me niet zo een zorgen om Berg. Ook al zou hij het niet goed doen bij PSV...hij is als versterking en niet als vervanger voor iemand gehaald. Alles wat hij goed doet is een bonus. In het ergste geval is een huurbedrag voor niks uitgegeven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv heeft het beste investeert in nieuwe spelers van nederland









0.0086498