BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Velthuizen bijna weg bij Vitesse

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 21 augustus 2010 - 22:31
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Velthuizen bijna weg bij Vitesse (Sport1.nl)

Thomas
 Thomas - zaterdag 21 augustus 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Waarschijnlijk speelt Piet Velthuizen niet meer voor Vitesse. De doelman maakte zaterdag bekend rond te zijn met Hercules, uit de hoogste divisie van Spanje. De clubs hebben nog geen overeenstemming bereikt.

Op korte termijn presenteert de Arnhemse club wel twee nieuwe spelers. Dat zijn Slobodan Rajkovic en Nemanja Matic van Chelsea, zo bevestigde de nieuwe eigenaar Merab Zjordania van Vitesse. Beiden waren zaterdag al in het Gelredome. Ismail Aissati van Ajax staat ook hoog op het verlanglijstje van de Georgiër. Er wordt met Ajax onderhandeld.

De Serviër Rajkovic kwam vorig seizoen nog uit voor FC Twente, maar speelde wegens een blessure weinig. Matic is een Slowaak. Beiden worden in beginsel maandag gepresenteerd.

Volgens Velthuizen is de deal met Hercules voor 99 procent rond. 'Op één procent na gaat een droom voor mij in vervulling', aldus de doelman, zaterdag op de tribune bij Vitesse - FC Twente. 'Ik wil heel graag in Spanje spelen. Het ziet er naar uit dat het gaat lukken. Maar ik ben pas echt happy als alles definitief is.'

Het is een kans die hij niet kan laten liggen. Velthuizen: 'Mijn gevoel zegt me dat ik het moet doen. Ik heb vertrouwen in Vitesse, het is mijn club, en ik hoop dat alle plannen die de afgelopen dagen zijn gepresenteerd uitkomen. Toch zijn alle ambities van Vitesse voor mij geen reden om te blijven. Natuurlijk is het mooi dat de club kampioen wil worden, maar dat soort dingen zijn niet zomaar te realiseren.'

Zjordania zei nog een poging te hebben gedaan de doelman op andere gedachten te brengen. 'Helaas heeft dat niet tot het gewenste resultaat gevoerd. Dat is jammer, maar we gaan verder.' Overigens werd Zjordania op de tribune geflankeerd door Johan Boskamp, een trainer met wie hij in het verleden samenwerkte.

Vitesse is in gesprek met Hercules. Technisch directeur Ted van Leeuwen: 'De Spanjaarden moeten echt nog een flinke stap maken om aan onze eisen te voldoen. Zover is het nog niet. Ik schat de kans dat het doorgaat op vijftig procent. Het is logisch dat Piet niet speelt in deze situatie, maar als de zaak niet doorgaat hervat hij maandag gewoon de training bij ons.'

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Velthuizen bijna weg bij Vitesse









0.0101058