BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Munsterman: 'Snel zakendoen is ons handelsmerk'

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 03 augustus 2010 - 09:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Munsterman: "Snel zakendoen is ons handelsmerk" (Goal.com)

Thomas
 Thomas - dinsdag 03 augustus 2010 - 12:24   quote  deeplink  
Met de komst van Nacer Chadli, Roberto Rosales en Bart Buysse heeft FC Twente een belangrijke slag geslagen op de transfermarkt. De hand van nieuwbakken trainer Michel Preud'homme lijkt zichtbaar, daar het trio afkomstig is uit België of in het land speelde.

Ronnie Stam werd vrijdag verkocht aan Wigan Athletic, waarna de vier miljoen van die deal direct werd geïnvesteerd in drie nieuwe spelers. "Het snelle zakendoen is ons handelsmerk. Het is een unicum in de clubgeschiedenis dat we drie versterkingen in één keer presenteren", aldus voorzitter Joop Munsterman in De Telegraaf. "We weten wat we willen hebben en gaan daar recht op af. Bij Emir Bajrami zijn we direct naar Zweden gereisd. Wij zaten 's ochtends met hem te praten en 's middags kwam Ajax pas. Dat was te laat."

"Ik heb al ergens gelezen dat Preud'homme België aan het plunderen is, maar dat is onzin", doelt de oefenmeester zelf op het aantrekken van de in België spelende Rosales en Buysse. "Ik ben trainer, geen scout. Natuurlijk geef ik wel namen door als we over de invulling van posities praten en ik ken de Belgische markt goed. Maar het goede is dat deze jongens al op de scoutinglijsten van FC Twente bleken voor te komen. Het is dus zeker niet zo dat deze spelers alleen maar zijn gekomen omdat de trainer ze goed vindt."

Rosales is pas over twee weken inzetbaar, omdat hij eerst naar Venezuela moet voor de aanvraag van een werkvergunning én interlandverplichtingen. Chadli en Buysse zitten naar verwachting op de bank tijdens de seizoenouverture vrijdag tegen Roda JC. Preud'homme: "Nacer heeft al twee keer meegetraind met ons, terwijl Bart afgelopen vrijdag met Zulte-Waregem de eerste competitiewedstrijd in België heeft gespeeld. Ze zijn conditioneel in orde."
fc.twente
 fc.twente - donderdag 12 augustus 2010 - 17:23   quote  deeplink  
oneens

goed zaken doen is ons handels merk

want snel is het niet altijd...
goed is bijna altijd..............
fc.twente
 fc.twente - donderdag 12 augustus 2010 - 23:37   quote  deeplink  
nou wat is de vervanger van ruizzzzz
je had het toch over snel
of is dit te snellll

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5172
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Munsterman: 'Snel zakendoen is ons handelsmerk'









0.0065190