BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: 'Vitesse is voor honderd procent in handen gekomen van Abramovich'

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 17 augustus 2010 - 14:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Vitesse is voor honderd procent in handen gekomen van Abramovich' (VoetbalZone)

Thomas
 Thomas - dinsdag 17 augustus 2010 - 14:19   quote  deeplink  
Hoewel Merab Jordania op papier de nieuwe eigenaar is geworden van Vitesse, is Roman Abramovich in werkelijkheid de man die achter de schermen aan de touwtjes zal trekken. Zakenblad Quote brengt op basis van goed ingevoerde bronnen rondom de Russische miljardair dat Jordania, die maandag werd voorgesteld bij Vitesse, niet meer dan een stroman is van de Chelsea-eigenaar. Die zou dan ook de werkelijke baas worden.

De Georgiër is een directe marionet van Abramovich, die het sinds vijf jaar voor het zeggen heeft bij Chelsea en sindsdien al ettelijke miljoenen pompte in de Londense club. Dat had drie landstitels en drie FA Cups tot gevolg, plus een verloren Champions League-finale. Jordania is niet meer dan een stroman van Abramovich. In feite heeft Roman dus Vitesse gekocht, aldus een zeer goed ingevoerde voetbalbron tegen Quote.

Maasbrecht Schouten, die Vitesse overdoet aan de Georgiër, sprak maandag grote woorden over de toekomst van de Arnhemmers. Binnen drie jaar zou de landstitel veroverd moeten zijn. Hoewel dat voor de nodige hilariteit zorgde, zegt de bron van het zakentijdschrift dat een dergelijke prestatie niet eens ondenkbaar is. De tweede en derde garnituur van Chelsea zal binnenkort wel bij Vitesse worden gestald. De Nederlandse verdediger en neo-international Jeffrey Bruma zal in ieder geval niet tot die categorie behoren. Nee, hij is al echt iemand die tegen het basiselftal van Chelsea aanzit, stelt de anonieme bron van het blad.

Een krant uit Estland, die vorige week berichtte dat NEC zou worden overgenomen door Abramovich, krijgt mogelijk toch nog gedeeltelijk gelijk. Het dagblad schreef dat NEC doelwit zou zijn van de Chelsea-eigenaar, maar de Nijmegenaren ontkenden in alle toonaarden. De journalist zei later niet zeker te weten dat het om NEC ging, maar wel dat Abramovich bezig was met een Nederlandse club. Drie dagen later kwam naar buiten dat Jordania zich bij Vitesse had gemeld.
suffering
 suffering - dinsdag 17 augustus 2010 - 16:41   quote  deeplink  
Geen probleem als dit zo is. Beter nog zelfs: Abramovich heeft er alle belang bij dat het goed gaat met Vitesse als aanvoerkanaal voor Chelsea. En concurreren met Engeland, Spanje, Italië en Duitsland kan Nederland toch niet
Hendry
 Hendry - dinsdag 17 augustus 2010 - 17:25   quote  deeplink  
Prachtig Toch Jordania is een goede vriend van Abramovivch al is het zo vrienden helpen elkaar
En de pers en media en andere clubs hebben het nakijken. Alleen de boel maar onderuit halen,maar voor Vitesse is dit een Top prestatie.En op het veld gebeurt dat ook,dan verstomt de boel wel.
3036
 3036 - donderdag 19 augustus 2010 - 02:27   quote  deeplink  
Geweldig voor vitesse.
Als ras echte
3036
 3036 - donderdag 19 augustus 2010 - 02:30   quote  deeplink  
Geweldig voor vitesse.
Als ras echte feyenoorder heb ik Vitesse altijd een leuke club gevonden.
Er zijn samenvattingen van wedstrijden die ik weg zap, en bij een Vitesse wedstrijd deed ik dat zooit.
Zou leuk zijn als Vitesse in de toekomst zal strijden als topclub met Feyenoorden psv.
Ajax lekker een subtopper
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 19 augustus 2010 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 02:30 schreef 3036 het volgende:
Geweldig voor vitesse.
Als ras echte feyenoorder heb ik Vitesse altijd een leuke club gevonden.
Er zijn samenvattingen van wedstrijden die ik weg zap, en bij een Vitesse wedstrijd deed ik dat zooit.
Zou leuk zijn als Vitesse in de toekomst zal strijden als topclub met Feyenoorden psv.
Ajax lekker een subtopper
Als rasechte Feyenoorder ben ik het er niet mee eens. Vond het altijd ballewedstrijden in een slap stadion met weinig publiek. Benieuwd of dit GLORYHUINTERS zal aantrekken....Hoop het wel als je nu het AK-47 stadion zie(zoals het zal gaan heten) met AL die supporters vind ik het maar zozo.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 augustus 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 02:30 schreef 3036 het volgende:
Geweldig voor vitesse.
Als ras echte feyenoorder heb ik Vitesse altijd een leuke club gevonden.
Er zijn samenvattingen van wedstrijden die ik weg zap, en bij een Vitesse wedstrijd deed ik dat zooit.
Zou leuk zijn als Vitesse in de toekomst zal strijden als topclub met Feyenoorden psv.
Ajax lekker een subtopper
Lol.. Ajax een subtopper en Feyenoord strijden om de top?
Ik denk dat je het andersom bedoelt ;)

Ik ben het wel met je eens dat ik Vitesse ook altijd een leuke club heb gevonden, net zoals NEC
mike1983
 mike1983 - donderdag 19 augustus 2010 - 10:46   quote  deeplink  
Alsof die glory hunters niet bij Feyenoord of Ajax zitten!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 augustus 2010 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 10:46 schreef mike1983 het volgende:
Alsof die glory hunters niet bij Feyenoord of Ajax zitten!
Dat zeg ik niet?
Ik antwoord niet eens op jouw..
En ik weet dat ze ook bij Ajax en Feyenoord zitten.
Thomas
 Thomas - donderdag 19 augustus 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 10:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet?
Ik antwoord niet eens op jouw..
En ik weet dat ze ook bij Ajax en Feyenoord zitten.
Hij antwoordt dan ook waarschijnlijk niet op jou, maar op detrapstaandervanvak ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 augustus 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 10:49 schreef Thomas het volgende:

[..]

Hij antwoordt dan ook waarschijnlijk niet op jou, maar op detrapstaandervanvak ;)
Ow wacht.. Ik dacht ff dat het dezelfde persoon was.. Lol ;)
mike1983
 mike1983 - donderdag 19 augustus 2010 - 11:28   quote  deeplink  
haha inderdaad niet op jou hasjkoph..

Maar ik lees net op vi.nl dat wellicht Alexander Frei van F.c Basel gaat komen..
En die is wel welkom wat mij betreft!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door mike1983 --
adriu
 adriu - vrijdag 20 augustus 2010 - 12:30   quote  deeplink  
dit wort toch de toekomst!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: 'Vitesse is voor honderd procent in handen gekomen van Abramovich'









0.0128748