BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Gevangenen nederland

Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jotim
 jotim - donderdag 05 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
Hallo ik heb een paar vraagjes,zou het een idee zijn om buitenlandse gevangenen hun straf in eigen land te laten uitzitten.
De buitenlandse uitkeringen zoals kinderbijslag W.A.O. naar draagkracht aldaar uit te keren.
De eis stellen voor elke nieuwe moskee een christelijke kerk te bouwen in marokko of turkije,wat hun mogen hier mogen wij daar dan toch ook.
Let wel degene die hier dan bouwt die bouwt ook daar zonder dat het ons iets kost gewoon verplichten.
1410
shady
 shady - donderdag 02 september 2010 - 11:46   quote  deeplink  
wel, wat het in-eigen-land betreft, vindt ik (persoonlijk, mijn mening) wel oke. maar ik zie niet in waarom je voor elke moskee een kerk zou moeten neerzetten. moeten mogen vindt ik goed, maar er zijn hier meer moslism dan daar christenen. klikt leuk, maar wat moet je ermee?
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 september 2010 - 20:22   quote  deeplink  
wakker worden Nederland.geen hype maken van Islam.Maar ;aten we eens wat trotser zijn op ons Nederlander schap(alle landen om ons heen zijn dat wel en kijk eens naar de USA)
maar niet rascistisch wat hier vaak aangekoppeld wordt.Maar gewoon wil je hier komen wonen prima maar aan onze regeltjes en normen en waarden houden.
Is dit nu erg wat ik schrijf,kwets ik hier iemand mee ? of moet ik mijzelf schamen voor deze mening ?????????????????
amsterdam123
 amsterdam123 - donderdag 29 september 2011 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 11:46 schreef shady het volgende:
wel, wat het in-eigen-land betreft, vindt ik (persoonlijk, mijn mening) wel oke. maar ik zie niet in waarom je voor elke moskee een kerk zou moeten neerzetten. moeten mogen vindt ik goed, maar er zijn hier meer moslism dan daar christenen. klikt leuk, maar wat moet je ermee?
halo wa doet die mensen hier in dat land is het al lang weer veilig dus ik snap het helle punt van vlugteling niet meer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Gevangenen nederland









0.0096549