BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Waar is de AZ leiding mee bezig!!!!!!!

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 26 juli 2010 - 09:10   quote  deeplink  
Ik snap het niet hoor, El Hamdoui laten vertrekken naar een concurrent is al niet slim maar om dan ook nog toe te staan dat de 5 miljoen transfergeld in termijnen betaald mag worden.......Daar heb je als AZ helemaal niets aan!!!
Ik zeg neem een voorbeeld aan Twente....die zeggen gewoon NEE tegen een concurrent en als het dan toch echt moet dan moet wel de hoofdprijs betaald worden. Natuurlijk verdient El Hamdoui te veel voor AZ begrippen maar wacht rustig af....die transfer naar het buitenland komt wel.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 juli 2010 - 09:38   quote  deeplink  
Het is al gedaan met El Hamdoui! Hij hoeft alleen de keuring te doorstaan en dan staat het op Ajax.nl
Robert001
 Robert001 - maandag 26 juli 2010 - 09:40   quote  deeplink  
Ik vind Lens naar PSV een veel grotere gemiste kans van AZ!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 juli 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 09:40 schreef Robert001 het volgende:
Ik vind Lens naar PSV een veel grotere gemiste kans van AZ!
Eens!
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 12:03   quote  deeplink  
maar AZ is ook geen topclub meer, daar heeft het nu niet meer de financiele middelen voor, die moeten nu eerst een flinke stap terug doen alvorens weer naar de toekomst te kijken.

Je verhaal snap ik, maar het niet helemaal op, aangezien AZ geen titelkandidaat en dus geen concurrent is van AJAX.
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 26 juli 2010 - 12:20   quote  deeplink  
AZ moet doorgaan met wat ze deden jonge talentvolle spelers scouten of van de eigen jeugd opgroeien tot de AZ 1 Dat is de beste wat ze nu kunnen doen en het geld wat ze vangen voor de spelers wie vertrokken, kunnen ze het beste investeren in jongere spelers en dumpen in de jeugdopleiding

El Hamdaoui is nu van ons! Ajax!
vries60
 vries60 - maandag 26 juli 2010 - 23:02   quote  deeplink  
AZ ging wel erg makkelijk akkoord met slechts 5 miljoen...Ajax lacht zich rot en over twee jaar vangen ze makkelijk het dubbele als hij jaarlijks 20+ scoort.
el1986
 el1986 - dinsdag 27 juli 2010 - 11:58   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door el1986 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 juli 2010 - 12:09   quote  deeplink  
Ajax zit niet in de schulden hoor!
Ze hebben alleen een verlies!
Dat is iets heel anders!
el1986
 el1986 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:11   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door el1986 --
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 27 juli 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Mounir El Hamdaoui is voorlopig nog geen speler van Ajax. Dat heeft Martin Jol dinsdag bevestigd op een persmoment. "We zijn er niet uit en hebben een pas op de plaats gemaakt", aldus de trainer.

Al dagen gonst het van de geruchten rondom de ArenA. Eerst niet, toen wel en nu dus weer niet. Martin Jol over de soap rond de aanvaller van AZ. "We zijn er niet uit. Misschien dat het de komende dagen gaat lukken. Of ik hem nog wel wil? Dit zijn dingen in het voetbal die gebeuren."

"We hebben er alles aan gedaan", gaat hij verder. "Het is aan hem. Als ik sommige bladen las zou hij maandag al bij ons zijn." Waar het op mis is gelopen wist Jol niet precies. "Het zijn hele kleine dingen. Ik weet eerlijk gezegd niet waar het over ging terwijl ik er toch zelf heb bijgezeten. Mounir is een goede jongen."

Over het onderhandelingsproces leek Jol enigszins verbaasd. "Dat gaat met iedere jongen anders. Soms gebeurt dat via allerlei lijntjes. Om een uurtje of tien maandagavond was het rond, heel erg laat niet meer. We hebben een pas op de plaats gemaakt."

Jol vindt niet dat El Hamdaoui zijn beoogde club al bij voorbaat dupeert. "Het is een goede jongen. Hij wilde zich aan de vooravond van het duel tegen Paok niet onder druk laten zetten."
niks aan het handje voor jullie.... mag gewoon blijven.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 27 juli 2010 - 18:54   quote  deeplink  
Nou ja ik vind het goed gedaan van az om marcellis te strikken
had die gozer met z'n boerekop graag naar Feyenoord zien komen
maar 2 aanvallers voor veelste weinig wegdoen aan PSV en die gayclub uit o20 is niet slim
dege
 dege - vrijdag 13 augustus 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 18:54 schreef RedDevil1990 het volgende:
Nou ja ik vind het goed gedaan van az om marcellis te strikken
had die gozer met z'n boerekop graag naar Feyenoord zien komen
maar 2 aanvallers voor veelste weinig wegdoen aan PSV en die gayclub uit o20 is niet slim
proef toch wel enige vorm van jaloezie
adriu
 adriu - zaterdag 21 augustus 2010 - 12:37   quote  deeplink  
psv is een concurent!!! van ajax !! maar az+twente+ feijenoord dacht het toch niet meer!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2010 door adriu --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 01 september 2010 - 21:16   quote  deeplink  
leen wat geld bij dick scherin...........................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Waar is de AZ leiding mee bezig!!!!!!!









0.0058970