BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Arsenal heeft 8.5 miljoen euro over voor Afellay'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 31 juli 2010 - 13:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Arsenal heeft 8.5 miljoen euro over voor Afellay' (ELF Voetbal)

Thomas
 Thomas - maandag 02 augustus 2010 - 12:02   quote  deeplink  
Volgens The Daily Mail overweegt Arsenal een bod te doen op PSV-middenvelder Ibrahim Afellay. De krant weet te melden dat trainer Arsène Wenger omgerekend circa 8.5 miljoen euro over heeft voor de Oranje-international en beroept zich daarbij op berichten uit The Sun.

Afellay aast al langere tijd op een transfer naar het buitenland, maar flirts met Hamburger SV en Schalke 04 liepen op niets uit. Zijn zaakwaarnemer Rob Jansen vertelde aan The Sun: "Het is mogelijk dat Ibrahim bij PSV wil blijven, maar er is ook een kans dat hij vertrekt. In het voetbal weet je het immers nooit. Er is zeker interesse in hem."

Volgens het tabloid heeft de transfer van Afellay inmiddels een hoge prioriteit bij de Londense grootmacht. Vorig seizoen scoorde de middenvelder vier maal in de Eredivisie en leverde hij vijf maal een assist. Zijn prestaties leverden hem een plaats op in de WK-selectie van Nederland, waarin hij het moest doen met enkele invalbeurten.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 02 augustus 2010 - 14:00   quote  deeplink  
Ik denk dat alles afhangt van de transfer van Fabregas. Als hij vertrekt dan zal Arsenal zich op meeredere posities willen versterken en dan denk ik wel dat ze een bod zullen uitbrengen op Afellay.
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - dinsdag 03 augustus 2010 - 14:40   quote  deeplink  
Voor PSV is het natuurlijk ook van groot belang om Afellay te verkopen. Anders loopt hij volgende zomer gratis de deur uit. En anders moeten ze het risico nemen hem te verlengen met meer salaris, als hij dan niet verkocht wordt maakt PSV veel verlies.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 04 augustus 2010 - 18:10   quote  deeplink  
Afalay gaat transfervrij de deur uit naar arsenal. contacten zijn via v persie al gelegd. net zoals het met Chamack gebeurt is..
PSVdaanPSV
 PSVdaanPSV - donderdag 05 augustus 2010 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 18:10 schreef scarface1979 het volgende:
Afalay gaat transfervrij de deur uit naar arsenal. contacten zijn via v persie al gelegd. net zoals het met Chamack gebeurt is..
Ik neem aan na dit seizoen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Arsenal heeft 8.5 miljoen euro over voor Afellay'









0.0050570