BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Vitesse heeft nieuwe eigenaar

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Kwaliteitsinjectie Vitesse
Thomas
 Thomas - maandag 16 augustus 2010 - 13:45   quote  deeplink  
Vitesse krijgt per direct een nieuwe eigenaar. Merab Jordania (49) wordt 100 procent aandeelhouder van de Arnhemse eredivisionist. Met Jordania gaat Vitesse een nieuwe tijdperk in. De club wil binnen drie jaar kampioen van Nederland worden.

De eerste stap van Jordania is het substantieel verhogen van de begroting voor het huidige seizoen en het versterken van de selectie. Jordania neemt de aandelen over van Maasbert Schouten. De huidige voorzitter van de Raad van Commissarissen, was tevens grootaandeelhouder.

Maasbert Schouten: Mijn aandelenbelang in Vitesse is altijd van tijdelijke aard geweest. Ik heb nooit eigenaar van Vitesse willen zijn, maar voor de continuïteit van de club was dat enige tijd noodzakelijk. Daar is nu een einde aan gekomen. Mijn persoonlijke ambities om van de club een stabiele middenmoter te maken met een sluitende begroting, zijn hiermee overtroffen. Met deze verkoop lonkt er voor mijn club een glorieuze toekomst.

De eerste contacten tussen Jordania en Schouten dateren van zondag 11 juli en kwamen op initiatief van Marcell Ham, al vele jaren een goede relatie van Jordania, tot stand. De Georgiër is een grote aanhanger van de Nederlandse school en wilde eigenaar worden van een betaald voetbal organisatie uit de hoogste divisie. Jordania gaf Ham eenduidig aan dat zijn interesse en absolute voorkeur uitging naar Vitesse. Jordania: De club heeft oog voor het opleiden van jonge voetballers en ik geloof dat je sportief succes kunt creëren door het ontwikkelen van jeugdig talent. Daarnaast is Vitesse één van de oudste profclubs van het land met een rijke historie en biedt Vitesses thuishaven GelreDome plaats aan ruim 25.000 supporters.Voormalig voetballer- en trainer Merab Jordania is ex-president van de Georgische voetbalfederatie en bondscoach van het nationale team. Hij gaat met zijn familie in Arnhem wonen. Jordania: Mijn bedrijf in Moskou heeft mij niet nodig, daar heb ik mensen voor. Vitesse is nu mijn leven. Jordania zal in eerste instantie geen personele veranderingen doorvoeren in de organisatie. Jordania: Ik ben de nieuwe eigenaar, niet de trainer of de algemeen directeur. Met de dagelijkse werkzaamheden bemoei ik me niet. Ik voorzie het management team van de club van (geld) middelen en advies, zodat we betere resultaten kunnen behalen.

Wel zal Jordania zich nadrukkelijk bezig houden met het aantrekken van nieuwe spelers.
Jordania: Mijn netwerk is aanzienlijk en ik heb zeer goede relaties met grote, internationale clubs. Vitesse zal hier op korte termijn al de vruchten van plukken.

Daarnaast wil Jordania op de kortst mogelijke termijn een nieuwe trainingsaccommodatie realiseren. Jordania: Bij de ambities van de club hoort een moderne accommodatie, met uitstekende velden en faciliteiten. De huidige accommodatie voldoet niet aan die eisen en ik wil zo snel mogelijk beginnen met de bouw van een nieuw, kloppend hart van de club, waar jong talent zich kan ontwikkelen en waar ook supporters welkom zijn. De supporters zijn een bepalende factor voor het realiseren van onze ambities. De investeringen die ik doe zorgen ervoor dat het potentieel van de club kan worden benut, maar de fans vormen het grootste kapitaal, het menselijk kapitaal en bestaansrecht van deze club. Samen hebben we een fantastische kans om een nieuwe start te maken.

Het zogenaamde Golden Share wordt niet overgenomen door Jordania. Zowel verkoper als koper hechten veel waarde aan de rechten die hieruit voortvloeien met betrekking tot de identiteit van Vitesse, waaronder de naamgeving, clubkleuren en vestigingsplaats. Deze blijven gewaarborgd door een onafhankelijk bestuur.

Bron: Officiele Vitesse Site
AFCAMylife
 AFCAMylife - maandag 16 augustus 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Gevoel van trots om op deze manier groter te worden _0-
mike1983
 mike1983 - maandag 16 augustus 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Gevoel van trots? Volgens mij is dit een grote stap in de Nederlandse voetbal wereld. Maar ik begrijp dat deze AFCA supporter een beetje jaloers is, omdat Ajax nu zelf een beetje een tekort heeft in de beurs.

Wij trouwe supporters hebben er 8 magere jaren op zitten en wij zien dit wel als een mooie gelegenheid om er bovenop te komen! De "Droom" van Karel Aalbers wordt voortgezet.
bird
 bird - maandag 16 augustus 2010 - 17:27   quote  deeplink  
ik vind het wel leuk die kerel spport niet komt met geweren het veld op lopen en ben benieuwd wat speler vitesse gaat halen
Thomas
 Thomas - maandag 16 augustus 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat hier van gaat komen. Aan de ene kant optimistisch, er komt geld beschikbaar, dus kunnen er spelers van enig niveau gehaald worden. Kan het weer leuk worden in het Gelredome.

Aan de andere kant: wat gaat er gebeuren met de jeugd? Als ik spelers als van Ginkel, Snijders, Pluim en Propper zie spelen, dan kijk ik daar graag naar, ook al gaat dat niet altijd geweldig. Maar ik zou het zonde vinden als de ontwikkeling van deze spelers stil komt te liggen.

Daarnaast, hoelang blijft Vitesse leuk voor zo'n investeerder? Wat als er gigantische schulden worden opgebouwd? Wie gaat dat waarborgen? Waar blijft het salarisplafond waar de heer Schouten een aantal maanden nog over sprak? Met zo'n investeerder lijkt me niet dat daar nog aan gehouden wordt en er dadelijk salarissen van een miljoen bij Vitesse betaald worden. Wat als de investeerder eruit stapt en de contracten nog lang doorlopen?

Worden wij nu niet een verhandelsclubje? Jonge, niet-Nederlandse talenten spelen leuk en worden dan voor relatief hoge bedragen weer doorverkocht, waardoor een echte ontwikkeling van de club misschien niet echt tot stand komt.

Al met al zie ik dit met wat behoudendheid aan.
plannetje
 plannetje - maandag 16 augustus 2010 - 22:05   quote  deeplink  
ik denk dat vitesse hier wel wijzer van word.... ik ben alleen bang dat er teveel betaald moet worden aan spelers omdat de nl comp nix voor stelt
nec4ever
 nec4ever - dinsdag 17 augustus 2010 - 11:56   quote  deeplink  
Kun je dan ook voortaan met zwart geld betalen in de glasbak?
adriu
 adriu - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:47   quote  deeplink  
vitesse huur speelers van ajax!!!
fey21
 fey21 - woensdag 18 augustus 2010 - 03:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:47 schreef adriu het volgende:
vitesse huur speelers van ajax!!!
jah, moeten ze die B spelers gaan huren als ze net zo goed spelers kunnen fixen bij Barca/inter enz.

cker amsterdamse logica!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 augustus 2010 door fey21 --
Thomas
 Thomas - woensdag 18 augustus 2010 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 03:10 schreef fey21 het volgende:

[..]

jah, moeten ze die B spelers gaan huren als ze net zo goed spelers kunnen fixen bij Barca/inter enz.

cker amsterdamse logica!
Beetje onlogisch inderdaad, wanneer er geld beschikbaar is om spelers aan te kopen om later weer voor meer geld te verkopen. Met huur win je niets en is vooral zinnig wanneer er geen geld is voor volledige overname van de speler.
swennos
 swennos - woensdag 18 augustus 2010 - 11:11   quote  deeplink  
ik hoop echt dat het goed uit pakt voor vitesse ik als ajax supporter gun het jullie van harte ( als je maar onder ajax blijft staan ) haha
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 18 augustus 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:47 schreef adriu het volgende:
vitesse huur speelers van ajax!!!
Ze zoeken kwaliteit...
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 18 augustus 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 12:23 schreef feyenoordq het volgende:

[..]

Ze zoeken kwaliteit...
Lol..
En denk je dat ze dat bij Feyenoord kunnen vinden?
ALS ze spelers uit de Eredivisie willen huren, moeten ze dat bij Ajax of PSV doen!
vitesse4ever!!!
 vitesse4ever!!! - woensdag 18 augustus 2010 - 15:31   quote  deeplink  
sulejmani komt waarschijnlijk naar vitesse
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 18 augustus 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Die gaat echt niet naar Vitesse!
Hij wil nu zelf blijven en hij zou niet naar Vitesse willen
fey21
 fey21 - woensdag 18 augustus 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 14:43 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Lol..
En denk je dat ze dat bij Feyenoord kunnen vinden?
ALS ze spelers uit de Eredivisie willen huren, moeten ze dat bij Ajax of PSV doen!
Heeft ie dat gezegd dan? :p

Zoveel kwaliteit valt er nou ook weer niet te halen bij psv en ajax.
Als je nou zoveel miljoenen tot je beschikking hebt ga je geen nog-net-geen basisspelers halen van een club in Nederland.
Kan je beter een talent huren die aan weinig speeltijd komt door concurrentie op die positie.
Waarom zou je überhaupt huren als je zoveel geld hebt?
Gewoon Suarez kopen voor 30 miljoen :D
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 18 augustus 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 17:01 schreef fey21 het volgende:

[..]

Heeft ie dat gezegd dan? :p

Zoveel kwaliteit valt er nou ook weer niet te halen bij psv en ajax.
Als je nou zoveel miljoenen tot je beschikking hebt ga je geen nog-net-geen basisspelers halen van een club in Nederland.
Kan je beter een talent huren die aan weinig speeltijd komt door concurrentie op die positie.
Waarom zou je überhaupt huren als je zoveel geld hebt?
Gewoon Suarez kopen voor 30 miljoen :D
Nee oke..

Maar ik zeg ook ALS ze spelers uit de Eredivisie willen halen.
En waarom zou je huren? Omdat mensen niet naar Vitesse willen komen.
Die zien dat nl echt niet zitten. Alleen als Vitesse mee gaat doen in de top, dan pas kunnen ze meer spelers krijgen..
fey21
 fey21 - donderdag 19 augustus 2010 - 03:46   quote  deeplink  
Ok, maar als ze spelers zouden huren van Ajax/psv zou dat nou niet echt een grote verbetering zijn.
Ik neem aan dat Vitesse de bedoeling heeft om de beste club van Nederland te worden, waarom niet als je zoveel geld hebt?

En ik denk wel dat er zat spelers zijn die willen komen.
Er zijn toch ook spelers die voor het geld naar Qatar ofzo gaan?
Als ze hier ook gewoon een paar miljoentjes kunnen spekken, komen ze wel.
Bovendien kunnen ze hier nog champions league spelen ook..

Damn, dat klinkt zo gek.. Vitesse champions league...als die gozer echt zoveel geld wil investeren zal het echter maar een kwestie van tijd zijn dat Vitesse een topclub wordt en dan komen de spelers vanzelf wel.
freakie
 freakie - donderdag 19 augustus 2010 - 07:58   quote  deeplink  
Ja fey21 maar die spelers naar Quatar zijn of afgeschreven of helemaal niet bijzonder om te hebben voor de meeste top/suptop..
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - donderdag 19 augustus 2010 - 08:43   quote  deeplink  
Vitesse jullie zullen nooit zo'n grote achterban krijgen als Feyenoord en Ajax HOU GEWOON OP
mike1983
 mike1983 - donderdag 19 augustus 2010 - 09:33   quote  deeplink  
feyenoord-rotterdam schreeuwt hard, omdat die jaloers is dat Vitesse een suikeroom heeft gekregen en Feyenoord op dit moment in net zulke schulden verkeerd als Vitesse de afgelopen 8 jaar! hahah
Maar wees gerust wij willen ook niet zon grote achterban als feyenoord en ajax, want die passen niet in het stadion! ;-)
mike1983
 mike1983 - donderdag 19 augustus 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Als we de berichten op tv Gelderland mogen geloven heeft Ted van Leeuwen enorm veel reacties gekregen van Zaak Waarnemers. En aangezien veel ego`s te koop zijn zie ik niet zoveel problemen bij het verkrijgen van spelers.

Daarnaast ga ik er vanuit dat er spelers van Chelsea bij Vitesse gestald gaan worden om zich hier verder te ontwikkelen.

Een mooie tijd gaan we tegemoet in Arnhem en of het nu linksom of rechtsom gaat er zal een hoop veranderen!

Ps. wel een lachertje dat er gesproken wordt over een enorme boost van verkoop seizoenkaarten, volgens mij pas 650 tot nu toe...
fey21
 fey21 - donderdag 19 augustus 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 09:33 schreef mike1983 het volgende:
feyenoord-rotterdam schreeuwt hard, omdat die jaloers is dat Vitesse een suikeroom heeft gekregen en Feyenoord op dit moment in net zulke schulden verkeerd als Vitesse de afgelopen 8 jaar! hahah
Maar wees gerust wij willen ook niet zon grote achterban als feyenoord en ajax, want die passen niet in het stadion! ;-)
Stadion? Oh, dat zangzaaltje van Marco Borsato bedoel je?
Nee, het zou knap zijn als er zoveel bierbuiken in zouden passen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door fey21 --
fey21
 fey21 - donderdag 19 augustus 2010 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 07:58 schreef freakie het volgende:
Ja fey21 maar die spelers naar Quatar zijn of afgeschreven of helemaal niet bijzonder om te hebben voor de meeste top/suptop..
Nou...dat hoeft niet per se. Neem nou bijvoorbeeld die Wanderson waar o.a. Feyenoord mee zat te klooien. Die heeft mooi voor de centen gekozen, ergens in zo'n zandbakland.

Dat is nou niet meteen een topspeler van Manchester United niveau, maar voor Vitesse zou het van een goed niveau zijn om Vitesse mee op te bouwen.
chester
 chester - donderdag 19 augustus 2010 - 20:09   quote  deeplink  
vitesse wordt daarmee geen top club duurt veel te lang
Sam Modelo
 Sam Modelo - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:20   quote  deeplink  
Ik denk dat dit heel goed is voor Vitesse. Veel mensen van andere clubs reageren nu in mijn ogen jaloers, van Vitesse verliest een eigen gezicht, waar blijft het team enzovoorts... Maar je moet je dit voorstellen.. Wat als jouw ploeg werd overgenomen en je elk jaar kampioen kon worden of bovenin kon meespelen, dan zouden jullie ook niet zeuren, kijk maar naar de supporters van bijvoorbeeld Chelsea. En types van Ajax zoals Emanuelson zullen ons niet beter maken, dat is leuk voor nu, maar niet voor waar Vitesse naartoe wil. Dat lijken me gewoon opmerkingen om spelers kwijt te raken die jullie overbodig vinden!

Ben benieuwd wat het wordt bij Vitesse
adriu
 adriu - vrijdag 20 augustus 2010 - 11:45   quote  deeplink  
kijk naar het stadion naam van vittesse!!! en dat blijft het een droom!!!
mike1983
 mike1983 - vrijdag 20 augustus 2010 - 12:59   quote  deeplink  
adriu maak eerst eens een complete fatsoenlijke Nederlandse zin. Kijk daarna eens goed naar de naam Gelredome. Waar zie jij het woord droom in Gelredome? Want dat suggereer jij nu :-S ben nu toch wel heel benieuwd voor wie jij bent?

Ik ben net als Sam Modelo erg benieuwd naar wat Vitesse gaat doen! Het valt mij alleen tegen dat er dus nog geen concrete namen genoemd worden. Ik verwacht wel dat er zometeen nog een hoop wisselingen zijn m.b.t. spelers in de Eredivisie.
miczegthethoehetis
 miczegthethoehetis - vrijdag 20 augustus 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Jordania wil 3 tot 5 spelers bijkopen.
Na de aankoop van Aissati moet hij wel met 2 tot 4 hele grote namen komen om zijn ambitie
van landskampioen waar te kunnen maken.
Het gerucht gaat dat er spelers van Chelsea gaan komen, maar kijk eens naar hun selectie en de mogelijke kandidaten voor een overstap,
daar wordt je geen kampioen mee, misschien zesde. Ik geef voorlopig NEC meer kans op de titel.
mike1983
 mike1983 - vrijdag 20 augustus 2010 - 17:21   quote  deeplink  
De grote namen waar meneer het hier boven over heeft zullen wellicht nog wel komen. Maar de grote misser in de opvatting van miczegthethoehetis is dat Vitesse niet in 1 jaar landskampioen wilt worden maar in 3 jaar. Dus het is wel heel flauw om nu al te roepen dat het niet gaat lukken. Geef het eens de 3 jaar de tijd!
Afcarius
 Afcarius - vrijdag 20 augustus 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 17:01 schreef fey21 het volgende:

[..]

Heeft ie dat gezegd dan? :p

Zoveel kwaliteit valt er nou ook weer niet te halen bij psv en ajax.
Als je nou zoveel miljoenen tot je beschikking hebt ga je geen nog-net-geen basisspelers halen van een club in Nederland.
Kan je beter een talent huren die aan weinig speeltijd komt door concurrentie op die positie.
Waarom zou je überhaupt huren als je zoveel geld hebt?
Gewoon Suarez kopen voor 30 miljoen :D
ja 30 miljoen voor suarez, en jij denkt dat Suarez naar vitesse wil? laat me niet lachen, Ten eerste is de vraagprijs 40 miljoen, en ten tweede wil suarez alleen weg naar de Absolute top, en dat is vitesse vandaag niet, en ook niet over 3 jaar.
Met geld kom je ver, maar ik zie Vitesse niet binnen nu en 3 jaar de titel pakken of championsleague spelen. Al helemaal niet met Aisatti, is dat nou een 'topspeler die iedereen kent' ?
Tenzij er een echte topspeler komt, voor 31 Augustus, gaat vitesse dit seizoen niet boven plek nummer 7 eindigen.
Sam Modelo
 Sam Modelo - vrijdag 20 augustus 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Wat AZ en Twente konden had ook nooit iemand gedacht, dat heeft ook een tijdje geduurd, geef Vitesse gewoon de tijd, wie weet zullen er dan mooie dingen gebeuren! Tijd heeft Vitesse nodig, om te groeien, je kunt niet ineens een topsportcomplex hebben, alle spelers toptrainers geven en dan ineens kampioen worden. Vitesse zal erin moeten groeien en er aan moeten wennen!

Ik vond ze trouwens net bij Voetbal International op rtl7 wel erg negatief over Vitesse, ze werden gewoon belachelijk gemaakt... Als Ajax of Feyenoord dit had gehad dan zouden ze wel serieus worden genomen, beetje raar... Nogmaals, iedereen niet zo jaloers, als jou ploeg zou worden overgenomen en je kon bovenin meespelen, dan zouden jullie ook niet zeuren!
ajacied95
 ajacied95 - zaterdag 21 augustus 2010 - 23:48   quote  deeplink  
mike1983 doet ff een beetje te stoer, maar ook al doen ze mee aan deze belachelijke praktijken van koopziekheid, ze zullen NOOIT de grootste club van Nederland worden. En als je op dit Vitesse trots wilt zijn als Vitessesupporter dan moet je je schamen. Zo zou ik niet eens de grootste van Nederland willen worden. En nou komt mike1983 waarschijnlijk gelijk met een post van: je bent jaloers of iets. Maar dat is bullshit, want ik denk dat Ajax er prima voorstaat. Misschien financieel niet, maar we gaan waarschijnlijk naar de CL en zijn grote kanshebber voor de titel en dat zou Vitesse nooit zijn.
fey21
 fey21 - maandag 23 augustus 2010 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 20:22 schreef Afcarius het volgende:

[..]

ja 30 miljoen voor suarez, en jij denkt dat Suarez naar vitesse wil? laat me niet lachen, Ten eerste is de vraagprijs 40 miljoen, en ten tweede wil suarez alleen weg naar de Absolute top, en dat is vitesse vandaag niet, en ook niet over 3 jaar.
Met geld kom je ver, maar ik zie Vitesse niet binnen nu en 3 jaar de titel pakken of championsleague spelen. Al helemaal niet met Aisatti, is dat nou een 'topspeler die iedereen kent' ?
Tenzij er een echte topspeler komt, voor 31 Augustus, gaat vitesse dit seizoen niet boven plek nummer 7 eindigen.
pff, jij bent de enige die het serieus neemt dat ze Suarez moeten kopen voor 30 miljoen..

Gevoel voor humor verloren in Kiev??
fey21
 fey21 - maandag 23 augustus 2010 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 - 23:17 schreef Sam Modelo het volgende:

Ik vond ze trouwens net bij Voetbal International op rtl7 wel erg negatief over Vitesse, ze werden gewoon belachelijk gemaakt... Als Ajax of Feyenoord dit had gehad dan zouden ze wel serieus worden genomen, beetje raar... Nogmaals, iedereen niet zo jaloers, als jou ploeg zou worden overgenomen en je kon bovenin meespelen, dan zouden jullie ook niet zeuren!
Dat is niet raar.. Ajax en Feyenoord hebben al een basis. Vitesse moet nog veel geld investeren, supporters krijgen, groter stadion hebben, enz. enz. om uiteindelijk een topclub te kunnen worden. Bij Ajax en Feyenoord ben je dus al flinke stappen verder, waardoor zo'n club zich kan richten op andere dingen.
boyan19
 boyan19 - woensdag 25 augustus 2010 - 23:42   quote  deeplink  
binnen nu en 3 jaar

DEFINITIEF: VITESSE FALLIET

dit is bluf er gaan geen grote spelers naar Nederland komen,
competitie is niet goed genoeg en ze betalen hier te veel belasting

die jordania gaat inzien dat er niks te maken is en dag Vitesse!!
actros
 actros - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:32   quote  deeplink  
klets maar! maar verlopig zijn we al de rijkste club in nederland zonder schuld! vitessenaren verzamel u en de toekomst is voor ons. en de rest heeft nog 3 jaar om na te spartelen dan is het vitesse... forza vites !

Edit Moderator:
Voortaan iets minder hard schreeuwen, komt je punt misschien over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door Thomas --
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 10:32 schreef actros het volgende:
klets maar! maar verlopig zijn we al de rijkste club in nederland zonder schuld! vitessenaren verzamel u en de toekomst is voor ons. en de rest heeft nog 3 jaar om na te spartelen dan is het vitesse... forza vites !
Vanaf nu niet meer de knvb onderzoekt nu vitesse.
Jordania is een stroman van een rijke rus.
Dat betekent bye bye geld spelers en hopelijk raken jullie je licentie kwijt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door Thomas --
psvfanjoris
 psvfanjoris - zaterdag 28 augustus 2010 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 10:32 schreef actros het volgende:
klets maar! maar verlopig zijn we al de rijkste club in nederland zonder schuld! vitessenaren verzamel u en de toekomst is voor ons. en de rest heeft nog 3 jaar om na te spartelen dan is het vitesse... forza vites !

Edit Moderator:
Voortaan iets minder hard schreeuwen, komt je punt misschien over.
ik snap die vent niet het moet raar lopen als ze over 3 jaar kampioen ik wil het nog wel zien. jordania gaat nooit winst maken door vitesse te kopen. ik denk over een paar jaar nog geen kampioen en jordania heeft geen zin meer en dan gaan ze failliet!
psvfanjoris
 psvfanjoris - zaterdag 28 augustus 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 00:49 schreef fey21 het volgende:

[..]

pff, jij bent de enige die het serieus neemt dat ze Suarez moeten kopen voor 30 miljoen..

Gevoel voor humor verloren in Kiev??
als vitesse zo absurt veel geld voor hem gaar geven en hij ook belachelijk veel verdiend kom iedereen, ook suarez!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 augustus 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Alleen gaat Suarez en andere goede spelers alleen weg voor de top.. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door Hasjkoph --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Vitesse heeft nieuwe eigenaar









0.0081970