BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Reis ontbrak bij PSV vanwege alcoholcontrole'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 20 september 2010 - 08:30
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Reis ontbrak bij PSV vanwege alcoholcontrole' (Goal.com)

Thomas
 Thomas - maandag 20 september 2010 - 12:04   quote  deeplink  
Jonathan Reis ontbrak zondag in de wedstrijdselectie van PSV, omdat hij 's nachts op het politiebureau een alcoholtest moest doen.

Dat meldt het Eindhovens Dagblad. Zondagochtend vroeg werd Reis aangehouden door de politie toen hij vanuit Weert met zijn auto op weg was naar Eindhoven. De Braziliaan kon zich niet verstaanbaar maken, waarna de politie hem meenam naar het bureau in Weert. Nadat de spits daar een alcoholtest had gedaan, ging hij naar huis.

Trainer Fred Rutten nam Reis vanwege de vreemde voorbereiding niet op in de wedstrijdselectie tegen Roda JC. De bezoekers uit Eindhoven kwamen in Kerkrade niet tot scoren (0-0). Overigens is nog niet bekend wat de uitslag van de alcoholcontrole is.

Jonathan Reis (21) keerde deze zomer terug bij PSV, nadat de club hem wegens een cocaïneverslaving had ontslagen. In Brazilië kickte hij af, waarna Rutten de aanvaller een nieuwe kans gaf. Donderdag maakte hij tegen Sampdoria zijn rentree in het eerste elftal.
PsvUtrecht
 PsvUtrecht - maandag 20 september 2010 - 12:15   quote  deeplink  
is er al meer bekend? traint rei vandaag gewoon mee?
Brandje
 Brandje - maandag 20 september 2010 - 12:17   quote  deeplink  
EINDHOVEN - PSV-aanvaller Jonathan Reis is zondagochtend vroeg in zijn auto betrapt met te veel alcohol achter het stuur. De 21-jarige Braziliaan blies op het politiebureau van Weert tijdens een ademanalyse 620 ug/l, bijna drie keer zoveel als toegestaan.
Het rijbewijs van Reis is ingevorderd. Ook krijgt hij een proces-verbaal, zo maakte de politie van Limburg-Noord maandag bekend. De voetballer kon zich tijdens de politiecontrole niet goed verstaanbaar maken, waarna de agenten hem meenamen naar het bureau.

Jonathan Reis, die dit seizoen bij PSV terugkeerde nadat hij was afgekickt van zijn drugsverslaving, ontbrak hierdoor zondag tijdens het duel met Roda JC in de selectie van PSV.
wup von dutch
 wup von dutch - maandag 20 september 2010 - 14:09   quote  deeplink  
ben benieuwd of psv het lef heeft hier streng tegen op te treden !
Loetje
 Loetje - maandag 20 september 2010 - 19:23   quote  deeplink  
ik vind dit heel jammer, ik vind het een geweldig talent, maar als je eerst aan de drugs zit en nu dit weer doen, je zou zeggen aldoende leert men, maar hij schijnbaar toch niet, ik hoop hem nog veel te mogen zien voetballen, maar als dit blijft gebeuren moet psv consequent zijn en er dan misschien toch een einde aanmaken want dat is niet goed voor reis maar ook niet voor psv, of zeg ik dan wat verkeerd??
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 21 september 2010 - 09:39   quote  deeplink  
Het is jouw mening, dan kun je niks verkeerds zeggen. Ik vind het goed hoe Marcel Brands het heeft gezegd. Het is vrijwel onmogelijk om binnen 6 maanden van junk naar koorknaap te gaan. Zo een proces gaat met vallen en opstaan. Het is teleurstellend dat het is gebeurd en we mogen blij zijn dat hij niet net als Theo Janssen een ongeluk heeft veroorzaakt, maar we moeten het ook niet overdrijven. Sterspelers in Engeland doen niets anders dan zuipen, feesten, naar de hoeren gaan en zijn daarnaast ook vaak betrokken bij vechtpartijen. Zelfs ogenschijnlijk goede profs als Gerard. Als die topclubs consequent waren, dan hadden ze geen fatsoenlijk basiselftal meer over. Wat te denken van helden als Ronaldo, Ronaldinho en Romario? Nee, ik vind het goed dat PSV realistisch omgaat met het probleem en de begeleiding nog verder gaat intensiveren. Want niemand wordt er beter van als je hem wegstuurt. De club niet, de speler niet en de supporters ook niet. Zolang er maar progressie in het proces zit. Als hij de kantjes er vanaf loopt en zijn fouten niet erkent...ja, dan is het moment daar om afscheid te nemen van zo een jongen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 september 2010 - 22:13   quote  deeplink  
hihihi.... 3 x is scheepsrecht ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Reis ontbrak bij PSV vanwege alcoholcontrole'









0.0045168