BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Vitesse besluit om contract van Sturing af te kopen

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 23 augustus 2010 - 23:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Vitesse besluit om contract van Sturing af te kopen (VoetbalZone)

Thomas
 Thomas - dinsdag 24 augustus 2010 - 00:11   quote  deeplink  
Vitesse en Edward Sturing gaan uit elkaar. De Arnhemmers slaagden er niet in om een gepaste functie te vinden voor de clubman en hebben daarom voorgesteld om het contract van Sturing af te kopen. Het is de bedoeling dat we uit elkaar gaan, bevestigde de 47-jarige oefenmeester maandagavond tegenover De Gelderlander.

Het contract van Sturing loopt nog door tot de zomer van 2011. Zij hebben voorgesteld om het contract af te kopen, aldus Sturing, die op een zijspoor belandde na de komst van Theo Bos als nieuwe hoofdtrainer. Van der Kraan komt een dezer dagen terug van vakantie. Dan zou het op papier komen. Ik ga ervan dat dat dan zal gebeuren.

Sturing verwacht niet dat de komst van de nieuwe clubeigenaar Merab Jordania van invloed zal zijn op zijn onderhandelingen met Van der Kraan. Er verandert in zoverre niets, dat ik contact heb met Van der Kraan. Ik neem aan dat het afgehandeld wordt, aldus Sturing. Ik vind het jammer dat het zo afloopt. Ik heb 22 jaar bij de club gewerkt en was graag gebleven of op een leukere manier weggegaan. Maar als ik straks weer vrij ben, kan ik weer kijken naar mijn toekomst in het voetbal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Vitesse besluit om contract van Sturing af te kopen









0.0102570