BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Winst in Venlo, dubbele cijfers net niet in Mokum en meer. Eredivisie speelronde 5

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 09 september 2010 - 17:59   quote  deeplink  
Het dieptepunt van het afgelopen WK was de uitzending van Studio Voetbal waarin Guus Meeuwis en Yoep, ik heb geen verstand van voetbal, van 't Hek hun murmellied voor de koningin ten gehore brachten. En dat lag niet aan Guus.

Bij Studio Voetbal krijgen steeds meer mensen de kans aan te schuiven voor een aardig presentiegeld en dat op kosten van de staatskas. Afgelopen week was Kees Jansma te gast en aan tafel zaten Tom Egbers (daar ga je zelfs Jack van missen), Waterreus, Borst, Mulder de schreeuwer en de van 't Hek die wel vestand van voetbal heeft. Er was zelfs geen plaats meer voor borrelnoten dus Leo Beenhakker had afgezegd!

Leidraad was de verantwoording die de KNVB zou moeten afleggen aan Hard Gras vanwege reputatieschade van het Nederlandse voetbal vanwege het harde spel van Oranje in de finale.

Wel heb ik nou!

Het internationale landen voetbal is om het volk rustig te houden en levert zelden goed spel op. Het afgelopen wk vormde geen uitzondering maar het was wel spannend en leuk dat de mannen van 'luie' Bert zou ver kwamen zodat het gehele oranjevolk zich ala Jan Steen kon blijven uitleven.



Als Robben er 1tje had ingekegeld had je niemand, in Nederland voorop, meer gehoord over het vertoonde spel en excuses zouden van de KNVB niet gevraagd zijn. En afgezien van de trap van de Jong die te ver ging natuurlijk speelden de Spanjaarden en Nederland op gebied van hard spel gelijk.

Denk je nu dat ze in Italië, Duitsland en Brazilië wakker liggen van met wat voor spel de titels zijn behaald? De bekers worden netjes gepoetst.