BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Berg krijgt vier duels, PSV in beroep

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 02 september 2010 - 21:45   quote  deeplink  
http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Berg-krijgt-vier-duels-PSV-in-beroep.htm
suarez zou ze niet krijgen voor een elleboogje. Maar goed. kunnen we eindelijk koevermans nog eens zien:D of reis? of toivonen in de spits en bakkal aanvallende middenvelder?
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 02 september 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Ik ben bang Koevermans, maar hoop Reis. Berg heeft het niet geweldig gedaan, dus ik vind het niet zo erg dat hij even aan de kant staat. Het was ook overduidelijk een elleboog, daar kan toch geen discussie over bestaan. Hoe ze Ajacieden straffen interesseert me niet. Ik geloof niet in complottheoriën.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 02 september 2010 - 21:55   quote  deeplink  
volgens mij moet reis nog paar maanden revalideren na z'n gedoe met cocaine:(
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 02 september 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 21:55 schreef patrickpsv15 het volgende:
volgens mij moet reis nog paar maanden revalideren na z'n gedoe met cocaine:(
Hij heeft vandaag weer gespeeld in het oefenduel tegen Brugge. Rutten wil hem rustig brengen, maar hij is fysiek gewoon fit.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 02 september 2010 - 22:14   quote  deeplink  
mooi, dan hoop ik dat hij zijn niveau van vorig jaar weer pakt. Dan is hij echt wel gelijk aan berg.
Pietje
 Pietje - donderdag 02 september 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 21:50 schreef PSVMocro het volgende:
Ik ben bang Koevermans, maar hoop Reis. Berg heeft het niet geweldig gedaan, dus ik vind het niet zo erg dat hij even aan de kant staat. Het was ook overduidelijk een elleboog, daar kan toch geen discussie over bestaan. Hoe ze Ajacieden straffen interesseert me niet. Ik geloof niet in complottheoriën.
Jij bent hartstikke eerlijk en dat mag ik wel! Gelukkig bestaan ze nog, die eerlijke supporters. Daartoe reken ik mezelf trouwens ook!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 02 september 2010 - 22:51   quote  deeplink  
oh ik niet dan ? *snik*
Pietje
 Pietje - donderdag 02 september 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 22:51 schreef patrickpsv15 het volgende:
oh ik niet dan ? *snik*
Hahaha! Die *snik* is een krokodillentraan. Nee, jij bent niet altijd even eerlijk en dat zeg ik je eerlijk. Maar zand erover, ik ben niet haatdragend, zoals je wel weet! Maar de mening en de op- en aanmerkingen (hier en op het Ajax-forum) van PSVMocro waardeer ik bijzonder, die zijn eerlijk en goed onderbouwd. Dat heb ik hem (of haar) al eerder geschreven.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 02 september 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 23:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Die *snik* is een krokodillentraan. Nee, jij bent niet altijd even eerlijk en dat zeg ik je eerlijk. Maar zand erover, ik ben niet haatdragend, zoals je wel weet! Maar de mening en de op- en aanmerkingen (hier en op het Ajax-forum) van PSVMocro waardeer ik bijzonder, die zijn eerlijk en goed onderbouwd. Dat heb ik hem (of haar) al eerder geschreven.
Ik BEN ALTIJD EERLIJk HOOR. ik zeg wat ik denk:)
Pietje
 Pietje - donderdag 02 september 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 23:17 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik BEN ALTIJD EERLIJk HOOR. ik zeg wat ik denk:)
Hahaha! Dat zegt Wilders ook... Nou, vooruit, je bent soms eerlijk ;) Je weet hoe ik denk :)
Pim
 Pim - vrijdag 03 september 2010 - 00:07   quote  deeplink  
Waarom altijd Suarez erbij halen. Wat hij deed was een heel ander soort overtreding, maar de KNVB kan moeilijk aantonen dat hij dit opzettelijk deed (ik heb overigens wel het idee dat hij dat expres deed). Berg hoort hier gewoon normaal 3 wedstrijden voor te krijgen en die zal hij ook wel krijgen na dit beroep, omdat dit gewoon een overduidelijke elleboog was.

Als je refereert naar aanleiding van dat Babovic incident, vond ik dat inderdaad ook een elleboog, maar heeft Ajax het slim gespeeld door het "breed maken" te noemen;).
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 03 september 2010 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 23:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Dat zegt Wilders ook... Nou, vooruit, je bent soms eerlijk ;) Je weet hoe ik denk :)
Ja maar wilders is een kanjer hoor:)
Pim
 Pim - vrijdag 03 september 2010 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 00:28 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja maar wilders is een kanjer hoor:)
Nee, Wilders is een mediageile idioot:P!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 03 september 2010 - 00:50   quote  deeplink  
waarom is iedereen anti-wilders?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 03 september 2010 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 22:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jij bent hartstikke eerlijk en dat mag ik wel! Gelukkig bestaan ze nog, die eerlijke supporters. Daartoe reken ik mezelf trouwens ook!
Als we een beetje relativeren dan komen we heel ver. ;)

quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 00:50 schreef patrickpsv15 het volgende:
waarom is iedereen anti-wilders?
We gaan hier offtopic, maar ik wil hier best op reageren. Kijk maar op youtube de beelden van Wilders in 2001 bij Barend en Van Dorp en vergelijk zijn uitspraken van toen met meer recentere uitspraken. Het is duidelijk dat Wilders gedurende de laatste jaren is geradicaliseerd. Hij is extremer geworden in zijn opvattingen en extremisme bestrijdt je niet door zelf extremist te worden. Het gedachtegoed van Wilders wat gebaseerd is op ongelijkheid is voor mij net zo verwerpelijk als de uitspraken die radicale imams doen. Daarom is Wilders m.i. onderdeel van het probleem geworden.

Bovendien vind ik dat een politicus meer klasse moet uitstralen en zorgvuldig zijn woorden moet kiezen. Je draagt als volksvertegenwoordiger een grote verantwoordelijkheid. Dat wil niet zeggen dat je problemen niet moet noemen. In tegendeel...maar doe het wel op een fatsoenlijke manier. Kopvoddentax en nog meer van dat soort taal is onnodig en onbeschaafd. Ik ontken niet dat er problemen zijn in Nederland, maar een weldenkend mens moet zijn vraagtekens zetten bij de manier waarop hij de problemen denkt te kunnen 'oplossen'.

Edit: hier heb je het filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=Gozf-UZF8H8

In deze Wilders kan ik mij prima vinden...de Wilders van de jaren daarna is voor mij een volslagen idioot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 03 september 2010 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 01:03 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als we een beetje relativeren dan komen we heel ver. ;)

[..]

We gaan hier offtopic, maar ik wil hier best op reageren. Kijk maar op youtube de beelden van Wilders in 2001 bij Barend en Van Dorp en vergelijk zijn uitspraken van toen met meer recentere uitspraken. Het is duidelijk dat Wilders gedurende de laatste jaren is geradicaliseerd. Hij is extremer geworden in zijn opvattingen en extremisme bestrijdt je niet door zelf extremist te worden. Het gedachtegoed van Wilders wat gebaseerd is op ongelijkheid is voor mij net zo verwerpelijk als de uitspraken die radicale imams doen. Daarom is Wilders m.i. onderdeel van het probleem geworden.

Bovendien vind ik dat een politicus meer klasse moet uitstralen en zorgvuldig zijn woorden moet kiezen. Je draagt als volksvertegenwoordiger een grote verantwoordelijkheid. Dat wil niet zeggen dat je problemen niet moet noemen. In tegendeel...maar doe het wel op een fatsoenlijke manier. Kopvoddentax en nog meer van dat soort taal is onnodig en onbeschaafd. Ik ontken niet dat er problemen zijn in Nederland, maar een weldenkend mens moet zijn vraagtekens zetten bij de manier waarop hij de problemen denkt te kunnen 'oplossen'.
Je beoordeelt hem op de manier waarop hij zijn uitspraken doet. Maar soms moeten dingen nou eenmaal op die manier op de bevolking worden overgebracht om stemmen te kijken. Zo deed Pim Fortuyn dat ook, en ja dat kostte hem zelfs zijn leven.
Ik heb er begrip voor dat jij anders tegen hem aankijkt, maar ik ben het grotendeels met hem eens. Er komen steeds meer buitenlanders in nederland die hier voor 4/5 euro per uur gaan werken. In hun land is dat geld genoeg om ruim van te leven. Dus er komt meer werkloosheid onder de Nederlanders die minimaal pakweg 15 euro per uur nodig hebben. Ook neemt de criminaliteit toe. In ongeveer bijna 60/70 % van de gevallen zijn het allochtonen die de misdadiger zijn. Ik weet niet of jij ooit iets misdaan hebt in je leven, maar wilders heeft toch volstrekt gelijk over het feit dat buitenlanders, die hier te gast zijn en dan rotzooi gaan schoppen en voor ellende zorgen in ons land, het land uit moeten worden gestuurd? Bovendien leven veel allochtonen in uitkeringen en hebben zij veel kinderen die allemaal met ONS belastinggeld betaald moeten worden. Dus buiten de veiligheid gaat onze economie ook achteruit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door patrickpsv15 --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 03 september 2010 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 01:24 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je beoordeelt hem op de manier waarop hij zijn uitspraken doet. Maar soms moeten dingen nou eenmaal op die manier op de bevolking worden overgebracht om stemmen te kijken. Zo deed Pim Fortuyn dat ook, en ja dat kostte hem zelfs zijn leven.
Ik heb er begrip voor dat jij anders tegen hem aankijkt, maar ik ben het grotendeels met hem eens. Er komen steeds meer buitenlanders in nederland die hier voor 4/5 euro per uur gaan werken. In hun land is dat geld genoeg om ruim van te leven. Dus er komt meer werkloosheid onder de Nederlanders die minimaal pakweg 15 euro per uur nodig hebben. Ook neemt de criminaliteit toe. In ongeveer bijna 60/70 % van de gevallen zijn het allochtonen die de misdadiger zijn. Ik weet niet of jij ooit iets misdaan hebt in je leven, maar wilders heeft toch volstrekt gelijk over het feit dat buitenlanders, die hier te gast zijn en dan rotzooi gaan schoppen en voor ellende zorgen in ons land, het land uit moeten worden gestuurd? Bovendien leven veel allochtonen in uitkeringen en hebben zij veel kinderen die allemaal met ONS belastinggeld betaald moeten worden.
Ik baseer het niet alleen op zijn uitspraken, maar ook op zijn verkiezingsprogramma. Waarin hij voor een tweederangsburgerschap voor moslims pleit. Rechten die voor Christenen en Joden wel gelden, maar volgens hem op Moslims niet van toepassing mogen zijn...daarvoor wil hij grondwetten wijzigen. Dat gaat toch veel te ver.

Buitenlanders die hier te gast zijn? Ik ben hier geboren en getogen. Nederland is mijn land. Ik zie mezelf zeker niet als gast. De meeste jongeren die hier problemen veroorzaken zijn 2de en zelfs 3de of 4de generatie allochtonen. Ze zijn hier geboren en getogen met een Nederlandse nationaliteit. Sommige van hen (zoals mijn neefjes en nichtje) zijn zelfs autochtonen, aangezien beide ouders in Nederland geboren zijn.

Jij denkt te veel in wij en zij. Ik zie mensen die rotzooi trappen en mensen die wat van hun leven willen maken. Ik ben tegen de eerste groep en dan maakt het mij niet uit of je autochtoon, allochtoon, zwart, wit, paars, jood, moslim, homo of hetero bent. Ik ben ook voor een harde aanpak, maar wel een aanpak die gelijk is voor iedereen. Daar pleit Wilders niet voor. Hij is met hele andere dingen bezig. Zelfs met zaken die niet in het belang van Nederland zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 03 september 2010 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 01:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik baseer het niet alleen op zijn uitspraken, maar ook op zijn verkiezingsprogramma. Waarin hij voor een tweederangsburgerschap voor moslims pleit. Rechten die voor Christenen en Joden wel gelden, maar volgens hem op Moslims niet van toepassing mogen zijn...daarvoor wil hij grondwetten wijzigen. Dat gaat toch veel te ver.

Buitenlanders die hier te gast zijn? Ik ben hier geboren en getogen. Nederland is mijn land. Ik zie mezelf zeker niet als gast. De meeste jongeren die hier problemen veroorzaken zijn 2de en zelfs 3de of 4de generatie allochtonen. Ze zijn hier geboren en getogen met een Nederlandse nationaliteit. Sommige van hen (zoals mijn neefjes en nichtje) zijn zelfs autochtonen, aangezien beide ouders in Nederland geboren zijn.

Jij denkt te veel in wij en zij. Ik zie mensen die rotzooi trappen en mensen die wat van hun leven willen maken. Ik ben tegen de eerste groep en dan maakt het mij niet uit of je autochtoon, allochtoon, zwart, wit, paars, jood, moslim, homo of hetero bent. Ik ben ook voor een harde aanpak, maar wel een aanpak die gelijk is voor iedereen. Daar pleit Wilders niet voor. Hij is met hele andere dingen bezig. Zelfs met zaken die niet in het belang van Nederland zijn.
De aanpakken van Wilders zijn inderdaad hard en kunnen vooral hard zijn voor een groep onschuldige mensen. Maar er zal toch wat gedaan moeten worden tegen onze wankelende economie, tegen de criminaliteit, tegen de overvolle straten, tegen de werkloosheid, tegen de verlaging van de pensioenen.

Ik ken een gezin en die hebben 3 kinderen en die komen uit roemenie. Die komen hier gewoon gratis en voor niks wonen. Hun ouders nemen een uitkering en de kinderen ontvangen kindergeld. Dat kost de staat zo'n pakweg gemiddeld 1300 euro per maand. En dan hebben we het over 1 gezinnetje. De instroom van buitenlandse mensen moet gestopt worden. Het wordt te vol hier, het blijf maar geld kosten en levert niks op. Als we zo door gaan is straks 70% van de bevolking allochtoon, en een grotemeerderheid is islamitisch. Wat dan, moeten onze vriendinnen en moeders dan met hoofddoekjes gaan rondlopen en iedere zondag naar de moskee gaan? Als wij ook maar 1 kerkje bouwen in het midden-oosten wordt die meteen in brand gestoken... Hier staat het vol van de moskee's. Ik probeer niet te provoceren of iets dergelijks, maar voor ons als puur Nederlandse burger is dit gewoon de beste mogelijkheid. En ik ben ook niet racistisch, want ik voel me niets meer of minder dan iemand anders.

Edit: ik moet wel zeggen dat je hele mooie zinsconstructies en verhaal-opbouw hebt:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door patrickpsv15 --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 03 september 2010 - 02:45   quote  deeplink  
Heb jij wel enig idee wie direct verantwoordelijk is voor de huidige crisis en de daarbij behorende werkloosheid en problematiek van de pensioenfondsen? Dat komt niet door de Roemenen en Moslims.

Overvolle straten? 70% allochtoon? Grote meerderheid Islamitisch? Waar haal jij jouw informatie vandaan? Wie praat jij na? Jouw betoog is gebaseerd op angst, een angst die ik niet deel. Neem niet alles aan wat anderen keer op keer herhalen en probeer voor jezelf te denken. Jij bent 15/16 jaar toch? Ga aub zolang mogelijk doorstuderen, dan hoef je ook niet te concurreren met Roemenen voor 5 euro en kun je ook jouw horizon wat verbreden.

Er is maar 1 angst die ik heb en dat is voor radicalen (van extreem-rechts tot Islamitisch fundamentalisten) binnen de samenleving. Het is niet een angst dat ze hier de boel gaan overnemen, dat zal nooit gebeuren. Waar wel gevaar in schuilt is geweld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door PSVMocro --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 03 september 2010 - 03:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 02:45 schreef PSVMocro het volgende:
Heb jij wel enig idee wie direct verantwoordelijk is voor de huidige crisis en de daarbij behorende werkloosheid en problematiek van de pensioenfondsen? Dat komt niet door de Roemenen en Moslims.

Overvolle straten? 70% allochtoon? Grote meerderheid Islamitisch? Waar haal jij jouw informatie vandaan? Wie praat jij na? Jouw betoog is gebaseerd op angst, een angst die ik niet deel. Neem niet alles aan wat anderen keer op keer herhalen en probeer voor jezelf te denken. Jij bent 15/16 jaar toch? Ga aub zolang mogelijk doorstuderen, dan hoef je ook niet te concurreren met Roemenen voor 5 euro en kun je ook jouw horizon wat verbreden.
Nee de moslims en de roemenen zijn niet direct verantwoordelijk voor de economische crisis. Maar uiteindelijk zorgen de open grenzen wel voor economische problemen. Zoals ik eerder al heb uitgelegd komen er meer buitenlanders die voor een habbekrats werken, dus meer werkloosheid voor Nederlanders.
70% allochtoon is natuurlijk wat overdreven, maar er komen er wel steeds meer en wie weet is over 10 jaar de helft van de bevolking wel al allochtoon.

Mijn betoog is niet gebaseerd op angst, maar op de waarheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door patrickpsv15 --
adriu
 adriu - vrijdag 03 september 2010 - 11:21   quote  deeplink  
VERBETER DE WERELT BEGIN BIJ JE ZELF

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door adriu --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 september 2010 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 03:12 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee de moslims en de roemenen zijn niet direct verantwoordelijk voor de economische crisis. Maar uiteindelijk zorgen de open grenzen wel voor economische problemen. Zoals ik eerder al heb uitgelegd komen er meer buitenlanders die voor een habbekrats werken, dus meer werkloosheid voor Nederlanders.
70% allochtoon is natuurlijk wat overdreven, maar er komen er wel steeds meer en wie weet is over 10 jaar de helft van de bevolking wel al allochtoon.

Mijn betoog is niet gebaseerd op angst, maar op de waarheid.
de opengrensen zorgen juist voor extra inkomsten (export/import) zogauw je die dicht gaat gooien en landen weigerd (bijv turk) zakt NL helemaal in de stront.. waarom ? NL is een handels land.. daarbij komt ook nog is dat we dankzij die zelfde (turken) zo groot zijn geworden... waarom ? WIJ NLers wouden vroeger het vieze werk niet doen dus hebben we een paar turken hier heen gehaald.. en italianen spanjaarden indos etc etc... waarom hoor ik niemand daarover dan ? en nu weer de polen.. en daarbij komt ook nog eens dat jou waarheid niet klopt... het is namelijk al erg moeilijk om in Nederland te komen/blijven.. zelfs voor een chinees.. (geloof praat uit eigen ervaring) het is allemaal al anders dan 20 jaar geleden JE KAN NIET ZOMAAR MEER IEMAND HIER HEEN HALEN !!! doe alsjeblieft niet zo dom zoals wilders.. daarbij deel ik ook jou ANGST niet.. nooit last gehad van buitenlanders in tegenstelling tot nederlanders...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 03 september 2010 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de opengrensen zorgen juist voor extra inkomsten (export/import) zogauw je die dicht gaat gooien en landen weigerd (bijv turk) zakt NL helemaal in de stront.. waarom ? NL is een handels land.. daarbij komt ook nog is dat we dankzij die zelfde (turken) zo groot zijn geworden... waarom ? WIJ NLers wouden vroeger het vieze werk niet doen dus hebben we een paar turken hier heen gehaald.. en italianen spanjaarden indos etc etc... waarom hoor ik niemand daarover dan ? en nu weer de polen.. en daarbij komt ook nog eens dat jou waarheid niet klopt... het is namelijk al erg moeilijk om in Nederland te komen/blijven.. zelfs voor een chinees.. (geloof praat uit eigen ervaring) het is allemaal al anders dan 20 jaar geleden JE KAN NIET ZOMAAR MEER IEMAND HIER HEEN HALEN !!! doe alsjeblieft niet zo dom zoals wilders.. daarbij deel ik ook jou ANGST niet.. nooit last gehad van buitenlanders in tegenstelling tot nederlanders...
Wij weigeren niet om met andere landen te handelen. We weigeren het alleen om hun goedkope arbeiders hier naartoe te laten gaan. Dacht je soms dat zij de handel gingen boycotten omdat wij hun goedkope arbeiders hier niet toelaten? Nee, zij hebben ons even hard nodig als wij hen.
En die gastarbeiders zouden letterlijk gastarbeiders moeten zijn. M.A.W.: Het vuile werk opknappen, geld in de zakken steken, en dan weer voorgoed terug naar je vaderland gaan.
En natuurlijk kan iemand hier zomaar binnenwandelen, de grenzen zijn open en zeker voor mensen uit Europa (ook uit landen als Polen en Roemenie) is het makkelijk om hier binnen te komen. Europese samenwerking op economisch en militair gebied is uitstekend, maar het is niet de bedoeling dat onze economie mede door die samenwerking kapot moet gaan.
adriu
 adriu - vrijdag 03 september 2010 - 14:28   quote  deeplink  
is wilders. sport?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door adriu --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 03 september 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 14:28 schreef adriu het volgende:
sinds waneer is wilders!! sport???
Is toch niet erg man. Beetje off-topic is nooit mis:P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 03 september 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 11:21 schreef adriu het volgende:
ik hat verwacht dat die 6 wedstrijden + 2 voorwaarderlijk kreeg. het was niet een achterwaatse slag naar achter!! zo als de verdedigers van berg wouden doen geloofen! maar een oudewetse eleboog stoot op het strotehooft van de tegenstander!! en waarom steets suarez er bij halen?? zeker een beetje jaloers dat die zo goed speelt!!
6 wedstrijden voor een elleboogstootje. Hoelang is die derijck uit de roulatie? NIET. Hij mankeert helemaal niets, dus ik vind het schandalig dat een speler daar zo extreem zwaar gestraft voor wordt. Oke het zijn regels die door iets of iemand zijn gemaakt. Maar ik vind dat er gewoon te zwaar wordt gestraft voor zo'n elleboogstootje. Als iemand nou een been probeert te breken, oke, maar toch niet voor een elleboogstootje...
freakie
 freakie - vrijdag 03 september 2010 - 15:32   quote  deeplink  
Ja patrickpsv maar hij probeert wat uit te lokken.. Schandelijk zoon jonge en hij is nog wel voor ajax..

Elke zin staat !!!!!!!!!!!!!!!!!!! en in bijna elk woordje zit wel een fout..

Hat

die(Hij)

voorwaarderlijk,

ACHTERWAATSE slag naar ACHTER(2 grote fouten)

zo als de verdedigers van berg wouden doen geloofen(Wouden zijn bossen, geloofen, zinsbouw klopt helemaal niks van)

Oudewetse eleboog op het strotehooft(3 fouten ongelofelijk)

Steet(steeds met een t, geweldig!!!)

die(hij)

Ze staan op volgorde dus als je leest kom je ze wel tegen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door freakie --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 03 september 2010 - 15:36   quote  deeplink  
hahaha ja een beetje normaal schrijven blijkt ook te moeilijk te zijn, en het is irritant om te lezen, maarja het gaat zich om de inhoud, en misschien is hij pas 12 :P
adriu
 adriu - vrijdag 03 september 2010 - 19:38   quote  deeplink  
DENK DAT IK OOK MAAR DE POLITIEK IN GA,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door adriu --
Pietje
 Pietje - vrijdag 03 september 2010 - 22:42   quote  deeplink  
Een politieke discussie op het voetbalforum, dat doet mijn hart als econoom en politicoloog goed! Het is zwaar off-topic, maar dat moet maar eens een keertje kunnen. De ideeën van Wilders, of je het nou leuk vindt of niet, zijn onwaarschijnlijk rascistisch van aard, immers, hij wenst een deel van de Nederlanders uit te sluiten. Dat hij daarmee handelt in strijd met onze Grondwet komt daar nog eens bovenop. Wilders heeft het schofferen van anderen tot kunst en hobby verheven. Zijn kunst en hobby wel te verstaan! Denk aan zijn "kopvoddentaks", slechts bedoeld om te beledigen, want hij is slim genoeg om te weten, dat die "taks" er nooit of te nimmer zal komen. Onder het mom van "vrije meningsuiting" doet hij niks anders dan moslims beledigen en dat nota bene voor iemand die, wanneer hijzelf tegengas krijgt, op zijn achterste benen staat en klaagt en schreeuwt dat hij gedemoniseerd wordt. Hijzelf doet niet anders! Je moet dus maar durven! Een minister uitmaken voor "knettergek" een bevriend staatshoofd (Erdogan uit Turkije) uitmaken voor "idioot" het geloof, de islam, uitmaken voor "achterlijk". Toe maar. Moslimsscholen sluiten? Neen, dat kan niet want we hebben in ons land gelukkig vrijheid van godsdienst met alle verdere rechten en vrijheden die daaraan gekoppeld zijn. Als we praten over het bestrijden van extremisme, laten we dan eerlijk zijn: dan geldt dat uiteraard niet alleen voor moslim-extremisme. Denk aan de kolonisten in bezet gebied (Jordaanoever, Gazastrook, et cetera). Denk ook aan de strijd tussen katholieken en protestanten in Noord-Ierland. Extremisme komt derhalve niet alleen voor bij moslims en dient overal bestreden te worden. En moeten we iemand als Wilders met een zeer eenzijdige politieke kijk echt serieus nemen? Ik in ieder geval niet, ik vind de persoon Wilders en zijn gedachtegoed uitermare verderfelijk en verwerpelijk. Met zijn populistisch gedrag, heeft hij wel helaas anderhalf miljoen mensen achter zich gekregen. In de dertiger jaren van de vorige eeuw lukte dat Hitler in Duitsland ook met exact dezelfde retoriek als Wilders nu doet! Ik heb vanuit het buitenland (velen van jullie weten dat ik voor mijn werkgever de halve wereld afreis) duidelijke signalen opgevangen, dat bedrijven en politieke leiders in de Verenigde Staten, Duitsland en Turkije (om maar een paar landen te noemen) plannen hebben om Nederland te isoleren, mocht Wilders op enigerlei wijze deel gaan uitmaken van een kabinet. Net zoals er door die landen gehandeld werd, toen ene Jorg Haider in Oostenrijk aan de macht was. En dat hebben ze destijds in Oostenrijk goed kunnen merken. Maar gelukkig hoorde ik zojuist dat het ultra-rechtse kabinet er niet gaat komen. Wat mij betreft kan de vlag uit, Nederland is voorlopig gered. En wat onze economie betreft, heb ik het nog niet eens gehad over de draconische en volstrekt onzinnige bezuinigingen die VVD+CDA+PVV wensten door te voeren... Als dat er inderdaad door was doorgekomen, zouden deze partijen onze pril oplevende economie helemaal kapot hebben gesaneerd, immers wie gaat er (grote) uitgaven doen als hij of zij (veel) minder te besteden heeft? De gemiddelde Nederlander zal dan zijn geldbuideltje gesloten houden waarmede het midden- en kleinbedrijf in lijden en last zou zijn... Bezuinigen de komende jaren zal beslist moeten, daar ontkomen wij niet aan, maar niet de 18 miljoen in vier jaar, zoals door deze drie partijen gewenst is. Dat kan en moet beslist socialer en dat is uiteindelijk ook nog eens beter voor onze economie. Zo, dat moest ik even kwijt. Mijn volgende bijdrage gaat weer over voetbal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 september 2010 door Pietje --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 03 september 2010 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 22:42 schreef Pietje het volgende:
Een politieke discussie op het voetbalforum, dat doet mijn hart als econoom en politicoloog goed! Het is zwaar off-topic, maar dat moet maar eens een keertje kunnen. De ideeën van Wilders, of je het nou leuk vindt of niet, zijn onwaarschijnlijk rascistisch van aard, immers, hij wenst een deel van de Nederlanders uit te sluiten. Dat hij daarmee handelt in strijd met onze grondwet komt daar nog eens bovenop. Wilders heeft het schofferen van anderen tot kunst en hobby verheven. Zijn kunst en hobby wel te verstaan! Denk aan zijn "kopvoddentaks", slechts bedoeld om te beledigen, want hij is slim genoeg om te weten, dat die "taks" er nooit of te nimmer zal komen. Onder het mom van "vrije meningsuiting" doet hij niks anders dan moslims beledigen en dat nota bene voor iemand die, wanneer hijzelf tegengas krijgt, op zijn achterste benen staat en klaagt en schreeuwt dat hij gedemoniseerd wordt. Hijzelf doet niet anders! Je moet dus maar durven! Een minister uitmaken voor "knettergek" een bevriend staatshoofd (Erdogan uit Turkije) uitmaken voor "idioot" het geloof, de islam, uitmaken voor "achterlijk". Toe maar. Moslimsscholen sluiten? Neen, dat kan niet want we hebben in ons land gelukkig vrijheid van godsdienst met alle verdere rechten en vrijheden die daaraan gekoppeld zijn. Als we praten over het bestrijden van extremisme, laten we dan eerlijk zijn: dan geldt dat uiteraard niet alleen voor moslim-extremisme. Denk aan de kolonisten in bezet gebied (Jordaanoever, Gazastrook, et cetera). Denk ook aan de strijd tussen katholieken en protestanten in Noord-Ierland. Extremisme komt derhalve niet alleen voor bij moslims en dient overal bestreden te worden. En moeten we iemand als Wilders met een zeer eenzijdige politieke kijk echt serieus nemen? Ik in ieder geval niet, ik vind de persoon Wilders en zijn gedachtegoed uitermare verderfelijk en verwerpelijk. Met zijn populistisch gedrag, heeft hij wel helaas anderhalf miljoen mensen achter zich gekregen. In de dertiger jaren van de vorige eeuw lukte dat Hitler in Duistland ook met exact dezelfde retoriek als Wilders nu doet! Ik heb vanuit het buitenland (velen van jullie weten dat ik voor mijn werkgever de halve wereld afreis) duidelijke signalen opgevangen, dat bedrijven en politieke leiders in de Verenigde Staten, Duitsland en Turkije (om maar een paar landen te noemen) plannen hebben om Nederland te isoleren, mocht Wilders op enigerlei wijze deel gaan uitmaken van een kabinet. Net zoals er door die landen gehandeld werd, toen ene Jorg Haider in Oostenrijk aan de macht was. En dat hebben ze destijds in Oostenrijk goed kunnen merken. Maar gelukkig hoorde ik zojuist dat het ultra-rechtse kabinet er niet gaat komen. Wat mij betreft kan de vlag uit, Nederland is voorlopig gered. En wat onze economie betreft, heb ik het nog niet eens gehad over de draconische en volstrekt onzinnige bezuinigingen die VVD+CDA+PVV wensten door te voeren... Als dat er inderdaad door was doorgekomen, zouden deze partijen onze pril oplevende economie helemaal kapot hebben gesaneerd, immers wie gaat er (grote) uitgaven doen als hij of zij (veel) minder te besteden heeft? De gemiddelde Nederlander zal dan zijn geldbuideltje gesloten houden waarmede het midden- en kleinbedrijf in lijden en last zou zijn... Bezuinigen de komende jaren zal beslist moeten, daar ontkomen wij niet aan, maar niet de 18 miljoen in vier jaar, zoals door deze drie partijen gewenst is. Dat kan en moet beslist socialer en dat is uiteindelijk ook nog eens beter voor onze economie. Zo, dat moest ik even kwijt. Mijn volgende bijdrage gaat weer over voetbal!
Mooi betoog pietje, maar je hebt niet mijn betoog ontkracht, maar een betoog geschreven dat negatief is over wilders. Ook hij heeft zijn kanten die minder zijn, maar er moet toch wat gebeuren. Wilders is in mijn ogen op dit moment de enige die voor echte veranderingen kan zorgen in dit wankelende Nederland.
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 september 2010 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 23:53 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Mooi betoog pietje, maar je hebt niet mijn betoog ontkracht, maar een betoog geschreven dat negatief is over wilders. Ook hij heeft zijn kanten die minder zijn, maar er moet toch wat gebeuren. Wilders is in mijn ogen op dit moment de enige die voor echte veranderingen kan zorgen in dit wankelende Nederland.
Het was ook zeker niet mijn bedoeling om jouw betoog onderuit te halen, Patrick. We leven in een democratie, gelukkig. En laten we wel wezen, Wilders is volgens diezelfde democratie gekozen, helaas. Ik heb slechts mijn mening willen geven en proberen duidelijk te maken hoe gevaarlijk ik Wilders acht ten aanzien van onze grondwet, onze economie en onze democratie en ik wilde duidelijk maken, dat ik in zijn optreden en retoriek een duidelijke overeenkomst zie met nazi-Duitsland in de jaren 30 van de vorige eeuw en hoe gevaarlijk dat is. En verder is het uiteraard ieder zijn mening. Ook dat is democratie... Dat er wat moet gebeuren is duidelijk, maar daarbij denk ik niet aan Wilders als onze reddende engel, integendeel. Straatschoffies en crimeneeltjes mag je van mij echt goed aanpakken, dat is niet het punt, maar Wilders generaliseert op dat punt en sluit een groot deel van de natie uit en dat is mijns inziens fout en gevaarlijk. En Nederland wankelt echt niet, hoor, ons land staat als een huis, op velerlei gebied!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 04 september 2010 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 september 2010 - 00:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het was ook zeker niet mijn bedoeling om jouw betoog onderuit te halen, Patrick. We leven in een democratie, gelukkig. En laten we wel wezen, Wilders is volgens diezelfde democratie gekozen, helaas. Ik heb slechts mijn mening willen geven en proberen duidelijk te maken hoe gevaarlijk ik Wilders acht ten aanzien van onze grondwet, onze economie en onze democratie en ik wilde duidelijk maken, dat ik in zijn optreden en retoriek een duidelijke overeenkomst zie met nazi-Duitsland in de jaren 30 van de vorige eeuw en hoe gevaarlijk dat is. En verder is het uiteraard ieder zijn mening. Ook dat is democratie... Dat er wat moet gebeuren is duidelijk, maar daarbij denk ik niet aan Wilders als onze reddende engel, integendeel. Straatschoffies en crimeneeltjes mag je van mij echt goed aanpakken, dat is niet het punt, maar Wilders generaliseert op dat punt en sluit een groot deel van de natie uit en dat is mijns inziens fout en gevaarlijk. En Nederland wankelt echt niet, hoor, ons land staat als een huis, op velerlei gebied!
Je spreekt jezelf tegen, Pietje.
>Dat er wat moet gebeuren is duidelijk,
>En Nederland wankelt echt niet, hoor, ons land staat als een huis, op velerlei gebied!
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 september 2010 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 september 2010 - 00:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen, Pietje.
>Dat er wat moet gebeuren is duidelijk,
>En Nederland wankelt echt niet, hoor, ons land staat als een huis, op velerlei gebied!
Ik spreek mezelf in het geheel niet tegen, immers: ik schreef - zoals je aanhaalt - op VELERLEI gebied en niet op ALLE gebieden. Verder schreef ik dat er hard mag/moet worden opgetreden tegen straatschoffies en crimineeltjes (en tegen grote criminelen ook trouwens).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 september 2010 door Pietje --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 04 september 2010 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 september 2010 - 00:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het was ook zeker niet mijn bedoeling om jouw betoog onderuit te halen, Patrick. We leven in een democratie, gelukkig. En laten we wel wezen, Wilders is volgens diezelfde democratie gekozen, helaas. Ik heb slechts mijn mening willen geven en proberen duidelijk te maken hoe gevaarlijk ik Wilders acht ten aanzien van onze grondwet, onze economie en onze democratie en ik wilde duidelijk maken, dat ik in zijn optreden en retoriek een duidelijke overeenkomst zie met nazi-Duitsland in de jaren 30 van de vorige eeuw en hoe gevaarlijk dat is. En verder is het uiteraard ieder zijn mening. Ook dat is democratie... Dat er wat moet gebeuren is duidelijk, maar daarbij denk ik niet aan Wilders als onze reddende engel, integendeel. Straatschoffies en crimeneeltjes mag je van mij echt goed aanpakken, dat is niet het punt, maar Wilders generaliseert op dat punt en sluit een groot deel van de natie uit en dat is mijns inziens fout en gevaarlijk. En Nederland wankelt echt niet, hoor, ons land staat als een huis, op velerlei gebied!
De Partij voor de Vrijheid wil een sterkere economie. Maar de rekening voor de bezuinigingen moet eerst en vooral bij de overheid zelf worden neergelegd. Eerst snijden in het eigen vlees en niet de rekening bij de burger neerleggen. Ontwikkelingshulp, de miljardenafdracht aan Europa, de overhead bij de overheid, de massa-immigratie, onzinnige subsidies, noem maar op. Stop daar eerst eens mee.

De PVV kiest bij uitstek voor de mensen die het niet cadeau krijgen en voor een sociaal Nederland. De AOW-leeftijd moet op 65 blijven. Wij kiezen voor rechten van vrouwen en homos en voor de traditionele joods-christelijke en humanistische waarden die Nederland het succes hebben gegeven dat het nu heeft.

Wij zijn voor een sprankelende democratie, met volop referenda. Niet de politieke elite, maar het volk moet zich vaker kunnen uitspreken; samen weten burgers het beter dan de linkse kliek.

Geen Europese superstaat, maar wel economische samenwerking. Wij kiezen voor een veilig Nederland, voor veilige straten waar het tuig wordt opgepakt en uitgezet, niet gesubsidieerd en geknuffeld..

Wie denkt dat islamisering een kwestie is van one issue kan niet tellen. De massa-immigratie heeft enorme gevolgen voor alle facetten van onze samenleving. Het is economisch gezien een ramp, het tast de kwaliteit van ons onderwijs aan, vergroot de onveiligheid op straat, leidt tot een uittocht uit onze steden van autochtonen, verdrijft Joden en homos en spoelt decennia vrouwenemancipatie door de wc. De islam moet worden bestreden, de islamisering van ons land gestopt.

De massa-immigratie is een geldverslindende linkse hobby. De miljarden die opgaan aan extra gevangenissen, extra politie, extra huizen, extra zorg, extra onderwijs, extra uitkeringen moeten toch ergens vandaan komen. Wie betaalt de prijs voor de multiculturele samenleving? Wie moet steeds de portemonnee trekken? Dat bent u, dat zijn de gewone hardwerkende Nederlanders die nooit gevraagd hebben om de massa-immigratie.

De PVV kiest voor zero tolerance. Elk afdingen van het gezag van de politie moet worden tegengegaan. De politie moet heer en meester zijn op straat. Er mag nooit enig misverstand over bestaan wie de baas is in onze wijken, dorpen en steden. Toegeven aan het tuig is het begin van het einde. Hogere straffen en hoge minimumstraffen. Stoppen met TBS en proefverloven, versober de gevangenissen.

De PVV kiest voor menswaardige zorg en voor ouderen in verpleeghuizen die minder rechten hebben dan gevangenen. Dat is nu andersom en dat is van de zotte. Geen ondervoeding, uitdroging, doorligwonden en 24-uursluiers meer in onze zorginstellingen. Kleine zorginstellingen met veel minder managers waar de zorgverlener weer mag zorgverlenen en de patiënt weer de zorg krijgt die hij of zij verdient. De oudere generatie heeft ons land opgebouwd. Laten we dat niet vergeten.

De PVV kiest voor dierenwelzijn en dierenbeulen moeten keihard worden aangepakt en een levenslang verbod op het houden van dieren krijgen. Ook de boeren en vissers worden door de PVV niet vergeten. Eeuwenoude tradities mogen niet verloren gaan.

De PVV wil geen KM-heffing, dat lost de files met geen millimeter op. En geef mensen de mogelijkheid om hun eigen huurwoning te kunnen kopen. Het onderwijs moet weer terug naar de basis. De leraar moet weer meester zijn en reken- en taalvaardigheid moeten de basis worden van het primaire onderwijs. De altijd-maar-leuk-cultuur in het onderwijs moet vervangen worden door het klaarstomen van onze jeugd voor een serieuze rol in de samenleving later.
________________________________________________________________________________________
Je hebt gelijk dat er een gevaar zit en dat er een kans is dat Wilders de nieuwe hitler gaat worden, maar zijn visie op dit land is heel duidelijk en belooft veel verbeteringen en een beetje terug te gaan naar tijden zoals het vroeger was en dus een sterke economie. Zijn veranderingen die hij wil toepassen op Nederland zijn duidelijk, realistisch en veelbelovend. Als ik nu volwassen zou zijn zou ik op hem hebben gestemd, maar ik hoop niet dat hij de nieuwe Hitler wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 september 2010 door patrickpsv15 --
Wittegast
 Wittegast - donderdag 09 september 2010 - 11:22   quote  deeplink  
De grootste calimero is Jack van Gelder. Zielige vent bah
jaja
 jaja - vrijdag 10 september 2010 - 11:51   quote  deeplink  
toch 4 wedstrijden. meer dan terecht.
Wittegast
 Wittegast - vrijdag 10 september 2010 - 12:39   quote  deeplink  
Heren van de KNVB en de heer Jack van Gelder blijf dit jaar consequent. 1 en dezelfde maat handhaven.
Loetje
 Loetje - vrijdag 10 september 2010 - 19:41   quote  deeplink  
weetje, en dat zeg ik heel eerlijk, de schorsing is terrecht, maar wij als ajacieden komen er veel te makkelijk onderuit, ik weet inderdaad overigens niet of suarez het met opzet deed, maar meestal doet hij dat wel, ondanks hoe grote fan ik ook van hem ben! dit soort dingen horen niet by voetbal dus ook niet suarez omdat hij tot de beste voetballers van nederlands behoord (al dan niet te beste)
en inderdaad het incident babovic vorig jaar sloeg ook helemaal nergens op! ze hadden er alle 2 eraf gestuurd moeten worden, maar hoe zorg je voor veel haat!
kijk aanstaande week is het dan PSV - NEC en Ajax - Willem II, kijk als ik heel eerlijk ben, zullen ajax en psv niet zo snel een rode kaart krijgen in eigen huis omdat ze de (grote) clubs van nederland zijn!
iedereen moet gelijkwaardig gestraft worden of het nu ber, suarez of armenteros is, dat boeit gewoon niet! en dat mag je knvb en die watjes van scheidsrechters aanrekenen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 september 2010 door Loetje --
adriu
 adriu - vrijdag 10 september 2010 - 20:01   quote  deeplink  
en ?? 6 wedstrijden geschors!!
jaja
 jaja - zaterdag 11 september 2010 - 09:55   quote  deeplink  
een onopvallende aai over de bol, of een gefrustreerde elleboogstoot. toch 2 totaal verschillende dingen. en Luis_suarez_19 wat een onzin, wakker jij dat callimero gedrag maar aan. slaat werkelijk nergens op...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 25 oktober 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Waarom krijgt vertonghen voor de elleboogstoot tegen excelsior geen schorsing achteraf, terwijl berg dat wel kreeg. Bovendien is de rode kaart van anita geseponeerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door patrickpsv15 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Berg krijgt vier duels, PSV in beroep









0.0068440