BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het algemene PSV-frustratie topic

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 september 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Hierbij open ik het nieuwe officiele frustratie-topic voor psv-supporters die het na al die ellende spuug en spuug zat zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 september 2010 - 21:50   quote  deeplink  
1. Waarom hebben wij zo'n kut verdediging.
2. Waarom hebben wij isaksson als keeper
3. waarom spelen we niet meer in de defensieve stijl zoals vroeger, daar win je pas prijzen mee! (m.a.w.: sef vergoossen als nieuwe coach nemen)
4. waarom maken wij de kansen niet af
5. waarom gaat barbara barend 6x dezelfde vraag aan afellay stellen na een wedstrijd maar dan steeds op een andere manier
6. waarom blijft ajaks maar winnen.
7. Waarom fluiten wij onze spelers uit als ze de bal terugspelen naar de keeper
8. Waarom gaat psv niet ultradefensief spelen als we op voorsprong zijn gekomen
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - zaterdag 25 september 2010 - 21:55   quote  deeplink  
omdat psv elke keer denkt dat het wel goed gaat komen en dan loop je tegen zon late tegengoal aan :S
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 september 2010 - 21:56   quote  deeplink  
antwoord op welke vraag?
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - zaterdag 25 september 2010 - 22:08   quote  deeplink  
1. alex is weg
2. gomes is weg
3. van bommel is weg
4. kezman is weg
5. barbara barend = een vrouw
6. ajax heeft suarez
7. ik fluit ze niet uit hoor?
8. dat hoort niet bij een topclub
overigens staat twente 2-1 voor tegen ajakkes dus dat is een meevallertje
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 25 september 2010 - 22:12   quote  deeplink  
Zo een topic is overbodig. Dit is voetbal, ook al ben je heer en meester...als je niet snel uitloopt dan kun je altijd tegen een late tegengoal aanlopen. Als PSV deze lijn qua spel voortzet dan komen de punten vanzelf. Niet meteen in paniek raken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 26 september 2010 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 - 22:12 schreef PSVMocro het volgende:
Zo een topic is overbodig. Dit is voetbal, ook al ben je heer en meester...als je niet snel uitloopt dan kun je altijd tegen een late tegengoal aanlopen. Als PSV deze lijn qua spel voortzet dan komen de punten vanzelf. Niet meteen in paniek raken.
Ja de punten zullen vanzelf komen. Maar er zal ook weer puntenverlies worden geleden in thuiswedstrijden tegen subtoppers. En het probleem is dat ajax bijna altijd wint en zelden onnodig puntenverlies leidt. In een titelstrijd waarbij de titelkandidaten enorm veel punten moeten halen om kampioen te worden moet je niet punten verspelen aan (thuis) groningen en ADO. Vorig seizoen hadden we een uitstekend seizoen gedraaid maar o.a. door het gelijkspel tegen sparta en het verlies van Nac (allebei heeeel onnodig en geflatteerd) werden wij geen kampioen.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 26 september 2010 - 11:29   quote  deeplink  
Dat is ook niet waar over Ajax. Ze hadden vorig seizoen een super 2de seizoenshelft, waarin ze nauwelijks tegentreffers kregen en er rustig op los scoorden. Maar voor de winterstop stonden ze gewoon 9 punten achter op PSV en ik meen 10 op Twente...om over de jaren daarvoor nog maar te zwijgen. Ze hebben een fase gehad waarin alles goed ging. Nu is het, zowel qua voetbal en qua resultaat, relatief minder bij de Amsterdammers. De vorm van na de winterstop hebben ze in ieder geval niet.

Ondanks dat PSV nu 18x gescoort heeft, wat maar 2 doelpunten minder dan Ajax is...loopt het voorin niet. Van die 18 goals zijn er maar 3(!) door de aanvallers die normaal gesproken in de basis staan gemaakt. Dzsudzsák scoorde uit een penalty, Berg 2x en Lens staat nog droog. Onze topscorers zijn Toivonen (7x) en Afellay (4x). De buitenspelers zijn gewoon niet scherp en niet in vorm. Let op mijn woorden, als die jongens het op de heup krijgen dan worden ploegen echt afgeslacht. PSV had van alle eredivisieploegen de meeste schoten op goal. Als je de effectiviteit met een aantal procent kan verhogen, doordat spelers beter in vorm raken dan komen de doelpunten vanzelf en dan loop je niet tegen zo een lullige tegentreffer in de laatste minuten uit zowaar de 1ste kans van Groningen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 26 september 2010 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 11:29 schreef PSVMocro het volgende:
Dat is ook niet waar over Ajax. Ze hadden vorig seizoen een super 2de seizoenshelft, waarin ze nauwelijks tegentreffers kregen en er rustig op los scoorden. Maar voor de winterstop stonden ze gewoon 9 punten achter op PSV en ik meen 10 op Twente...om over de jaren daarvoor nog maar te zwijgen. Ze hebben een fase gehad waarin alles goed ging. Nu is het, zowel qua voetbal en qua resultaat, relatief minder bij de Amsterdammers. De vorm van na de winterstop hebben ze in ieder geval niet.

Ondanks dat PSV nu 18x gescoort heeft, wat maar 2 doelpunten minder dan Ajax is...loopt het voorin niet. Van die 18 goals zijn er maar 3(!) door de aanvallers die normaal gesproken in de basis staan gemaakt. Dzsudzsák scoorde uit een penalty, Berg 2x en Lens staat nog droog. Onze topscorers zijn Toivonen (7x) en Afellay (4x). De buitenspelers zijn gewoon niet scherp en niet in vorm. Let op mijn woorden, als die jongens het op de heup krijgen dan worden ploegen echt afgeslacht. PSV had van alle eredivisieploegen de meeste schoten op goal. Als je de effectiviteit met een aantal procent kan verhogen, doordat spelers beter in vorm raken dan komen de doelpunten vanzelf en dan loop je niet tegen zo een lullige tegentreffer in de laatste minuten uit zowaar de 1ste kans van Groningen.
Het klopt dat hun vorm dit jaar niet zo is als vorig jaar. Vorig jaar werd er vaak met grotere cijfers gewonnen en dit jaar is er meer stabiliteit. Ajax heeft dit jaar alleen UIT bij groningen en uit bij twente punten verspeeld, dat kan gewoon en daar is niks schandelijks aan.

Met het 2e stuk ben ik het met je eens, maar je moet die spelers eerst maar eens in vorm zien te krijgen. En als dat gebeurt, heb je de kans dat ze na een maand of 2/3 weer uit vorm zijn. Ik vind heel PSV eigenlijk niet in vorm dit seizoen, al hadden we tegen groningen geweldig gespeeld (op idd dszudszak en lens na die vaak te slordig met hun acties en voorzetten waren). Maar ik wil die 2 spelers nog wel eens in bloedvorm zien, voordat dat gebeurt zijn er misschien weer flink punten verspeeld en is de achterstand op de koploper die maar blijft winnen bijna onoverbrugbaar.
adriu
 adriu - maandag 27 september 2010 - 14:42   quote  deeplink  
een beetje minder schoppen?? helpt!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 27 september 2010 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 14:42 schreef adriu het volgende:
een beetje minder schoppen?? helpt!
Heb je het tegen Enoh en De Zeeuw of tegen Koevermans?
wup von dutch
 wup von dutch - maandag 27 september 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 17:02 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Heb je het tegen Enoh en De Zeeuw of tegen Koevermans?
ik denk over : berg koevermans en doedelzak !! gaat snel met de gefrustreerde psv spelers schoppen op zaterdag,en daarna de kroeg in zuipen en snuiven !!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 september 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 18:52 schreef wup von dutch het volgende:

[..]

ik denk over : berg koevermans en doedelzak !! gaat snel met de gefrustreerde psv spelers schoppen op zaterdag,en daarna de kroeg in zuipen en snuiven !!
Het is een psv-frustratie topic, geen ajax-frustratie topic ?
adriu
 adriu - maandag 27 september 2010 - 19:48   quote  deeplink  
als het zo door gaat hou psv geen spits meer over! berg geschors!koevermans geschors!? en nog een speler aan de (coke) cola
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 september 2010 - 19:53   quote  deeplink  
Lens kan in de spits en dan amrabat op rechts en Toivonen kan in de spits bakkal aanvallende middenvelder, en Nijland kan ook nog in de spits, onze selectie is breed genoeg om het op te vangen, als zal het een kleine verzwakking zijn.
adriu
 adriu - maandag 27 september 2010 - 19:56   quote  deeplink  
rutten snapt er niets van met zo veel spitsen! hij ziet door de spitsen . het veldspel niet meer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door adriu --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 september 2010 - 19:59   quote  deeplink  
Mega grote onzin, het veldspel was juist hetgeen wat zaterdag heel goed verliep.
adriu
 adriu - maandag 27 september 2010 - 20:28   quote  deeplink  
ik bedoel er lopen te veel spitsen in de spits! gewoon 2 spitsen weer net als vroeger.en dan gaan we weer winnen.
wup von dutch
 wup von dutch - maandag 27 september 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 18:52 schreef wup von dutch het volgende:

[..]

ik denk over : berg koevermans en doedelzak !! gaat snel met de gefrustreerde psv spelers schoppen op zaterdag,en daarna de kroeg in zuipen en snuiven !!
waar heb ik het over ajax ? ik geef alleen aan dat er nogal wat spelers bij psv gefrustreerd rond lopen, gezien de rare overtredingen de laatste tijd !
adriu
 adriu - maandag 27 september 2010 - 22:27   quote  deeplink  
(wup von dutch)je snap het!
adriu
 adriu - maandag 27 september 2010 - 22:33   quote  deeplink  
ik hoor net dat de aanklager van de knvb. een onderzoek doet naar trap Dzsudsak naar tegenstander!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door adriu --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 september 2010 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 22:33 schreef adriu het volgende:
ik hoor net dat de aanklager van de knvb. een onderzoek doet naar trap Dzsudsak naar tegenstander!!
heel grappig adriu
wup von dutch
 wup von dutch - maandag 27 september 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 22:27 schreef adriu het volgende:
(wup von dutch)je snap het!
ik denk dat de spelers bij psv te veel kunnen maken, dit was onder hidink nooit gebeurt !
al dat gedoe met salcido ik speel niet meer onder stevens ! wat gebeurde er niks meteen een basis plaats, toen lasovic over het beroep van de moeder van stevens, wat deed de psv directie, niets gewoon door spelen toen onder rutten ging dit gewoon door spelers konden alles zeggen en kwamen er mee weg, nu laatst weer met reis, alles word maar goed gepraat, ze moeten paal aan perk stellen en laten merken dat dit gedrag niet getolereed kan worden ! ze moeten laten zien wie de baas is en wie werknemer.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 27 september 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Laat het duidelijk zijn dat ik de overtredingen, zoals die van Koevermans, afkeur. Dat hoort niet op het veld en van mij mag Koevermans een paar wedstrijden schorsing krijgen. Ik lig daar niet wakker van...sterker nog ik juich het toe. Dan hoef ik me niet aan zijn spel te ergeren. Waar ik wel een beetje simpel van word is de selectieve verontwaardiging die ik bij sommige bespeur.
adriu
 adriu - dinsdag 28 september 2010 - 00:20   quote  deeplink  
rutten eruit! stevens halen! donder en bliksem! en nu weer dat gezeik met dzsudzsak heeft de tegenstander in zijn zak! en wat doet dzsudzsak ? hij trap zijn tegen speler
! op weer 3 tot 4 weken schorsing!voor dzsudzsak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door adriu --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het algemene PSV-frustratie topic









0.0076868