BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'Ruiz speelt tot aan winterstop vol overgave voor Twente'

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 19 augustus 2010 - 08:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

"Ruiz speelt tot aan winterstop vol overgave voor Twente" (Goal.com)

Thomas
 Thomas - donderdag 19 augustus 2010 - 09:08   quote  deeplink  
Het lijkt erop dat Bryan Ruiz tot aan de winterstop voor FC Twente speelt. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Walter Mortelmans tegenover Voetbal International.

Ruiz kwam in de zomer van 2009 naar Twente en maakte veel indruk in zijn eerste seizoen. Hij werd direct landskampione met de Tukkers en had een groot aandeel in de titel. Zijn goede spel heeft de interesse gewekt van verschillende topclubs, waaronder Sevilla.

De club uit de Primera Division zag in Ruiz de ideale opvolger van Luis Fabiano, die mogelijk naar Olympique Marseille zou vertrekken. Nu deze transfer is afgeketst lijkt ook Ruiz te moeten wachten op een transfer.

"Voor Sevilla was Ruiz kandidaat nummer één om Luis Fabiano op te volgen indien die zou worden verkocht aan Olympique Marseille", zegt Mortelmans. "Maandag heeft directeur Ramon Monchi van Sevilla me echter verteld dat Marseille definitief afziet van Fabiano en dat de kans klein is dat hij voor het einde van de transfermarkt nog wordt verkocht."

Dit is goed nieuws voor trainer Michel Preud'homme. "De optie die overblijft is dat Bryan tot de winter speelt voor FC Twente. Dat zal hij vol overgave doen."
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - donderdag 19 augustus 2010 - 12:03   quote  deeplink  
Dan hoop ik dat die wel de sterren van de hemel speelt en dan voor een echt goed bedrag weg gaat.
Niet zoals Arnautovic eerst 15 miljoen enzo en uiteindelijk voor 6,5 weg gaan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'Ruiz speelt tot aan winterstop vol overgave voor Twente'









0.0096120