BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Opblaasbananen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 27 april 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 16:33 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Hahaha racist.
Weer een boete.
P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door Terminator1908 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 april 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Gewoon stil zitten wanneer je geschoren wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2015 - 16:55   quote  deeplink  
Goeie tip..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 27 april 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 15:46 schreef Els het volgende:
Ik neem aan dat Feyenoord in beroep gaat tegen de racisme boete. Tegelijkertijd is het ook wel om moedeloos van te worden, een aantal supporters willen tegen de UEFA optreden, weer bananen. Dat hardleerse gedrag levert Feyenoord echt geen winst op, in geen enkele rechtbank.
Waar staat beschreven dat een opblaasbanaan van Chiquita racisme is? En vooral wie, waarom en hoe komen ze tot deze conclusie? Onderbuikgevoel? Vooroordelen? Natte vinger werk? Is een banaan de definitie van racisme? Waarom is de opblaasbanaan op vakantie achter een boot dan niet verboden? Ook al was het met kwade of racistische bedoelingen van doe ene supporter dan kun je het nog niet bewijzen. Voor de rechtbank moet de uefa maar eens bewijzen dat het racistisch bedoeld was en niet andersom zoals de om uefa nu doet. Nu moet Feyenoord bewijzen dat het geen racistische bedoelingen waren. Omgekeerde wereld lijkt mij. Uefa gaat gewoon nat voor een rechtbank.

Feyenoord moet het omdraaien en de uefa aanklagen voor smaat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Els
 Els - maandag 27 april 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 17:24 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Waar staat beschreven dat een opblaasbanaan van Chiquita racisme is? En vooral wie, waarom en hoe komen ze tot deze conclusie? Onderbuikgevoel? Vooroordelen? Natte vinger werk? Is een banaan de definitie van racisme? Waarom is de opblaasbanaan op vakantie achter een boot dan niet verboden? Ook al was het met kwade of racistische bedoelingen van doe ene supporter dan kun je het nog niet bewijzen. Voor de rechtbank moet de uefa maar eens bewijzen dat het racistisch bedoeld was en niet andersom zoals de om uefa nu doet. Nu moet Feyenoord bewijzen dat het geen racistische bedoelingen waren. Omgekeerde wereld lijkt mij. Uefa gaat gewoon nat voor een rechtbank.

Feyenoord moet het omdraaien en de uefa aanklagen voor smaat
Waar zeg ik dat ik een banaan met racisme associeer?
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 27 april 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 15:37 schreef piet de paler het volgende:
Ik zal voortaan mijn banaan niet meer laten zien hahaha
lol
Els
 Els - maandag 27 april 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 16:05 schreef Terminator1908 het volgende:

Aangepast

Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 27 april 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Een onafhankelijk onderzoek had nooit tot deze conclusie gekomen.
Dus dat maar eisen dan.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 april 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 16:11 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

hahahaha ach ja in een normale wereld zou dit helpen maar je hebt met achterlijke organisaties zoals de uefa en de knjb te maken die moeilijk gedrag van mensen in de hand werkt!ook dit weer zo een voorbeeld haha!
Jij schuift ALLES op anderen af. De Feyenoord supporters moeten zelf maar een aantonen dat ze respect voor andermans spullen hebben en niks meer op het veld gooien! Of het nou een banaan, aansteker of muntgeld is ... Als dat zou stoppen en meer respect naar een tegenstander dan zou het er al veel beter voor Feyenoord uitzien !
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 april 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 15:54 schreef tomson het volgende:

[..]

Het was 1 van die opblaasbananen die op het veld gewaaid was toch ? Valt volgens mij niet onder wangedrag.
En steeds maar weer goed praten dat gedrag! Dat is pas TRIEST ...
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 april 2015 - 18:18   quote  deeplink  
Mee eens
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 april 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Maar toch wil ik als Feyenoord supporter geen racist genoemd worden dus wel in beklag gaan. Het gaat nu om het punt een banaan en racisme pfffffffffffffffffffff. En al dat ander soorten van antisemitisme em gooien van munten en bier heb je een punt maar racisme door een banaan?
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 27 april 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij schuift ALLES op anderen af. De Feyenoord supporters moeten zelf maar een aantonen dat ze respect voor andermans spullen hebben en niks meer op het veld gooien! Of het nou een banaan, aansteker of muntgeld is ... Als dat zou stoppen en meer respect naar een tegenstander dan zou het er al veel beter voor Feyenoord uitzien !
dan neemt niks weg van het feit dat feyenoord niks presteert en dat het dat wel VERPLICHT is en dan maakt het niks uit of je een banaan wel of niet op het veld gooit daar gaat een ploeg niet beter of slechter van spelen.en ja het komt ook altijd door anderen maar geef de supporters nou niet de schuld van het wanpresteren van het elftal want de aanhang is namelijk de enige ECHTE in nederland!en als je al 16 jaar niet eens in deze corrupte competitie een keer kan winnen,tjah daar raakt men logischer wijs op enig moment gefrustreerd van.en dat de uefa weer met zoiets doms komt aanzetten tjah hier bereiken ze niks mee want zoals de terminator altijd zegt i ll be back en feyenoordsupporters ook.dit werkt alleen maar tegendraads.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 april 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:21 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

dan neemt niks weg van het feit dat feyenoord niks presteert en dat het dat wel VERPLICHT is en dan maakt het niks uit of je een banaan wel of niet op het veld gooit daar gaat een ploeg niet beter of slechter van spelen.en ja het komt ook altijd door anderen maar geef de supporters nou niet de schuld van het wanpresteren van het elftal want de aanhang is namelijk de enige ECHTE in nederland!en als je al 16 jaar niet eens in deze corrupte competitie een keer kan winnen,tjah daar raakt men logischer wijs op enig moment gefrustreerd van.en dat de uefa weer met zoiets doms komt aanzetten tjah hier bereiken ze niks mee want zoals de terminator altijd zegt i ll be back en feyenoordsupporters ook.dit werkt alleen maar tegendraads.
Typisch een reactie van iemand die zijn eigen verantwoording niet wil nemen en alles afschuift ...
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 27 april 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:20 schreef piet de paler het volgende:
Maar toch wil ik als Feyenoord supporter geen racist genoemd worden dus wel in beklag gaan. Het gaat nu om het punt een banaan en racisme pfffffffffffffffffffff. En al dat ander soorten van antisemitisme em gooien van munten en bier heb je een punt maar racisme door een banaan?
Nederland ligt al onder een vergrootglas ivm zwarte piet,
misschien hebben ze dat in het onderzoek meegenomen wie zal het zeggen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 april 2015 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:20 schreef piet de paler het volgende:
Maar toch wil ik als Feyenoord supporter geen racist genoemd worden dus wel in beklag gaan. Het gaat nu om het punt een banaan en racisme pfffffffffffffffffffff. En al dat ander soorten van antisemitisme em gooien van munten en bier heb je een punt maar racisme door een banaan?
Ik vind het zo en zo al een kwalijke zaak dat er iets op het veld wordt gegooid. Net zoals dat uitschelden ik een kwalijke zaak vind ...
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 27 april 2015 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Typisch een reactie van iemand die zijn eigen verantwoording niet wil nemen en alles afschuift ...
slaap lekker chicuita banana!
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 april 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Een opblaasbanaan , dat is altijd nog beter dan je wordt opgeblazen door een banaan.
Ja laten we maar afwachten, ze moesten hun gram halen voor de problemen in Rome.
Ik wacht af hoe strijdvaardig onze grote Gudde is. Als hij net zo strijdvaardig is als bij het nieuwe stadion dan ach laat maar
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind het zo en zo al een kwalijke zaak dat er iets op het veld wordt gegooid. Net zoals dat uitschelden ik een kwalijke zaak vind ...
En hier mensen voor DEBIEL uitmaken vind je dan niet kwalijk, farizeeër..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 27 april 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 17:27 schreef Els het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik een banaan met racisme associeer?
Je begrijpt me verkeerd Els. Ik heb het over de uefa die dat wel doet.
tomson
 tomson - maandag 27 april 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En steeds maar weer goed praten dat gedrag! Dat is pas TRIEST ...
Joh denk je dat we het meest trieste figuur van het headlinerforum nodig hebben voor een waardeoordeel wat triest is ? Laat die schroeven in die tiefusharses eens aandraaien stuk hypocriet arrogant kutventje dat je dr achter je toetsenbord zit kwijlebabbel
tomson
 tomson - maandag 27 april 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:18 schreef piet de paler het volgende:
Mee eens
Waar heb jij het nou weer over
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 april 2015 - 19:25   quote  deeplink  
Paar reacties te laat hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2015 - 19:26   quote  deeplink  
👀
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Ghehe
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 april 2015 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 19:26 schreef RenatoBos het volgende:
👀
Jaaaaa tieten
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 april 2015 - 19:38   quote  deeplink  
Een opblaasbanaan die op het veld komt.
Is dat per definitie racisme?
Is vooraf gesteld dat een banaan op het veld als racistische uiting wordt gekenschetst?
Dit moet Feyenoord er niet bij laten zitten.

De andere boetes zijn terecht.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 19:27 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Jaaaaa tieten
Okay 😳
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 april 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Henk dat vind ik ook , en Renato tieten zijn ook leuk.
Als tegenactie kunnen we met 40.000 zingen nee er zijn geen bananen er zijn geen bananen vandaag dat zullen ze leren.
tomson
 tomson - maandag 27 april 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Nou !
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2015 - 20:28   quote  deeplink  
Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien..

Klinkt een stuk leuker..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 april 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 19:22 schreef tomson het volgende:

[..]

Joh denk je dat we het meest trieste figuur van het headlinerforum nodig hebben voor een waardeoordeel wat triest is ? Laat die schroeven in die tiefusharses eens aandraaien stuk hypocriet arrogant kutventje dat je dr achter je toetsenbord zit kwijlebabbel
Zoals ik al zei: ook jij ben een triest geval die alleen maar alles goed wil praten ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 april 2015 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En hier mensen voor DEBIEL uitmaken vind je dan niet kwalijk, farizeeër..
Die debielen die het steeds verpesten niet nee! Een ieder ander die daar niks mee heeft te maken bied ik mijn excuses aan ...
Els
 Els - maandag 27 april 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind het zo en zo al een kwalijke zaak dat er iets op het veld wordt gegooid. Net zoals dat uitschelden ik een kwalijke zaak vind ...
Sterke post, meen ik. Maar kijk nou eens goed wat je hier zegt. Ik hoop dat jij ook het principe 'practice what you preach' hanteert! Vanaf nu?
Els
 Els - maandag 27 april 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 19:11 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd Els. Ik heb het over de uefa die dat wel doet.
Dan begrijp ik je nu.
Els
 Els - maandag 27 april 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 20:28 schreef RenatoBos het volgende:
Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien..

Klinkt een stuk leuker..
Waarom zou ik dat nou willen?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 27 april 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 21:10 schreef Els het volgende:

[..]

Sterke post, meen ik. Maar kijk nou eens goed wat je hier zegt. Ik hoop dat jij ook het principe 'practice what you preach' hanteert! Vanaf nu?
Mooie opmerkingen maar zodra die debielen het weer verpesten schiet ik weer uit mijn slof.
Ik kan er niet tegen dat er supporters zijn die die debielen blijven verdedigen en dan let ik helaas niet op mijn woordkeuze , dat is een kwalijke zaak . Dat wil ik best toegeven.

Ik kan er absoluut niet tegen dat 'supporters' de club Feyenoord steeds weer in diskrediet brengen.
En daarvan vind ik dat er tegen hen VEEL HARDER opgetreed dien te worden.
En met uitschelden bedoel ik dan in het stadion ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door lijdensweg --
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 april 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 21:12 schreef Els het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat nou willen?
Vergelijkingsmateriaal.
Els
 Els - maandag 27 april 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 21:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mooie opmerkingen maar zodra die debielen het weer verpesten schiet ik weer uit mijn slof.
Ik kan er niet tegen dat er supporters zijn die die debielen blijven verdedigen en dan let ik helaas niet op mijn woordkeuze , dat is een kwalijke zaak . Dat wil ik best toegeven.

Ik kan er absoluut niet tegen dat 'supporters' de club Feyenoord steeds weer in diskrediet brengen.
En daarvan vind ik dat er tegen hen VEEL HARDER opgetreed dien te worden.
En met uitschelden bedoel ik dan in het stadion ...
Menselijk, en bij tijd en wijle invoelbaar, misschien moet je eens sloffen met veters overwegen ;)
Ik spreek mensen er liever op aan in het stadion, vaak is dat constructiever dan ook gaan schelden.
Els
 Els - maandag 27 april 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vergelijkingsmateriaal.
Hmmm, stof tot nadenken.
tomson
 tomson - maandag 27 april 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 20:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: ook jij ben een triest geval die alleen maar alles goed wil praten ...
Eng trolletje...ik besta tenminste, daar kunnen velen hiervan getuigen. Jij leeft alleen maar om andere mensen veilig vanachter je schermpje te kleineren.. spreek maar s met me af en draai je riedeltje dan nog maar eens af, verwaand kutventje dat je dr zit. Dan mag je jezelf lijdensweg noemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door tomson --
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 27 april 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Pffff ben gelijk naar reageren gegaan beste allemaal wanneer je een Tshirt aantrekt met een Banaan of dido voor mij part en de tekst SCF sport club Feyenoord tegen ?.... racisme , Italianen , of mooi spandoek . Een doos bananen sturen mischien ook leuk Barapapa,
Laster smaad of discriminatie is verboden je mening geven is vrij en satire of it,s only cabaret roepen Terminator kan je ook nog volgens mij je lokt wel wat uit hoor met je reactie,s . Enne Els is een schat
de bluffer
 de bluffer - maandag 27 april 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind het zo en zo al een kwalijke zaak dat er iets op het veld wordt gegooid. Net zoals dat uitschelden ik een kwalijke zaak vind ...
Ben ik 100% met je eens. BEDANKT gooiers en schreeuwers we kunnen de eerste E C wedstrijd gewoon thuis blijven, laten ze de gooiers en de schreeuwers maar de boeters betalen
de bluffer
 de bluffer - maandag 27 april 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 20:28 schreef RenatoBos het volgende:
Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien..

Klinkt een stuk leuker..
Mag Els ook mee doen
tomson
 tomson - maandag 27 april 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 21:57 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Mag Els ook mee doen
Top post
Els
 Els - maandag 27 april 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 21:57 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Mag Els ook mee doen
Gaat niet gebeuren :)
tomson
 tomson - maandag 27 april 2015 - 22:28   quote  deeplink  
Haha
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 28 april 2015 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 21:46 schreef tomson het volgende:

[..]

Eng trolletje...ik besta tenminste, daar kunnen velen hiervan getuigen. Jij leeft alleen maar om andere mensen veilig vanachter je schermpje te kleineren.. spreek maar s met me af en draai je riedeltje dan nog maar eens af, verwaand kutventje dat je dr zit. Dan mag je jezelf lijdensweg noemen
Waarom zou ik met een 'gek' moeten afspreken ? De enige die ik kleineert zijn die zogenaamde supporters die zich altijd misdragen als het hun uit komt en spelers en/of trainer die wanprestaties neer zetten ...
VVout
 VVout - dinsdag 28 april 2015 - 00:43   quote  deeplink  
berternie_gr.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 april 2015 - 06:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 21:10 schreef Els het volgende:

[..]

Sterke post, meen ik. Maar kijk nou eens goed wat je hier zegt. Ik hoop dat jij ook het principe 'practice what you preach' hanteert! Vanaf nu?
Das hopen tegen beter weten in, want hij gaat gewoon weer op de oude voet verder, ik noemde kom niet voor niks al een farizeeër..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Opblaasbananen









0.0119061