BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Is dit het begin,of het einde van VITESSE ??

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
actros
 actros - zondag 29 augustus 2010 - 20:49   quote  deeplink  
na de wedstrijd van vandaag gezien te hebben,Feyenoord uit 4-0)vraag ik juliie supporters van Vitesse je mening te geven over de toekomst en wat volgens jullie nu zou moeten gebeuren.
laat je stem horen. mvg een Vitessenaar
Loetje
 Loetje - zondag 29 augustus 2010 - 21:54   quote  deeplink  
het kan mooi worden, maar zodra jardinia het op z'n heupen krijgt en hij stapt op is het klaar, niet verkeerd bedoeld, maar die man heeft geen clubgevoel vrees ik!
HVL
 HVL - maandag 30 augustus 2010 - 22:33   quote  deeplink  
Ik denk dat dit het laatste redmiddel is voor "ons" Vitesse. Toen ik de clubkaart had gekocht en alle spelers verdwenen had ik er weinig vertrouwen in.Al geloof ik dat het beste is zelf opgeleide spelers samen te voegen met goede voetballers.Dus voorlopig maar vertrouwen dat Jordania het goede voor heeft. Ik denk dat iedere Nederlandse club hetzelfde had gedaan wat Vitesse nu doet.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 augustus 2010 - 13:33   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/141784/Opsporingsdienst_zit_Vitesse_achter_de_broek.html

denk het einde...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Is dit het begin,of het einde van VITESSE ??









0.0398859