BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Feyenoord informeerde vergeefs naar Koevermans

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
el1986
 el1986 - dinsdag 27 juli 2010 - 11:10   quote  deeplink  
bron:
http://www.goal.com
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2010/07/27/2043625/feyenoord-informeerde-vergeefs-naar-koevermans

Feyenoord informeerde vergeefs naar Koevermans
Feyenoord heeft geïnformeerd bij PSV naar Danny Koevermans. Technisch directeur Leo Beenhakker vroeg de club uit Eindhoven wat hun plannen zijn met de Rotterdamse spits.

Feyenoord is nog altijd op zoek naar een nieuwe spits. De Stadionclub trok tot op heden alleen Ruben Schaken en Fedor Smolov aan voor in de voorhoede. De Rotterdammers hoopte Chelsea-spits Franco Di Santo te huren, maar tot op heden zit daar weinig schot in.

Beenhakker zocht contact met Marcel Brands, technisch directeur van PSV. "Gewoon om te informeren naar hun plannen met Koevermans", vertelt Beenhakker aan Voetbal International. "Brands heeft me helder uitgelegd dat ze hem niet willen laten gaan. Prima, even goede vrienden. De relatie tussen Feyenoord en PSV is dusdanig, dat we goed en direct contact hebben met elkaar."

Koevermans lijkt door de komst van Marcus Berg weinig kans te maken op een basisplaats bij PSV. Daarnaast is er veel concurrentie in de voorhoede van de Eindhovenaren. Ondanks dat wil PSV Koevermans niet laten gaan. "Marcus en Danny zijn per direct inzetbaar. Jonathan Reis daarentegen heeft nog een poosje nodig om op zijn oude niveau te komen", aldus Brands.
el1986
 el1986 - dinsdag 27 juli 2010 - 11:12   quote  deeplink  
ik ben zelf voor feyenoord, en daarbij geen hekel aan psv,maar kan iemand me uitleggen waarom ze koef niet laten gaan(niet mbt feyenoord hoor)want die jongen is ook niet meer de jongste en ik vind hem TE goed, om hem een beetje te laten slijten op de bank,hij funtioneerdd natuurlijk perfect als invaller, maar is hij dit wel waardig? wat vinden jullie hiervan als psv supp??
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 29 juli 2010 - 05:51   quote  deeplink  
Klopt aan de ene kant wel, maar Feyenoord zal ook niet veel te bieden hebben als transfersom dus als je daar geen vervanger voor kan halen snij je alleen jezelf in je vingers. Ik vind dat PSV toch al vrij snel spelers hun transfer gunnen. En het is niet zo dat PSV voorin zoveel heeft, Scorend vermogen was vorig jaar al een beetje het minpunt van PSV en als ze hem laten gaan en Berg is volgend jaar weer vertrokken blijft er weinig over vind ik.
henk K
 henk K - donderdag 29 juli 2010 - 10:42   quote  deeplink  
ja maar koef is volgend seizoen transfervrij
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 29 juli 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 11:12 schreef el1986 het volgende:
ik ben zelf voor feyenoord, en daarbij geen hekel aan psv,maar kan iemand me uitleggen waarom ze koef niet laten gaan(niet mbt feyenoord hoor)want die jongen is ook niet meer de jongste en ik vind hem TE goed, om hem een beetje te laten slijten op de bank,hij funtioneerdd natuurlijk perfect als invaller, maar is hij dit wel waardig? wat vinden jullie hiervan als psv supp??
Omdat het nooit goed is om de beste spits van vorig seizoen voor een appel en ei naar je (traditionele)concurrent te laten gaan. Bovendien spelen wij in 3 competities dus hebben wij een grote selectie nodig. kijk maar vorig jaar, toen we op een dag een keer maar 1 spits hadden... en PSV wil die fout natuurlijk niet weer maken. En dat niet alleen, hij blijft gewoon een geweldige afmaker.
jarjar78
 jarjar78 - zaterdag 31 juli 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 18:04 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Omdat het nooit goed is om de beste spits van vorig seizoen voor een appel en ei naar je (traditionele)concurrent te laten gaan. Bovendien spelen wij in 3 competities dus hebben wij een grote selectie nodig. kijk maar vorig jaar, toen we op een dag een keer maar 1 spits hadden... en PSV wil die fout natuurlijk niet weer maken. En dat niet alleen, hij blijft gewoon een geweldige afmaker.
spelen jullie in drie compentitie`s?
feyenoordq
 feyenoordq - zaterdag 31 juli 2010 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 10:49 schreef jarjar78 het volgende:

[..]

spelen jullie in drie compentitie`s?
Jupiler,eredivisie,topklasse ;)

Eredivisie, knvb Beker, Europa League Feyenoord idem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door feyenoordq --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 02 augustus 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 10:49 schreef jarjar78 het volgende:

[..]

spelen jullie in drie compentitie`s?
ja tel maar
Roy15
 Roy15 - maandag 02 augustus 2010 - 18:41   quote  deeplink  
ik begrijp niet waarom Feyenoord interesse heeft voor Koevermans.
Is toch zelfde soort speler als Makaay, bovendien was Been's argument waarom hij Makaay op de bank zette dat hij een bewegende spits wil. Koevermans is dat niet.
Dus ik begrijp niet waarom Feyenoord/Beenhakker heeft geïnformeerd naar Koevermans.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 02 augustus 2010 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 18:41 schreef Roy15 het volgende:
Dus ik begrijp niet waarom Feyenoord/Beenhakker heeft geïnformeerd naar Koevermans.
Bel hem ff op
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 02 augustus 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 18:41 schreef Roy15 het volgende:
ik begrijp niet waarom Feyenoord interesse heeft voor Koevermans.
Is toch zelfde soort speler als Makaay, bovendien was Been's argument waarom hij Makaay op de bank zette dat hij een bewegende spits wil. Koevermans is dat niet.
Dus ik begrijp niet waarom Feyenoord/Beenhakker heeft geïnformeerd naar Koevermans.
Koevermans verzet wel iets meer werk dan Makaay, hij gaat ook vaker de duels aan. Makaay was vaak onzichtbaar en inactief. Het was ook zijn kwaliteit om de verdedigers in slaap te sukkelen en dan ineens uit de rug weg te lopen om een kans af te ronden. Alleen werd hij door Feyenoord niet goed gebruikt. Hij kreeg nauwelijks steekpasses. Ik denk dat Koevermans goed bij Feyenoord zou passen en als je hem 34 wedstrijden opstelt, dan scoort hij minimaal 20 keer.
Roy15
 Roy15 - maandag 02 augustus 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 18:52 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Koevermans verzet wel iets meer werk dan Makaay, hij gaat ook vaker de duels aan. Makaay was vaak onzichtbaar en inactief. Het was ook zijn kwaliteit om de verdedigers in slaap te sukkelen en dan ineens uit de rug weg te lopen om een kans af te ronden. Alleen werd hij door Feyenoord niet goed gebruikt. Hij kreeg nauwelijks steekpasses. Ik denk dat Koevermans goed bij Feyenoord zou passen en als je hem 34 wedstrijden opstelt, dan scoort hij minimaal 20 keer.
en waarom is hij beter dan Tomasson ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door Roy15 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 02 augustus 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 18:57 schreef Roy15 het volgende:

[..]

en waarom is hij beter dan Tomasson ?
aan 1 echte spits heb je niet genoeg en zeker omdat tomasson blessuregevoelig is.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 02 augustus 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 18:26 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja tel maar
nederlandse,belgische en brabantse compeitie?
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 02 augustus 2010 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 18:57 schreef Roy15 het volgende:

[..]

en waarom is hij beter dan Tomasson ?
Tomasson is geen echte spits, maar een schaduwspits. Bovendien is hij erg blessuregevoelig. Je kan in een heel seizoen er niet op rekenen dat Tomasson alles zal spelen. Samen zouden ze een sterk koppel kunnen vormen. Net als Koevermans en Arveladze bij AZ een paar jaar geleden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 02 augustus 2010 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 19:23 schreef jarjar78 het volgende:

[..]

nederlandse,belgische en brabantse compeitie?
Nee beker en europa league worden tegenwoordig ook als competitie beschouwd.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 02 augustus 2010 - 20:02   quote  deeplink  
kan me vergissen hoor maar feyenoord speelt ook weer in de europe,knvb en nationale comititie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2010 door jarjar78 --
Roy15
 Roy15 - maandag 02 augustus 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 19:31 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Tomasson is geen echte spits, maar een schaduwspits. Bovendien is hij erg blessuregevoelig. Je kan in een heel seizoen er niet op rekenen dat Tomasson alles zal spelen. Samen zouden ze een sterk koppel kunnen vormen. Net als Koevermans en Arveladze bij AZ een paar jaar geleden.
Wat boeit het dat Tomasson geen ''echte'' spits is?
Als hij toch beter is dan Koevermans...(Smolov en Cissé idem.)
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 02 augustus 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 20:54 schreef Roy15 het volgende:

[..]

Wat boeit het dat Tomasson geen ''echte'' spits is?
Als hij toch beter is dan Koevermans...(Smolov en Cissé idem.)
Een schaduwspits heeft andere kwaliteiten dan een echte nummer 9. Tomasson is technisch gezien wel de veel betere voetballer, maar niet de betere spits.

Smolov en Cissé idem? Ik wil best met je discussiëren, maar het gaat mij te ver als je claimt dat die spelers betere spitsen dan Koevermans zijn. Smolov heeft de afgelopen 4 jaar 30 wedstrijden gespeeld en 1x gescoord. Het is lachwekkend dat zo een speler bij een club als Feyenoord zit. Als Feyenoord geld had, dan zouden ze hem niet eens op hun lijstje hebben staan...laat staan daadwerkelijk interesse tonen en een contract aanbieden.

Cissé heeft in zijn beste seizoen bij Roda 9x gescoord. In 157 wedstrijden heeft hij 29 doelpunten gemaakt. Beter dan Koevermans? Koef heeft in 239 wedstrijden 135x gescoord. Waarbij hij in 3 jaar PSV voornamelijk als pinchhitter is gebruikt. Als je het in minuten moet uitdrukken dan is Koevermans vele malen effectiever dan de namen die jij noemt en daarom is Beenhakker wanhopig opzoek naar een spits en daarom hoopt Been een echte spits aan zijn selectie toe te voegen...het boeit de leiding van Feyenoord dus duidelijk wel.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 02:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 20:02 schreef jarjar78 het volgende:
kan me vergissen hoor maar feyenoord speelt ook weer in de europe,knvb en nationale comititie.
je hebt je niet vergist..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 02:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2010 - 20:54 schreef Roy15 het volgende:

[..]

Wat boeit het dat Tomasson geen ''echte'' spits is?
Als hij toch beter is dan Koevermans...(Smolov en Cissé idem.)
smolov beter dan koevermans, laat me niet lachen
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:49   quote  deeplink  
PSV wil natuurlijk graag Koevermans verkopen, Feyenoord heeft niet het geld om hem te kopen. Dus als ze hem verhuren gaat hij volgend jaar gratis weg. Als er een andere club komt die hem wil kopen doet PSV dat uiteraard liever. Maar Feyenoord zit nu eenmaal in een moeilijke situatie en moet het natuurlijk hebben van huren en transfervrije spelers.
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:51   quote  deeplink  
En over Smolov en Koevermans, Koevermans is een goede afmaker maar geen voetballer. Smolov kun je beter in het spel betrekken. Dus ze zijn moeilijk te vergelijken. Als je Koevermans echt in weel passen zal de tactiek anders worden dan bij Smolov.
Roy15
 Roy15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 15:59   quote  deeplink  
ff voor de duidelijkheid.. ik zei: ''ALS hij toch beter is dan Koevermans.''
ik wil niet beweren dat ze beter zijn..
Maar het kan goed dat (bijv.) nummer 10 beter is dan een nummer 9.
En volgens mij is het verschil tussen Tomasson en Koevermans niet heel groot.
en met "Smolov en Cissé idem." bedoel ik dus niet direct dat zij beter zijn.
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Nee dat kun je ook niet bedoelen want je kunt zo'n verschillende types voetballers ook moeilijk vergelijken.
Roy15
 Roy15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:02   quote  deeplink  
dan kan het nog altijd zijn dat een nummer 10 het beter doet dan een nummer 9 in de spits..
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:08   quote  deeplink  
ja een nummer 10 blijft veelzijdiger dus dat is prima mogelijk.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 15:59 schreef Roy15 het volgende:
ff voor de duidelijkheid.. ik zei: ''ALS hij toch beter is dan Koevermans.''
ik wil niet beweren dat ze beter zijn..
Maar het kan goed dat (bijv.) nummer 10 beter is dan een nummer 9.
En volgens mij is het verschil tussen Tomasson en Koevermans niet heel groot.
en met "Smolov en Cissé idem." bedoel ik dus niet direct dat zij beter zijn.
Ik ben het met je eens dat koevermans en tomasson allebei in de spits goed uit de voeten kunnen. Maar is de opstelling van feyenoord niet extra sterk als tomasson op de 10 staat en koevermans in de spits? Dat kan nu ook met alleen smolov. Maar dat is sowieso nog een te groot risico want je kunt er niet op rekenen dat zo'n jonge gast, die gratis gehuurd is van een Russische club en maar 4 doelpunten in 30 wedstrijden heeft gescoord in 4 jaar tijd, bijna alle wedstrijden in de spits gaat staan bij feyenoord. En cisse is niet echt een spits, dat is meer een flank speler.
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 17:39   quote  deeplink  
Klopt je kunt niet op de spitspositie afhankelijk zijn van een zo'n jonge gast. Maar het is dan de vraag hoe ze Koevermans willen krijgen als PSV geen zin heeft in verhuren?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:39 schreef PSVdaanPSV het volgende:
Klopt je kunt niet op de spitspositie afhankelijk zijn van een zo'n jonge gast. Maar het is dan de vraag hoe ze Koevermans willen krijgen als PSV geen zin heeft in verhuren?
Speler inzetten.
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 18:43   quote  deeplink  
Ruilen?
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 18:08 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Speler inzetten.
Ruilen?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 18:44   quote  deeplink  
koevermans + 1 miljoen tegen el ahmadi of zo
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:05   quote  deeplink  
Ja dat is inderdaad wel mogelijk, als feyenoord zelfs die ene miljoen wil/kan betalen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Nee ik bedoel wij geven koevermans en 1 miljoen en zij geven el ahmadi
Roy15
 Roy15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 17:34 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat koevermans en tomasson allebei in de spits goed uit de voeten kunnen. Maar is de opstelling van feyenoord niet extra sterk als tomasson op de 10 staat en koevermans in de spits? Dat kan nu ook met alleen smolov. Maar dat is sowieso nog een te groot risico want je kunt er niet op rekenen dat zo'n jonge gast, die gratis gehuurd is van een Russische club en maar 4 doelpunten in 30 wedstrijden heeft gescoord in 4 jaar tijd, bijna alle wedstrijden in de spits gaat staan bij feyenoord. En cisse is niet echt een spits, dat is meer een flank speler.
De combinatie Tomasson/Koevermans lijkt me veel te statisch.
Dacht eerder aan Wijnaldum/Tomasson of Tomasson/Smolov.
Als dat risico waar je het over hebt, werkelijk zal plaatsvinden, kies je dus voor Wijnaldum/Tomasson. Maar dat risico zie ik helemaal niet.
Trouwens de statistieken zeggen me niet veel. Smolov was voornamelijk bankzitter en mocht spelen als het nergens om ging..
Roy15
 Roy15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 18:44 schreef patrickpsv15 het volgende:
koevermans + 1 miljoen tegen el ahmadi of zo
ja, of Leerdam ofzo.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 19:33 schreef Roy15 het volgende:

[..]

De combinatie Tomasson/Koevermans lijkt me veel te statisch.
Dacht eerder aan Wijnaldum/Tomasson of Tomasson/Smolov.
Als dat risico waar je het over hebt, werkelijk zal plaatsvinden, kies je dus voor Wijnaldum/Tomasson. Maar dat risico zie ik helemaal niet.
Trouwens de statistieken zeggen me niet veel. Smolov was voornamelijk bankzitter en mocht spelen als het nergens om ging..
ik zie het risico wel erin. En de feyenoord-leiding waarschijnlijk ook. Als je voor wijnaldum/tomasson kiest heb je geen goede vervanger achter de hand. Dat feyenoord zoekt naar een nieuwe spits geeft al aan dat ze smolov en castaignos alleen niet goed genoeg vinden, en zeker rekeninghoudend met het feit dat Been mogelijk tomasson op de nummer 10 zet. Tomasson is bovendien vaak geblesseerd en het is niet voor niets een feit dat feyenoord volgende week sowieso een spits wil aantrekken. En ik geef ze daar zeker geen ongelijk in.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 20:25 schreef Roy15 het volgende:

[..]

ja, of Leerdam ofzo.
Ja dat lijkt mij ook een zeer goede deal.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 03 augustus 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 15:59 schreef Roy15 het volgende:
ff voor de duidelijkheid.. ik zei: ''ALS hij toch beter is dan Koevermans.''
ik wil niet beweren dat ze beter zijn..
Maar het kan goed dat (bijv.) nummer 10 beter is dan een nummer 9.
En volgens mij is het verschil tussen Tomasson en Koevermans niet heel groot.
en met "Smolov en Cissé idem." bedoel ik dus niet direct dat zij beter zijn.
Ok, dan had ik het verkeerd gelezen. Een nummer 10 kan als diepe spits in principe beter zijn dan een echte nummer 9...maar alleen als er een groot niveauverschil is. Normaal gesproken zal de echte spits altijd meer goals maken en meer een aanspeelpunt zijn. Het is ook een speler die direct het verdedigend centrum van de tegenstander moet lastigvallen. Een nummer 10 laat zich van nature wat terugzakken.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 03 augustus 2010 - 23:20   quote  deeplink  
Alsof hier het niveau hoog ligt
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 03 augustus 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 23:20 schreef RedDevil1990 het volgende:
Alsof hier het niveau hoog ligt
Niet meer sinds jij hier bent
Roy15
 Roy15 - woensdag 04 augustus 2010 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 23:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ok, dan had ik het verkeerd gelezen. Een nummer 10 kan als diepe spits in principe beter zijn dan een echte nummer 9...maar alleen als er een groot niveauverschil is. Normaal gesproken zal de echte spits altijd meer goals maken en meer een aanspeelpunt zijn. Het is ook een speler die direct het verdedigend centrum van de tegenstander moet lastigvallen. Een nummer 10 laat zich van nature wat terugzakken.
Ik vind Koevermans (ook) beter dan Tomasson in de spitspositie, maar het verschil is minimaal. Aangezien Koevermans logischerwijs (aardig wat) geld kost, zou ik niet voor Koevermans kiezen, dus niet zo zeer om zijn kwaliteiten.
Roy15
 Roy15 - woensdag 04 augustus 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 21:43 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik zie het risico wel erin. En de feyenoord-leiding waarschijnlijk ook. Als je voor wijnaldum/tomasson kiest heb je geen goede vervanger achter de hand. Dat feyenoord zoekt naar een nieuwe spits geeft al aan dat ze smolov en castaignos alleen niet goed genoeg vinden, en zeker rekeninghoudend met het feit dat Been mogelijk tomasson op de nummer 10 zet. Tomasson is bovendien vaak geblesseerd en het is niet voor niets een feit dat feyenoord volgende week sowieso een spits wil aantrekken. En ik geef ze daar zeker geen ongelijk in.
Geen goede vervanger achter de hand, voor Tomasson bedoel je ??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 04 augustus 2010 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 16:08 schreef Roy15 het volgende:

[..]

Geen goede vervanger achter de hand, voor Tomasson bedoel je ??
Ja
Roy15
 Roy15 - woensdag 04 augustus 2010 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 17:36 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja
nouja, volgens mij is Smolov wel geschikt, en volgens jou niet..
denk dat we zijn uitgepraat..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 04 augustus 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 20:11 schreef Roy15 het volgende:

[..]

nouja, volgens mij is Smolov wel geschikt, en volgens jou niet..
denk dat we zijn uitgepraat..
En vergeet het belangrijkste niet, de feyenoord-leiding vindt smolov alleen niet geschikt
Roy15
 Roy15 - woensdag 04 augustus 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 20:48 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

En vergeet het belangrijkste niet, de feyenoord-leiding vindt smolov alleen niet geschikt
helaas niet nee............
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - donderdag 05 augustus 2010 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2010 - 19:09 schreef patrickpsv15 het volgende:
Nee ik bedoel wij geven koevermans en 1 miljoen en zij geven el ahmadi
Ja dat zou kunnen, maar dan heeft psv weer een middenvelder, en in de vi staat dat ze ook met mertens bezig zijn voor als afellay vertrekt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 05 augustus 2010 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 22:05 schreef Roy15 het volgende:

[..]

helaas niet nee............
Hoezo? Misschien is hij wel niet geschikt genoeg. Het zou dan toch prima zijn als feyenoord een extra (betere) spits in huis haalt?
En ik denk dat Been en co, die dagelijks met hem werken, goed kunnen inzien of dat nodig is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2010 door patrickpsv15 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Feyenoord informeerde vergeefs naar Koevermans









0.0082170